abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218874805
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218874844
Mijn god/allah/boeddha, AM gaat 2 nachten weg en de halve tafel ligt vol met 2 koffers en verschillende tassen/losse spullen die mee moeten.
  Moderator vrijdag 26 september 2025 @ 12:10:35 #3
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_218874864
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 11:25 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Jij hebt écht niks te doen?! 😂
Dit klopt _O- Wel op 1,8 snelheid geluisterd, meer tijd wilde ik er niet aan kwijt zijn :D

Hieronder mijn verslag:

Ze heeft zich niet gehoord gevoeld, waardoor ze haar stem is gaan verheffen en vervolgens boos is geworden. Hij wilde haar niet meer zien en ook geen afscheid van haar of haar zoon nemen.

Als ik het zo hoor vraag ik me überhaupt af of ze op dezelfde lengte zitten qua twin flame etc, ik heb het gevoel dat zij daar misschien ook wel iets meer de overhand in had _O-

Ze plakt ook allerlei diagnoses op hem waarvan ik me afvraag of hij daar blij mee is, qua hechtingsstijl. Leuk als je ex dat allemaal zo bespreekt in een podcast :D

Het klinkt in elk geval alsof zij het helemaal geromantiseerd had en allerlei verwachtingen op Koen geplakt heeft, terwijl het echt klinkt alsof het ontzettend moeizaam ging met veel ruzie en onenigheid -O- .

Koen had ook nog een berichtje gestuurd met ‘ik hoop dat je gelukkig wordt, en daarvan schoot Ellen helemaal in de weerstand omdat ze dat vond alsof ze niet gelukkig was _O- is toch een beetje een standaarduitdrukking, je kunt ook onder elke steen iets zoeken :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_218874939
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 12:10 schreef Meke het volgende:

[..]
Dit klopt _O- Wel op 1,8 snelheid geluisterd, meer tijd wilde ik er niet aan kwijt zijn :D

Hieronder mijn verslag:

Ze heeft zich niet gehoord gevoeld, waardoor ze haar stem is gaan verheffen en vervolgens boos is geworden. Hij wilde haar niet meer zien en ook geen afscheid van haar of haar zoon nemen.

Als ik het zo hoor vraag ik me überhaupt af of ze op dezelfde lengte zitten qua twin flame etc, ik heb het gevoel dat zij daar misschien ook wel iets meer de overhand in had _O-

Ze plakt ook allerlei diagnoses op hem waarvan ik me afvraag of hij daar blij mee is, qua hechtingsstijl. Leuk als je ex dat allemaal zo bespreekt in een podcast :D

Het klinkt in elk geval alsof zij het helemaal geromantiseerd had en allerlei verwachtingen op Koen geplakt heeft, terwijl het echt klinkt alsof het ontzettend moeizaam ging met veel ruzie en onenigheid -O- .

Koen had ook nog een berichtje gestuurd met ‘ik hoop dat je gelukkig wordt, en daarvan schoot Ellen helemaal in de weerstand omdat ze dat vond alsof ze niet gelukkig was _O- is toch een beetje een standaarduitdrukking, je kunt ook onder elke steen iets zoeken :D
Hoe verwarrend moet dit voor die zoon ook wel niet zijn?
Hopelijk bied zijn vader een wat stabielere basis.
pi_218874974
Wat een triestigheid bij die podcast. Sneren naar de ex-twinflame. Dolletjes.
pi_218875139
Je relatie is amper uit en je gaat alweer lopen blaten in een podcast.

Dat zegt mij een hoop over iemand.
Ga het eerst maar gewoon voelen, verwerken en een plekje geven en ga dan eens nadenken over hoe en wat.

En hou het vooral bij jezelf.
pi_218875146
Milou heeft een drukke dag, de helft van haar takenlijst bestaat uit een aantal boodschappen doen.
Wat.een.drukte. 🥵
pi_218875151
en toch ben ik best nieuwsgierig naar wat AM allemaal meesleept naar een weekendje weg.
pi_218875158
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 12:07 schreef Huisopdehoek het volgende:
Mijn god/allah/boeddha, AM gaat 2 nachten weg en de halve tafel ligt vol met 2 koffers en verschillende tassen/losse spullen die mee moeten.
En de kinderen mogen als ze weggaan maar 1 zo’n wastas meenemen
pi_218875163
Hoe zeg je dat ook alweer: Koen dodged a bullet(?)
pi_218875174
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 12:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Milou heeft een drukke dag, de helft van haar takenlijst bestaat uit een aantal boodschappen doen.
Wat.een.drukte. 🥵
Hopelijk heeft ze wel tijd im linkje te delen!
pi_218875183
quote:

[..]

Hieronder mijn verslag:

Bizar!
Sneu voor haar zoontje ook, die leek het erg leuk te hebben met Kwarrel Koen
pi_218875200
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 12:40 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Hopelijk heeft ze wel tijd im linkje te delen!
Ik hoop het, ik ben nog op zoek naar een horloge 🤭
pi_218875226
AM; Julia gaat zeker voorlopig het huis niet uit. Ze kan niet zonder. En mistte haar zoooo erg toen ze op Bali zat. Van alles delen over de vakantie van Julia. Sam was ook op vakantie, maar geen woord over hem en Esmee. Verschil moet er zijn.
  Moderator vrijdag 26 september 2025 @ 12:52:46 #15
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_218875262
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 12:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Hoe verwarrend moet dit voor die zoon ook wel niet zijn?
Hopelijk bied zijn vader een wat stabielere basis.
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 12:41 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Bizar!
Sneu voor haar zoontje ook, die leek het erg leuk te hebben met Kwarrel Koen
Ja, daar heeft ze het ook nog over. Dat hij het wel een beetje lastig lijkt te vinden en ook weer bij haar in bed slaapt ;( Maar dat kan ook zijn omdat zij verdriet heeft?

Nouja het is inmiddels een week verder en ze zijn er allebei alweer flink overheen hoor. Snap ik ook wel, na twee weken verkering :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
  Moderator vrijdag 26 september 2025 @ 12:53:29 #16
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_218875266
Ik denk dat het kort samen te vatten is als: zij heeft verlatingsangst en hij heeft verbindingsangst. Een vrij onhandige combi :+
pi_218875274
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 12:46 schreef papierentas het volgende:
AM; Julia gaat zeker voorlopig het huis niet uit. Ze kan niet zonder. En mistte haar zoooo erg toen ze op Bali zat. Van alles delen over de vakantie van Julia. Sam was ook op vakantie, maar geen woord over hem en Esmee. Verschil moet er zijn.
Er is toch huizencrisis 🤪 .
Juul studeert nog.
Ach. Maakt het ook uit.
pi_218875280
quote:
Sam hangt voor mijn gevoel ook een stuk minder aan zijn moeder dan Julia.
Ik ging met 18 uit huis vanwege mijn studie (ging in t begin nog wel ieder weekend naar huis), kan me echt niet voorstellen dat ik nog zo aan mijn moeder zojuist hangen op die leeftijd.

Ik begrijp ook dat ze niet zomaar het huis uit kan vanwege de huizenmarkt, maar volgens was dat ookal toen Sam het huis uit moest en die werd er gewoon uitgebonjourd
pi_218875325
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 12:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Sam hangt voor mijn gevoel ook een stuk minder aan zijn moeder dan Julia.
Ik ging met 18 uit huis vanwege mijn studie (ging in t begin nog wel ieder weekend naar huis), kan me echt niet voorstellen dat ik nog zo aan mijn moeder zojuist hangen op die leeftijd.

