#zwaarleven. Die HF pasta was toch zo makkelijk in elkaar te draaien? Maar de samenwerking zal wel voorbij zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:36 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Mies heeft Hello Fresh pasta vervangen door kant-en-klare diepvries pasta. Want het "alleenstaande" moederschap valt haar zwaaaaar.
Bff was er weer, pa en ma. De schoolrun was kudt, want kinderen hadden afspraken en met lege auto naar huis. Waar was Lau dan?
Wat een gezeur op de dagen dat ze de kinderen heeft. Contrast met "werk" in Amsterdam wordt steeds groter.
🤣🔥quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
It takes a Village, nou bij haar takes it a hoofdstad met de hoeveelheid mensen die daar constant in huis zijn.
😂quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
#zwaarleven. Die HF pasta was toch zo makkelijk in elkaar te draaien? Maar de samenwerking zal wel voorbij zijn.
En prima hoor als je kiest voor een diepvriesmaaltijd, maar doe niet alsof je constant alles maar alleen moet doen. It takes a Village, nou bij haar takes it a hoofdstad met de hoeveelheid mensen die daar constant in huis zijn.
Echte DBM logica 😂😂😂quote:Op dinsdag 23 september 2025 23:10 schreef Snaky het volgende:
Is DBM gelovig? Dat lees ik voor het eerst. Daarom houdt ze niet van Halloween maar gaat ze wel naar frightnight.
Ja, ze had ook iets gedeeld/gezegd toen die Kirk was vermoord waaruit dat bleek.quote:Op dinsdag 23 september 2025 23:10 schreef Snaky het volgende:
Is DBM gelovig? Dat lees ik voor het eerst. Daarom houdt ze niet van Halloween maar gaat ze wel naar frightnight.
De principes gaan bij DBM altijd vrij snel over boord heb ik het idee. En wat voor een ander geldt, geldt niet voor haar en andersom. Vloeken en tieren als een tokkie, maar er wel van alles van vinden als een ander hetzelfde doet, nog niet al te lang geleden op Threads.quote:Op dinsdag 23 september 2025 23:27 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ja, ze had ook iets gedeeld/gezegd toen die Kirk was vermoord waaruit dat bleek.
Maar mag je dan wel ‘ff-ing’ schelden en zo?
Of is dat zo ongeveer hetzelfde als ‘geen Halloween, wel frightnight’?
Of is schelden prima zolang je maar geen gvd zegt?
Zo loco weer.quote:Op dinsdag 23 september 2025 23:10 schreef Snaky het volgende:
Dromen mag altijd natuurlijk, maar zij is echt onrealistisch wat dat betreft.quote:Op woensdag 24 september 2025 07:33 schreef Jetteleah2401 het volgende:
Heeft iemand de laatste vlog van Elyse Nesia al gezien? Die heeft toch last van grootheidswaanzin? Een boerderij kopen met 5000m2 grond... Hoe betaal je dat tegenwoordig? Het is nou niet dat ze beiden een dijk van een baan hebben.
Eens! En dat gevoel heb ik ook bij MB, zelf slachtoffer van ongewenste intimiteiten/misbruik en dan zo omgaan met intimiteit richting anderen en (je) kinderen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Waar ik me bij AM ook over blijf verbazen is hoe ze regelmatig afgeeft op haar eigen onveilige jeugd (vooral in aanloop naar haar eerste boek), maar totaal blind is voor dat wat ze haar eigen kinderen aan doet.
Pubers zijn niet altijd makkelijk, maar puber zijn is ook zeker niet makkelijk en dan wordt ook nog een alles wat ze doen (en dan vooral in het negatieve) online gegooid door hun ouders. En nee Maarten filmt vaak niet, maar doet ook niks om zijn kinderen te beschermen. Ze krijgen totaal geen begeleiding, zelfs zoiets stoms als de vaatwasser inruimen wordt als falend op insta gezet.
Als al mijn stomme puber fouten nog ergens terug te vinden waren dan zou ik echt niet vrolijk worden en dan was ik niet eens zo'n recalcitrante puber.
Ik dacht dat sanneke dat was 🫣quote:Op woensdag 24 september 2025 07:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dromen mag altijd natuurlijk, maar zij is echt onrealistisch wat dat betreft.
Denk ook niet dat zij een dergelijk project aan kan, ze is zo wispelturig en emotioneel om alles. Van de week zat ze nog in de auto te huilen om een vrachtwagen met varkens(?) erin.
Ik moet toegeven dat ik dat ook vreselijk vind om te zien.. (maar ik huil er dan niet in de auto om)quote:Op woensdag 24 september 2025 07:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dromen mag altijd natuurlijk, maar zij is echt onrealistisch wat dat betreft.
Denk ook niet dat zij een dergelijk project aan kan, ze is zo wispelturig en emotioneel om alles. Van de week zat ze nog in de auto te huilen om een vrachtwagen met varkens(?) erin.
Zoveel verdienen maar geen passende onderbroeken kopen..quote:Op woensdag 24 september 2025 08:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
Op de eerste story van de dag van AM heb ik L al minstens 2x aan haar onderbroek zien frutten.
Komt natuurlijk door al die spullen die ze daarin verstopt hè? 🙄
Volgens mij vond/vind ze dat ook. Het was/is allemaal heel zwaar en moeilijk.quote:Op woensdag 24 september 2025 08:25 schreef sunny_8953 het volgende:
Ik keek laatst voor het eerst op het YouTube kanaal van AM, wist eigenlijk niet dat dat bestond. Staat overigens 1 filmpje tussen met heel groot straatnaambord in beeld dus waar ze woont gooide ze zelf al heel lang geleden online. Ze plaatst zelf foto's van de leerlingpassen van de tweeling, iederen kan zien waar ze op school zitten, van Guus is ook bekend welke opleiding hij doet. Doet ze állemaal zelf.
Maar wát heeft zij enorm veel online gegooid over haar kinderen vanaf dat ze heel jong zijn en een teksten ook erbij over de tweeling, bijna alsof het een straf is om ze te krijgen. Maar ook beelden in het ziekenhuis terwijl ze bevalt... Aandacht, Aandacht, Aandacht..
En ik kan al voorspellen wat er gebeurd als het wel misgaat. Dan alleen maar opmerkingen als: het maakt niet uit wat je over die kinderen weet, ze moeten gewoon veilig hun ding kunnen doen. Natuurlijk vind ik dat ook, maar in deze gevallen vind ik dat de oorzaak eens goed naar boven moet komen, hoe de gelegenheid gecreeërd werd. Maar dat zal wel geen populaire mening zijn.quote:Op woensdag 24 september 2025 08:25 schreef sunny_8953 het volgende:
Ik keek laatst voor het eerst op het YouTube kanaal van AM, wist eigenlijk niet dat dat bestond. Staat overigens 1 filmpje tussen met heel groot straatnaambord in beeld dus waar ze woont gooide ze zelf al heel lang geleden online. Ze plaatst zelf foto's van de leerlingpassen van de tweeling, iederen kan zien waar ze op school zitten, van Guus is ook bekend welke opleiding hij doet. Doet ze állemaal zelf.
