abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218865188
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218865199
Ik had even gemist dat de auto van Peppie (van Sanneke) kapot is. Hoe gaan ze dat doen met hun weekend weg om weer verbinding te krijgen 🤐? Hij wordt morgen pas naar de garage gebracht.
pi_218865207
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:08 schreef Post-its het volgende:
Ik had even gemist dat de auto van Peppie (van Sanneke) kapot is. Hoe gaan ze dat doen met hun weekend weg om weer verbinding te krijgen 🤐? Hij wordt morgen pas naar de garage gebracht.
Ik wilde hetzelfde schrijven. Zal er een tikkie komen voor onvoorziene kosten?
pi_218865258
Oooh sorry ik zie nu dat ik de laatste was in het vorige deel. Had ik niet door.
Dankjewel voor openen nieuw deel @HocusPocus
pi_218865262
haha die titel alweer *)

(elkaar kwijtraken achter de bank had ook gekund haha)
pi_218865274
Huh, heeft annemarie op de huishoudschool gezeten? Dat kan toch niet (zonder omwegen) als je een hbo opleiding gedaan hebt?

Huishoudschool is in mijn ogen de vroegere lts. Nu vmbo praktijk?

Volgens mij is het qua tijdlijn niet mogelijk met wat ze nu weer verteld. Ze was zwanger van jim in haar laatste jaar hbo.
pi_218865282
Debbie wilt zo hard bewijzen dat ze ziek is. Quasi-Nonchalant even haar medicijnen op tafel gooien.

- nee -

[ Bericht 58% gewijzigd door Deisyy op 25-09-2025 12:59:14 ]
pi_218865290
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:09 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik wilde hetzelfde schrijven. Zal er een tikkie komen voor onvoorziene kosten?
Misschien wel, want ze moet natuurlijk wel kunnen shoppen, buiten de deur lunchen en betaald kunnen parkeren omdat het anders te ver lopen is op hun weekend weg.
pi_218865328
Ik lees de stukjes van minibelle over Maen en heb toevallig gisteravond voor mn werk een bijscholing gehad over emotieregulatie. Veel was allang bij mij bekend, maar ben blij dat mn gedachten hierover weer bevestigd werden.
Dat Maen geen enkele sturing of beslissing accepteert ziet Minibelle (en Judith trouwens ook) aan een grote behoefte aan autonomie en accepteren dat gedrag. Wat ze vergeten is dat een veilige omgeving belangrijk is. En door geen grenzen te stellen voelt dat juist niet veilig. En daardoor leren kinderen helemaal niet goed met emoties om gaan wat heel veel andere ontwikkelings onderdelen belemmert.
Vooral minibelle creeërt een hele onveilige omgeving zo.
pi_218865374
Demammavan: ik zit even door de foto's van de shoot voor box/boek/pröttel te kijken en ik vind haar spijkerbroek zo verschrikkelijk niet passen bij de rest van de outfit. Ik vraag mij echt af wie haar die broek aangeraden heeft. Ik heb niks tegen spijkerbroeken, maar deze zit raar en past gewoon niet bij de bovenkleding.

Qua haar opstel over een boek schrijven: dat taal niet Annemaries ding is, dat was denk ik iedereen wel helemaal duidelijk. Dat is ook prima, maar je merkt dat ook wel in haar schrijfsels. Ze heeft best wel te vertellen, maar dat wordt deels teniet gedaan door haar manier van schrijven, merk ik althans bij mijzelf. Ze is een influencer die een goed verkopend boek heer geschreven. Ik vind haar geen schrijver/auteur, schrijven is toch wel een vak apart.

Maakt ook helemaal niet uit en ik snap ook niet dat ze zich er druk om maakt. Ze weet een boek wel te vermarkten door een trouwe achterban. En dat is ook een prestatie op zich.
pi_218865468
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:16 schreef Post-its het volgende:
Huh, heeft annemarie op de huishoudschool gezeten? Dat kan toch niet (zonder omwegen) als je een hbo opleiding gedaan hebt?

Huishoudschool is in mijn ogen de vroegere lts. Nu vmbo praktijk?

Volgens mij is het qua tijdlijn niet mogelijk met wat ze nu weer verteld. Ze was zwanger van jim in haar laatste jaar hbo.
pi_218865474
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:22 schreef Ballerina888 het volgende:
Ik lees de stukjes van minibelle over Maen en heb toevallig gisteravond voor mn werk een bijscholing gehad over emotieregulatie. Veel was allang bij mij bekend, maar ben blij dat mn gedachten hierover weer bevestigd werden.
Dat Maen geen enkele sturing of beslissing accepteert ziet Minibelle (en Judith trouwens ook) aan een grote behoefte aan autonomie en accepteren dat gedrag. Wat ze vergeten is dat een veilige omgeving belangrijk is. En door geen grenzen te stellen voelt dat juist niet veilig. En daardoor leren kinderen helemaal niet goed met emoties om gaan wat heel veel andere ontwikkelings onderdelen belemmert.
Vooral minibelle creeërt een hele onveilige omgeving zo.
Ik vind het een lastige, want elk kind is anders en vaak (niet altijd) voel je als ouders wel aan wat een kind nodig heeft. Ik herken veel in mijn jongste: dat is zo'n kind, waarvan iedereen altijd vraagt of hij altijd zo is. Sommige mensen hebben een zwak voor hem, andere mensen vinden hem een irritant, veel te aanwezig, niet luisterend en onopgevoed joch.

We houden hem heel erg strak en begrenzen hem, maar hij zal altijd de grenzen proberen te overtreden (want dan weet je pas zeker of er een grens is, voordeel is dat hij consequenties zonder problemen accepteert). Maar, en ik hoop dat ik niet teveel off topic ga, de buitenwereld zal niet altijd zien hoezeer we hem begrenzen en hoeveel tijd we er in steken.

Het is soms lastig oordelen en bij sommige kinderen zal begrenzen juist averechts werken. Ik ben dus altijd wat voorzichtig hierover te oordelen.

Ik vind Minibelle en in mindere mate Judith, wel te sterk de nadruk leggen op presteren en daarmee indirect de boodschap geven aan hun kinderen dat je pas goed bent als je presteert, terwijl het juist gaat om het plezier (dan komen de prestaties vaak vanzelf wel). Beide ouders projecteren hun eigen ambities op hun jonge kinderen.
pi_218865542
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:37 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik vind het een lastige, want elk kind is anders en vaak (niet altijd) voel je als ouders wel aan wat een kind nodig heeft. Ik herken veel in mijn jongste: dat is zo'n kind, waarvan iedereen altijd vraagt of hij altijd zo is. Sommige mensen hebben een zwak voor hem, andere mensen vinden hem een irritant, veel te aanwezig, niet luisterend en onopgevoed joch.

We houden hem heel erg strak en begrenzen hem, maar hij zal altijd de grenzen proberen te overtreden (want dan weet je pas zeker of er een grens is, voordeel is dat hij consequenties zonder problemen accepteert). Maar, en ik hoop dat ik niet teveel off topic ga, de buitenwereld zal niet altijd zien hoezeer we hem begrenzen en hoeveel tijd we er in steken.

Het is soms lastig oordelen en bij sommige kinderen zal begrenzen juist averechts werken. Ik ben dus altijd wat voorzichtig hierover te oordelen.

Ik vind Minibelle en in mindere mate Judith, wel te sterk de nadruk leggen op presteren en daarmee indirect de boodschap geven aan hun kinderen dat je pas goed bent als je presteert, terwijl het juist gaat om het plezier (dan komen de prestaties vaak vanzelf wel). Beide ouders projecteren hun eigen ambities op hun jonge kinderen.
Helemaal eens. Ik dacht altijd hetzelfde als Ballerina, tot ik er ook eentje kreeg zoals Maen.
Dat is echt balanceren tussen grenzen en kaders en autonomie geven. Deze kinderen moet je anders opvoeden dan in het gemiddelde boekje staat. Wat bij mijn andere 2 kinderen prima werkte, werkt bij dit kind averechts.
Overigens heeft kind ook een fikse voorsprong, dus dat kan er ook wel degelijk bij horen.
Tegelijk eens met je laatste alinea, bij hen wordt alles op hb/autonomie/presteren gegooid en daarmee doe je je kind uiteindelijk te kort. Naar minibelle kan ik moeilijk kijken, naar hoe zij met die meisjes omgaat, maar ik herken dus wel dingen aan gedrag van met name de jongste.
pi_218865576
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 10:22 schreef Nieuwnestje het volgende:

[..]
Omdat ze geen grenzen kent. Dat ze iedereen die ze tegenkomt maar omhelst, handje vasthoudt of aflebbert moet ze zelf weten. Ze staat vanzelf wel eens voor lul. Maar je kinderen NAAKT onder de douche op Insta posten voor 200k volgers. En dat terwijl ze laatst nog een 'spreekbeurt' heeft gehouden over haar misbruik. Ziet ze niet wat ze doet? Ze verkoopt gewoon haar kinderen. Wat een zielig manisch figuur.

Laat diagnoses stellen aub aan de professionals over.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218865581
Juuds_singlemom: ik snap van haarzelf gezien heel goed dat ze naar Spanje wil. Het had vorige keer een goed effect op haar gezondheid en dan kun je ook een leukere ouder zijn. Tegelijkertijd wordt haar kind ouder en bouwt meer een eigen leven op. Waar jonge kinderen alleen maar bij hun ouder willen zijn, gaan oudere kinderen hun eigen sociale kring opbouwen buiten hun gezin en kun je je afvragen of ze baat hebben bij een paar maanden in een ander land. Natuurlijk is het spannend en leer je veel, maar je mist ook gewoon je vrienden, je routine, sport e.d.
pi_218865584
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:17 schreef Kaatjepuk het volgende:
Debbie wilt zo hard bewijzen dat ze ziek is. Quasi-Nonchalant even haar medicijnen op tafel gooien.

Knettergek is ze. Hier in Barneveld spreken ze er schande over. Andere hebben haar gefilmd hoe ze in haar rolstoel filmend door de supermarkt sjeest. Wordt in meerdere Whatsapp-groepen gedeeld met de nodige hilariteit.

Normaal zou ik dit echt heel laag en kwetsend vinden maar in Debbie haar geval vraagt ze er echt zelf om!
Dus in Barneveld is de algemene indruk vergelijkbaar met hier op het forum? :X
pi_218865619
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 10:38 schreef Giddie het volgende:

[..]
Zij is hét voorbeeld hoe schadelijk social media kan zijn voor mentaal instabiele mensen (en hun kinderen!), zeker als ze er hun geld mee verdienen en hun behoefte aan aandacht ermee wordt vervuld. Dat vind ik nog het allerergste van influencers zoals MB, AM en Debbie: wat ze hun kinderen hiermee aan doen en ze dit niet willen zien omdat ze er geld mee verdienen of omdat ze zich overal slachtoffer van voelen en een hele dikke plaat voor hun kop hebben. Toppunt hiervan vind ik hoe AM, die zogenaamd zo'n moeilijke jeugd had, met haar kinderen omgaat. Ik vraag me af hoeveel van haar kinderen nog contact met haar willen als ze volwassen zijn. Misschien gaan ze ook wel een boek schrijven over hun vreselijke jeugd in de spotlights, overgeleverd aan hun maniakale, fluflu moeder met narcistische trekken.
En ook dit kan wel wat minder.
pi_218865634
quote:

Knettergek is ze. Hier in Barneveld spreken ze er schande over. Andere hebben haar gefilmd hoe ze in haar rolstoel filmend door de supermarkt sjeest. Wordt in meerdere Whatsapp-groepen gedeeld met de nodige hilariteit.

Normaal zou ik dit echt heel laag en kwetsend vinden maar in Debbie haar geval vraagt ze er echt zelf om!
😆
Echt, ik zou bijna naar Barneveld verhuizen om mee te genieten van Debbie’s toneelspel
pi_218865642
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:46 schreef Giddie het volgende:

[..]
Dus in Barneveld is de algemene indruk vergelijkbaar met hier op het forum? :X
Jazeker, en vooral Zoe krijgt dit echt wel mee op school. Dat neem ik Debbie enorm kwalijk.
pi_218865654
quote:

.

Dit is ook al zo vaak gezegd:

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
pi_218865663
DBM moet vandaag veel ontspanning zoeken!
Haha dat doet ze iedere dag volgens mij al
pi_218865666
Debbie die ‘subtiel’ haar pillen laat zien 🫣🤦♀ oh oh, wat probeert ze zichzelf weet te bewijzen. Het is gewoon genant.
En hoe ze die zooi achter de bank pleurt, wat een zooitje
pi_218865752
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:54 schreef Deisyy het volgende:

[..]
.

Dit is ook al zo vaak gezegd:

Ook niet als dit je eigen ervaring is met de influencer omdat je ze privé kent? Dan is het immers geen ‘van horen van’.