Ik begrijp ook dat ze niet zomaar het huis uit kan vanwege de huizenmarkt, maar volgens was dat ookal toen Sam het huis uit moest en die werd er gewoon uitgebonjourd
En ik hoop dat Sam ook zelf een flinke vinger in de pap heeft qua exposen op insta.
pi_218875445
quote:
Ik denk vooral dat Sam dat niet wil.
Hij komt ook liever niet in beeld.
pi_218875465
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 12:54 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Er is toch huizencrisis 🤪 .
Juul studeert nog.
Ach. Maakt het ook uit.
Die kinderen weten daar al jaren dat ze geacht worden het huis te verlaten. Een studentenkamer is echt wel te vinden als je daar de tijd voor hebt (en ja, ik weet hoe lastig het kan zijn, maar zelfs in de lastigste stad had mijn kind na 2 jaar een betaalbare kamer gevonden). Ik denk dat Julia al lang wat gevonden heeft en binnenkort met haar vriend gaat samenwonen. En daar komt haar moeder echt zonder problemen overheen, aangezien alle kinderen heel erg in de buurt blijven wonen en ook nog minimaal elke week thuis komen.
pi_218875499
Maar wat ik mij dus afvraag: Annemarie gaat dus vanavond op ponykamp. Gaat ze dan vanavond aan 1 stuk door op haar telefoon staren, zenuwachtig zijn en refreshen. Dat is toch niet leuk voor de mensen waarmee ze op pad gaat? Waarom plan je dit zo? Ik zou nog kunnen denken dat het toevallig zo uitkwam, maar ze plant regelmatig iets van een weekeinde weg als er een of andere pre-order is.
pi_218875506
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 12:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat.een.drukte. 🥵
“Naar de action” en “koffie drinken”. Ja dan kun je wel een lijstje maken ja.
pi_218875519
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 12:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik hoop het, ik ben nog op zoek naar een horloge 🤭
🤞🏻🤞🏻
pi_218875535
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 13:15 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik denk vooral dat Sam dat niet wil.
Hij komt ook liever niet in beeld.
Ik vind Sam ook opvallend vaak bij zijn ouders zijn (als ik het vergelijk met mijn eigen uitwonende kinderen). Misschien heel normaal hoor, ik weet eigenlijk niet hoe het bij andere gezinnen is.
pi_218875572
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 13:28 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik vind Sam ook opvallend vaak bij zijn ouders zijn (als ik het vergelijk met mijn eigen uitwonende kinderen). Misschien heel normaal hoor, ik weet eigenlijk niet hoe het bij andere gezinnen is.
Hij is best een tijd niet in beeld geweest. Misschien ‘moet’ hij in ruil voor koffie en een weekend weg voor zijn vriendin.
pi_218875627
quote:

[..]
De hoofdverantwoordelijke zag ik nog niet thuis dus mocht hij misschien als reserve 😉
En hij is op zoek naar werk dacht ik dus misschien vaker tijd nu. En dan kan jij gelijk de gratis koffie ophalen
pi_218875719
quote:

[..]
Hij was toch druk met uitzoeken wie er allemaal achter bepaalde accounts zitten op plekken als deze? En dan gingen ze er samen thuis hard om lachen😇
pi_218875854
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 13:24 schreef Clavis het volgende:

[..]
“Naar de action” en “koffie drinken”. Ja dan kun je wel een lijstje maken ja.
O help dan ben ik ook al mega druk geweest... beide gedaan en supermarkt bezocht... poeh zo slapen
pi_218875873
quote:

[..]
🤷 ik/wij kwamen ook nog 2 a 3x per week bij mijn moeder toen ze er nog was. Bij mijn schoonouders komt iedereen maar een paar keer per jaar 🤷 geen idee waarom denk dat het op die manier gewoon werkt
pi_218875886
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 13:33 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Hij is best een tijd niet in beeld geweest. Misschien ‘moet’ hij in ruil voor koffie en een weekend weg voor zijn vriendin.
Ik kijk heel vluchtig anoniem, kijk nooit de filmpjes (geen geduld voor) en toch zie ik hem meerdere keren per week aanwezig. Niet prominent in beeld, dat niet gelukkig.
pi_218875928
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 14:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
🤷 ik/wij kwamen ook nog 2 a 3x per week bij mijn moeder toen ze er nog was. Bij mijn schoonouders komt iedereen maar een paar keer per jaar 🤷 geen idee waarom denk dat het op die manier gewoon werkt
Hier was dat niet zo toen we studeerden. Lange reis, doordeweeks druk met studie, in de weekeinden werken en sporten. Moest vooral mijn moeder enorm aan wennen. Misschien dat de kinderen Geerts vooral vaak thuiskomen omdat het zo dichtbij is, daar kan ik mij nog wel wat bij voorstellen.
pi_218876408
Zou AM het wel volhouden vandaag zonder een uur rust?
Hoop niet dat we veel paardrijcontent gaan zien en vooral niet vanaf de helm. Dan zou trouwens wel duidelijk zijn dat het een gesponsord weekendje is
pi_218876480
quote:

[..]

Hieronder mijn verslag:

Dat krijg je met dat gezweef, ik voelde me niet gehoord, ze had geen verbinding, ze zaten niet op elkaars energielecel.
Ik denk dat die kwarrel doodmoe was van dat gezever en ge analyseer
pi_218876511
Willen jullie dat ik ook een filmpje plaats als ik mijn b12 spuit zet?🤣😂
Godsllemachtig hoe bedenk je het.
Ik moet prikken dus ga even mijn telefoon goed zetten zodat jullie mee kunnen kijken.
Wat is het morge? Meekijken als je naar de wc gaat?
Als je met Roy in bed ligt?
Die vrouw is zooooooo aandachtsziek.
Hoe komt dat toch
pi_218876540
Ik volg am pas sinds kort, door hier. Maar ziet zij Saar en Suus als 1 persoon? Ze slapen samen, samen manege, samen klusjes? Samen alles? Ik zou gek worden. En heeft Julia geen vriendinnen?
pi_218876975
Am

Waarover gaat dat boek nu eigenlijk, ik zou het nog steeds niet kunnen zeggen...en waarom hebben anderen meegeschreven, krijgen die dan ook een aandeel van de opbrengst?
pi_218876986
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 15:17 schreef Henrike het volgende:
Willen jullie dat ik ook een filmpje plaats als ik mijn b12 spuit zet?🤣😂
Godsllemachtig hoe bedenk je het.
Ik moet prikken dus ga even mijn telefoon goed zetten zodat jullie mee kunnen kijken.
Wat is het morge? Meekijken als je naar de wc gaat?
Als je met Roy in bed ligt?
Die vrouw is zooooooo aandachtsziek.
Hoe komt dat toch
Die gaat weer het hele weekend in bed liggen
pi_218877045
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 15:22 schreef Anhur666 het volgende:
Ik volg am pas sinds kort, door hier. Maar ziet zij Saar en Suus als 1 persoon? Ze slapen samen, samen manege, samen klusjes? Samen alles? Ik zou gek worden. En heeft Julia geen vriendinnen?
Ja Julia heeft gelukkig wel een vriendengroep.
Wat betreft de tweeling heb je gelijk. Eind vorig schooljaar was er even sprake van dat de 1 een ander schooladvies zou krijgen dan de ander en toen zei ze: dat zullen we nog wel eens gaan regelen.
pi_218877111
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 16:07 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ja Julia heeft gelukkig wel een vriendengroep.
Wat betreft de tweeling heb je gelijk. Eind vorig schooljaar was er even sprake van dat de 1 een ander schooladvies zou krijgen dan de ander en toen zei ze: dat zullen we nog wel eens gaan regelen.
Maar gister kreeg maar 1 S de uitslag van een toets/ of toets gemaakt de andere niet.
Toch verschillende klassen/nivo?
pi_218877126
Oh my. Wat een goede dag om vrij te zijn. Even alle drama bijgelezen/-geluisterd.
Ik snap die Koen van Ellen (of nou ja, niet meer van Ellen) wel. Heb het idee dat een gesprek met haar voelt als een gevangenis van cirkelredenaties. En ze is, wat ze in haar podcast zegt, zelf therapeut? Misschien bedoelt ze dat ze ZELF NAAR EEN THERAPEUT MOET. Die vrouw heeft echt issues.

Over een vrouw met issues gesproken: Debbie is nog steeds hetzelfde dramaturgisch ziektebeeld aan het opvoeren. Wordt echt tijd voor wat nieuws. Vraag me bij haar oprecht af of er nog nooit door iemand instanties zijn ingeschakeld mbt de kinderen.
pi_218877147
Debbie: Roy werkt dus gewoon mee aan het binnenhalen van meuk.
pi_218877183
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 16:22 schreef JaNeeDan het volgende:
In principe werkt Roy aan alles mee. Ook haar toneelstukjes
pi_218877203
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 16:26 schreef Brioche2 het volgende:

[..]
In principe werkt Roy aan alles mee. Ook haar toneelstukjes
Helemaal waar. Ik had alleen niet verwacht dat hij lepels en steentjes zou kopen. Debbie verzamelt lepels zegt ze. Waar is die verzameling dan? Gewoon in de besteklade? En Debbie verzamelt volgens mij alles: kinderen, huisdieren, kaarsen, foto’s en weet ik wat nog meer.
pi_218877204
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 15:22 schreef Anhur666 het volgende:
Ze zei gister/van de week/173 stories geleden dat ze wegens met een van de twee heen gaat, in het wereldmuseum. Over Kpop waar ze ‘s middags heen kunnen maar de optredens zijn (voornamelijk) in de ochtend.