Maar wát heeft zij enorm veel online gegooid over haar kinderen vanaf dat ze heel jong zijn en een teksten ook erbij over de tweeling, bijna alsof het een straf is om ze te krijgen. Maar ook beelden in het ziekenhuis terwijl ze bevalt... Aandacht, Aandacht, Aandacht..
Daar dacht ik ook direct aan, hoe "las" hij dan die geschiedenisboeken die hij van zn tante kreeg?quote:Op woensdag 24 september 2025 08:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Blijf het wel grappig vinden van Judith die meer dan een jaar geleden al beweerde dat bob boeken las 🤣 en nu leest hij gewoon prima voor zijn leeftijd
(Dat ze het leuk vind en trots is vind ik logisch hoor 🤣 het is ook gewoon heel leuk als je kind ineens iets begint te leren... maar ze beweerde dat hij dit al lang kon 🤦♂️ haalt gewoon een beetje het "wat knap" van nu onderuit)
En die waren in het Engels... maar dat kon bob ook al 🤦♂️quote:Op woensdag 24 september 2025 08:35 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook direct aan, hoe "las" hij dan die geschiedenisboeken die hij van zn tante kreeg?
Ik kan echt niet wachten om het schoolverloop van B. te volgen en dan vooral Judiths reacties op school en B. als hij dat autonome gedrag daar ook blijft volhouden.quote:Op woensdag 24 september 2025 08:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
En die waren in het Engels... maar dat kon bob ook al 🤦♂️
Ik heb geen idee meer hoe het lezen in groep 3 begon maar woorden als ‘meer’ en ‘weer’ leren ze toch niet in de eerste weken? Ook duidelijk dat hij daar nog niks mee kon. Is niet erg maar ook dat haalt Judith haar hoog opgeven over haar zoon flink onderuit.quote:Op woensdag 24 september 2025 08:35 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook direct aan, hoe "las" hij dan die geschiedenisboeken die hij van zn tante kreeg?
Dat dacht ik gisteren ook, hij leest prima voor een kind wat pas gestart is in groep 3.quote:Op woensdag 24 september 2025 08:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Blijf het wel grappig vinden van Judith die meer dan een jaar geleden al beweerde dat bob boeken las 🤣 en nu leest hij gewoon prima voor zijn leeftijd
(Dat ze het leuk vind en trots is vind ik logisch hoor 🤣 het is ook gewoon heel leuk als je kind ineens iets begint te leren... maar ze beweerde dat hij dit al lang kon 🤦♂️ haalt gewoon een beetje het "wat knap" van nu onderuit)
Omdat ze qua doen en laten niet verder komt dan een puber. Dat ding hangt of staat ook gewoon in de gang. Misschien wilde ze de foto liever bij haar bed maar heeft Roy hier toch een grens getrokken.quote:Op woensdag 24 september 2025 08:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Waarom heeft Debbie een ingelijste foto van Alex Warren?
En tja ik snap best dat mensen dje ziek zijn soms over hun grenzen gaan, maar dan zou ik persoonlijk eerst kiezen voor de McDonald's met mijn kind op zijn verjaardag i.p.v. concert
Ik ga stuk hahahaaa!!quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
It takes a Village, nou bij haar takes it a hoofdstad met de hoeveelheid mensen die daar constant in huis zijn.
Volgens mij voert Elyse sowieso niet zoveel uit omdat ze niks kan hebben. Die doet toch alleen een beetje cavia’s passen? Haar IG zit ook weer dicht dus daar moet ze het ook niet meer van hebben.quote:Op woensdag 24 september 2025 07:33 schreef Jetteleah2401 het volgende:
Heeft iemand de laatste vlog van Elyse Nesia al gezien? Die heeft toch last van grootheidswaanzin? Een boerderij kopen met 5000m2 grond... Hoe betaal je dat tegenwoordig? Het is nou niet dat ze beiden een dijk van een baan hebben.
Infantielquote:Op woensdag 24 september 2025 08:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:
En tja ik snap best dat mensen dje ziek zijn soms over hun grenzen gaan, maar dan zou ik persoonlijk eerst kiezen voor de McDonald's met mijn kind op zijn verjaardag i.p.v. concert
En een andere fiets voor Jet zou ook niet overbodig zijn!quote:Op woensdag 24 september 2025 08:27 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zoveel verdienen maar geen passende onderbroeken kopen..
en schroomt niet daarbij ook nog een flink portie te jokken.... handig dat je dat aan haar lip kan zienquote:Op woensdag 24 september 2025 08:58 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie probeert mensen er weer van te overtuigen dat ze ziek is 🫣
Wegkijken, dat scheve lachje..quote:Op woensdag 24 september 2025 08:59 schreef Barbamamaatje het volgende:
[..]
en schroomt niet daarbij ook nog een flink portie te jokken.... handig dat je dat aan haar lip kan zien
Die ingelijste foto 🤣🤦♂️ echt 13 all over again.. helemaal verliefd die meit en daarom moet ze steeds naar hem kunnen kijken 🥰 (ik ken echt niemand (in volwassen leeftijd) die dit doet 🤣 of het moet een meet en greet foto zijn.. maar geen ingelijste poster 🤣😂)quote:Op woensdag 24 september 2025 08:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik kreeg gisteren de vraag, wat doe ik graag voor mezelf?quote:Op woensdag 24 september 2025 08:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Maar dat is zij sociaal emotioneel ook. Of nouja, nog lager denk ik.quote:Op woensdag 24 september 2025 09:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Die ingelijste foto 🤣🤦♂️ echt 13 all over again..
Dupers delight!quote:Op woensdag 24 september 2025 09:00 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Wegkijken, dat scheve lachje..
Echt, ze is alleen maar op zoek naar ja knikkers en aandacht 🤢quote:Op woensdag 24 september 2025 08:58 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie probeert mensen er weer van te overtuigen dat ze ziek is 🫣
Ze is wel echt ziek, maar niet op de manier die ze voordoetquote:Op woensdag 24 september 2025 09:10 schreef Huisjeaanderijn het volgende:
Debbie heeft weer even een spreekbeurt hoor. Dat ze ECHT,ECHT ziek is, en dat er een grote groep mensen is die er alles aan doen om te "bewijzen" dat zij niet ziek is.