Naja het geeft ook niks, denk dat ieder weldenkend mens dit zelf ook wel kan invullen over Debbie.
pi_218865792
Debbie; gooit de zooi zo achter de bank. Goede opruimcoach heeft ze gehad, was ook enkel voor de show.

En ook, ik ga vandaag filmen voor werk. Longcovid staat weer magisch uit vandaag.
pi_218865817
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:01 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Ook niet als dit je eigen ervaring is met de influencer omdat je ze privé kent? Dan is het immers geen ‘van horen van’.

Naja het geeft ook niks, denk dat ieder weldenkend mens dit zelf ook wel kan invullen over Debbie.
Nee, gewoon nee. Reageer op wat de influencers laten zien

Laten zien op de socials!
pi_218865876
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:06 schreef papierentas het volgende:
Debbie; gooit de zooi zo achter de bank. Goede opruimcoach heeft ze gehad, was ook enkel voor de show.

En ook, ik ga vandaag filmen voor werk. Longcovid staat weer magisch uit vandaag.
Bijzonder weer. Dagen in bed totdat de kinderen uit school komen maar deze week kon alles. Ze zal wel vooruit geslapen hebben.
pi_218865913
De manier waarop AM het fröbelstukje van Pris in de nieuwe box "promoot" vind ik niet echt goede reclame.
Ze haat handwerken, heeft er geen geduld voor en het zit niet in de box omdat het leuk is. Ze geeft zelfs de suggestie het handwerkje weg te geven.
Maar Pris is leuk en moest gesponsord worden.
pi_218865933
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:18 schreef Harper het volgende:
De manier waarop AM het fröbelstukje van Pris in de nieuwe box "promoot" vind ik niet echt goede reclame.
Ze haat handwerken, heeft er geen geduld voor en het zit niet in de box omdat het leuk is. Ze geeft zelfs de suggestie het handwerkje weg te geven.
Ik vind die Pris helemaal niet zo leuk 🫣
pi_218865939
Dbm heeft een eitje gekookt en die gaat ze naar haar man (op zijn werk?!) brengen? 🤦♀ koekoek, hoezo tijd teveel? Mijn man ziet me al aankomen op zijn werk, met een gekookt ei
pi_218865950
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dbm heeft een eitje gekookt en die gaat ze naar haar man (op zijn werk?!) brengen? 🤦♀ koekoek, hoezo tijd teveel? Mijn man ziet me al aankomen op zijn werk, met een gekookt ei
Dit was mijn gedachte 🤣😂 mijn man vind dat echt niet tof als ik hem op werk stoor voor een ei...
pi_218865966
Wat een monsterlijk pak heeft Maike weer aan seg 🫣
pi_218865972
quote:
Bijzonder. Ik dacht dat het principe van de box was dat er dingen inzitten waar Annemarie enthousiast over is en die ze anderen gunt.
pi_218865974
quote:
Ik las dat ook en dacht he? En een eitje te veel koken.. hoe dan.. Ze legt alles op de weegschaal en dan nog leg hem in de koelkast en eet hem morgen op. (Als "de teller" weer op 0 staat) Ik las ook dat ze 2000 calorieën per dag eet, eerder was dat toch een stuk minder?
pi_218865977
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:26 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: ik zit even door de foto's van de shoot voor box/boek/pröttel te kijken en ik vind haar spijkerbroek zo verschrikkelijk niet passen bij de rest van de outfit. Ik vraag mij echt af wie haar die broek aangeraden heeft. Ik heb niks tegen spijkerbroeken, maar deze zit raar en past gewoon niet bij de bovenkleding.

Qua haar opstel over een boek schrijven: dat taal niet Annemaries ding is, dat was denk ik iedereen wel helemaal duidelijk. Dat is ook prima, maar je merkt dat ook wel in haar schrijfsels. Ze heeft best wel te vertellen, maar dat wordt deels teniet gedaan door haar manier van schrijven, merk ik althans bij mijzelf. Ze is een influencer die een goed verkopend boek heer geschreven. Ik vind haar geen schrijver/auteur, schrijven is toch wel een vak apart.

Maakt ook helemaal niet uit en ik snap ook niet dat ze zich er druk om maakt. Ze weet een boek wel te vermarkten door een trouwe achterban. En dat is ook een prestatie op zich.
Ik vind de foto's sowieso niet mooi, ze staat er niet mooi op. Haar tanden hebben dezelfde kleur als haar huid en kleding.
Vind het geen warme gezellige plaatjes en begrijp ook niet waarom er voor deze setting is gekozen om de doos aan te prijzen.

En als taal dan niet je ding is, waarom schrijf je dan een boek? Laat het dan aan mensen over die er verstand van hebben.
pi_218865987
quote:
Vond ik ook bijzonder 😅
En hoe kook je een eigen te veel? En als je dat dan gedaan hebt; leg hem in de koelkast en geef hem aan je (enorme ondervoede) kind als ie uit school komt? Of eet hem morgen op?
pi_218865998
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:20 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vind die Pris helemaal niet zo leuk 🫣
Ik ook niet (meer). Maar dat was al duidelijk geloof ik ;)
pi_218866013
EliseMilou die haar dochter op zangles stuurt (tegen haar eigen wil in) omdat ze een heldere droom heeft gehad dat ze het leuk vond om op het podium te staan?
Hou op zeg, laat het meisje zelf kiezen. Ik droom ook genoeg, moet ik dat allemaal gaan naleven?
pi_218866035
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:30 schreef Nieuwnestje het volgende:
EliseMilou die haar dochter op zangles stuurt (tegen haar eigen wil in) omdat ze een heldere droom heeft gehad dat ze het leuk vond om op het podium te staan?
Hou op zeg, laat het meisje zelf kiezen. Ik droom ook genoeg, moet ik dat allemaal gaan naleven?
misschien kan ze die zanglessen kado geven aan de Jelies dochters
pi_218866042
quote:

- nee-
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:52 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
😆
Echt, ik zou bijna naar Barneveld verhuizen om mee te genieten van Debbie’s toneelspel
Wil dat filmpje wel zien eigenlijk :D Maar echt serieus, hoe ver ben jenheen als ditnaoort dingen dus gebeuren in je woonplaats. En dan heb ik het niet over de filmer(s).

Ik vind het wel enorm sneu voor die kinderen. Dikke kans dat er ouders zijn die hun kinderen niet met de Lethers om willen laten gaan omwille van Debbie.

[ Bericht 3% gewijzigd door Deisyy op 25-09-2025 12:59:42 ]
  donderdag 25 september 2025 @ 12:37:02 #40
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_218866060
Ik heb aan Sanneke gevraagd hoe het met de bakfiets gaat
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_218866108
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
En wat zit er op haar bovenlip?

Sowieso.... een vegan broek..... wtf
pi_218866140
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:34 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
[..]
Wil dat filmpje wel zien eigenlijk :D Maar echt serieus, hoe ver ben jenheen als ditnaoort dingen dus gebeuren in je woonplaats. En dan heb ik het niet over de filmer(s).

Ik vind het wel enorm sneu voor die kinderen. Dikke kans dat er ouders zijn die hun kinderen niet met de Lethers om willen laten gaan omwille van Debbie.
Hier kan ik me dan weer niks bij voorstellen, die kinderen kunnen er niks aan doen hoe hun moeder is.
Ik zou ze juist in huis nemen zodat ze niet de hele tijd tegen iemand aan hoeven te kijken die alleen maar sneu op de bank ligt 🙊🙈
pi_218866209
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:34 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
[..]

Laten we hopen dat dat niet gebeurt. Als dat zo zou zijn zou ik ook iets van die ouders vinden. Die zouden het gedrag van Debbie los moeten zien van de kinderen.
pi_218866240
Ik ga dit weekend naar Hellevoetsluis. Ik hoef iig niet bang te zijn dat ik Sanneke tegenkom. Die komt de deur niet uit doorgaans.
pi_218866333
Debbie’s nieuwe tiktok 🫣
(Met de boodschap ben ik het helemaal eens hoor, maar wat doet se toch weer vreemd met haar gezicht)
pi_218866357
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

En als taal dan niet je ding is, waarom schrijf je dan een boek? Laat het dan aan mensen over die er verstand van hebben.
‘Met de juiste hulp kan ik echt wel een boek schrijven’

Lang leve ChatGPT hè?
pi_218866503
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 13:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie’s nieuwe tiktok 🫣
(Met de boodschap ben ik het helemaal eens hoor, maar wat doet se toch weer vreemd met haar gezicht)
'speak up' en vervolgens met je lippen op elkaar, schouderophalend vertwijfeld in de camera kijken
pi_218866506
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:54 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik ga dit weekend naar Hellevoetsluis. Ik hoef iig niet bang te zijn dat ik Sanneke tegenkom. Die komt de deur niet uit doorgaans.
Ze is er ook niet. Weekendje weg😉, elkaar terugvinden. Nou ja, beiden gaan naar Haarlem en doorgaans blijven ze op de bank hangen. Lang zoeken zal niet nodig zijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door JaNeeDan op 25-09-2025 13:22:33 ]
pi_218866690
quote:
Debbie’s nieuwe tiktok 🫣
hoe heet Debs op tiktok?
pi_218866694
en wat geinig! Iemand vroeg gisteren naar de naam van het spelletje dat Jet (van AM) speelt. En voila, vandaag gewoon meerdere stories! Met naam! En dat het duur is en dat Juul het heeft gekocht.

Maar ze leest echt niet mee. O-)
pi_218866749
Heeft iemand gezien dat MB gewoon een avond alleen de avondroutine heeft gedaan en de avond verder alleen heeft doorgebracht? Dwz wel gevideobeld met de bff natuurlijk en hartjes handjes gemaakt...tsonge wat onvolwassen komt zij toch over...
pi_218866762
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 13:35 schreef poohenzo het volgende:

[..]
hoe heet Debs op tiktok?
Net als op insta en fb: Theletherfamily (Merknaam😉)
pi_218866779
quote:
Debbie’s nieuwe tiktok 🫣
Persoonlijk vind ik dat Debbie beter niks meer kan posten na haar watermeloen stories terwijl ze ‘privileged’ op een bedje in The Gambia lag.
pi_218866784
Ik zou geen zin hebben om de kinderen van Debbie op te vangen nee, maar samen spelen kan wel. Als ik dan maar niet de oppas centrale wordt.
pi_218866785
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 13:44 schreef Wijkje79 het volgende:
Heeft iemand gezien dat MB gewoon een avond alleen de avondroutine heeft gedaan en de avond verder alleen heeft doorgebracht? Dwz wel gevideobeld met de bff natuurlijk en hartjes handjes gemaakt...tsonge wat onvolwassen komt zij toch over...
Gelukkig was de oppas er in de middag! Een hele dag alleen met de kinderen is ook wel heel veel.
pi_218866847
De vragen die bij kim worden gesteld ……
pi_218866848
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 13:35 schreef poohenzo het volgende:

[..]
hoe heet Debs op tiktok?
Theletherfamily
pi_218866855
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 13:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Persoonlijk vind ik dat Debbie beter niks meer kan posten na haar watermeloen stories terwijl ze ‘privileged’ op een bedje in The Gambia lag.
Omg 🤦♀ die was ik alweer helemaal vergeten!
pi_218866898
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:37 schreef Tarantelle het volgende:

[..]

Nou goed, ik niet. Elk kind heeft duidelijke grenzen nodig. Alleen bij de 1 is het harder nodig ze te stellen dan bij anderen. Degenen die ze vaak opzoeken hebben ze het hardst nodig. En die moeten ook leren dat daar consequenties aan zitten.

De manier waarop minibelle dat doet krijg je hele vervelende brutale kinderen van.
pi_218866910
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Hier kan ik me dan weer niks bij voorstellen, die kinderen kunnen er niks aan doen hoe hun moeder is.
Ik zou ze juist in huis nemen zodat ze niet de hele tijd tegen iemand aan hoeven te kijken die alleen maar sneu op de bank ligt 🙊🙈
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:52 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Laten we hopen dat dat niet gebeurt. Als dat zo zou zijn zou ik ook iets van die ouders vinden. Die zouden het gedrag van Debbie los moeten zien van de kinderen.
Dan ligt het aan mijn omgeving maar mijn moeder verbood me om met sommige kinderen te spelen want rare ouders en vice versa. Maar dat is niet iets wat standaard gebeurd dus?
pi_218866931
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 13:12 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze is er ook niet. Weekendje weg😉, elkaar terugvinden. Nou ja, beiden gaan naar Haarlem en doorgaans blijven ze op de bank hangen. Lang zoeken zal niet nodig zijn.
Arnhem toch?
pi_218866932
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:52 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
De beste oplossing vind ik in zo'n situatie de Lether kinderen bij "jou" laten spelen. Ik snap best dat sommige ouders niet willen dat hun kind daarheen gaat. Maar andersom is een prima oplossing.
pi_218866996
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 14:04 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
[..]
Dan ligt het aan mijn omgeving maar mijn moeder verbood me om met sommige kinderen te spelen want rare ouders en vice versa. Maar dat is niet iets wat standaard gebeurd dus?
Laat ik het zo zeggen: het is niet mijn standaard om mijn kinderen omgang te verbieden omdat een kind uit een ander soort gezin/milieu etc. komt. Ik ben zelf opgevoed met de boodschap dat een kind geen invloed heeft op waar zijn/haar wieg heeft gestaan. Dat heb ik mijn kinderen ook weer meegegeven.
pi_218867003
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 14:07 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Arnhem toch?
Zie, nu was ik ze gewoon kwijt!
pi_218867013
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 13:37 schreef poohenzo het volgende:
en wat geinig! Iemand vroeg gisteren naar de naam van het spelletje dat Jet (van AM) speelt. En voila, vandaag gewoon meerdere stories! Met naam! En dat het duur is en dat Juul het heeft gekocht.