Maar volgens mij vinden ze dat kpop allebei leuk? Kijken filmpjes en doen dansjes enzo.
pi_218877231
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 16:29 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Helemaal waar. Ik had alleen niet verwacht dat hij lepels en steentjes zou kopen. Debbie verzamelt lepels zegt ze. Waar is die verzameling dan? Gewoon in de besteklade? En Debbie verzamelt volgens mij alles: kinderen, huisdieren, kaarsen, foto’s en weet ik wat nog meer.
Ik moet ineens denken aan Polly van Kids from room 402. Verzamelde lepels én was ook niet geliefd. (alvast sorry voor eventuele generatiekloof
pi_218877266
quote:
Misschien mag hij vanavond dan weer lepelen.
pi_218877294
quote:
Die opruimcoach heeft dus totaal niet geholpen
pi_218877309
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 16:40 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
🤢
pi_218877369
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 16:16 schreef Duo-Penotti2 het volgende:

[..]
Maar gister kreeg maar 1 S de uitslag van een toets/ of toets gemaakt de andere niet.
Toch verschillende klassen/nivo?
Ze benoemt het van 1 kind. Ze doet wel vaker dit soort dingen. Dan benoemt ze iets waar ze "zoveeeel" vragen over krijgt en dan heeft ze weer 15 story's content.
pi_218877419
Met zn tweeën 2 nachtjes weg en dan een bolderkar mee 🙄
Of je stopt je telefoon even weg en draagt zelf je spullen.
pi_218877440
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 12:53 schreef Meke het volgende:
Ik denk dat het kort samen te vatten is als: zij heeft verlatingsangst en hij heeft verbindingsangst. Een vrij onhandige combi :+
Misschien kunnen ze de cursus van Debbie doen!
pi_218877512
Debbie heeft wel eens meer verteld dat ze lepels spaart, dus dat Roy dat dan meeneemt vind ik eigenlijk wel lief. Oké het is meuk, ik ben zelf niet van de meuk, maar spaar magneetjes wat eigenlijk ook gewoon meuk is haha.

Wel weer opvallend: Roy is weer thuis en Debbie kan niet mee naar het kinderfeestje van dr dochter 👌
pi_218877517
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 16:40 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
🤢
pi_218877533
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 17:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Debbie heeft wel eens meer verteld dat ze lepels spaart, dus dat Roy dat dan meeneemt vind ik eigenlijk wel lief. Oké het is meuk, ik ben zelf niet van de meuk, maar spaar magneetjes wat eigenlijk ook gewoon meuk is haha.

Wel weer opvallend: Roy is weer thuis en Debbie kan niet mee naar het kinderfeestje van dr dochter 👌
Maar waar zijn die lepels? Als ze die dingen echt spaart zou ik verwachten dat ze ze ergens in een kastje of aan een rekje heeft. Op de één of andere manier heb ik het idee dat ze gewoon in de besteklade liggen tussen al het andere bestek.

Is ze niet mee met het feestje van de prinses? Stop de persen!
pi_218877535
Tuuuuurlijk, kinderfeestje van zoë en mevrouw moet toch thuis blijven. Echt wat een giller weer 🤡
pi_218877634
Meiden! Een avond en dag werken en jullie zijn een heel topic verder, dit gaat snel!! Ik denk dat AM en Debbie dit beter bij kunnen houden dan de werkende mens hoor _O_ _O_

Ondertussen luiden wij hier in Barneveld bij vrienden het weekend in met een door AM geïnspireerde borrel buiten onder de veranda. Camembert uit de oven, een artisjok en vooral heerlijk kneuterig rond een vuurtje. Want ja....er was een tijd dat AM mij inspireerde, echt waar!!

@Kaatjepuk, kom je ook? Praten we ff bij over alles wat hier niet gezegd mag worden ;)

Betreft Jeroen (eh Koen - dankzij @Donna ;))en Ellen...op 12 september vroeg hij haar nog ECHT verkering en het was ECHTE liefde...
Oh ho heel benieuwd hoe ze haar 'theorie' de komende tijd gaat verkopen. Want hier leeft ze van toch?

[ Bericht 4% gewijzigd door SterreKaatje op 26-09-2025 17:46:20 ]
  Moderator vrijdag 26 september 2025 @ 17:40:12 #58
382129 crew  Donna
pi_218877674
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 17:34 schreef SterreKaatje het volgende:
Meiden! Een avond en dag werken en jullie zijn een heel topic verder, dit gaat snel!! Ik denk dat AM en Debbie dit beter bij kunnen houden dan de werkende mens hoor _O_ _O_

Ondertussen luiden wij hier in Barneveld bij vrienden het weekend in met een door AM geïnspireerde borrel buiten onder de veranda. Camembert uit de oven, een artisjok en vooral heerlijk kneuterig rond een vuurtje. Want ja....er was een tijd dat AM mij inspireerde

@:kaatjepuk, kom je ook? Praten we ff bij over alles wat hier niet gezegd mag worden ;)

Betreft Jeroen en ellen...op 12 september vroeg hij haar nog ECHT verkering en het was ECHTE liefde...
Oh ho heel benieuwd hoe ze haar 'theorie' de komende tijd gaat verkopen. Want hier leeft ze van toch?
Koen! :P

Ze heeft altijd nog minifesteer je rijk.
pi_218877685
Annemarie heeft de dildocamera op, hoor :P
pi_218877785
Debbie niet naar het feestje van de kroonprinses 🤯 gelukkig volgend weekend wel lekker over een beurs hobbelen met baby meuk... niet dat ze een baby heeft...
Als ik zou moeten kiezen in meuk beurs waar ik niets aan heb of het feestje van mijn dochter weet ik het wel hoor... geen miljoen babyitems kunnen de lach van mijn kind overtreffen...
Maar tja Debbie he.. die heeft kinderen als accessoire ... leuk voor de foto verder mag een ander het oplossen
pi_218877797
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 15:13 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat krijg je met dat gezweef, ik voelde me niet gehoord, ze had geen verbinding, ze zaten niet op elkaars energielecel.
Ik denk dat die kwarrel doodmoe was van dat gezever en ge analyseer
Nou dat ja, constant dat gezever en alles tot in den treure analyseren. Daarnaast lijkt het mij een draak van een mens, ik weet niet krijg altijd de kriebels van haar. Dat heb je soms met mensen en dat heb ik dus met haar. Zo’n typetje waar alles op haar manier moet omdat ze dat zo heeft gemanifesteerd ofzo.
pi_218877808
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 17:21 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar waar zijn die lepels? Als ze die dingen echt spaart zou ik verwachten dat ze ze ergens in een kastje of aan een rekje heeft. Op de één of andere manier heb ik het idee dat ze gewoon in de besteklade liggen tussen al het andere bestek.

Is ze niet mee met het feestje van de prinses? Stop de persen!
Geen idee waar de lepels zijn, er is nergens meer plek denk ik😂
pi_218877819
quote:

Ondertussen luiden wij hier in Barneveld bij vrienden het weekend in met een door AM geïnspireerde borrel buiten onder de veranda. Camembert uit de oven, een artisjok en vooral heerlijk kneuterig rond een vuurtje. Want ja....er was een tijd dat AM mij inspireerde, echt waar!!

@:kaatjepuk, kom je ook? Praten we ff bij over alles wat hier niet gezegd mag worden ;)

Betreft Jeroen (eh Koen - dankzij @:donna ;))en Ellen...op 12 september vroeg hij haar nog ECHT verkering en het was ECHTE liefde...
Ik woon niet in Barneveld, maar klinkt wel als een borrelavond waar ik bij zou willen zijn (minus de artisjok, die vind ik zo smerig🙊).

Misschien kan Ellen nog een kwarrel manifesteren ofzo. Toch mooi dat de liefde 2 weken geduurd heeft voor het vuur weer doofde.
  Moderator vrijdag 26 september 2025 @ 18:04:23 #64
382129 crew  Donna
pi_218877837
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 17:59 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Nou dat ja, constant dat gezever en alles tot in den treure analyseren. Daarnaast lijkt het mij een draak van een mens, ik weet niet krijg altijd de kriebels van haar. Dat heb je soms met mensen en dat heb ik dus met haar. Zo’n typetje waar alles op haar manier moet omdat ze dat zo heeft gemanifesteerd ofzo.
Ze heeft ook wel gezegd dat hij heel nuchter is. Zij heeft hem echt dat zweverige ingezogen (...) als je het mij vraagt. Hij is helemaal niet zo, dan krijg je wrijving en dat leidt gewoon niet altijd tot glans.