😂quote:Op woensdag 24 september 2025 09:15 schreef Lampje88 het volgende:
Debbie met die foto doet me denken aan de fans van bijvoorbeeld Frans Bauer (de die hard) en genieten van zijn muziek. Zo'n grote foto in je gang 🤯 waarschijnlijk krijgen we tegen die tijd tiktoks waarin je ze zichzelf filmt bij dat concert terwijl ze huilend de liedjes meezingt. Want Zoooo dankbaar dat iedereen er in blijft trappen
Ze wil weer medelijden in haar inboxquote:Op woensdag 24 september 2025 09:18 schreef Post-its het volgende:
[..]
Echt, ze is alleen maar op zoek naar ja knikkers en aandacht 🤢
😆 en dan vraagt ze zich af waarom mensen haar niet gelovenquote:Op woensdag 24 september 2025 09:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Wij zeggen altijd tegen onze kinderen dat als ze een Engels woord niet uit hun mond krijgen er een prima Nederlands woord voor is.. deze tip moet iemand Debbie ook eens geven.. good lord hoe tenenkrommend is haar uitspraak 😵💫
En ze snapt echt niet dat kritiek vooral komt van mensen die ook ziek zijn en dus weten hoe het werkt en zien dat het niet klopt wat ze uitkraamt 😂🤣
En wat doet ze weer alsof ze zo moe is... ik kon door pijn niet slapen en zag haar om 2 uur nog swifferen en online.. Waarom gaat ze standaard zo laat naar bed (retorische vraag... door normaal overdag te slapen is haar lichaam dit gewend en dan komt ze nu in de knoop dat ze niet tot 14:30 kan blijven liggen)
En weer blaten over vertrouwen en dat ze niet anders kan dan loslaten. Die vrouw is delulu.quote:Op woensdag 24 september 2025 08:52 schreef poohenzo het volgende:
AM moet nog even benoemen dat de tweeling 'moet bevechten' hoe ze eruit zien op de middelbare school. Ik heb echt met de meiden te doen hoor, die leeftijd is al heel erg lastig, op de middelbare school ligt alles onder een vergrootglas en dan gaat je moeder nog even uitgebreid op social media delen dat ze in meer of mindere mate kritiek krijgen (misschien zelfs wel gepest worden)
Ze snapt er echt niks van!
En dan te bedenken dat dit ws compleet verzonnen is. Dat ze hier helemaal niet tegenaan lopen, maar dat AM het compleet verzint voor content om haar boek te promoten.quote:Op woensdag 24 september 2025 08:52 schreef poohenzo het volgende:
AM moet nog even benoemen dat de tweeling 'moet bevechten' hoe ze eruit zien op de middelbare school. Ik heb echt met de meiden te doen hoor, die leeftijd is al heel erg lastig, op de middelbare school ligt alles onder een vergrootglas en dan gaat je moeder nog even uitgebreid op social media delen dat ze in meer of mindere mate kritiek krijgen (misschien zelfs wel gepest worden)
Ze snapt er echt niks van!
Die leren ze idd niet. Het is kip sip wip en dat soort rijtjes.quote:Op woensdag 24 september 2025 08:46 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer hoe het lezen in groep 3 begon maar woorden als ‘meer’ en ‘weer’ leren ze toch niet in de eerste weken? Ook duidelijk dat hij daar nog niks mee kon. Is niet erg maar ook dat haalt Judith haar hoog opgeven over haar zoon flink onderuit.
Vraag me nu af of ze dan weer mensen geregeld heeft om haar kinderen te entertainen vanmiddag.. lekker weer dagje scrollen in bed 👌quote:Op woensdag 24 september 2025 09:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
En hoppa, een uur na haar speech ligt ze weer te rotten in bed. (Ik hoop trouwens dat ze haar bed tussendoor verschoond heeft, want de overtrek is al ruim een week hetzelfde)
Ik blijf het mal vinden dat de Geertsen vinden dat je kinderen op de middelbare school moet loslaten. Ook pubers hebben nog behoefte aan begeleiding (en soms sturing) en kaders.quote:Op woensdag 24 september 2025 09:33 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
En weer blaten over vertrouwen en dat ze niet anders kan dan loslaten. Die vrouw is delulu.
Ja, juist pubers...quote:Op woensdag 24 september 2025 10:21 schreef Shuri het volgende:
[..]
Ik blijf het mal vinden dat de Geertsen vinden dat je kinderen op de middelbare school moet loslaten. Ook pubers hebben nog behoefte aan begeleiding (en soms sturing) en kaders.
dit dus! ik vind het echt van de zotte om dit te lezen bij Am.quote:Op woensdag 24 september 2025 10:21 schreef Shuri het volgende:
[..]
Ik blijf het mal vinden dat de Geertsen vinden dat je kinderen op de middelbare school moet loslaten. Ook pubers hebben nog behoefte aan begeleiding (en soms sturing) en kaders.
Echt dat is een dingetje, vooral als je erop gaat letten.quote:Op woensdag 24 september 2025 09:00 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Wegkijken, dat scheve lachje..
En waarom laat zij zich beïnvloeden door mensen die vinden dat ze niet ziek is? Als het echt zo zou zijn dan zou ze daar toch geen energie voor hebben en niets bij voelen?quote:Op woensdag 24 september 2025 10:55 schreef Iris2.0 het volgende:
Waarom voelt Debbie de behoeft om zich te verantwoorden? De wil om de ander te overtuigen... En klikklakklik is weer volop aanwezig. DIT is precies waarom ik haar niet geloof. En bloedtesten vervalsen? Haar b12 was prima, zij vond zelf van niet 🤣 Deze meid is een sprookje ansich!
Die bloedtesten kan ze niet vervalsen, maar hoe zij de uitslag interpreteert en opdringt aan verschillende artsen wel. Maar dat verteld ze er natuurlijk niet bij!quote:Op woensdag 24 september 2025 10:55 schreef Iris2.0 het volgende:
Waarom voelt Debbie de behoeft om zich te verantwoorden? De wil om de ander te overtuigen... En klikklakklik is weer volop aanwezig. DIT is precies waarom ik haar niet geloof. En bloedtesten vervalsen? Haar b12 was prima, zij vond zelf van niet 🤣 Deze meid is een sprookje ansich!
Precies, als ik haar niet zou volgen en op zo'n groep zou zien dan zou ik haar ook supporten.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:06 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
En waarom laat zij zich beïnvloeden door mensen die vinden dat ze niet ziek is? Als het echt zo zou zijn dan zou ze daar toch geen energie voor hebben en niets bij voelen?
Die mensen op die Facebookpagina steunen haar. Die hebben vast gemist wat ze allemaal wel kan voor haarzelf en wanneer ze precies niets kan.