Maar ze leest echt niet mee. O-)
We weten al jaren dat ze meeleest. Volgens mij heeft ze ook nooit anders beweerd.
pi_218867035
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 13:45 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Net als op insta en fb: Theletherfamily (Merknaam😉)
Blijf het vooral grappig vinden dat ze zelf helemaal niet lether heet 😆
pi_218867044
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 14:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Blijf het vooral grappig vinden dat ze zelf helemaal niet lether heet 😆
Ik ook. Zorg dan dat je die naam ook echt krijgt. Maar goed, ze mag hem gebruiken. Ik mag ook de naam van mijn partner gebruiken maar als ik dat had gewild had ik dat wel laten vastleggen.
pi_218867056
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 14:20 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik ook. Zorg dan dat je die naam ook echt krijgt. Maar goed, ze mag hem gebruiken. Ik mag ook de naam van mijn partner gebruiken maar als ik dat had gewild had ik dat wel laten vastleggen.
Arme Roy... breng haar nou niet op ideeën... het enige punt waar hij zijn poot stijf hield
pi_218867063
En Rijneker heeft nu ook een kortingcode op de geweldige loopband. Dat had niemand verwacht 🙄
pi_218867108
AM heeft zo’n dikke duim, het is bijna lachwekkend:

“Niemand wilde mijn boek in de boekwinkel hebben staan”

Wat een lulkoek. Ze toerde door het hele land om haar boek te promoten. Zat in boekenwinkels en ik denk dat wij allemaal wel iemand kennen die daar heen ging? Gênant!

En de deelde tot in den treuren reposts van volgers die hun boek in een boekenwinkel spotte.
pi_218867131
Ik moet zo lachen om Am die zichzelf zo druk en zo hardwerkend vindt. Zij gaat alweer plat voor een uur rust en mijn werkdag zit er nog niet eens op.
pi_218867153
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 14:31 schreef Kletsdoos165 het volgende:

Wat een lulkoek. Ze toerde door het hele land om haar boek te promoten. Zat in boekenwinkels en ik denk dat wij allemaal wel iemand kennen die daar heen ging? Gênant!

En de deelde tot in den treuren reposts van volgers die hun boek in een boekenwinkel spotte.
Heb haar tijdens haar tour zelfs live mogen ontmoeten!
  Moderator donderdag 25 september 2025 @ 14:45:32 #73
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_218867206
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 14:31 schreef Kletsdoos165 het volgende:

Ging dat niet over vóór die bestsellerlijst, en dat die tour daarna was? Zo had ik hem iig nu wel geïnterpreteerd :Y
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_218867210
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 14:04 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
[..]
Ik moet bekennen dat er hier ook 2 kinderen zijn die ik niet graag uitnodig 🫣 dat heeft meer met hun gedrag te maken ipv met het milieu waar ze in opgroeien
pi_218867233
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 14:45 schreef Meke het volgende:

[..]
Ging dat niet over vóór die bestsellerlijst, en dat die tour daarna was? Zo had ik hem iig nu wel geïnterpreteerd :Y
Ik ook. Dat boekhandels in eerste instantie geen interesse hadden, tot het boek uit was en op no 1 stond (door het trucje voorverkoop).
pi_218867256
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 14:34 schreef Lodelie het volgende:
Ik moet zo lachen om Am die zichzelf zo druk en zo hardwerkend vindt. Zij gaat alweer plat voor een uur rust en mijn werkdag zit er nog niet eens op.
net even aan de manager gevraagd of ik een uur kan gaan liggen in mijn kantoor .....vond hij een rare vraag :X
pi_218867311
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 14:51 schreef poohenzo het volgende:

[..]
net even aan de manager gevraagd of ik een uur kan gaan liggen in mijn kantoor .....vond hij een rare vraag :X
Niet vragen, gewoon doen🤣🤣
pi_218867374
AM krijgt/ heeft alleen een contract gekregen omdat de uitgever weet dat ze hier geld aan gaan verdienen. Als de meeste mensen die idee zouden aanbieden bij een uitgeverij worden ze weggestuurd. Dit heeft weinig met schrijven te maken als je chatgpt zo hard nodig hebt om een boek te vullen. Meeste schrijvers hebben maanden nodig om het te schrijven dan te laten nakijken, daarna weer corrigeren etc. Die zijn vaak niet zo snel klaar met hun boek om het in de winkel te krijgen
pi_218867379
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 14:34 schreef Lodelie het volgende:
Inderdaad.
Ik begrijp sowieso nog steeds niet wat zij nu precies wel of niet onder werk rekent. Huishouden, spullen inpakken voor weekend weg, boodschappen bestellen?
Van de ene kant zegt ze meer dan fulltime aan het werk te zijn, van de andere kant vergelijkt ze Maarten´s werkdagen met haar vrijdag werkdag.
pi_218867404
Zwembad van de familie Nagelkerke leeg omdat het dek vervangen moet worden.
Ik hoop dat ze van de gelegenheid gebruik maken om het schoon te maken want het ziet er niet helemaal fris uit.
pi_218867470
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 15:06 schreef Harper het volgende:

[..]
Inderdaad.
Ik begrijp sowieso nog steeds niet wat zij nu precies wel of niet onder werk rekent. Huishouden, spullen inpakken voor weekend weg, boodschappen bestellen?
Van de ene kant zegt ze meer dan fulltime aan het werk te zijn, van de andere kant vergelijkt ze Maarten´s werkdagen met haar vrijdag werkdag.
Mijn man ik werken beide partime (luxe). Maar als we dan voor mij het huishouden en mantelzorg en voor hem het verbouwen van ons huis erbij tellen dan werken we beide (meer dan) fulltime.

Ik redeneer altijd dat alles wat je naast het werk (buitenshuis, betaald) nog moet doen dat is geen werk want dat moet iedereen. Koken met een thuisblijfmoeder maar ook iemand die 9 uur heeft gewerkt.
pi_218867544
quote:

[..]
Inderdaad.
Nou ja als je gezinscontent je werk is dan is de scheidslijn misschien wat vager.

Maar koken, schoonmaken etc van je eigen huis is op zich geen werk.
pi_218867557
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 13:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar toen at ze wel watermeloen he! Zo betrokken die vrouw.
pi_218867589
Am;
Zitten Saar en Suus toch niet bij elkaar in de klas? Je ziet ze meer apart, gaan ook niet altijd tegelijk naar school. En nu heeft ze het alleen over de toets van Saar.
pi_218867608
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 15:17 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Nou ja als je gezinscontent je werk is dan is de scheidslijn misschien wat vager.

In zekere zin natuurlijk wel, het is geen betaald werk maar je bent ook niet met je luie reet aan t rondhangen.
Ik werk parttime en krijg regelmatig de opmerking dat ik dan vast en zeker de hele dag lig te Netflixen.
Maar op mijn vrije dagen ben ik eigenlijk constant bezig, nu ik zwanger ben lig ik tussen 12.30 en 13.30u ff op de bank om mijn bekken te ontzien.

Ik klaag verder niet, want vind het heel fijn dat ik de luxe heb om weinig te werken voor een baas.
Bij AM genereert het denk ik wel inkomsten, omdat ze wekelijks reclame maakt voor bijv die enorme handige(!) stofzuigdweil.🙈
pi_218867620
quote:

[..]
Inderdaad.
Van opstaan tot wijnen noemt ze werken. Ze werkt niet, ze hobbiet een beetje en verdient daar veel te veel geld mee. Ik zou me doodschamen om zo mijn leven te moeten slijten. Onzin verkondigen, reclame maken en poetsen. #leegleven
En schrijvers doen soms wel een jaar of nog langer over een BOEK en dan echt fulltime. Niet af en toe chatgpt inschakelen en poetsen of kinderen filmen.
pi_218867636
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:29 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik ook niet (meer). Maar dat was al duidelijk geloof ik ;)
Hoezo niet meer ?

Ze is wat saai als je niet van handwerken houdt maar verder?
pi_218867639
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 14:03 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Nou goed, ik niet. Elk kind heeft duidelijke grenzen nodig. Alleen bij de 1 is het harder nodig ze te stellen dan bij anderen. Degenen die ze vaak opzoeken hebben ze het hardst nodig. En die moeten ook leren dat daar consequenties aan zitten.

De manier waarop minibelle dat doet krijg je hele vervelende brutale kinderen van.
Mijn andere kinderen hebben nooit grenzen nodig gehad. Die deden het uitstekend op autonomie, common sense en overleg. Maar nogmaals, ik ken ook zat kinderen uit mijn jeugd die zonder enige begrenzing werden opgevoed en die zijn ook prima terecht gekomen en opgegroeid tot hele normale, weldenkende volwassenen (hoewel ik echt weleens anders heb gedacht).

Ik denk dat de rol van opvoeding minder groot is dan we neigen te denken (excessen daargelaten).

Ik lees ook zo vaak dat de kinderen van Annemarie (of andere influencers) later last gaan krijgen van hun jeugd. Hoewel ik echt morbide tegenstander ben van je gezin ten gelde maken, denk ik dat het niet zo zwartwit is.
pi_218867663
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 15:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
In zekere zin natuurlijk wel, het is geen betaald werk maar je bent ook niet met je luie reet aan t rondhangen.
Je snapt me geloof ik al, maar wat iemand anders al zei, het moet toch gebeuren, of je verder nog werkt voor het geld of niet zeg maar. Het verschil is dan 'in je eigen huis' denk ik?
Ik denk niet dat mensen die minder of niet werken de hele dag op hun kont zitten hoor.

Maar als je 'baan' is 'filmen hoe ik schoonmaak en de tafel dek' dan kan ik me voorstellen dat je schoonmaken en de tafel dekken als betaald werk gaat zien.
Wat het in essentie dan ook wel weer is.

Verwarrend dit 8)7
pi_218867675
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 15:22 schreef Noor_ het volgende:
Am;
Zitten Saar en Suus toch niet bij elkaar in de klas? Je ziet ze meer apart, gaan ook niet altijd tegelijk naar school. En nu heeft ze het alleen over de toets van Saar.
Ik hoop het voor die meiden. Je ziet dat ze ook elk een eigen kledingstijl ontwikkelen. Laat het maar lekker aparte individuen worden. Thuis kunnen ze dat niet
pi_218867681
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 15:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar toen at ze wel watermeloen he! Zo betrokken die vrouw.
Is ook zo. Ontzettend begaan met alles wat er speelt in de wereld.
pi_218867702
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 15:17 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]

Bij Annemarie is het dus wel werk, ze had ook ooit die samenwerking van sportkleding (die handige kleding in alle kleuren van de regenboog is helemaal verdwenen) en dan is sporten dus ook je werk. Eten met je kinderen is ook je werk. Ergens snap ik ook wel weer dat veel influencers het zo druk vinden, want de scheidingslijn tussen werk en privé is volledig uitgegumd.

Het lijkt mij zelf helemaal niets overigens.
pi_218867715
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 15:35 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Bij Annemarie is het dus wel werk, ze had ook ooit die samenwerking van sportkleding (die handige kleding in alle kleuren van de regenboog is helemaal verdwenen) en dan is sporten dus ook je werk. Eten met je kinderen is ook je werk. Ergens snap ik ook wel weer dat veel influencers het zo druk vinden, want de scheidingslijn tussen werk en privé is volledig uitgegumd.

Het lijkt mij zelf helemaal niets overigens.
Nee, mij ook niet. Ik ben nu bijvoorbeeld vrij, en ik hoef nu dus niks. Ja, uiteindelijk moet er een keer gekookt worden, maar dat hoeft niet gefilmd te worden, en ik hoef niet de vloer te dweilen terwijl ik een filmpje maak, en ik hoef niet te filmen hoe ik naar school fiets om de kinderen op te halen...
pi_218867720
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 15:27 schreef Blossemtje_twente het volgende:

[..]
Hoezo niet meer ?