Die heeft binnen 6 maanden weer een nieuwe twin flame. Vast weer een kreeft ook.
pi_218877943
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 16:02 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Die gaat weer het hele weekend in bed liggen
Het gekke is dat ze maandag ook heeft gespoten maar daarna hyperdepiep de dagen erna doorkwam.
En nu weer gespoten en Roy is terug, en tadaa, Zoê moet het nu bezuren. Zecgaat niet mee
pi_218877966
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2025 18:04 schreef Donna het volgende:

[..]
Ze heeft ook wel gezegd dat hij heel nuchter is. Zij heeft hem echt dat zweverige ingezogen (...) als je het mij vraagt. Hij is helemaal niet zo, dan krijg je wrijving en dat leidt gewoon niet altijd tot glans.

Die heeft binnen 6 maanden weer een nieuwe twin flame. Vast weer een kreeft ook.
Ja dat klopt denk ik wel wat je zegt. Ik ben net het transcript van de podcast gelezen (want een half uur luisteren naar haar trek ik niet sorry) en dan lees je dat ook wel een beetje tussen de regels is.

Vind trouwens wel een soort van stoer dat ze van alles open verteld in die podcast, ze geeft ook aan dat ze zichzelf voor lul vind staan maar dan vind ik het wel een soort van dapper dat ze het toch wel probeert uit te leggen. Natuurlijk wel weer zweverig en geanalyseerd maar ze doet het wel.
pi_218878050
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 18:29 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Ja dat klopt denk ik wel wat je zegt. Ik ben net het transcript van de podcast gelezen (want een half uur luisteren naar haar trek ik niet sorry) en dan lees je dat ook wel een beetje tussen de regels is.

Vind trouwens wel een soort van stoer dat ze van alles open verteld in die podcast, ze geeft ook aan dat ze zichzelf voor lul vind staan maar dan vind ik het wel een soort van dapper dat ze het toch wel probeert uit te leggen. Natuurlijk wel weer zweverig en geanalyseerd maar ze doet het wel.
Waar is het te lezen/horen?
pi_218878055
Wat neemt AM toch allemaal mee joh? Mijn man en ik zijn een weekend weg en we delen een sporttas 🤣
pi_218878060
Via Spotify of een andere podcast app en dan even zoeken naar transcript van de aflevering, dan kun je het lezen zonder te luisteren, in Spotify iig.
pi_218878067
quote:

Betreft Jeroen (eh Koen - dankzij @:donna ;))en Ellen...op 12 september vroeg hij haar nog ECHT verkering en het was ECHTE liefde...
Blijf het jammer dat hier bepaalde dingen niet gezegd mogen worden. Als je over de tong gaat in een heel dorp/stad én online vind ik dat echt wel bepaalde dingen gewoon gezegd moeten kunnen worden. Helemaal als je de boel zo flasht.

Overigens heb ik de proef op de som genomen.
Ik wilde wel weten of ik zomaar geaccepteerd zou worden in bepaalde Facebook groepen. En omdat ik er al lid van was, heb ik met een oud Facebook account van mijn oude mail adres mezelf aangemeld in dezelfde Facebookgroep als waarin Debbie al die berichten heeft gegooid. En ja hoor, vrijwel direct geaccepteerd zonder moeite te doen.

Ik vind dus zelf dat wat er in die groepen gegooid wordt, best hier besproken mag worden. Dan had ze het maar anoniem in die Facebook groep moeten pleuren, want dat kan ook.

Maar accounts die met reden een slotje hebben mogen wel besproken worden. Vrij krom, als je het mij vraagt. En ik heb het dan niet over accounts met een slotje die iedereen accepteren.
pi_218878080
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2025 18:46 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Blijf het jammer dat hier bepaalde dingen niet gezegd mogen worden. Als je over de tong gaat in een heel dorp/stad én online vind ik dat echt wel bepaalde dingen gewoon gezegd moeten kunnen worden. Helemaal als je de boel zo flasht.

Overigens heb ik de proef op de som genomen.
Ik wilde wel weten of ik zomaar geaccepteerd zou worden in bepaalde Facebook groepen. En omdat ik er al lid van was, heb ik met een oud Facebook account van mijn oude mail adres mezelf aangemeld in dezelfde Facebookgroep als waarin Debbie al die berichten heeft gegooid. En ja hoor, vrijwel direct geaccepteerd zonder moeite te doen.

Ik vind dus zelf dat wat er in die groepen gegooid wordt, best hier besproken mag worden. Dan had ze het maar anoniem in die Facebook groep moeten pleuren, want dat kan ook.

Maar accounts die met reden een slotje hebben mogen wel besproken worden. Vrij krom, als je het mij vraagt. En ik heb het dan niet over accounts met een slotje die iedereen accepteren.
Eens. En daarnaast wil ik ook gewoon alle juice horen 😉
pi_218878131
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 17:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:

Hoe voorspelbaar
pi_218878147
quote:

👀
pi_218878148
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 18:00 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Geen idee waar de lepels zijn, er is nergens meer plek denk ik😂
Die pleurt ze vast ook achter de bank
pi_218878163
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2025 18:48 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Haha, ik ook 🫣
pi_218878202
quote:

[..]
Wij zien mijn ouders bijna dagelijks :@
Speelt wel mee dat mijn vader chronisch ziek is en veel zorg (en gezelligheid) nodig heeft, plus we wonen er heel dicht bij in de buurt.
Ik hou gewoon ook veel van mijn ouders O+ _O-
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218878214
Roy heeft nog geen voet over de drempel gezet of hij mag weer in z'n eentje aan de bak met een kinderfeestje.
Ik krijg gewoon bijna medelijden...
pi_218878384
quote:

Oei weet je wel hoe je die camembert klaar maakt? En hoe je de artisjok moet eten? Het middelste gedeelte is het lekkerst hè! Aldus de 80 stories die AM er al over heeft gedeeld..
pi_218878495
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 19:02 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Haha, ik ook 🫣
Idem 🤣 is vooral leuk omdat je dan echt ziet wat een onzin het allemaal is ieder platform een eigen verhaallijn
pi_218878525
De promo van AM staat online. Bovenaan het bericht staat vermeld: AI-info.
Gaat dat automatisch? Of heeft ze dat zelf eerlijk toegevoegd?
pi_218878730
Dat gaat automatisch.
pi_218878797
[quote]0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 19:44 schreef Fiederels het volgende:
Gaat dat automatisch? Of heeft ze dat zelf eerlijk

Kan allebei . Als je veel Ai gebruikt herkent Insta dat en vermeldt het erbij . Ze kan het er ook voorzorg zelf bij gezet hebben. Zodat ze eerlijk en open overkomt . En ze dus waarschijnlijk heel veel ai gebruikt heeft
pi_218878857
Dubbel

[ Bericht 99% gewijzigd door Pumba2024 op 26-09-2025 20:18:02 (Dubbel) ]
pi_218878990
ik kan maar 50 boxen bestellen.
pi_218879001
Oh en ook maar 50 boeken.
pi_218879328
Waarom moet MB' s zoon haar steeds een zoen geven op camera? Dat is zo in scène gezet.
pi_218879340
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 20:31 schreef Flipperkast_007 het volgende:
ik kan maar 50 boxen bestellen.
Ze zullen het wel in plukjes aanbieden, zodat niet te zien is dat er nog 3518 boeken en 429 dozen te bestellen zijn.
pi_218879360
En lekker de jongste Geert die met een tandenborstel in haar mond tekeer gaat op film. Ze denken daar echt niet na.
pi_218879391
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 21:12 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze zullen het wel in plukjes aanbieden, zodat niet te zien is dat er nog 3518 boeken en 429 dozen te bestellen zijn.
Dat denk ik ook. Dan kan ze roepen dat het snel uitverkocht is.
pi_218879465
Debbie gooit weer een stel kinderen in badkleding online. Ach, als de gezichten maar afgeschermd zijn 🤦♀
pi_218879564
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 19:44 schreef Fiederels het volgende:
Gaat dat automatisch? Of heeft ze dat zelf eerlijk toegevoegd?
Wat grappig. Ik zie het niet.
pi_218879586
Debbie was gillend gek geworden in restaurant 🤣 laat dat geworden maar weg Roy... gelukkig volgende week naar een babybeurs 👍 fijn nog wat meiden in badpak online gooien.. afgeplakte hoofden vinden ze nier erg op het darkweb hoor 👍 (zou furieus zijn als moeder...)