Dat verteld ze er daar natuurlijk niet bij. Die meid zou gewoon geexposed moeten worden daarquote:Op woensdag 24 september 2025 11:06 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
En waarom laat zij zich beïnvloeden door mensen die vinden dat ze niet ziek is? Als het echt zo zou zijn dan zou ze daar toch geen energie voor hebben en niets bij voelen?
Die mensen op die Facebookpagina steunen haar. Die hebben vast gemist wat ze allemaal wel kan voor haarzelf en wanneer ze precies niets kan.
Nee dat zegt ze zelf ook nooit. Dat wordt alleen hier gedacht vanwege haar boodschappenkeuzes 🤣.quote:Op woensdag 24 september 2025 10:51 schreef Clavis het volgende:
Sanneke lekker weer twee nachtjes weg? Zo slecht hebben ze het daar dus niet dan.
Dan is het toch een boekje ‘boven’ zijn niveau? Volgens mij leren ze ook nog helemaal geen leestekens.quote:Op woensdag 24 september 2025 09:52 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Die leren ze idd niet. Het is kip sip wip en dat soort rijtjes.
Dat wordt door haar wel gevoed door zielig te doen en te zeuren over inkomsten en dure aankopen waar ze dan tikkies voor opent.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:14 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Nee dat zegt ze zelf ook nooit. Dat wordt alleen hier gedacht vanwege haar boodschappenkeuzes 🤣.
Blij toe dat ik privilisjed ben... Eigenlijk zouden we haar moeten negeren. Laat dat accountje maar klappen en aan zichzelf en nog belangrijker haar kids werken. Ook dat ze zegt welke aanpassingen IK MOET doen volgens mij is het juist aanpassingen die jij wil doen zodat je je belastbaarheid niet opbouwt... Het is een rare....quote:Op woensdag 24 september 2025 11:02 schreef Nieve het volgende:
Eerder was Debbie haar stokpaardje juist dat wij als kritische medezieken jaloers zouden zijn op wat zij wel kan en wij eventueel niet, maar nu zijn 'we' ineens privileged met goede gezondheid. Ok.
Ze zullen er wel aan toe zijn. Zwaar leven natuurlijk.quote:Op woensdag 24 september 2025 10:51 schreef Clavis het volgende:
Sanneke lekker weer twee nachtjes weg? Zo slecht hebben ze het daar dus niet dan.
Bedankt voor deze uitleg. Ik had zó geen zin om dat praatje te horen. Ik vind haar meestal zo gemaakt vertellen. En wat een geld joh!quote:Op woensdag 24 september 2025 11:14 schreef Harper het volgende:
Jeanine van Bzzonder kreeg zooooveel vragen over het screen aan hun muur.
Het blijkt reclame. Natuurlijk. Echt gadverdamme hoe je bespeeld wordt.
En ze vertelt het alsof ze een verhaaltje opleest. Maar vergeet te vermelden dat dat ding 500 euro plus 5 euro per maand kost.
Ze waren elkaar beetje kwijt geraakt. Dat wordt nu goed gemaakt in koffietentjes en lunchadresjes. Wel gratis parkeren alsjeblieftquote:Op woensdag 24 september 2025 11:25 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze zullen er wel aan toe zijn. Zwaar leven natuurlijk.
En géén dierentuin.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:31 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze waren elkaar beetje kwijt geraakt. Dat wordt nu goed gemaakt in koffietentjes en lunchadresjes. Wel gratis parkeren alsjeblieft
Dat klopt, maar hij is natuurlijk heeeeel erg slim😉quote:Op woensdag 24 september 2025 11:21 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dan is het toch een boekje ‘boven’ zijn niveau? Volgens mij leren ze ook nog helemaal geen leestekens.
En graag nog even zeggen waar ze kan winkelen, eten en drinken. Misschien kan iemand een dagprogramma voor haar maken. Ik zou bij haar sowieso geen tips durven geven want het is niet snel goed.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:35 schreef papierentas het volgende:
Sanneke gaat alweer weg, want ze leefde de laatste tijd langs elkaar heen. Hoe dan? Dion werkt 4-5 dagen in de week en verder is zij altijd thuis. Mag hij ook gewoon een leven buiten de deur hebben, jeetje. En dan nu midden in Arnhem een hotel boeken en dan gaan vragen naar tips over parkeren? Je kiest toch zelf een hotel uit, midden in het centrum, zonder parkeermogelijkheid. Nu moet iemand anders gaan vertellen waar ze goedkoop/ gratis kan parkeren, wat een luiheid ook weer.
We zouden een fluflu-bingo moeten maken.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:14 schreef Harper het volgende:
En ze vertelt het alsof ze een verhaaltje opleest. Maar vergeet te vermelden dat dat ding 500 euro plus 5 euro per maand kost.
Hij moet straks stoppen met werken omdat Sanneke autisme heeft 🤣quote:Op woensdag 24 september 2025 11:35 schreef papierentas het volgende:
Sanneke gaat alweer weg, want ze leefde de laatste tijd langs elkaar heen. Hoe dan? Dion werkt 4-5 dagen in de week en verder is zij altijd thuis. Mag hij ook gewoon een leven buiten de deur hebben, jeetje. En dan nu midden in Arnhem een hotel boeken en dan gaan vragen naar tips over parkeren? Je kiest toch zelf een hotel uit, midden in het centrum, zonder parkeermogelijkheid. Nu moet iemand anders gaan vertellen waar ze goedkoop/ gratis kan parkeren, wat een luiheid ook weer.
ja lekker 2-3 dagen de winkels en restaurants in en uit met een baby. Dierentuinen en musea is al niet goed. Nee, Sanneke heeft de hele dag de tijd om te googelen, ze bedenkt het zelf maar lekker.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:42 schreef Clavis het volgende:
[..]
En graag nog even zeggen waar ze kan winkelen, eten en drinken. Misschien kan iemand een dagprogramma voor haar maken. Ik zou bij haar sowieso geen tips durven geven want het is niet snel goed.
Ze zijn ook nog amper terug van hun weekje weg 🤦♀quote:Op woensdag 24 september 2025 11:30 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Sanneke zegt dat Peppie en zij elkaar een beetje waren kwijtgeraakt. Ik doe de aanname dat ze bedoelt sinds hij weer aan het werk is. Dat is wat? Enkele weken nog maar? Ik ben heel benieuwd of hij er net zo over dacht of dat dit is wat ze zelf heeft bedacht omdat ze veel te veel tijd heeft om alles te overdenken.
- De ontzettend fijne spullen, waar je niet zonder kan, worden na een paar weken verkocht op Vinted/Marktplaats.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:42 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
We zouden een fluflu-bingo moeten maken.
• "Ik kreeg zoveel vragen over..."