Ze is wat saai als je niet van handwerken houdt maar verder?
Ik vond haar in eerste instantie verfrissend anders en lekker actief.
Na verloop van tijd ben ik me gaan ergeren aan het hihihaha plaatje dat ze neerzet om haar handwerkstukjes te verkopen. Kijk mij eens spontaan zijn! Kijk ons eens een leuk gezin zijn! Kijk eens hoe ik succesvol ondernemer en moeder kan zijn!
En ondertussen gebruikt ze haar kinderen voor het neerzetten van dit plaatje, gaat er vaak iets mis, is ze niet echt professioneel en zie ik dingen die ik niet oké vind.
pi_218867721
Die Kim die werken dus beiden niet. Vraag mezelf echt af wat die mensen dan de hele dag doen? Zoveel heeft Netflix momenteel toch ook niet te bieden 🤣

Omdat ze schreef de hele dag thuis. Excuus ;-).

[ Bericht 15% gewijzigd door Blossemtje_twente op 25-09-2025 16:31:25 (Aanpassing ) ]
pi_218867746
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 15:37 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik vond haar in eerste instantie verfrissend anders en lekker actief.
Na verloop van tijd ben ik me gaan ergeren aan het hihihaha plaatje dat ze neerzet om haar handwerkstukjes te verkopen. Kijk mij eens spontaan zijn! Kijk ons eens een leuk gezin zijn! Kijk eens hoe ik succesvol ondernemer en moeder kan zijn?
En ondertussen gebruikt ze haar kinderen voor het neerzetten van dit plaatje, gaat er vaak iets mis, is ze niet echt professioneel en zie ik dingen die ik niet oké vind.
Klopt ook daar worden de kinderen steeds meer ingezet.
pi_218867753
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 15:37 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Die Kim die werken dus beiden niet. Vraag mezelf echt af wat die mensen dan de hele dag doen? Zoveel heeft Netflix momenteel toch ook niet te bieden 🤣
Wie?
pi_218867767
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 15:37 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Wat je zegt klopt niet, ze zegt dat haar man geen chauffeur meer is. Hij werkt gewoon maar nu als planner vertelde ze een tijd geleden.
pi_218867997
quote:
Zowel kim als haar man werken gewoon 🤔 of is een shop runnen en alles daaromheen ineens geen werk omdat ze ook op insta zit? Haar man is geen chauffeur meer maar heeft een andere baan...
pi_218868001
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 15:30 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Je snapt me geloof ik al, maar wat iemand anders al zei, het moet toch gebeuren, of je verder nog werkt voor het geld of niet zeg maar. Het verschil is dan 'in je eigen huis' denk ik?
Ik denk niet dat mensen die minder of niet werken de hele dag op hun kont zitten hoor.

Maar als je 'baan' is 'filmen hoe ik schoonmaak en de tafel dek' dan kan ik me voorstellen dat je schoonmaken en de tafel dekken als betaald werk gaat zien.
Wat het in essentie dan ook wel weer is.

Verwarrend dit 8)7
Ik vind niks wat AM doet werk. Kom op, de meeste ouders doen dit allemaal naast een baan.
pi_218868018
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 16:10 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik vind niks wat AM doet werk. Kom op, de meeste ouders doen dit allemaal naast een baan.
Dat vind ik zeker ook. Ik probeerde te redeneren hoe je dat werk zou kunnen vinden. Lukte niet zo goed haha.
pi_218868030
Het is ook, denk ik, hoe je dingen ervaart. Als je de hele dag hebt voor je huis schoonhouden en je dat niet naast je baan hoeft te doen, dan ervaar je dat als een grote taak denk ik.

Ik stond op het schoolplein van de week naast een moeder die niet werkt en één van haar kinderen was op kamp. En toen zei ze: "ja en iedereen zegt ooh eindelijk vrij maar ik heb het druk hoor! Want ik moet morgenavond naar de ouderavond van mijn andere kind."

Toen dacht ik wel, huh... Dat is toch niet druk? Maar zij ervaart dat wel zo.

Sowieso heeft zij de hele week als haar kinderen op school zitten de tijd.
pi_218868155
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 15:43 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Wat je zegt klopt niet, ze zegt dat haar man geen chauffeur meer is. Hij werkt gewoon maar nu als planner vertelde ze een tijd geleden.
Ik denk dat Kim DBM bedoeld wordt
Want deviervanKim werken allebei
pi_218868261
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 16:12 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Dat vind ik zeker ook. Ik probeerde te redeneren hoe je dat werk zou kunnen vinden. Lukte niet zo goed haha.
Haha toch goede poging.
pi_218868272
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 16:30 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik denk dat Kim DBM bedoeld wordt
Want deviervanKim werken allebei
Nee ik denk t niet
pi_218868416
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 13:12 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ohja is ook zo. How could I forget.
pi_218868445
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 15:26 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Van opstaan tot wijnen noemt ze werken. Ze werkt niet, ze hobbiet een beetje en verdient daar veel te veel geld mee. Ik zou me doodschamen om zo mijn leven te moeten slijten. Onzin verkondigen, reclame maken en poetsen. #leegleven
En schrijvers doen soms wel een jaar of nog langer over een BOEK en dan echt fulltime. Niet af en toe chatgpt inschakelen en poetsen of kinderen filmen.
Lol dat moet je haar niet kwalijk nemen maar alle mensen die er naar kijken, op linkjes klikken, spullen kopen, over ze praten. Uiteindelijk levert dit topic ze alleen maar geld op, wie het laatst lacht 😂
pi_218868528
quote:
Volgens mij heeft ze niks met Pris, anders dan dat ze een keer koffie hebben gedronken in Delft om over deze samenwerking te praten. AM zal ongetwijfeld verdienen aan ieder verkocht ‘handwerkje’ via haar doos.

Maar inderdaad, het was een ongeïnteresseerd verkooppraatje.
pi_218868552
quote:
Waarom doet dat me meteen denken aan een oude aflevering van Jambers/seks voor de Büch of zoiets?
Waarbij een langbenige wulpse dame het lunchtrommeltje naar de schaftkeet van haar man brengt. Gekleed in een lange zwarte jas met daaronder alleen lingerie en hoge hakken. En die jas viel uiteraard (een stuk) open toen ze het trommeltje in het bijzijn van zijn collega op tafel zette.

En dat dit dan een parodie was, met regenboogkousen, sneakers en een t-shirts met lilo en stitch. Misschien haar belt om om extra indruk te maken.

😂

[ Bericht 0% gewijzigd door Huisopdehoek op 25-09-2025 17:29:45 ]
pi_218868606
En welk noodlijdend bedrijf zou Debbie vragen voor een filmpje? Die groenteboer? De bakker-waar-ze-nooit-meer-een-tas-vsn-afneemt?
pi_218868637
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 17:07 schreef dertigjarenzon het volgende:

[..]
Lol dat moet je haar niet kwalijk nemen maar alle mensen die er naar kijken, op linkjes klikken, spullen kopen, over ze praten. Uiteindelijk levert dit topic ze alleen maar geld op, wie het laatst lacht 😂
Daarom kijk ik en velen met mij alleen anoniem en volg ik geen enkele fluflu.
pi_218868808
Fijn dat Milou ie nagelstyliste een podium wil geven. Maar daar wil je je aanbevelingen toch niet voor doen? Wat een slecht werk.
pi_218868829
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 15:27 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Mijn andere kinderen hebben nooit grenzen nodig gehad. Die deden het uitstekend op autonomie, common sense en overleg. Maar nogmaals, ik ken ook zat kinderen uit mijn jeugd die zonder enige begrenzing werden opgevoed en die zijn ook prima terecht gekomen en opgegroeid tot hele normale, weldenkende volwassenen (hoewel ik echt weleens anders heb gedacht).

Ik denk dat de rol van opvoeding minder groot is dan we neigen te denken (excessen daargelaten).

Ik lees ook zo vaak dat de kinderen van Annemarie (of andere influencers) later last gaan krijgen van hun jeugd. Hoewel ik echt morbide tegenstander ben van je gezin ten gelde maken, denk ik dat het niet zo zwartwit is.
Denk ik ook, je kan het vooraf niet voorspellen. Net als zoiets als ptss; bij dezelfde gebeurtenis ontwikkelt de ene persoon dit wel en de andere niet.
Maar waarom zou je het risico nemen?
pi_218868865
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 17:24 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Waarom doet dat me meteen denken aan een oude aflevering van Jambers/seks voor de Büch of zoiets?
Waarbij een langbenige wulpse dame het lunchtrommeltje naar de schaftkeet van haar man brengt. Gekleed in een lange zwarte jas met daaronder alleen lingerie en hoge hakken. En die jas viel uiteraard (een stuk) open toen ze het trommeltje in het bijzijn van zijn collega op tafel zette.

En dat dit dan een parodie was, met regenboogkousen, sneakers en een t-shirts met lilo en stitch. Misschien haar belt om om extra indruk te maken.

😂
😂😂😂 ik zie dit voor me
pi_218868995
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 17:07 schreef dertigjarenzon het volgende:

[..]
He wat leuk, nieuw hier zie ik! Wat bracht jou hier...?

Oh dit topic waar jij eh ZE zelf nooooooit meelezen en wat hen ook echt niets doet, want wij zijn allemaal werkloze,zielige mensen die eenzaam en alleen op de bank zitten. En oh ja we zijn jaloers...

Ik vind dat dus hilarisch. Zowel Debbie als AM (en anderen ook) lezen hier overduidelijk mee(doen hier inspiratie op) maar doen zo krampachtig hun best om dat te verbergen, want als ze ons noemen dan brengen ze mensen naar hier 8-) 8-)

[ Bericht 10% gewijzigd door SterreKaatje op 25-09-2025 18:44:42 ]
pi_218869026
AM
Ze eten pangius 😂 en ze moest zelf!!! koken en wist niet goed hoe het moest met opscheppen, "ja het is voor mij ook de eerste keer hè...volgens mij gewoon zo erover heen gooien".
Wat een culinaire armoe.
pi_218869027
AM die vanmiddag een paar keer ‘nee is nee’ heeft gezegd. Dat zeggen haar dochters toch ook wel eens als ze gefilmd worden? 🙄
pi_218869035
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 18:42 schreef Rimboequeen het volgende:
AM
Ze eten pangius 😂 en ze moest zelf!!! koken en wist niet goed hoe het moest met opscheppen, "ja het is voor mij ook de eerste keer hè...volgens mij gewoon zo erover heen gooien".
Wat een culinaire armoe.
Misschien moet ze het recept van AH nog even terug kijken. Staat vast een plaatje bij.
pi_218869100
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 17:24 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

😂
Oh veeg me maar op hoor, ik heb beeld 😂😂😂
pi_218869197
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 18:35 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
He wat leuk, nieuw hier zie ik! Wat bracht jou hier...?

Oh dit topic waar jij eh ZE zelf nooooooit meelezen en wat hen ook echt niets doet, want wij zijn allemaal werkloze,zielige mensen die eenzaam en alleen op de bank zitten. En oh ja we zijn jaloers...

Ik vind dat dus hilarisch. Zowel Debbie als AM (en anderen ook) lezen hier overduidelijk mee(doen hier inspiratie op) maar doen zo krampachtig hun best om dat te verbergen, want als ze ons noemen dan brengen ze mensen naar hier 8-) 8-)
Nogmaals, AM heeft er nooit een geheim van gemaakt mee te lezen in soortgelijke topics. Ze heeft er in het verleden vaak genoeg over gesproken en zelfs af en toe meegepraat, op een ander forum.
pi_218869213
HVK gooit ook even een smerige foto van haar dochter online. In plaats van de huisarts bellen gooit ze haar dochters blote kont online voor haar vunzige volgertjes.
pi_218869240
Hvk, waarom die foto van haar dochter’s bil 😱
pi_218869247
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:03 schreef Moedervan4kids het volgende:
HVK gooit ook even een smerige foto van haar dochter online. In plaats van de huisarts bellen gooit ze haar dochters blote kont online voor haar vunzige volgertjes.
Dit, arm meisje, met je blote bil online
pi_218869258
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:03 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ze heeft het niet zo op met de medische wetenschap volgens mij. Dit is toch gestoord hier ga je toch mee naar de dokter als je wil weten wat het is.
pi_218869269
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 17:35 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Daarom kijk ik en velen met mij alleen anoniem en volg ik geen enkele fluflu.
Dit. Aan mij verdienen ze geen cent.
pi_218869289
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:07 schreef Clavis het volgende:

[..]
Ze heeft het niet zo op met de medische wetenschap volgens mij. Dit is toch gestoord hier ga je toch mee naar de dokter als je wil weten wat het is.
Dit 🤯 waarom online? Gewoon huisarts bellen
pi_218869317
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:07 schreef Clavis het volgende:

[..]
Met zo’n plek ga je sowieso naar de huisarts. Vurig, vocht, open, blaasjes. Ik ben geen moeder die met elke snotneus naar de huisarts ging maar met zoiets absoluut!
pi_218869341
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Met zo’n plek ga je sowieso naar de huisarts. Vurig, vocht, open, blaasjes. Ik ben geen moeder die met elke snotneus naar de huisarts ging maar met zoiets absoluut!
Hier moet ze idd heel snel mee naar de huisarts. Lijkt op een impetigo van de huid. Zalfje en ze is er zo vanaf, maar die infectie verspreid zich razendsnel als je niets doet.