En Judith blijft maar archief materiaal posten 🤦‍♂️ "grote vent is 69cm en draagt maat 62" 🤔 uh... zo werken baby maten niet...
pi_218879604
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 21:35 schreef Harper het volgende:

[..]
Wat grappig. Ik zie het niet.
Op facebook zie je het links onderin staan
pi_218879621
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 21:11 schreef lila01 het volgende:
Waarom moet MB' s zoon haar steeds een zoen geven op camera? Dat is zo in scène gezet.
Omdat wij dan zeker weten dat ze een hele goede moeder is 🤪
Aanvulling: Zie net die story en ze kijkt alleen maar in de camera. Het valt me op dat ze vaker in de camera blijft kijken i.p.v. naar degene met wie ze communiceert.

[ Bericht 13% gewijzigd door Cyan op 26-09-2025 21:49:22 ]
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218879701
Dat Debbie niet meegaat met het kinderfeestje is m.i gewoon voor de bühne. Kijk mij heus wel eens wat afzeggen bij Z,kijk eens hoe goed ik mijn grenzen aangeef en kijk eens dat ik écht niet altijd alles kan wat gepland staat. Het gaat al maanden erover dat ze voor Z en voor me-time (nagels, lippen, wenkbrauwen en al die onnodige zooi) nooit wat afzegt en zie hier.. Maar we weten allemaal dat mevrouw gewoon naar die beurs gaat en gewoon naar dat concert.
pi_218879719
Debbie heeft 2 uur geleden aan Roy geappt dat ze naar bed ging. Ondertussen is ze nog steeds druk op de socials.
pi_218879782
Achja, gelukkig kan Debbie wel alles doen wat voor haar leuk is en gaat ze daar wel graag haar grens voor over. Voor haar eigen kinderen vind ze het duidelijk lastig.

Een goede moeder die echt ziek is gaat dat partijtje doen en niet haar eigen concert of babybeurs.

En inderdaad, lekker weer vreemde kinderen in bikini's delen. Je kan het gezicht niet delen maar dit is kwalijker.

Het zegt genoeg over Debbie. 🥱
pi_218879797
Als Roy zegt dat ze daar binnen 1 minuut al gillgek wordt hoe gaat ze dat dan doen bij het concert?
pi_218879841
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 21:59 schreef Lalaland79 het volgende:
Als Roy zegt dat ze daar binnen 1 minuut al gillgek wordt hoe gaat ze dat dan doen bij het concert?
De beurs is ook niet rustig he... druk en overal gekakel
pi_218879864
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 21:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

En Judith blijft maar archief materiaal posten 🤦‍♂️ "grote vent is 69cm en draagt maat 62" 🤔 uh... zo werken baby maten niet...
Ze doet dit elke dag om haar eigen telefoon op te schonen. De datum van vandaag in je filmrol opzoeken en alle voorgaande jaren zie je dan zo heb je over een jaar je telefoon opgeschoond.

De noodzaak van het delen snap ik totaal niet, en ik vind het opvallend hoe slecht de kledingkeuzes zijn 🙈
pi_218879918
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 21:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Debbie heeft 2 uur geleden aan Roy geappt dat ze naar bed ging. Ondertussen is ze nog steeds druk op de socials.
Viel mij ook op ja 🤡
pi_218879971
Die podcast van MB, wat een geratel
pi_218879995
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 21:59 schreef Lalaland79 het volgende:
Dan zit ik naast een hysterische Debbie. Jottem
pi_218880008
quote:

Ik woon ook niet zo heel ver van Barneveld af. Wellicht een keer een meeting in de regio (of gewoon in Barneveld)? :P
pi_218880024
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 22:22 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
Ik woon ook niet zo heel ver van Barneveld af. Wellicht een keer een meeting in de regio (of gewoon in Barneveld)? :P
Ik woon ook niet ver van Barneveld. En ik lust artisjok *)
pi_218880043
Ik woon niet in de buurt van Barneveld, maar rij er graag een stukje voor hoor 😂

Misschien kan er gecarpoold worden.
pi_218880084
Al vanaf dag 1 van het traject van de ex van Tamara stond voor mij vast dat hij vroegtijdig zou stoppen.
Zo denk ik ook al vanaf het begin dat zij nog voor t einde van het jaar weer samen zijn. Ik ben benieuwd of dat laatste ook uit gaat komen.
pi_218880123
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2025 22:35 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Al vanaf dag 1 van het traject van de ex van Tamara stond voor mij vast dat hij vroegtijdig zou stoppen.
Zo denk ik ook al vanaf het begin dat zij nog voor t einde van het jaar weer samen zijn. Ik ben benieuwd of dat laatste ook uit gaat komen.
Lijkt mij heel moeilijk als de liefde er wel is, maar het door psychische problemen eigelijk niet met elkaar en het gezin te leven is.
pi_218880141
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2025 22:27 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik woon niet in de buurt van Barneveld, maar rij er graag een stukje voor hoor 😂

Ik kom vanaf Schiphol uit de buurt maar kom graag! Meteen even rondje zeeman en wibra🤣
pi_218880156
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 22:06 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Ze doet dit elke dag om haar eigen telefoon op te schonen. De datum van vandaag in je filmrol opzoeken en alle voorgaande jaren zie je dan zo heb je over een jaar je telefoon opgeschoond.

De noodzaak van het delen snap ik totaal niet, en ik vind het opvallend hoe slecht de kledingkeuzes zijn 🙈
Kind barst uit z’n voegen in maat 62, maar vooral in een te kleine maat blijven proppen 😆
pi_218880160
Weet iemand waar annemarie is? Kon de naam vd manege niet goed genoeg lezen.
pi_218880180
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 22:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
De beurs is ook niet rustig he... druk en overal gekakel
Maar is dat de we are pregnant beurs? Vind dat wel één van de chillere beurzen. Hoog gebouw, heel open, veel licht en overzichtelijk. Maar goed druk zal t zeker zijn.
De CreaDoe oid zijn imo veel meer prikkels
pi_218880198
Achja ons Debbie, in het restaurant van een zwembad waar het disco zwemmen is zou ze binnen een minuut gillend gek worden, maar over een aantal maanden kan ze met gemak naar een concert.
Voor de foto onderuit gezakt in haar rolstoel, met zonnebloemketting, oordoppen in, zonnebril op.
Ook kan ze naar we are pregnant, een beurs waar ik weet niet hoeveel mensen lopen, tegen je op botsen en praten. Er is constant geluid. Maar nee, nadat Roy een week weg was voor zijn werk mag hij alsnog het kinderfeestje op zijn nek nemen, zodat madam reacties kan gaan zitten swifferen vroeg naar bed kan.
pi_218880217
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 22:51 schreef AardappelPatatten het volgende:

[..]
Maar is dat de we are pregnant beurs? Vind dat wel één van de chillere beurzen. Hoog gebouw, heel open, veel licht en overzichtelijk. Maar goed druk zal t zeker zijn.
De CreaDoe oid zijn imo veel meer prikkels
In de dierentuin was het ook niet extreem druk en open enzovoort... 3 andere volwassene om de kinderen te entertainen maar toen hing ze nog net niet kwijlend in de stoel omdat ze het niet trok (tussendoor wel even een mini fotoshoot 👌👍)
Ik vind het enorm bijzonder dat ze erheen gaat 🤷 als je dan keuzes moet maken door je gezondheid (en dat moet ik ook hoor weet er alles van) zou ik niet naar die beurs gaan.. ze heeft en krijgt (denk ik) geen baby... Waarom deze wel en feestje niet
pi_218880281
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 22:43 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
Ik kom vanaf Schiphol uit de buurt maar kom graag! Meteen even rondje zeeman en wibra🤣
Wat is het dichtstbijzijnde vliegveld bij Barneveld? Ik vraag dit voor een vriend
pi_218880288
quote:

[..]
Ik haal je op 😂
pi_218880314
quote:
Misschien had ze dat ook wel in haar achterhoofd. Maar er moest iéts gebeuren. En als je geen beslissingen neemt weet je zeker dat er niets veranderd.
Ik vind het bewonderenswaardig dat ze nu voor de kinderen heeft gekozen in plaats van aan-uit-aan-aaner-uit zoals bij de ex-kwarrels. Ook al zal dat ook bij haar pijn doen. En hoe het leven gaat lopen weet je verder niet.