• Fluflu 'vergeet' erbij te vertellen dat het gesponsord is
• Fluflu spreekt zichzelf tegen
• Linkjes, linkjes, linkjes
• Fluflu gebruikt ineens ding (blijkt later sponsoring)
• Weer een weekendje weg!
• Exposen van kritische volgers
• Kind afgeplakt met bloemetje
• ...
Als ik zou leven zoals Sanneke doet was mijn partner al vertrokken. Dus elkaar een beetje kwijt zijn vind ik nog meevallen🤣quote:Op woensdag 24 september 2025 11:30 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Sanneke zegt dat Peppie en zij elkaar een beetje waren kwijtgeraakt. Ik doe de aanname dat ze bedoelt sinds hij weer aan het werk is. Dat is wat? Enkele weken nog maar? Ik ben heel benieuwd of hij er net zo over dacht of dat dit is wat ze zelf heeft bedacht omdat ze veel te veel tijd heeft om alles te overdenken.
- ik hoef geen ongevraagde tips, ik weet alles alquote:Op woensdag 24 september 2025 12:04 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
- De ontzettend fijne spullen, waar je niet zonder kan, worden na een paar weken verkocht op Vinted/Marktplaats.
- Influencer vraagt om tips. Vreemd genoeg geeft iedereen massaal ineens dezelfde tips. Ja echt.
Zal ze haar daarna Mirjam (van Brabant) gaan noemen?quote:Op woensdag 24 september 2025 12:10 schreef poohenzo het volgende:
oh jongens! AM gaat op pony kamp! Met Mirjan (van ijsland), in een slaapzaal en stapelbedden en zonder de kinderen!
Maar die mogen wel pizza eten in plaats van Maartens natte kwak 🥳quote:Op woensdag 24 september 2025 12:10 schreef poohenzo het volgende:
oh jongens! AM gaat op pony kamp! Met Mirjan (van ijsland), in een slaapzaal en stapelbedden en zonder de kinderen!
quote:Op woensdag 24 september 2025 12:12 schreef Earring het volgende:
[..]
Zal ze haar daarna Mirjam van Brabant gaan noemen?
maarten zal mee moeten op het pony kamp dus hij neemt zijn natte kwak mee.....quote:Op woensdag 24 september 2025 12:13 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar die mogen wel pizza eten in plaats van Maartens natte kwak 🥳
Ze weet het van gekkigheid zelf ook niet meer.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:02 schreef Nieve het volgende:
Eerder was Debbie haar stokpaardje juist dat wij als kritische medezieken jaloers zouden zijn op wat zij wel kan en wij eventueel niet, maar nu zijn 'we' ineens privileged met goede gezondheid. Ok.
Hij werkt om de hoek dus geen reistijd. Heeft ouderschapsverlof dus werkt 4 dagen?quote:Op woensdag 24 september 2025 11:30 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik heb een andere associatie bij die natte kwak 😅🤣quote:Op woensdag 24 september 2025 12:14 schreef poohenzo het volgende:
[..]
maarten zal mee moeten op het pony kamp dus hij neemt zijn natte kwak mee.....
Voor dat geld verwacht ik helemaal dat ik er happy meals op kan bestellen 😂quote:Op woensdag 24 september 2025 11:14 schreef Harper het volgende:
Ik kan me bij hun niet eens voorstellen dat zij gesprekken voeren.quote:Op woensdag 24 september 2025 12:16 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Hij werkt om de hoek dus geen reistijd. Heeft ouderschapsverlof dus werkt 4 dagen?
En dan komt hij thuis bij zijn vrouw verloofde die niet méér heeft gedaan dan van de bank naar de box en linkjes geplaatst waardoor ze geld verdiend.
Leuke gesprekken daar op de bank als hij terug komt denk ik. Same same every day.
Ze mompelen af en toe wat gezeur naar elkaar denk ik. Ze kunnen vast ook goed klagen samen over allerhande onderwerpen.quote:Op woensdag 24 september 2025 12:45 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik kan me bij hun niet eens voorstellen dat zij gesprekken voeren.
Ja, ze wordt nooit meer beter en making memories enzoquote:Op woensdag 24 september 2025 12:59 schreef Jenn1806 het volgende:
Belachelijk dat de dochter van Debbie vrij krijgt voor dat concert plus overnachting!! Voor het meisje is het leuk hoor maar Debbie zal wel weer een zielig verhaal hebben opgehangen.
Ze zal wel weer een zielig lulverhaaltje hebben opgehangenquote:Op woensdag 24 september 2025 12:59 schreef Jenn1806 het volgende:
Belachelijk dat de dochter van Debbie vrij krijgt voor dat concert plus overnachting!! Voor het meisje is het leuk hoor maar Debbie zal wel weer een zielig verhaal hebben opgehangen.
Op die leeftijd hebben ze toch weinig te willen? Papa en mama vinden het leuk/ hebben er interesse in of heeft bv met hobby te maken. Dat snoer je je kind toch in de wagen en neem eten en drinken ervoor mee en dan gaan met die banaan? Als je nu al toegeeft dan wordt dat erg leuk over een paar jaar. En soms moet je je dingen ook aanbieden aan ze die ze niet kennen, dat heet je wereld vergroten/ uit je comfort zone gaan. Maar ja dat heeft niemand haar ooit verteld 🫠quote:Op woensdag 24 september 2025 12:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze gaan naar Arnhem, maar willen niet naar een museum of een dierentuin, terwijl het openlucht museum en burgers zoo echt heel leuk zijn voor kinderen.
Je gaat me ook niet vertellen dat een kind een dierentuin niet leuk vindt, er valt overal wat te zien🤷♀️.
Kinderen zijn wat dat betreft volgens mij ook best snel tevreden, als er maar wat te kijken valt.quote:Op woensdag 24 september 2025 13:07 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Op die leeftijd hebben ze toch weinig te willen? Papa en mama vinden het leuk/ hebben er interesse in of heeft bv met hobby te maken. Dat snoer je je kind toch in de wagen en neem eten en drinken ervoor mee en dan gaan met die banaan? Als je nu al toegeeft dan wordt dat erg leuk over een paar jaar. En soms moet je je dingen ook aanbieden aan ze die ze niet kennen, dat heet je wereld vergroten/ uit je comfort zone gaan. Maar ja dat heeft niemand haar ooit verteld 🫠
Maar gelukkig heeft ze de flesjes met voeding die perfect zijn voor dit moment. Een bouillon of beschuitje is zeker te ouderwetsquote:Op woensdag 24 september 2025 13:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Elisejoanne houdt even een spreekbeurt over afgelopen weekend. Ze zegt zo stellig dat er een bacterie op het eten heeft gezeten. Het kan ook gewoon buikgriep geweest zijn, want dat heerst enorm op t moment. Maar zij is zo stellig dat er een bacterie op heeft gezeten 🤷♀️
Maar Zoë is hoogbegaafd en een oude zielquote:Op woensdag 24 september 2025 13:26 schreef opwegnaar het volgende:
Maar gaat Zoë dan mee naar dat concert? Dat is toch, neem ik aan, niks voor jonge kinderen?