(Kan ze overigens niets aan doen, die infectie is echt domme pech).
:)
pi_218869348
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Nou idd. Eerste stap HAP bellen en beeldbellen. Lijkt op krentenbaard. omdat het zo snel uitbreid.

[ Bericht 2% gewijzigd door Nooomi op 25-09-2025 19:32:43 ]
pi_218869392
Een voordeel: HVK leest mee. Dus ze heeft hier al tips opgevangen. Hopelijk doet ze er iets mee. En ja zij leest serieus mee, heeft wel eens berichten van hier geplaatst.
pi_218869400
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:17 schreef mignonne het volgende:

[..]
Hier moet ze idd heel snel mee naar de huisarts. Lijkt op een impetigo van de huid. Zalfje en ze is er zo vanaf, maar die infectie verspreid zich razendsnel als je niets doet.

(Kan ze overigens niets aan doen, die infectie is echt domme pech).
Plus, als dat het is, besmettelijk. Als het zo snel uitbreidt kan het bijna niet anders dan dat de anderen het ook krijgen als ze niks doet.
pi_218869409
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:26 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Plus, als dat het is, besmettelijk.
Zeker.
Voor de kinderen vervelend, maar voor pas bevallen vrouwen levensgevaarlijk. Dus niet op kraambezoek gaan en je kinderen uit de buurt houden van vrouwen die bijna gaan bevallen.
pi_218869430
Ohh sanneke haar activiteit met de baby toen deze 3 maanden oud was, is laten lachen.. 🫣 want verder kun je niks met een baby van 3 maanden, want dat is lastig.
pi_218869432
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:18 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Nou idd. Eerste stap HAP bellen of in iedergeval beeldbellen met de HAP. Lijkt op krentenbaard.. omdat het zo snel uitbreid.
Dit is geen gevalletje naar de hap, hier had ze binnen werktijd gewoon mee naar de huisarts kunnen gaan.
Een van onze kinderen heeft ook zoiets gehad, het gaat vrij snel, maar het valt ook op dat t sneller groter wordt, had ze al veel eerder voor aan de bel moeten trekken.
Grote kans dat ze fucidine krijgt om t in te smeren dan is t zo weer over.
pi_218869446
Maar goed ik kwam hier eigenlijk als spuit elf om mijn enorme verbazing te uiten over Judith.

Hoe haalt ze het in haar hoofd om haar kind een half uur eerder van school te laten halen voor zoiets??
Wat geef je je kind dan mee ook. En dan nog even vals een opmerking maken die insinueert dat hij van Nemo meer leert dan van school.
Nee, hij leert de basis op school. De basis die hij de rest van zijn leven nog nodig heeft voor letterlijk alles wat hij eventueel zou willen doen.
Nemo is superleerzaam en hardstikke leuk. Maar kan ook na school, in het weekend of in de vakantie.

Echt wat een verschrikkelijk onbeschofte houding toch. Ik begin echt te hopen dat ze eens goed op haar vingers wordt getikt door de leerplichtambtenaar.
pi_218869466
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dit is geen gevalletje naar de hap, hier had ze binnen werktijd gewoon mee naar de huisarts kunnen gaan.
Een van onze kinderen heeft ook zoiets gehad, het gaat vrij snel, maar het valt ook op dat t sneller groter wordt, had ze al veel eerder voor aan de bel moeten trekken.
Grote kans dat ze fucidine krijgt om t in te smeren dan is t zo weer over.
Nou, als mijn kind zo'n plek op dr bil heeft, wacht ik niet tot de volgende dag. Beter in de avond starten met de zalf ipv dat het nog verder uitbreid. Je hoeft vaak niet eens te komen, situatie uitleggen, foto sturen en je kunt zalfje ophalen?

Maar neemt niet weg, dat ze inderdaad eerder naar de huisarts had kunnen gaan. Had ik waarschijnlijk ook gedaan, ipv het zo ver laten komen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Nooomi op 25-09-2025 19:34:51 (Aanvulling. ) ]
pi_218869480
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:34 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Nou, als mijn kind zo'n plek op dr bil heeft, wacht ik niet tot de volgende dag. Beter in de avond starten met de zalf ipv dat het nog verder uitbreid. Je hoeft vaak niet eens te komen, situatie uitleggen, foto sturen en je kunt zalfje ophalen?
Als je zo'n plek bij je kind had ontdekt had jij dus al de huisarts gebeld. Deze plek is niet van 1 dag.
Ik bedoel te zeggen dat het geen geval is waarmee je naar de hap gaat omdat ze overdag tijd zat had om naar dr eigen huisarts te gaan.

Edit: zag later je aanvulling pas 😉
pi_218869496
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Als je zo'n plek bij je kind had ontdekt had jij dus al de huisarts gebeld. Deze plek is niet van 1 dag.
Ik bedoel te zeggen dat het geen geval is waarmee je naar de hap gaat omdat ze overdag tijd zat had om naar dr eigen huisarts te gaan.

Edit: zag later je aanvulling pas 😉
Haha, ik zat dit net in m'n oude bericht toe te voegen. Inderdaad volkomen mee eens.
pi_218869632
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:31 schreef Nooomi het volgende:
Ohh sanneke haar activiteit met de baby toen deze 3 maanden oud was, is laten lachen.. 🫣 want verder kun je niks met een baby van 3 maanden, want dat is lastig.
Het arme kind. Gaat niks doen en zien als het aan z’n moeder ligt.
pi_218869845
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:31 schreef Nooomi het volgende:
Ze kan wil nog steeds niet veel anders.
  donderdag 25 september 2025 @ 20:08:26 #141
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_218869949
Mijn vraag over de bakfiets heeft ze uiteraard buiten de stories gelaten :-)
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_218870000
Minibelle laat haar dochter van net 10 alleen met de tram mee gaan 🤔
pi_218870087
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 20:08 schreef popje het volgende:
Mijn vraag over de bakfiets heeft ze uiteraard buiten de stories gelaten :-)
Nou wat een verrassing! 😂
pi_218870118
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 20:19 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Nou wat een verrassing! 😂
Die is echt nog nooit gebruikt durf ik te wedden. Anders had ze er al lang mee gepronkt.
pi_218870179
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 20:11 schreef Muisjeruisje het volgende:
Minibelle laat haar dochter van net 10 alleen met de tram mee gaan 🤔
Dat is toch niet zo raar? Dat doen mijn kinderen ook vanaf die leeftijd (nou ja, met bus en trein dan, want tram hebben we niet in onze stad).
pi_218870243
Wij wonen ook in Den Haag maar zal mijn kind van 10 zeker niet alleen met het OV laten gaan en al helemaal niet zonder telefoon. Het is vooral rond het centrum best onoverzichtelijk en druk.
pi_218870408
Fijn dat Am heel precies tot in detail deelt hoe, wie en wat het geregeld wordt in het weekend dat ze weg zijn.
pi_218870459
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 20:43 schreef Lodelie het volgende:
Fijn dat Am heel precies tot in detail deelt hoe, wie en wat het geregeld wordt in het weekend dat ze weg zijn.
En Juul is hoofdverantwoordelijke! Tjonge, zeg gewoon dat de oudere kinderen het thuis regelen
pi_218870615
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 20:32 schreef Piefpafpoef123 het volgende:
Wij wonen ook in Den Haag maar zal mijn kind van 10 zeker niet alleen met het OV laten gaan en al helemaal niet zonder telefoon. Het is vooral rond het centrum best onoverzichtelijk en druk.
Idem.
Maar wellicht zette ze het kind op de halte op de tram en kwam iemand anders haar er weer afhalen bij de andere halte? Ik heb de stories niet gezien, maar dan zou ik het nog wel okay vinden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218870659
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 20:57 schreef mignonne het volgende:

[..]
Idem.
Maar wellicht zette ze het kind op de halte op de tram en kwam iemand anders haar er weer afhalen bij de andere halte? Ik heb de stories niet gezien, maar dan zou ik het nog wel okay vinden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee want ze had de tram terug de verkeerde kant op genomen en zat in Voorburg zegt ze in haar stories.
pi_218870704
Bij onze huisarts kan je via het patiënten portaal een vragenlijst invullen en daarbij eventueel een foto uploaden. Huisarts geeft dan advies. Had HVK dit gedaan had ze nu waarschijnlijk al ern zalfje kunnen halen
pi_218870890
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 21:01 schreef Piefpafpoef123 het volgende:

[..]
Nee want ze had de tram terug de verkeerde kant op genomen en zat in Voorburg zegt ze in haar stories.
Oef...
Wat sneu voor dat meisje.
Eens inderdaad dat er hier teveel trams zijn om zo'n jong kind het helemaal alleen uit te laten zoeken.

Maar waarom gooi je dat toch op de gram? Niet heel het land hoeft te weten dat zo'n jong meisje alleen reist met de tram en geen telefoon of iets mee heeft, toch? Lijkt me niet zo'n goed idee om te delen.
pi_218871055
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 20:27 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Dat is toch niet zo raar? Dat doen mijn kinderen ook vanaf die leeftijd (nou ja, met bus en trein dan, want tram hebben we niet in onze stad).
Wij wonen op een plek waar überhaupt geen trams zijn. Maar zeker niet dat mijn dochter van net 11 alleen met het openbaar vervoer gaat.
pi_218871093
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:32 schreef mignonne het volgende:
Maar goed ik kwam hier eigenlijk als spuit elf om mijn enorme verbazing te uiten over Judith.

Hoe haalt ze het in haar hoofd om haar kind een half uur eerder van school te laten halen voor zoiets??
Wat geef je je kind dan mee ook. En dan nog even vals een opmerking maken die insinueert dat hij van Nemo meer leert dan van school.
Nee, hij leert de basis op school. De basis die hij de rest van zijn leven nog nodig heeft voor letterlijk alles wat hij eventueel zou willen doen.
Nemo is superleerzaam en hardstikke leuk. Maar kan ook na school, in het weekend of in de vakantie.

Echt wat een verschrikkelijk onbeschofte houding toch. Ik begin echt te hopen dat ze eens goed op haar vingers wordt getikt door de leerplichtambtenaar.
Idd, voor straf niet naar Spanje dit jaar. Beter voor Bob.
pi_218871123
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 15:08 schreef Harper het volgende:
Zwembad van de familie Nagelkerke leeg omdat het dek vervangen moet worden.
Ik hoop dat ze van de gelegenheid gebruik maken om het schoon te maken want het ziet er niet helemaal fris uit.
Ik ben bang van niet want Sofieke had een volle dag en neemt nu een warm bad.
Ik kijk niet meer zo vaak maar wat plaatst ze toch lelijke foto's van de kinderen.
pi_218871252
Annemarie heeft toch maar 2 kinderen waar ze écht wat voor moet regelen? De anderen redden zichzelf natuurlijk gewoon prima. Ze doet soms net alsof ze er 8 onder de 8 jaar heeft. 😬
pi_218871254
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 21:41 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Wij wonen op een plek waar überhaupt geen trams zijn. Maar zeker niet dat mijn dochter van net 11 alleen met het openbaar vervoer gaat.
Mijn zoon zat op een sbo school in een stad verderop, tot 11 jaar mocht hij met de taxi daarna moest hij met de bus. De school kijkt dan of het kind zelfstandig kan reizen en de ouders hebben het laatste woord hier in. Mijn zoon was de taxi zat en wou met 10jr al wel met de bus (ik reisde vaak met hem met de bus dus hij was het wel gewend) dus vanaf het nieuwe schooljaar toen hij 11 was is hij met de bus gegaan. Maar nu wonen wij in het Noorden en hier rijden alleen bussen. 😁
pi_218871366
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 20:46 schreef Earring het volgende:

[..]
En Juul is hoofdverantwoordelijke! Tjonge, zeg gewoon dat de oudere kinderen het thuis regelen
Maar dat klinkt minder interessant natuurlijk. Honderden pubers zorgen/zorgden voor jongere gezinsleden als de ouders weg zijn. Dat zij er een complete operatie van maken is echt zó ontzettend lachwekkend.
pi_218871376
D
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 22:07 schreef Paardrijden123 het volgende:
Annemarie heeft toch maar 2 kinderen waar ze écht wat voor moet regelen? De anderen redden zichzelf natuurlijk gewoon prima. Ze doet soms net alsof ze er 8 onder de 8 jaar heeft. 😬
Dit dus. Mijn hemel, het grootste deel van haar EnOrMe gezin is gewoon al lang en breed volwassen. Dat zij ze als hulpbehoevende kinderen behandeld is iets anders. Maar ja, het verdienmodel moet wel overeind blijven natuurlijk.
pi_218871418
Hvk kan nog wel wat leren van DBM met naar de huisarts gaan 🙈 Wat een contrast tussen die 2.
pi_218871427
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:32 schreef mignonne het volgende:

Onze 6jarige vindt school niet leuk, kan makkelijk leren en vindt t meeste te makkelijk.
Hij vindt wetenschap heel leuk en interessant en wil dat liever leren dan de dingen op school.
Maarja, we leven nu eenmaal in een maatschappij waarin je naar school moet waar je een basis leert waaruit je verder kan.
En natuurlijk voeden wij zijn nieuwsgierigheid in onze vrije tijd, maar hem eerder uit school halen? Nee, alleen voor iets als ziekenhuis/huisarts ofzo noet om gezellig met zijn tante op stap te gaan. Maarja, autonomie he. Judith wil t (dus Bob ook) dus gebeurt het.
pi_218871486
Lieke VM heeft ook weer lekker geshopt. Dat die kasten nog dicht kunnen. En die reclame voor bh's. Aan de hand van een vragenlijst komt de juiste maat tevoorschijn. Daar geloof ik weinig van. Volgens mij heeft deviervankim daar ook laatst reclame voor gemaakt en was ze daar erg enthousiast over. Maar ik kan me de storys nog herinneren dat ze met dr moeder op pad ging naar een lingerie speciaal zaak omdat ze niet de makkelijkste maat had en zonder deze de expertise niet kon slagen.
pi_218871523
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 22:47 schreef Lalaland79 het volgende:
Lieke VM heeft ook weer lekker geshopt. Dat die kasten nog dicht kunnen. En die reclame voor bh's. Aan de hand van een vragenlijst komt de juiste maat tevoorschijn. Daar geloof ik weinig van. Volgens mij heeft deviervankim daar ook laatst reclame voor gemaakt en was ze daar erg enthousiast over. Maar ik kan me de storys nog herinneren dat ze met dr moeder op pad ging naar een lingerie speciaal zaak omdat ze niet de makkelijkste maat had en zonder deze de expertise niet kon slagen.
Lieke stuurde ook ongeveer alle bh’s terug want ze zaten niet mooi qua cup. Veelal te klein. Dus nee, het werkt in ieder geval voor haar niet🤣
pi_218871638
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 22:47 schreef Lalaland79 het volgende:
Dat huis moet toch uit zijn barsten voegen hij Lieke?
pi_218871640
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:52 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
😆
Ik was vandaag in Barneveld, had gehoopt haar tegen te komen
pi_218871687
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 13:49 schreef Fenne het volgende:
Ik zou geen zin hebben om de kinderen van Debbie op te vangen nee, maar samen spelen kan wel. Als ik dan maar niet de oppas centrale wordt.
Dat laatste zeker! Maar denk dat ze dit ook wel uit het potje WMO krijgt, schoinmaakhulp, oppas enz
pi_218871696
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 20:46 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik verwacht dat Rens direct de leiding neemt. Koken in hemd, kinderen belachelijk maken en op de vingers tikken.
Ik verbaas me over de tuinbroek van Julia. Zijn die dingen nog te koop voor volwassenen?
pi_218871708
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 23:10 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat laatste zeker! Maar denk dat ze dit ook wel uit het potje WMO krijgt, schoinmaakhulp, oppas enz
De Wmo geeft geen geld voor oppas.
pi_218871718
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 14:07 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
De beste oplossing vind ik in zo'n situatie de Lether kinderen bij "jou" laten spelen. Ik snap best dat sommige ouders niet willen dat hun kind daarheen gaat. Maar andersom is een prima oplossing.
Maar ff positief😉ik geloof wel dat Debbie aardig is tegen vriendjes en vriendinnetjes van de kids.
pi_218871719
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 22:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Onze 6jarige vindt school niet leuk, kan makkelijk leren en vindt t meeste te makkelijk.
Hij vindt wetenschap heel leuk en interessant en wil dat liever leren dan de dingen op school.
Maarja, we leven nu eenmaal in een maatschappij waarin je naar school moet waar je een basis leert waaruit je verder kan.
En natuurlijk voeden wij zijn nieuwsgierigheid in onze vrije tijd, maar hem eerder uit school halen? Nee, alleen voor iets als ziekenhuis/huisarts ofzo noet om gezellig met zijn tante op stap te gaan. Maarja, autonomie he. Judith wil t (dus Bob ook) dus gebeurt het.
Plus dat kinderen heel veel dingen leren op school die niet op cognitief vlak liggen.
pi_218871740
En, zou Debbie naar de Pais demonstratie gaan eind november op het Malieveld? In vol ornaat, onderuitgezakt in de Rollie, watermeloen muts op (kan allemaal in 1x door) en met ketting om en koptelefoon op?

Of toch maar online vanuit haar bed.
pi_218871743
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 23:13 schreef Henrike het volgende:

[..]
Maar ff positief😉ik geloof wel dat Debbie aardig is tegen vriendjes en vriendinnetjes van de kids.
Ja, want anders willen ze niet meer komen en moet zij haar kinderen vermaken.
pi_218871754
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 23:11 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ik verwacht dat Rens direct de leiding neemt. Koken in hemd, kinderen belachelijk maken en op de vingers tikken.
Ik verbaas me over de tuinbroek van Julia. Zijn die dingen nog te koop voor volwassenen?
Die dragen moeder en haar vriendin dochter toch regelmatig?
Al is bij moeders nu de broek met het gat favoriet.
pi_218871756
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 23:12 schreef Snaky het volgende:

[..]
De Wmo geeft geen geld voor oppas.
Maar ze kunnen wel hulp inzetten en zorgen dat ze oppas krijgt
pi_218871758
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 23:18 schreef Huisopdehoek het volgende:
En, zou Debbie naar de Pais demonstratie gaan eind november op het Malieveld? In vol ornaat, onderuitgezakt in de Rollie, watermeloen muts op (kan allemaal in 1x door) en met ketting om en koptelefoon op?

Of toch maar online vanuit haar bed.
Dus oktober beurs
November demonstratie
December kerstmarkt Engeland
En wanneer dat concert?
pi_218871833
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 23:03 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik was vandaag in Barneveld, had gehoopt haar tegen te komen
😆
pi_218871868
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik ben echt zeer benieuwd hoe jij er dagelijks bij loopt. Bijna jammer dat we elkaar niet kunnen zien 🤣 Maike had pre moederschap een heel goedlopend (dure…) hippe kledingwinkel en ik zie niks geks in haar outfits, typisch wat de cool moms hier dragen. Oversized, de sokken etc wat hier regelmatig wordt afgezeken is gewoon heel in momenteel. Is het een leeftijdsding? Ik vind haar altijd heel tof gekleed!
pi_218871879
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 17:20 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Volgens mij heeft ze niks met Pris, anders dan dat ze een keer koffie hebben gedronken in Delft om over deze samenwerking te praten. AM zal ongetwijfeld verdienen aan ieder verkocht ‘handwerkje’ via haar doos.

Maar inderdaad, het was een ongeïnteresseerd verkooppraatje.
Ze hebben dezelfde hobby, allebei een groot gezin. Ha-ha. Zoiets zei ze toch in dr story 😅
pi_218871919
Las er al iets over maar het feit dat Lieke uberhaupt het aantal kledingstukken zo laat zien.
Ik zou me echt doooood schamen. Het klotst tegen de muren omhoog. Huis puilt inderdaad uit van de zooi
Schaam je. Er zijn mensen die het veel beter khnnn gebruiken!
pi_218871966
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 00:02 schreef Zeeschelp het volgende:

[..]
Ik ben echt zeer benieuwd hoe jij er dagelijks bij loopt. Bijna jammer dat we elkaar niet kunnen zien 🤣 Maike had pre moederschap een heel goedlopend (dure…) hippe kledingwinkel en ik zie niks geks in haar outfits, typisch wat de cool moms hier dragen. Oversized, de sokken etc wat hier regelmatig wordt afgezeken is gewoon heel in momenteel. Is het een leeftijdsding? Ik vind haar altijd heel tof gekleed!
Die veel te ruime spijkeroveral, vind je die echt mooi?
pi_218872071
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 01:00 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik keek zonder geluid en dacht echt dat ze ging klussen/asbest ging verwijderen/een wespennest te lijf ging ofzo.
pi_218872077
Ik denk dat AM glibberend op de bank heeft gezeten dat ze genoemd werd in Lubach. En dan Maarten die los gaat met het lasso-speeltje.. als dat geen doorsmeren wordt…

[ Bericht 2% gewijzigd door Huisopdehoek op 26-09-2025 05:17:23 ]
pi_218872125
quote:

[..]
Volgens mij woon ik in een buurt met best hippe moeders (ben ik zelf niet trouwens) maar dit wordt hier echt niet gedragen hoor. Wat een afschuwelijk ding.
pi_218872169
quote:

[..]
Ik heb ook zo'n Levi's vintage overall. Juist Hardstikke leuk.
pi_218872258
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 00:02 schreef Zeeschelp het volgende:

[..]
Wat de "cool moms" dragen😂😂
Ze ziet eruit als een klein meisje dat papa's overal aan gedaan heeft.
Echt niemand draagt hier continue kleding die 3 maten te groot is. Een oversized shirt ja, maar niet zoals zij het doet.
En leeftijd heeft er volgens mij niets mee te maken. Weet niet hoe oud Maike is, maar die moet minstens rond mijn leeftijd zitten. Ik ben 41.
pi_218872292
En Maike is er trots op dat ze zoveel is afgevallen, maar draagt wijdere kleding dan ooit. ( ja ik weet dit is nu de mode)
pi_218872297
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2025 06:19 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Smaken verschillen, gelukkig. Anders zouden we er allemaal soort van hetzelfde uitzien. Saai.
pi_218872303
En AM heeft nu 3 volwassen kinderen. Ik zie daar nog weinig protest op het vele filmen en zie ze ook niet 1, 2, 3, een boek schrijven met een klaagzang over hun jeugd. Geld maakt echt blind blijkt maar weer
pi_218872304
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2025 05:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik denk dat AM glibberend op de bank heeft gezeten dat ze genoemd werd in Lubach. En dan Maarten die los gaat met het lasso-speeltje.. als dat geen doorsmeren wordt…
Bleghh wat is ze toch stoer hè? "Ik weet niet eens de inlogcode".
pi_218872341
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2025 06:19 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Ja I love it. Heel leuk!
pi_218872386
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 07:13 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Bleghh wat is ze toch stoer hè? "Ik weet niet eens de inlogcode".
Alsof zo veel ouders die wél uit hun hoofd weten.
Ze heeft trouwens wel een punt als het om Magister gaat, maar waarom doet ze toch altijd alsof zij zo uniek is hierin, terwijl ze gewoon één van de velen is?
pi_218872450
Ik kon haar stories over Lubach niet volgen, zó raar geschreven. Ik kreeg het idee alsof ze iets teveel wijn gedronken had (wat ze niet meer deed doordeweeks maar ze zullen nog steeds over hebben van het grote feest voor Maarten denk ik).
pi_218872459
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2025 05:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
En dan weer over Radar beginnen, 'als dat maar geen radartje wordt'. Toen was ze ook zo trots als een aap met 7lullen.
pi_218872466
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 23:21 schreef Henrike het volgende:

[..]
Maar ze kunnen wel hulp inzetten en zorgen dat ze oppas krijgt
Bedoel je jeugdhulp?
pi_218872468
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 23:21 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Die dragen moeder en haar vriendin dochter toch regelmatig?
Al is bij moeders nu de broek met het gat favoriet.
Ik ken echt geen enkele (jong)volwasse die nog tuinbroeken draagt. Maar dat zal wel aan mij liggen. Idem trouwens voor broeken met gaten.
pi_218872470
Hvk heeft de post met bil van dochter weggehaald zag ik
pi_218872474
Sanneke is verhuisd naar het vakantiehuis juist vanwege de kinderwens en de omgeving, ideaal voor een kind! Want van die omgeving ziet ze zo lekker veel 😂😂 altijd maar buiten wandelen, naar het strand, heerlijk voor Mijan!
pi_218872477
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 07:59 schreef Snaky het volgende:

[..]
Bedoel je jeugdhulp?
Zoiets heeft ze toch? Of zou dat beëindigd zijn?
pi_218872487
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 08:01 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ik ken echt geen enkele (jong)volwasse die nog tuinbroeken draagt. Maar dat zal wel aan mij liggen. Idem trouwens voor broeken met gaten.
Ik ben een oudere volwassene en draag zowel tuinbroeken als overalls. Heerlijk.
pi_218872493
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 07:38 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Alsof zo veel ouders die wél uit hun hoofd weten.
Ze heeft trouwens wel een punt als het om Magister gaat, maar waarom doet ze toch altijd alsof zij zo uniek is hierin, terwijl ze gewoon één van de velen is?
Ik weet de inlogcode ook niet uit mn hoofd, maar sta standaard aangemeld🤪
Magister helemaal negeren als ouders vind ik niet slim. Zeker niet in de eerste weken.
En zij doet gewoon alsof ze hartstikke tegendraads is idd.
pi_218872494
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 08:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke is verhuisd naar het vakantiehuis juist vanwege de kinderwens en de omgeving, ideaal voor een kind! Want van die omgeving ziet ze zo lekker veel 😂😂 altijd maar buiten wandelen, naar het strand, heerlijk voor Mijan!
Voor Sanneke maakt de omgeving niks uit. Verder dan bed en bank komt ze toch niet. En spijtig genoeg, haar kind dus ook niet.
  vrijdag 26 september 2025 @ 08:07:23 #202
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_218872495
quote:
Ik moest wel even gniffelen, strand en speeltuin om de hoek. Maar toch zit Sanneke liever de hele dag binnen in haar mobile home.
pi_218872502
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 08:05 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik ben een oudere volwassene en draag zowel tuinbroeken als overalls. Heerlijk.
Echt? Ik zie echt niemand met tuinbroeken meer. Overalls en jumpsuits wel.