Als ze eind van het jaar bij elkaar zijn kun je ‘zie je wel..’ zeggen. Als ze niet bij elkaar zijn had je dus ongelijk.
Dat maakt allemaal niet zo uit, tenzij je ‘voorspellende gaven’ op je CV wil zetten. 😊
pi_218880327
quote:

[..]
Kunnen wel carpoolen 😂
pi_218880362
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 22:45 schreef Arrie1995 het volgende:

[..]
Kind barst uit z’n voegen in maat 62, maar vooral in een te kleine maat blijven proppen 😆
Dat zie ik bij héél veel moeders. En dan roepen ja qua lengte zit hij in 80 maar qua breedte in maat 68.
Ja no shit sherlock... babykleding gaat ook gewoon op lengtematen, en niet op volume zoals bij volwassenen :') dus als hij qua lengte maat 80 moet hebben, dan zit hij in maat 80, het is niet zo ingewikkeld.

En voor een kind dat smal gebouwd is koop je dus gewoon een merk dat iets smaller valt ipv een maat te klein. Ik vind het er over het algemeen echt niet uit zien die te kleine kleding.
:)
pi_218880373
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 22:40 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Lijkt mij heel moeilijk als de liefde er wel is, maar het door psychische problemen eigelijk niet met elkaar en het gezin te leven is.
Ik heb wel met ze te doen. Lijkt of de liefde inderdaad niet het probleem is en dan is dit echt heel erg naar. Maar wel petje af dat ze zo voor haar kinderen en voor zichzelf durft te kiezen. En wie weet wat het met hem doet, misschien gaat er een knop om.
:)
pi_218880486
quote:
Denk ik ook allebei.
pi_218880551
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 21:26 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie gooit weer een stel kinderen in badkleding online. Ach, als de gezichten maar afgeschermd zijn 🤦♀
Maar wel allerlei veiligheidsartikeken promoten en een gps horloge🤣
pi_218880561
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 16:29 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Diagnoses
pi_218880574
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2025 18:48 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Nou geloof me, dat is er voldoende.
pi_218880580
quote:
Waarom dan?
pi_218880588
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 23:27 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Misschien had ze dat ook wel in haar achterhoofd. Maar er moest iéts gebeuren. En als je geen beslissingen neemt weet je zeker dat er niets veranderd.
Ik vind het bewonderenswaardig dat ze nu voor de kinderen heeft gekozen in plaats van aan-uit-aan-aaner-uit zoals bij de ex-kwarrels. Ook al zal dat ook bij haar pijn doen. En hoe het leven gaat lopen weet je verder niet.

Als ze eind van het jaar bij elkaar zijn kun je ‘zie je wel..’ zeggen. Als ze niet bij elkaar zijn had je dus ongelijk.
Dat maakt allemaal niet zo uit, tenzij je ‘voorspellende gaven’ op je CV wil zetten. 😊
Het aan-uit-aanuitrereen hebben ze al gedaan. En ik denk dat die fase niet voorbij is. Met een verslaafde in huis is dit uiteindelijk de enige keus die je kunt maken. Dat vind ik niet bewonderenswaardig. Dat vind ik vooral schrijnend.

[ Bericht 5% gewijzigd door Hocuspocus2 op 27-09-2025 00:54:22 ]
pi_218880598
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 22:46 schreef Post-its het volgende:
Weet iemand waar annemarie is? Kon de naam vd manege niet goed genoeg lezen.
Manege de Boschhoeve

Ik weet toevallig beroepsmatig heel veel van paarden en ruiterij af maar wat is die AM toch slecht met paarden en om van het rijden maar te zwijgen.
Zowel zij als Maarten ontstijgen echt het niveau beginner niet. Ik zag ooit een filmpje van haar en Maarten in de rijbaan en dat was echt bar en bar slecht.
Eigenlijk onverantwoord dat deze mensen op vreemde paarden buitenritten maken, dat is vragen om ongelukken.
En stel dat AM een flinke crash maakt en wat breekt en weken in het gips op de bank moet blijven, wat moet het insta account dan??
Wie gaat de kinderen al etende filmen? En de Appie als de boodschappen komen? De boekjes signeren in de buurt bieb? En wie gaat gierend op de oprit staan als er kinderen komen en gaan?

Kijk maar uit met dat pony rijden Annemarie!
pi_218881104
De stal waar ze thuis rijden is ook niet zo heel goed. De Ijslandvriendin rijdt ook slecht. Ik zie dit op veel grote maneges.
Een serieuze stal met goede paarden laat ook geen horde mensen op hun paarden buiten rijden. Dit zijn de afgestompte knolletjes.
pi_218881121
quote:

Ik heb 2 adressen en doe graag mee😂
pi_218881142
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 06:44 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
De stal waar ze thuis rijden is ook niet zo heel goed. De Ijslandvriendin rijdt ook slecht. Ik zie dit op veel grote maneges.
Een serieuze stal met goede paarden laat ook geen horde mensen op hun paarden buiten rijden. Dit zijn de afgestompte knolletjes.
Dat zo’n pukkie als J ook na 1,5 uur privé-les een buitenrit gaat maken vind/vind ik ook raar. En nu ook weer op het paard waar ze amper met haar benen onder het zadel kwam.

Natuurlijk, het zijn sjokpaarden, maar ze kunnen altijd ergens van schrikken en ze slaan op hol.
pi_218881151
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2025 00:47 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Het aan-uit-aanuitrereen hebben ze al gedaan. En ik denk dat die fase niet voorbij is. Met een verslaafde in huis is dit uiteindelijk de enige keus die je kunt maken. Dat vind ik niet bewonderenswaardig. Dat vind ik vooral schrijnend.
Als de andere optie is ‘blijven doormodderen met een man die X, Y en Z doet of juist laat’, dan vind ik het verstandig/bewonderenswaardig/whatever dat ze voor de rust/zekerheid en de kinderen kiest. En ja, het is schrijnend dát die keuze gemaakt moest worden.
Maar veel partners laten de shit en situatie maar doormodderen, met alle gevolgen van dien voor de kinderen.
pi_218881154
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 06:58 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik heb 2 adressen en doe graag mee😂
Nog 1 carpoolplek over in de Barneveld-expres 😂
pi_218881195
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 07:08 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Lijkt me gezellig😁
pi_218881202
Bonjoeri, ik ga joernallen.

Echt, die vriend van Lotte. Om te huilen vind ik het: zo ongemakkelijk. 😬😬😬😬
pi_218881304
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 22:18 schreef Hyacinth het volgende:
Ik verwacht veel woorden maar weinig inhoud. En dat vind ik ook knap, met heel veel tekst niks zeggen.
pi_218881317
quote:

[..]
Als de andere optie is ‘blijven doormodderen met een man die X, Y en Z doet of juist laat’, dan vind ik het verstandig/bewonderenswaardig/whatever dat ze voor de rust/zekerheid en de kinderen kiest. En ja, het is schrijnend dát die keuze gemaakt moest worden.
Maar veel partners laten de shit en situatie maar doormodderen, met alle gevolgen van dien voor de kinderen.
Dat heeft ze toch ook jaren gedaan?
pi_218881323
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 07:23 schreef Paardrijden123 het volgende:
Bonjoeri, ik ga joernallen.

Echt, die vriend van Lotte. Om te huilen vind ik het: zo ongemakkelijk. 😬😬😬😬
Ik heb hem 1 keer gezien op een filmpje en dacht dat hij een karikatuur neer zette. Dat bleek niet het geval..
pi_218881331
Ik kon niet slapen vannacht. Debs kennelijk ook niet want diep in de nacht was ze weer aanwezig hoor.
pi_218881351
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 22:18 schreef Hyacinth het volgende:
De girls zijn verengelst. That's escalated quickly (voor MB dan). Ze schrijft ook friesin doorn in het oog voor deze echte Friezin 🤣.. Iris vind ik leuk (en niet alleen omdat de ook een friezin is) maar omdat ze zelf hard heeft gewerkt om te bereiken wat ze wil...
pi_218881354
quote:

Ik ga altijd weekendjes weg op een vakantiepark nabij Barneveld, erg leuk park nml voor jonge kids! Enne jullie weten het: als de kids zich vermaken dan de ouders ook....
pi_218881364
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 07:57 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Dat vind ik juist zo knap. Toch steeds het vertrouwen hebben dat het goedkomt. Ze hebben het samen echt geprobeerd. Niet gelijk het bijltje erbij neergegooid.
Nu meer rust voor haarzelf en de kinderen, een moeilijke maar dappere beslissing vind ik.
En ik vind het fijn voor het gezin dat er verder normaal contact is met de kinderen.
Ik vind dat ze het knap doet zo alleen met de kinderen en het zal echt niet altijd makkelijk zijn.
pi_218881371
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 07:57 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ja maar je gaat een relatie aan in goede en slechte tijden. Met in je achterhoofd dat het waarschijnlijk beter gaat.
Je kunt ook niet bij de eerste keer het bijltje erbij neergooien.
pi_218881381
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 06:44 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Je bedoelt 'Mirjam (van IJsland)'
pi_218881440
Dat ontbijtje op bed wat Bob maakte, dat vind ik wel schattig (en moest wel lachen om de tomaatjes in de kwark 😆)
pi_218881449
Wat is Mirthe Buurmans ook het perfecte plaatje aan het schetsen elke keer op nieuwe. Ik vertrouw dat kind niet, iets met achter de ellebogen ofzo
pi_218881465
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 07:52 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik verwacht veel woorden maar weinig inhoud. En dat vind ik ook knap, met heel veel tekst niks zeggen.
Veel mensen zijn daar een kei in. Mijn buurvrouw kan dat ook en laat de hele buurt in de zomer meegenieten door haar telefoon op speaker te zetten. Als je mij dan vraagt waar ging dat gesprek over? Dan zou ik alleen maar kunnen zeggen "het ging over niks". Terwijl er wel aan 1 stuk gerateld werd. Soms heel vermakelijk maar vaker erg irritant en ga soms gelijk naar binnen als ze weer gaat bellen en dat doet ze vaak en lang 🫣
pi_218881487
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 08:03 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik ga altijd weekendjes weg op een vakantiepark nabij Barneveld, erg leuk park nml voor jonge kids! Enne jullie weten het: als de kids zich vermaken dan de ouders ook....
Oh, misschien krijg ik korting als ik ze tag in mijn privé-account met 17 volgers en ben ik ook een influencer 😂
pi_218881549
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 08:32 schreef Iris2.0 het volgende:
Wat is Mirthe Buurmans ook het perfecte plaatje aan het schetsen elke keer op nieuwe. Ik vertrouw dat kind niet, iets met achter de ellebogen ofzo
Ik trek al dat "de ware" "alles zo geweldig " gemekker ook slecht 😂 normaal vind ik dat wel mooi maar niet als je het al bij 5 mannen hebt gehoord
pi_218881587
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 08:32 schreef Iris2.0 het volgende:
Haar foto's vind ik ook altijd zo ongemakkelijk en gemaakt.
En iedere nieuwe liefde is het helemaal, om een jaar ma de geboorte weer uit elkaar te gaan
pi_218881615
Als mensen uit elkaar gaan, dan vind ik daar verder niet zoveel van, behalve dat ik het oprecht jammer vind voor beide partijen. Dit is niet waarom je ooit samen bent gegaan of kinderen hebt gekregen. Dat je soms langer in de situatie blijft dan (achteraf) goed is geweest, dat weet je gewoon soms niet. Daarnaast is er natuurlijk altijd de hoop dat het toch goedkomt, voor jezelf, voor je relatie en voor je kinderen.
Het gaat ook gepaard met een stuk rouw. Rouw om wat was of niet was en rouw omdat je afscheid moet nemen van je toekomstbeeld.

En of mensen wel of niet weer bij elkaar komen, daar vind ik ook niet zoveel van. Mijn ervaring is dat vroeg of laat de patronen weer terugkomen en dat het in mijn geval niet succesvol was. Maar dat kan voor iedereen anders zijn.
pi_218881619
Het lijkt wel of Sannes stories over een weekendje weg vooral over eten gaan.
pi_218881984
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 09:06 schreef Clavis het volgende:
komt nog shoppen bij zo te horen. Verder is het vooral weer gezeur vanaf het bed, gewoon zoals thuis.
pi_218881987
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 09:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Haar foto's vind ik ook altijd zo ongemakkelijk en gemaakt.
En iedere nieuwe liefde is het helemaal, om een jaar ma de geboorte weer uit elkaar te gaan
En deze nieuwe aanwinst lijkt ook wel ietwat naief. Kan mijn vinger er niet opleggen, maar hij lijkt zo niet weerbaar ook... Een mix van dat alles. Slechte combi met onze (redelijk narcistische) Mirthe
pi_218882074
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 09:06 schreef Clavis het volgende:
En eten. Maar ze hebben maar 4 tot 6 uur per dag om iets te doen hè? Want de baby moet slapen. Wat een leven. Ik zou niet willen ruilen hoor. Als je leven bestaat uit zeuren, klagen, eten en shoppen heb je naar mijn idee een ontzettend beperkt beeld van hoe het leven werkt.
pi_218882108
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 08:07 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja maar je gaat een relatie aan in goede en slechte tijden. Met in je achterhoofd dat het waarschijnlijk beter gaat.
Je kunt ook niet bij de eerste keer het bijltje erbij neergooien.
Ja dat is niet echt hoe het werkt met verslavingen hè. Maar fijn dat jij er zo’n romantisch beeld bij hebt.
pi_218882196
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 10:03 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En eten. Maar ze hebben maar 4 tot 6 uur per dag om iets te doen hè? Want de baby moet slapen. Wat een leven. Ik zou niet willen ruilen hoor. Als je leven bestaat uit zeuren, klagen, eten en shoppen heb je naar mijn idee een ontzettend beperkt beeld van hoe het leven werkt.
Maar dat wist ze toch al vóór ze het hotel/de week weg boekte, dat kind dutjes doet en ze daarom ‘maar 4 uur hebben om iets te doen’?
Kan hij niet in de kinderwagen/buggy/hoe heet zo iets dutten? Moet dat echt op de kamer in bed?

Nouja, misschien kunnen ze die dutjes-van-kind-tijd gebruiken om elkaar weer te vinden.
pi_218882211
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 09:51 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
En deze nieuwe aanwinst lijkt ook wel ietwat naief. Kan mijn vinger er niet opleggen, maar hij lijkt zo niet weerbaar ook... Een mix van dat alles. Slechte combi met onze (redelijk narcistische) Mirthe
Als je een relatie krijgt met iemand die twee kinderen heeft en beide kinderen hebben geen contact met hun vader, is het op z’n minst bijzonder te noemen dat hij het aandurft om een kind met haar te krijgen. Geen enkele garantie dat hij z’n kind in de toekomst nog ziet.
pi_218882216
Waarom dragen die mensen creamy ondergoed alsof het een normaal shirtje is. Gisteren MB nu Kim ook, staat vast in de voorwaarden van het sales praatje. Ziet er toch niet uit. Ff lekker in je onderhemd corrigerend bhloos de straat op.
pi_218882236
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 10:07 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ja dat is niet echt hoe het werkt met verslavingen hè. Maar fijn dat jij er zo’n romantisch beeld bij hebt.
Hij heeft ook behoorlijke ptss volgens mij, denk dat het voor hem ook gewoon niet haalbaar is om in een huis te wonen met zoveel kinderen.
Ik vind het knap dat Tamara deze knoop heeft doorgehakt, heb ook wel het gevoel dat zij de emotie er in die zin uit kan halen dat ze niet 'zomaar' weer bij hem teruggaat.
pi_218882247
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 10:21 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar dat wist ze toch al vóór ze het hotel/de week weg boekte, dat kind dutjes doet en ze daarom ‘maar 4 uur hebben om iets te doen’?
Kan hij niet in de kinderwagen/buggy/hoe heet zo iets dutten? Moet dat echt op de kamer in bed?