🤣quote:Op woensdag 24 september 2025 13:32 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Maar Zoë is hoogbegaafd en een oude ziel
Hoezo niet, het is toch geen baby? Als je van die muziek houdt is dat toch juist een supergave ervaring, goede oorbescherming gebruiken en genieten maar!quote:Op woensdag 24 september 2025 13:26 schreef opwegnaar het volgende:
Maar gaat Zoë dan mee naar dat concert? Dat is toch, neem ik aan, niks voor jonge kinderen?
Sanneke verkondigt hierover nogal wisselende dingen, de ene dag zegt ze dat ze niks te klagen hebben, de andere keer hebben ze het weer krap, tis net hoe de wind waait (en je weet het, die waait altijd daar, en hard ook! Daarom wisselt haar verhaal natuurlijk ook zo vaak)quote:Op woensdag 24 september 2025 11:14 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Nee dat zegt ze zelf ook nooit. Dat wordt alleen hier gedacht vanwege haar boodschappenkeuzes 🤣.
Is toch hartstikke leuk voor een kind?quote:Op woensdag 24 september 2025 13:26 schreef opwegnaar het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre het prinsesje van die muziek houdt. De tv staat daar vaak op standje oorverdovend.quote:Op woensdag 24 september 2025 13:48 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Hoezo niet, het is toch geen baby? Als je van die muziek houdt is dat toch juist een supergave ervaring, goede oorbescherming gebruiken en genieten maar!
Niet alleen vanwege haar boodschappenkeuzes toch? Ze heeft zelf meerdere keren gezegd dat haar inkomen erg wisselt, ze weinig/geen spaargeld heeft en dat als ze straks een ander huis toegewezen krijgen ze dan niet de middelen hebben om het te stofferen en meubileren.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:14 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Natuurlijk, van al haar zogenaamde anekdotes geloof ik nog geen 10%.quote:Op woensdag 24 september 2025 12:57 schreef Miepje77 het volgende:
AM: dat is toch gewoon verzonnen dat ze nog om 22:48 huiswerk aan het maken zijn? Gewoon voor content?
Tip van de dag week: iedere gemeente heeft een kaart met parkeervergunningenvlakken. Zo ook Arnhem. In een paar klikken gevonden.. maar dan moet je wel 5-10min lopen!quote:Op woensdag 24 september 2025 11:35 schreef papierentas het volgende:
Ze heeft die reismiep van AM gewoon nodig!quote:Op woensdag 24 september 2025 11:42 schreef Clavis het volgende:
[..]
En graag nog even zeggen waar ze kan winkelen, eten en drinken. Misschien kan iemand een dagprogramma voor haar maken. Ik zou bij haar sowieso geen tips durven geven want het is niet snel goed.
Misschien kunnen ze het succesvolle ebook van Debbie kopen? Verbinding in rust, ideal voor Sanneke, want dat kan gewoon vanaf de bank!quote:Op woensdag 24 september 2025 13:45 schreef IlseMarije het volgende:
Sanneke en Peppie zijn elkaar wat kwijt geraakt, misschien moeten ze boekje lezen aan de ontbijttafel dat werkt bij Judith en Bob ook. (Én is Sanneke op tijd uit bed én heeft ze voldoende tijd om te lopen buiten, ik zeg winwin situatie)
De kleine van Sanneke slaapt al rond 18u, Sanneke onderneemt niks zonder Peppie en Peppie niet zonder Sanneke. (Wat natuurlijk prina is) Maar alle tijd om samen aan hun relatie te werken toch, wat doet een hotel (met kind) extra ten opzichte van thuis.
Dit snap ik ook niet! Waarom inderdaad niet die deur op slot?quote:Op woensdag 24 september 2025 14:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
Z van HvK heeft weer iets nieuws: hij doet iedere keer de voordeur open en L loopt dan naar buiten. Nu terwijl zij pannenkoeken aan het bakken was.
Maar dan draai je de deur toch op slot en leg je de sleutel op een plek waar hij niet bij kan?
Maar dat is net als met ‘leer je kinderen mee te helpen met opruimen’ wel te simpel gedacht.
Die viel mij ook op idd... in combinatie met dat scheve lachjequote:Op woensdag 24 september 2025 14:27 schreef Giddie het volgende:
Ik kom even uit de meeleesstand (hoi mensen!) om iets over mevr. Lether te zeggen en haar filmpje waarin ze reageert op de mensen die zeggen dat ze niet ziek is.
Luister goed wat ze zegt: vooral dat het niet te bewijzen is dat ze niet ziek is. Ze zegt dus niet letterlijk dat het niet klopt wat ze zeggen omdat ze wel ziek is. Lijkt me heel relevant in deze context!
Laatst kwam op haar stories een stukje voorbij uit de podcast met Kluun. Ze zou Jim 2 weken lang om 08.00 hebben buiten gezet, net zo lang tot dat ie een baan ging zoeken. En dan mocht ie er pas om 18.00 weer in. Ja, tuurlijk. Je hebt hem 2 weken lang aan benen of armen uit z'n bed en daarna eigenhandig de trap afgesleept zonder ie een kick gaf. Oh en hem ook nog even schoenen aan gedaan en aangekleed want ja hij mocht er niet meer in....quote:Op woensdag 24 september 2025 14:11 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Natuurlijk, van al haar zogenaamde anekdotes geloof ik nog geen 10%.
Oh, ik dacht dat het echt een artiest voor volwassenen was🙈ik ken die man helemaal niet, maar blijkbaar zijn kinderen er dus ook fan van! 👍🏻quote:Op woensdag 24 september 2025 13:52 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Is toch hartstikke leuk voor een kind?
Ach... hij is al paar keer optijd geweest in de ochtend.. dus half uur in de middag missen kan prima (ofzo)quote:Op woensdag 24 september 2025 14:37 schreef Danielle_ het volgende:
Judith heeft even haar kind eerder van school gehaald zodat hij iets leuks kan doen met z’n tante. Hallo, leerplicht enzo?!
ja! veel stress indicatoren in haar gezicht als ze zich verdedigt. En dat scheve lachje nadat ze die uitspraak doet dat het niet te bewijzen is: een soort van grijns omdat ze denkt dat ze dmv deze uitleg wegkomt met haar leugens in combinatie met minachting voor deze 'privileged' mensen. Maar misschien kijk ik teveel bodylanguage filmpjesquote:Op woensdag 24 september 2025 14:32 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Die viel mij ook op idd... in combinatie met dat scheve lachje
Ja joh, zo zijn er nog 100 lulverhalenquote:Op woensdag 24 september 2025 14:36 schreef sunny_8953 het volgende:
[..]