Even bij Maike Kadee gekeken. De overall vind ik haar niet mooi staan, maar de andere kleding vind ik wel leuk. Tenmiste: als ze kleding draagt want ze plaatst ook graag foto's waarop ze zo min mogelijk draagt. Ik werd erg afgeleid door haar verbouwde gezicht trouwens.
pi_218872506
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 08:04 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zoiets heeft ze toch? Of zou dat beëindigd zijn?
Is dat zo?
Ik volg haar niet dus ik weet alleen iets als ik het hier lees. Ik scrol meestal door.
pi_218872508
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 23:11 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ik verbaas me vooral over het gedrag van Julia. Hoe kun je je als volwassene zo wegzetten op social media?
En ja, ik weet dat ze bijna niet beter weet met een filmende moeder, maar op een gegeven moment kun je ook je eigen keuzes maken.
pi_218872525
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 08:11 schreef Snaky het volgende:

[..]
Is dat zo?
Ik volg haar niet dus ik weet alleen iets als ik het hier lees. Ik scrol meestal door.
Ja, er werd gezinshulp opgestart. Iemand die dan een paar uur de zorg voor de kinderen overneemt zodat Debbie ze weer kwijt is.
pi_218872528
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 08:07 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik weet de inlogcode ook niet uit mn hoofd, maar sta standaard aangemeld🤪
Magister helemaal negeren als ouders vind ik niet slim. Zeker niet in de eerste weken.
En zij doet gewoon alsof ze hartstikke tegendraads is idd.
Inderdaad dan kom je niet over als een betrokken ouder.
pi_218872540
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 08:11 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik verbaas me vooral over het gedrag van Julia. Hoe kun je je als volwassene zo wegzetten op social media?
En ja, ik weet dat ze bijna niet beter weet met een filmende moeder, maar op een gegeven moment kun je ook je eigen keuzes maken.
Inderdaad, toen ze 15 was en ze steeds haar middelvinger opstak was het al vreemd en niet slim om te posten. Nu is ze ruim volwassen en rent ze nog steeds rondjes rond de tafel achter haar zusjes aan en schudt ze haar billen in onderbroek voor de camera. Dat doet Esmee ook standaard.
pi_218872542
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 07:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En dan weer over Radar beginnen, 'als dat maar geen radartje wordt'. Toen was ze ook zo trots als een aap met 7lullen.
Wat was het radartje dan?
pi_218872546
Ik zag op TikTok een snippet van “That’s so us”de podcast van MB. Als je van de irritainment bent zit je hier denk ik heel goed. Ik ga het zelf niet trekken, vond alleen dit stukje al vreselijk.
pi_218872548
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 07:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ja hou op hoor… roept ze nu dat deze nominatie zoooooo lullig was. Ze riep zelfs haar volgers op om te stemmen want dat ze genomineerd was, was zo hihihihahooo grappig 🙄
pi_218872562
quote:
Hahah. En kijk, je weet nooit hoe het loopt in het leven, maar duidelijk is dat ze zich niet hebben verdiept in hun rechten
pi_218872573
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 08:09 schreef Snaky het volgende:

[..]
Echt? Ik zie echt niemand met tuinbroeken meer. Overalls en jumpsuits wel.

Even bij Maike Kadee gekeken. De overall vind ik haar niet mooi staan, maar de andere kleding vind ik wel leuk. Tenmiste: als ze kleding draagt want ze plaatst ook graag foto's waarop ze zo min mogelijk draagt. Ik werd erg afgeleid door haar verbouwde gezicht trouwens.
Ik zie en ken verder ook niemand met tuinbroeken hoor. Ik koop gewoon wat ik leuk vind en kijk daarbij niet naar mijn vriendinnen (compleet andere smaak) of collega’ (veelal veel jonger).
Bij Maike kijk ik nooit, nu wel gekeken omdat ik benieuwd was naar het pak. Mooi pak maar het staat haar niet. Ik hou wel van haar stijl.
pi_218872574
quote:
🤦♀ echt hoor
pi_218872590
quote:

[..]
Julia is geen doorsnee volwassene toch? Ze is nog heel kinderlijk vergeleken met leeftijdsgenoten. De gezinssituatie/-structuur helpt daar waarschijnlijk ook niet in mee.
Een hechte kluwen gezin zoals dat van de familie G, waarin "wij" belangrijker is dan "ik" belemmert toch de individuele ontwikkeling.
pi_218872598
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 08:19 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Volgens mij was ze genormineerd voor irritantste influencer ofzo. Artikel van toendertijd.

Ze was er toen vrij trots op en riep volgers volgens mij op om te stemmen.
pi_218872611
quote:

[..]
Julia is geen doorsnee volwassene toch? Ze is nog heel kinderlijk vergeleken met leeftijdsgenoten. De gezinssituatie/-structuur helpt daar waarschijnlijk ook niet in mee.
Een hechte kluwen gezin zoals dat van de familie G, waarin "wij" belangrijker is dan "ik" belemmert toch de individuele ontwikkeling.
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 08:22 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Ja hou op hoor… roept ze nu dat deze nominatie zoooooo lullig was. Ze riep zelfs haar volgers op om te stemmen want dat ze genomineerd was, was zo hihihihahooo grappig 🙄
🤣🤣🙈
pi_218872614
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 08:07 schreef LALAA het volgende:

[..]
Ik moest wel even gniffelen, strand en speeltuin om de hoek. Maar toch zit Sanneke liever de hele dag binnen in haar mobile home.
En haar redenen voor de verhuizing, ook bijzonder. Een buurvrouw viel van de trap. Dus? En de omgeving? Nooit gezien dat ze met haar kind naar buiten ging. En een huis inruilen voor een gemeubileerde caravan? Het kan natuurlijk maar ik vind dat echt een rare stap.
pi_218872617
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 08:20 schreef Clavis het volgende:
Ik zag op TikTok een snippet van “That’s so us”de podcast van MB. Als je van de irritainment bent zit je hier denk ik heel goed. Ik ga het zelf niet trekken, vond alleen dit stukje al vreselijk.
Ik zag het ook ja, dit word maximaal cringe volgens mij
pi_218872623
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 08:30 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En haar redenen voor de verhuizing, ook bijzonder. Een buurvrouw viel van de trap. Dus? En de omgeving? Nooit gezien dat ze met haar kind naar buiten ging. En een huis inruilen voor een gemeubileerde caravan? Het kan natuurlijk maar ik vind dat echt een rare stap.
Van een trap vallen kan blijkbaar enkel in Rotterdam zuid 😂👍
pi_218872659
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 08:19 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Ze was genomineerd voor de lode leeuw ofzoiets voor meest irritante influencer (iets in die trant iig). Ze riep iedereen op om te stemmen, ze won uiteindelijk niet. Maar heeft het wel maanden lang uitgemolken. Die fotomevrouw had er zelfs nog wat voor gefotoshopt.
Dus waarom het nu ineens wel een probleem was, is mij een raadsel 🤷‍♀️
pi_218872667
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 08:28 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Maar ze wil wel bij de politie.
pi_218872676
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 08:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Zij heeft een rare denkwijze. Wat als iemand op de camping valt? Ook verhuizen?
pi_218872682
Nog geen half 9 en de jongste Geerts wordt al neuspeuterend en in haar kruis graaiend gefilmd en uiteraard direct gepost.

#wehebbenherbestevoormetonzekinderen 🙄

[ Bericht 1% gewijzigd door Huisopdehoek op 26-09-2025 08:47:04 ]
pi_218872701
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 08:28 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Hier heb jij 100% gelijk in hoor. Ik heb ook op de een of andere manier met alle kinderen te doen daar, ook al staan bepaalde karakters mij echt niet aan.
En Julia werd zoals Snaky al zei in haar pubertijd (zoals de tweeling nu) op de meest kwetsbare leeftijd op de gram gegooid. Dat is ook echt sneu voor haar.
Maar zij heeft wel een rijk sociaal leven als ik de verhalen van AM zie. Dus je krijgt dan toch ook andere invloeden?
pi_218872703
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 08:34 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar ze wil wel bij de politie.
Oké. Eerst maar even volwassen worden en loskomen van moeke AM dan. Ik denk dat het best een hele leuke meid is trouwens, maar die moeder zit er veel te dicht bovenop. Die kinderen zijn haar hele wereldje natuurlijk.
pi_218872719
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 08:25 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik zie en ken verder ook niemand met tuinbroeken hoor. Ik koop gewoon wat ik leuk vind en kijk daarbij niet naar mijn vriendinnen (compleet andere smaak) of collega’ (veelal veel jonger).
Bij Maike kijk ik nooit, nu wel gekeken omdat ik benieuwd was naar het pak. Mooi pak maar het staat haar niet. Ik hou wel van haar stijl.
Ik heb ook een hele andere smaak dan vriendinnen. Zij houden van praktische kleding en schoenen. Ik hou van hakken, blazers, jurken. Als je zelf vindt dat je er leuk uitziet straal je dat ook uit.
Ik kan wel denken als ik anderen zie (op social media of in het echt) dat ze met andere kleding er beter uit zouden zien. Soms is een maatje groter of een ander model een wereld van verschil.
pi_218872727
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 08:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze was genomineerd voor de lode leeuw ofzoiets voor meest irritante influencer (iets in die trant iig). Ze riep iedereen op om te stemmen, ze won uiteindelijk niet. Maar heeft het wel maanden lang uitgemolken. Die fotomevrouw had er zelfs nog wat voor gefotoshopt.
Dus waarom het nu ineens wel een probleem was, is mij een raadsel 🤷‍♀️
En het stond maaaaaanden (misschien wel een jaar) in haar bio!
pi_218872734
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 08:36 schreef Huisopdehoek het volgende:
Nog geen half 9 en de jongste Geerts wordt al neuspeuterend en in haar kruis graaiend geduld en uiteraard direct gepost.

#wehebbenherbestevoormetonzekinderen 🙄
Echt!! Waarom doe je je kinderen dit aan?
pi_218872764
Ik geloof er niks van dat de familie G de tweeling echt helemaal losgelaten heeft. Ik denk dat MG stiekem op de achtergrond de meiden helpt met huiswerk en ze wat sturing geeft. Maar dat wordt niet gefilmd en gedeeld, want dat is niet leuk voor de volgers. Aandikken en onwaarheden verspreiden is veel leuker!
pi_218872787
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 08:39 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Echt!! Waarom doe je je kinderen dit aan?
Alles voor de volgers toch? Die hebben echt zó veel aan de verhaaltjes van AM.
Het is natuurlijk ook wel fijn om te zien dat er toch nog meer moeders bestaan die een heel klein wereldje hebben.
pi_218872806
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 08:41 schreef Miepje77 het volgende:
Ik geloof er niks van dat de familie G de tweeling echt helemaal losgelaten heeft. Ik denk dat MG stiekem op de achtergrond de meiden helpt met huiswerk en ze wat sturing geeft. Maar dat wordt niet gefilmd en gedeeld, want dat is niet leuk voor de volgers. Aandikken en onwaarheden verspreiden is veel leuker!
Ik geloof ook niet dat een kind als Sara uit zichzelf zulke samenvattingen verzint en maakt.