Nouja, misschien kunnen ze die dutjes-van-kind-tijd gebruiken om elkaar weer te vinden.
Bij haar brandt geen licht hoor. Het lijkt alsof zij dingen pas beseft op het moment dat zij er tegenaan loopt. In de caravan slaapt hij natuurlijk ook maar dan hangt zij op de bank en hoeft ze daar verder niet over na te denken. Ik snap ook niet dat je in een hotel moet om ergens te gaan eten of te shoppen. Maar eerlijk gezegd wil ik haar ook niet snappen.
pi_218882254
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 10:23 schreef AppelsEieren het volgende:
Waarom dragen die mensen creamy ondergoed alsof het een normaal shirtje is. Gisteren MB nu Kim ook, staat vast in de voorwaarden van het sales praatje. Ziet er toch niet uit. Ff lekker in je onderhemd corrigerend bhloos de straat op.
Denk ik ook want gister had Curlymom het ook zo
pi_218882266
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 10:23 schreef AppelsEieren het volgende:
Ziet er inderdaad niet uit. Het is gewoon echt ondergoed, het is geen mooie body of een mooi hemd. En die platgedrukte borsten zitten op plekken waar ze niet horen.
pi_218882328
Rosanne van Hemert is weer fijn een gesponsord weekendje weg 🙈 Sanneke zal wel jaloers zijn
pi_218882341
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 10:28 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Bij haar brandt geen licht hoor. Het lijkt alsof zij dingen pas beseft op het moment dat zij er tegenaan loopt. In de caravan slaapt hij natuurlijk ook maar dan hangt zij op de bank en hoeft ze daar verder niet over na te denken. Ik snap ook niet dat je in een hotel moet om ergens te gaan eten of te shoppen. Maar eerlijk gezegd wil ik haar ook niet snappen.
Niemand heeft haar verteld dat een baby dutjes doet. Of ze wacht gewoon totdat haar kind 1 dutje doet. Dat duurt niet meer zo lang.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218882350
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 10:23 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Als je een relatie krijgt met iemand die twee kinderen heeft en beide kinderen hebben geen contact met hun vader, is het op z’n minst bijzonder te noemen dat hij het aandurft om een kind met haar te krijgen. Geen enkele garantie dat hij z’n kind in de toekomst nog ziet.
Volgens mij zat hij al in haar dm toen noah er nog was en pas sinds ze ongeveer zwanger was was ineens noah controle alt delete... ergens toch nieuwsgierig hoe dat allemaal achter de picture perfect schermen is gegaan
pi_218882353
Allemaal het boek van Anne Marie besteld bij getyourgift ? Niet bij Bol hè , want dan krijgt AM maar 1,80 per boek ipv ¤ 2,00. Dat je bij bol geen verzendkosten hoeft te betalen boven de ¤ 20,- en bij getyourgift ¤2,95 tja daar kan zij niks aan doen . O ja toch wel koop gewoon ook de box met spullen die je allemaal al hebt of niet wil hebben en je betaald geen verzendkosten wel ¤ 71,85..
pi_218882359
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 10:21 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Het jochie wil alleen slapen in bed, in de wagen wil hij alles zien en meemaken aldus Sanneke.
pi_218882394
quote:

[..]
Ik denk dat de gevolgen voor de kinderen nu al groot zijn helaas.
Het is niet dat de ellende ineens over is nu ze uit elkaar zijn.
pi_218882400
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 10:41 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Het jochie wil alleen slapen in bed, in de wagen wil hij alles zien en meemaken aldus Sanneke.
Maar hij houdt niet van musea en dierentuinen...
pi_218882406
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 10:40 schreef Pumba2024 het volgende:
Allemaal het boek van Anne Marie besteld bij getyourgift ? Niet bij Bol hè , want dan krijgt AM maar 1,80 per boek ipv ¤ 2,00. Dat je bij bol geen verzendkosten hoeft te betalen boven de ¤ 20,- en bij getyourgift ¤2,95 tja daar kan zij niks aan doen . O ja toch wel koop gewoon ook de box met spullen die je allemaal al hebt of niet wil hebben en je betaald geen verzendkosten wel ¤ 71,85..
Wat ik daar stom aan vind is dat je boven de 50¤ sowieso geen verzendkosten betaald (daarom zijn de boxen altijd net onder de 50¤) het is dus helemaal geen aanbieding maar de normale prijs 🤷 als je het geen aanbieding noemt betaal je hetzelfde 🤔 geen verzendkosten EN 5¤ korting op de box zou een aanbieding zijn...
Ik koop eigenlijk altijd mijn boeken bij de uitgever of schrijver zelf (want ja dan verdienen ze er meer op en dat gun ik een schrijver die veel tijd en creativiteit erin heeft gestoken) en eigenlijk betaal je daar zelden porto kosten bij..
pi_218882409
Loopt bij jullie het geluid bij de filmpjes van Sanneke ook vast, in de zin van het herhaalt zich telkens, zo irritant.
pi_218882413
quote:

[..]
Ja das normaal maar na een hele tijd wandelen gaat t van zelf wel. Of niet. Let it go. 🤪
pi_218882416
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 10:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Volgens mij zat hij al in haar dm toen noah er nog was en pas sinds ze ongeveer zwanger was was ineens noah controle alt delete... ergens toch nieuwsgierig hoe dat allemaal achter de picture perfect schermen is gegaan
Nog meer redenen voor hem om zich af te vragen of dit goed gaat.
pi_218882425
quote:

[..]
In de caravan ziet hij niks. Ik snap hem wel🤣
pi_218882437
quote:

[..]
Logisch, hij kijkt zijn ogen uit. Iets anders dan de stacaravan! Dan zou ik ook niet gaan slapen, je weet nooit hoe lang je moet wachten op de volgende gelegenheid.
pi_218882466
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 10:45 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik denk dat de gevolgen voor de kinderen nu al groot zijn helaas.
Het is niet dat de ellende ineens over is nu ze uit elkaar zijn.
Dit. Helaas. Ik vind het echt schrijnend hoeveel kinderen hierbij betrokken zijn. Een lieve moeder helpt, maar ik vrees niet altijd voldoende.
pi_218882482
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2025 23:30 schreef Maremare het volgende:

[..]
Kunnen wel carpoolen 😂
Nog beter en gezelliger!😂
pi_218882515
Superlief van B dat hij dat ontbijtje voor Judith had gemaakt. O+
Maar waarom moet dat weer gefilmd? Zo onveilig voor dat jochie.
Kom je gezellig en trots de kamer binnengestapt en dan is moeders je alweer aan het filmen voor haar publiek. Bah.
pi_218882518
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 10:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Rosanne van Hemert is weer fijn een gesponsord weekendje weg 🙈 Sanneke zal wel jaloers zijn
Sanneke heeft 1 nacht gekregen. Van wie of wat zegt ze niet.
pi_218882555
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 10:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Klopt, hij zat in haar dm? Zo assertief was ie dan weer wel. Zou er dan al iets hebben gespeeld toen ze nog samen was met Noah? 🤔
pi_218882603
Denk dat paardrij vrienden niet gefilmd willen. Gelukkig maar, anders waren we al weer vele stories verder geweest
pi_218882637
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 11:13 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Klopt, hij zat in haar dm? Zo assertief was ie dan weer wel. Zou er dan al iets hebben gespeeld toen ze nog samen was met Noah? 🤔
Daar is ze nogal vaag over.. maar ik weet nog dat het toen best snel ging "we hebben besloten los van elkaar verder" en snel erna ging ze solo naar dubai waar de dm slider woonde... maar goed dat zijn dingen die wel bij meer mensen snel gaan... wat ik vooral bizar vond is dat ze hem 2 of 3x live had gezien en zwanger was... dan ken je elkaar echt nog niet denk ik dan...
pi_218882697
quote:

[..]
Jullie kunnen wel een touringcar huren joh #deleukemensenzijnaltijdmetmeer.
Maar ehm dan moet ik wel even een samenwerkingen fixen hoor als jullie met zoveel komen. Misschien die groenteboer en bakker waar Debs samenwerkingen mee heeft? (oh wacht die bakker is al weer verleden tijd)

Interessant om te zien dat Debbie zelfs in appjes naar Roy het om haar laat draaien.
Roy geeft aan dat het heel druk is....Ze had kunnen zeggen: 'Zo fijn dat jij na een drukke week in het buitenland alsnog wilt gaan, ik ben je dankbaar.'
Nee ze zegt: 'Ik ga nu ook naar bed'

Een grote rode vlag wat mij betreft.
pi_218882802
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 11:32 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Jullie kunnen wel een touringcar huren joh #deleukemensenzijnaltijdmetmeer.
Maar ehm dan moet ik wel even een samenwerkingen fixen hoor als jullie met zoveel komen. Misschien die groenteboer en bakker waar Debs samenwerkingen mee heeft? (oh wacht die bakker is al weer verleden tijd)

Interessant om te zien dat Debbie zelfs in appjes naar Roy het om haar laat draaien.
Roy geeft aan dat het heel druk is....Ze had kunnen zeggen: 'Zo fijn dat jij na een drukke week in het buitenland alsnog wilt gaan, ik ben je dankbaar.'
Nee ze zegt: 'Ik ga nu ook naar bed'

Een grote rode vlag wat mij betreft.
Als je goed oplet draait al haar communicatie en haar acties uiteindelijk om haar.
Iedere situatie trekt ze naar zich toe. Met als voorbeeld die babyshower, maar ook de kaart die ze schreef naar haar neef ging over haar en niet over zijn huwelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')