Laatst kwam op haar stories een stukje voorbij uit de podcast met Kluun. Ze zou Jim 2 weken lang om 08.00 hebben buiten gezet, net zo lang tot dat ie een baan ging zoeken. En dan mocht ie er pas om 18.00 weer in. Ja, tuurlijk. Je hebt hem 2 weken lang aan benen of armen uit z'n bed en daarna eigenhandig de trap afgesleept zonder ie een kick gaf. Oh en hem ook nog even schoenen aan gedaan en aangekleed want ja hij mocht er niet meer in....
Maar hierin snap ik de school ook niet. Die pikken ook maar alles van haar hoor.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:37 schreef Danielle_ het volgende:
Judith heeft even haar kind eerder van school gehaald zodat hij iets leuks kan doen met z’n tante. Hallo, leerplicht enzo?!
Nou bizar toch! Wat zijn sommige scholen toch makkelijk. Zo ook dat Zoë zo maar vrij krijgt. Bij ons zijn ze heel streng.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:37 schreef Danielle_ het volgende:
Welke Vera?quote:Op woensdag 24 september 2025 14:18 schreef Utopica het volgende:
Ben benieuwd of Sanneke ook Vera gaat opzoeken! Die woont ook in Arnhem.
Ik ken geen stelliger mens dan Elisejoanne, ik vind haar zo niet leuk overkomenquote:Op woensdag 24 september 2025 13:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Elisejoanne houdt even een spreekbeurt over afgelopen weekend. Ze zegt zo stellig dat er een bacterie op het eten heeft gezeten. Het kan ook gewoon buikgriep geweest zijn, want dat heerst enorm op t moment. Maar zij is zo stellig dat er een bacterie op heeft gezeten 🤷♀️
School houdt dit op deze manier gewoon in stand hoor.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:49 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Maar hierin snap ik de school ook niet. Die pikken ook maar alles van haar hoor.
Ik keek het even terug en je hebt gelijk! Twisted, ze doktert alles uitquote:Op woensdag 24 september 2025 14:27 schreef Giddie het volgende:
Ik kom even uit de meeleesstand (hoi mensen!) om iets over mevr. Lether te zeggen en haar filmpje waarin ze reageert op de mensen die zeggen dat ze niet ziek is.
Luister goed wat ze zegt: vooral dat het niet te bewijzen is dat ze niet ziek is. Ze zegt dus niet letterlijk dat het niet klopt wat ze zeggen omdat ze wel ziek is. Lijkt me heel relevant in deze context!
Ook teruggekeken en poh, dat lachje als ze dat zegt. Bizar!quote:Op woensdag 24 september 2025 15:35 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ik keek het even terug en je hebt gelijk! Twisted, ze doktert alles uit
JvP kan wat mij betreft inpakken. Niet meer relevant. Jammer joh, je hebt geprobeerd maar van jezelf niet interessant genoegquote:Op woensdag 24 september 2025 14:54 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Jvp laat Koen nog even zien op 1 van haar foto’s. Want ja, ze zal zich ook realiseren dat haar content boring is.
Was even lastig zoeken, maar in de weerspiegeling van het raam bedoel je!quote:Op woensdag 24 september 2025 14:54 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Jvp laat Koen nog even zien op 1 van haar foto’s. Want ja, ze zal zich ook realiseren dat haar content boring is.
Gingen zij ook niet met Koen en Mies swingen? Of was dat weer een ander stel?quote:Op woensdag 24 september 2025 15:43 schreef Nieuwnestje het volgende:
[..]
Was even lastig zoeken, maar in de weerspiegeling van het raam bedoel je!
Dat kleding show filmpje is ook een copycat alsof je naar Faye Bone kijkt...
Weet iemand trouwens waarom MB en Faye NOOIT meer met elkaar te zien zijn? Was ook zo'n BFF, kwamen zelfs op elkaars kinder verjaardagen... sinds JvP in beeld kwam was dat ongeveer klaar...
Iemand noemde hier een keer MB 'een tokkie met geld' obv haar kleding. Nu vind ik MB opzich (los van haar makeup) best smaakvol en komt wel uit een welvarend gezin. Ik vind Faye Bone typisch een tokkie met geld. Faye en vooral haar ex-man stonden nou niet echt vooraan bij het uitdelen van een goed stel hersenen. Maar he, geld doet veel met mensen en lijkt het heel wat.
Scherp!quote:Op woensdag 24 september 2025 14:27 schreef Giddie het volgende:
Dat zou me enorm verbazen. Ik heb die twee al in geen 10 jaar meer samen gezien of heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 24 september 2025 14:18 schreef Utopica het volgende:
Ben benieuwd of Sanneke ook Vera gaat opzoeken! Die woont ook in Arnhem.
Ik bedoel meer de beleving. Dat zij deze muziek kent vind ik wel bijzonder. Ik denk dat Debbie teveel op TT zit en filmpjes met geluid afspeelt. Naar mijn idee is Alex Warren daar bekend van.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:36 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het echt een artiest voor volwassenen was🙈ik ken die man helemaal niet, maar blijkbaar zijn kinderen er dus ook fan van! 👍🏻
Kinderen zijn zó flexibel. In dit geval gedwongen door de grillen van hun moeder, maar oké.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:14 schreef Jenn1806 het volgende:
Zijn de kinderen van jvp nu weer gewisseld van voetbalclub? Dacht te zien dat ze andere shirtjes aan hadden van de week. Wat een hoop veranderingen in korte tijd voor die jongens zeg..
Ja dat waren Faye en haar man. Daarom stopte dat dus ook toen jvp in beeld kwam. Blijkbaar ging een orgie ze toch te ver.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:47 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Gingen zij ook niet met Koen en Mies swingen? Of was dat weer een ander stel?
Ho ho ho ze waren al een paar dagen op tijd op school he? Daar mag hij wel een beloning voor krijgen en dat geheel in Judith stijl natuurlijk.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:42 schreef Keesie123 het volgende:
Zouden die kinderen van minibelle ooit mogen afspreken? Al die dagen zitten vol en zie nooit speelafspraakjes. De een moet altijd mee met de ander bij clubjes. Mijn kinderen zouden super boos zijn als dat altijd zo was.
En Bob eerder van school om iets leuks te doen? Whut? Tante wacht maar een half uurtje zou ik hier te horen krijgen.