Die meiden zijn wel heel creatief trouwens, en volgens mij wordt dat wel stevig gesteund en gestimuleerd. AM is dus niet zo onnozel als ze zich vaak voordoet.
pi_218872811
Die fiets van de oudste Lether lijkt me erg klein voor haar?
Maarja, vorig jaar kon er niet gewacht worden met het kopen van een fiets die wél even mee kon.
pi_218872842
Hvk
Zij kan ook wel een beetje rekening houden met wat ze post vind ik
We weten dat Zayn volop in onderzoek zit omdat hij bepaald gedrag laat zien. Maar waarom moet ze dat steeds zo overduidelijk filmen?
Gerijpt me niet verkeerd hoor, vind het een heerlijk mannetje maar waarom film je dat?
pi_218872844
26 jaar geleden is er een klasgenootje van Debbie aangereden... ik vind het vooral bijzonder dat ze doet alsof dit nog een trauma is.. maar ze regelmatig filmt dat Liam blind de weg op rent
Want kinderen worden alleen op de fiets naar school aangereden ofzo?
Zou me ergens niets verbazen dat ze dit hele trauma weer verzonnen heeft om weer een verhaal te hebben 🤷 tot paar maanden terug heeft ze het hier nooit over gehad en ineens is er een trauma bij..
pi_218872855
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 08:37 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Hier heb jij 100% gelijk in hoor. Ik heb ook op de een of andere manier met alle kinderen te doen daar, ook al staan bepaalde karakters mij echt niet aan.
En Julia werd zoals Snaky al zei in haar pubertijd (zoals de tweeling nu) op de meest kwetsbare leeftijd op de gram gegooid. Dat is ook echt sneu voor haar.
Maar zij heeft wel een rijk sociaal leven als ik de verhalen van AM zie. Dus je krijgt dan toch ook andere invloeden?
Zij komt toch alleen op scouting , stage en op de manege?
Allemaal plekken waar het hele gezin rondhangt, behalve die stageplek dan.
pi_218872882
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 08:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
Die fiets van de oudste Lether lijkt me erg klein voor haar?
Maarja, vorig jaar kon er niet gewacht worden met het kopen van een fiets die wél even mee kon.
Zoë wilde die fiets persé hebben, dus uiteraard kreeg ze die. Veel te klein nu, net als die fiets van Jet
pi_218872883
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 08:54 schreef Henrike het volgende:
Hvk
Zij kan ook wel een beetje rekening houden met wat ze post vind ik
We weten dat Zayn volop in onderzoek zit omdat hij bepaald gedrag laat zien. Maar waarom moet ze dat steeds zo overduidelijk filmen?
Gerijpt me niet verkeerd hoor, vind het een heerlijk mannetje maar waarom film je dat?
Is ze nu al naar de dokter geweest. Lijkt mij krentenbaard. Mijn kind ook gehad. Moet wel behandeld worden.
pi_218872897
Ik dacht serieus dat Julia nog maar 17 was. Ze oogt heel jong en kinderlijk. Maar ze is dus bijna 22?!
pi_218872902
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 09:02 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zoë wilde die fiets persé hebben, dus uiteraard kreeg ze die. Veel te klein nu, net als die fiets van Jet
Fiets was toen al te klein maar ze wilde hem dus kreeg hem! Ze zou later een andere krijgen omdat de fietsenwinkel een geweldig inruilsysteem had... maar later is voorlopig geloof ik nog niet.. ze wilt nog geen andere nieuwe fiets schijnbaar 🤷
pi_218872914
Wat ik dus echt niet begrijp is dat MG niet ingrijpt en overal maar als een lulletje achteraan sjokt.

AM heeft zelf denk ik echt niet door hoe schadelijk haar " werk" is voor de ontwikkeling van haar kinderen, maar hij is toch nog wel stabiel en redelijk slim?
Onbegrijpelijk!
pi_218872930
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 08:56 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Zij komt toch alleen op scouting , stage en op de manege?
Allemaal plekken waar het hele gezin rondhangt, behalve die stageplek dan.
En ze gaat regelmatig met vrienden naar een festival, carnaval en o.a. met haar broers en aanhang wat drinken in de stad.

En AM heeft het de laatste tijd regelmatig over ‘nu ze er nog is’ ofzo. Zou ze toch het huis uit gaan, of is dit weer een hi-la-risch grapje van AM omdat ze 21 is?

Kan ze in haar eigen woning met haar buitenschoenen op het tafelkleed staan.
pi_218872974
Die meisjes van HvK staan altijd meteen in standje ‘poseer’ als ze moeders zien filmen. Fake lachen, poseren en vaak een peace-teken. Je ziet af en toe heel duidelijk het verschil in een filmpje.
pi_218873049
Wat ik dus echt niet begrijp is dat MG niet ingrijpt en overal maar als een lulletje achteraan sjokt.

AM heeft zelf denk ik echt niet door hoe schadelijk haar " werk" is voor de ontwikkeling van haar kinderen, maar hij is toch nog wel stabiel en redelijk slim?
Onbegrijpelijk!
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 09:08 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En ze gaat regelmatig met vrienden naar een festival, carnaval en o.a. met haar broers en aanhang wat drinken in de stad.

En AM heeft het de laatste tijd regelmatig over ‘nu ze er nog is’ ofzo. Zou ze toch het huis uit gaan, of is dit weer een hi-la-risch grapje van AM omdat ze 21 is?

Ja, maar alles binnen dat kleine kringetje dus. Gezin en scouting. Waarschijnlijk is zij daar gewoon tevreden mee.
pi_218873066
En AM heeft niet alleen haar (..) dochters, maar ook Maarten en al haar (..) zoons verplicht om het overgangsboek te lezen. Tuurlijk.

Krijgen ze daarna een (schriftelijke) overhoring?
pi_218873069
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 09:11 schreef Huisopdehoek het volgende:
Die meisjes van HvK staan altijd meteen in standje ‘poseer’ als ze moeders zien filmen. Fake lachen, poseren en vaak een peace-teken. Je ziet af en toe heel duidelijk het verschil in een filmpje.
Naar he
  Moderator vrijdag 26 september 2025 @ 09:18:05 #247
382129 crew  Donna
pi_218873096
Hahahahahahaah. De twin flame reis is toch over. Koen (niet meer van Ellen, terugnaarliefde) is opgestapt. _O- _O- _O-

Gaat ze straks haar naam ook weer aanpassen. Lol.
pi_218873105
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 09:15 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Ja, maar alles binnen dat kleine kringetje dus. Gezin en scouting. Waarschijnlijk is zij daar gewoon tevreden mee.
Of haar vrienden/vriendinnen zitten niet op scouting. En gaat ze borrelen met anderen dan haar broers.

Je moet het in dit geval doen met de berichtendienst AM over haar plaatst.
pi_218873112
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 09:11 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik word altijd beetje ongemakkelijk als ze geposeerd neergezet worden.. ze kijken dan ook als een hert in de koplampen... niemand vraagt iedere ochtend aan zijn/haar kinderen om bij elkaar te gaan zitten voor een foto/filmpje toch? Waarom doet ze dit??
pi_218873116
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2025 09:18 schreef Donna het volgende:
Hahahahahahaah. De twin flame reis is toch over. Koen (niet meer van Ellen, terugnaarliefde) is opgestapt. _O- _O- _O-

Onder welke naam is dat te vinden? Ze wisselt nog sneller van naam dan een gemiddeld mens van onderbroek..
pi_218873132
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 09:19 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Onder welke naam is dat te vinden? Ze wisselt nog sneller van naam dan een gemiddeld mens van onderbroek..
Terugnaarliefde.

Ik kwam hier im hetzelfde als Donna te typen.
pi_218873153
quote:

Die twin flame dooft sneller dan menig vuurtje bij expeditie Robinson.

Kijken hoe lang t deze keer weer duurt voor ze weer gaan kwarrelen.
pi_218873174

Onbegrijpelijk!
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 09:08 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 09:16 schreef Huisopdehoek het volgende:
En AM heeft niet alleen haar (..) dochters, maar ook Maarten en al haar (..) zoons verplicht om het overgangsboek te lezen. Tuurlijk.

Krijgen ze daarna een (schriftelijke) overhoring?
Ál haar zoons ook he.🙈🤣
En haar dochters. Leuk voor Saar en Suus, die zitten ongetwijfeld te springen om zo'n boek voor volwassenen te mogen lezen op hun 12e met hun dyslexie.
En Jet en Lot? Die leest ze het voor ofzo?
Of zou ze de schoondochters bedoelen?

Ik ken het boek, en zou het indelen bij Libelle zomerweek weggevertjes.
  Moderator vrijdag 26 september 2025 @ 09:26:17 #254
382129 crew  Donna
pi_218873180
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 09:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Die twin flame dooft sneller dan menig vuurtje bij expeditie Robinson.

Kijken hoe lang t deze keer weer duurt voor ze weer gaan kwarrelen.
Het vuurtje is ook sneller aan dan menig vuurtje bij ER. Maar tis definitief, 2 weken nadat hij haar officieel verkering had gevraagd. Ik kom niet meer bij.

Alsof niemand dit zag aankomen. _O-
pi_218873198
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 09:26 schreef Donna het volgende:

[..]
Het vuurtje is ook sneller aan dan menig vuurtje bij ER. Maar tis definitief, 2 weken nadat hij haar officieel verkering had gevraagd. Ik kom niet meer bij.

Alsof niemand dit zag aankomen. _O-
pi_218873286
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 08:30 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Mijn man viel van de trap met ons toen 6 weken oude dochter.. Helemaal vergeten te verhuizen toen ons zoontje werd geboren! Loedermoeder hier hoor!
pi_218873320
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 09:38 schreef Hope88 het volgende:

[..]
Mijn man viel van de trap met ons toen 6 weken oude dochter.. Helemaal vergeten te verhuizen toen ons zoontje werd geboren! Loedermoeder hier hoor!
Ai… en iedereen verder zonder trauma? (Wel heel naar trouwens😬)
pi_218873324
Kunnen we ajb even normaal quoten? Of is Henrike van naam veranderd?
pi_218873359
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 08:38 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ik heb ook een hele andere smaak dan vriendinnen. Zij houden van praktische kleding en schoenen. Ik hou van hakken, blazers, jurken. Als je zelf vindt dat je er leuk uitziet straal je dat ook uit.
Ik kan wel denken als ik anderen zie (op social media of in het echt) dat ze met andere kleding er beter uit zouden zien. Soms is een maatje groter of een ander model een wereld van verschil.
Dat laatste heb ik ook hoor. Debbie is daar een goed voorbeeld van, andere kleuren, geen printjes, andere halslijn, andere maat.
pi_218873365
ook AM, even uitleggen dat ze maar 1.80 of 2 euro per verkocht boek krijgt

zucht
pi_218873373
Gaat Judith nu steeds laten zien dat ze op tijd zijn? Dat is heel normaal, niks bijzonders. En door.
pi_218873375
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 09:45 schreef poohenzo het volgende:
ook AM, even uitleggen dat ze maar 1.80 of 2 euro per verkocht boek krijgt

zucht
En hoeveel haalt ze binnen met haar subscibers kanaal?
Wat loopt ze nou te zeuren, menig werkstuk van een middelbare scholier is diepgaander en die krijgt er ook niks voor
pi_218873377
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 09:46 schreef JaNeeDan het volgende:
Gaat Judith nu steeds laten zien dat ze op tijd zijn? Dat is heel normaal, niks bijzonders. En door.
Ze verwacht applaus denk ik, de juffen die buiten staan te wachten met slingers en ballonnen.
pi_218873404
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 09:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze verwacht applaus denk ik, de juffen die buiten staan te wachten met slingers en ballonnen.
Dat zal het zijn. Nou bij deze: 👏🎈🎊🎉
pi_218873416
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 08:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik weet uit ervaring dat je ook op andere plekken in Nederland prima van de trap af kan vallen _O-
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218873440
Debbie kocht vorig jaar een te kleine fiets voor haar dochter. Want volgend jaar kon ze wel een nieuwe krijgen. Volgend jaar is nu maar de fiets is nog niet vervangen.
pi_218873452
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 09:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En hoeveel haalt ze binnen met haar subscibers kanaal?
Wat loopt ze nou te zeuren, menig werkstuk van een middelbare scholier is diepgaander en die krijgt er ook niks voor
ik heb geen idee hoeveel ze er de vorige keer verkocht heeft eerlijk gezegd
pi_218873465
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2025 09:49 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik weet uit ervaring dat je ook op andere plekken in Nederland prima van de trap af kan vallen _O-
Of een baby die van de commode valt. Wat dan? Baby de deur uit doen?
pi_218873743
quote:

Dat zat er dik in, misschien moet ze haar eigen cursus, verbinden even onder de loep nemen.
Blijkbaar is ze er zelf niet zo goed in.
pi_218873755
quote:

Dit had ook niemand aan zien komen 🫣
pi_218873761
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 09:02 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Is ze nu al naar de dokter geweest. Lijkt mij krentenbaard. Mijn kind ook gehad. Moet wel behandeld worden.
Ja ging naar de dokter gelukkig
pi_218873766
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 09:46 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik vind het echt gevaarlijk, bob op straat laten rennen en zij dan filmend op de fiets ernaast. Wie let er dan fatsoenlijk op het verkeer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')