Ze weet het zelf zo dondersgoed en lacht zich een breuk.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:27 schreef Giddie het volgende:
Ik moet zo lachen om die lippen die een eigen leven te lijken gaan leiden. Of nee, bij haar is het lijden, dat is haar identiteit tenslotte.quote:Op woensdag 24 september 2025 17:21 schreef Henrike het volgende:
Echt hoe vaker ik het filmpje van Debbie bekijk hoe meer het opvalt dat ze alles bij elkaar liegt,
Ze kraamt onzin uit.
En dat Engels van haar
Ja, haar lichaamstaal verraadt veel.quote:Op woensdag 24 september 2025 17:21 schreef Henrike het volgende:
Echt hoe vaker ik het filmpje van Debbie bekijk hoe meer het opvalt dat ze alles bij elkaar liegt,
Ze kraamt onzin uit.
En dat Engels van haar
Je hebt t hier gevraagd, dus er zal vast snel een antwoord komen in de stories 🙈quote:Op woensdag 24 september 2025 17:00 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Kent iemand het paardenspelletje wat J van am op haar computer speelt?
Lijkt me leuk voor mijn dochter maar wil het haar niet vragen. Of zou het weer een samenwerking zijn?
Meelezers hier. Maar dat heet star stable. Speelde mijn dochter ook.quote:Op woensdag 24 september 2025 17:00 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Kent iemand het paardenspelletje wat J van am op haar computer speelt?
Lijkt me leuk voor mijn dochter maar wil het haar niet vragen. Of zou het weer een samenwerking zijn?
🤣🤣🤣 lijkt me ook errug onoverzichtelijk wordenquote:Op woensdag 24 september 2025 16:50 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Ja dat waren Faye en haar man. Daarom stopte dat dus ook toen jvp in beeld kwam. Blijkbaar ging een orgie ze toch te ver.
Bij gedrag/body language geldt dacht ik dat mensen van nature liefst de waarheid vertellen en dat ze daarom onbewust door woordkeuze, stress signalen, gezichtsuitdrukkingen de waarheid ‘lekken’. In dit geval erom heen lullen, al die zenuwen trekjes, haar zinnen lopen niet vloeiend,quote:Op woensdag 24 september 2025 15:35 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ik keek het even terug en je hebt gelijk! Twisted, ze doktert alles uit
Debbie is wederom the gift that keeps on giving 🫣quote:Op woensdag 24 september 2025 18:39 schreef Beertjeteddy het volgende:
Zo, nog even mijn plasje doen over Debbie en Sanneke.
Debbie moet zichzelf kapot schamen.
Ze doet alsof haar bloeduitslagen zo slecht waren, nou nee hoor Debbie die waren prima. Jij ziet er zelf een probleem in dus inderdaad, bloedresultaten kun je gelukkig niet faken. En de rest ook niet want je gezicht en zoals ik al vaker heb gezegd je lichaam spreekt boekdelen, Pinokkio. Veel mensen prikken door jou en jouw niet kloppende verhaaltjes heen.
Echt, nog nooit iemand gezien die zo knetter gek is op haar ziek zijn en het zo helemaal uitmelkt. Als je echt ziek bent, doe je dit niet en besteed je je energie aan je kinderen, je partner en je herstel.
Wat een toeval toch dat ze altijd alles kan wat zij leuk vind, maar nooit iets voor haar kinderen. Wat ontzettend toevallig toch. Misselijkmakend.
Ziekelijk, echt ziekelijk. Ik hoop dat mensen Debbie nog eens gaan melden ergens. Of het nou de GGZ of de gemeente is of UWV.
Zij moet echt aangepakt worden.
En dan Sanneke...
Net weg en dan alweer weg moeten omdat je elkaar kwijt bent...
Kom op hoor, wat voor relatie heb je dan als je alleen maar met elkaar kan leven in een vakantie setting? Ik vind dat zeer ongezond.
Laat hem daarbij eens gewoon los. En ga eens apart van elkaar leuke dingen doen.
En in plaats van die loopband, ga lopen met je kind. Het zegt genoeg hoor over jouw zogenaamde dagelijkse wandelingen als je dit niet eens kan.
En die bakfiets is waarschijnlijk ook nog geen eens aangeraakt. Je zal je huis maar uitkomen.
Overigens zegt die loopband genoeg over haar gezondheid. Maar ja. Ze roept altijd hoe dik ze ook is ( eigen woorden! ) dat ze heel gezond is! Dat is ze gewoon niet, klaar. En ik vind dat als je niks mankeert in de zin van een chronische ziekte dat jij je kind heel wat tekort schiet als jij niet gewoon lekker met je kind wandelt of fietst. Een kind hoort buiten te komen. Niet opgesloten te zitten als een kluizenaar.
Laat maarquote:Op woensdag 24 september 2025 19:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Debbie is wederom the gift that keeps on giving 🫣
Ze beweert ook dat ze 100% afgekeurd is
Meelezer hier, maar wil hier toch mee instemmen.quote:Op woensdag 24 september 2025 18:28 schreef Ballerina888 het volgende:
Dar geneuzel over dat boek weer.
- ja, je bent inderdaad de zoveelste influencer met een boek.
- je kan inderdaad geen boek schrijven, het zijn nietszeggende aan elkaar geplakte teksten.
- ik vind de uitnodiging van het boekenbal niet raar, het heeft heel weinig met boeken te maken, het is een feestje van zien en gezien worden. Daar past AM heel goed tussen.
En ook al ben je beperkt qua gezondheid dan probeer je vaak toch naar buiten te gaan met kind. Buitenlucht doet ook vaak goed. Al is het maar in de tuin of de speeltuin op de hoek. (Dat heb ik igg wel altijd gedaan, omdat ik dat belangrijk vond)quote:Op woensdag 24 september 2025 18:39 schreef Beertjeteddy het volgende:
En ik vind dat als je niks mankeert in de zin van een chronische ziekte dat jij je kind heel wat tekort schiet als jij niet gewoon lekker met je kind wandelt of fietst. Een kind hoort buiten te komen. Niet opgesloten te zitten als een kluizenaar.
Als dit werkelijk zo is, maakt mij dit alleen maar bozer. Sorry maar waarom prikt UWV daar niet doorheen?quote:Op woensdag 24 september 2025 19:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Debbie is wederom the gift that keeps on giving 🫣
Ze beweert ook dat ze 100% afgekeurd is
Weet je wat echt nieuw zou zijn? Als ze 'op tijd' en 'stamppot' schrijft. Zou ze nog zoveel kinderachtige plaatjes als opvulling gebruiken. Ik vind het zo bijzonder als volwassen mensen veel plaatjes in hun teksten zetten. Beetje puberaal ook. Alsof woorden niet genoeg zeggen.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:01 schreef Fiederels het volgende:
Even over die titel van het boek, 'wat niemand weet'. Wat zou er nieuw zijn? Alle spoilers gaan over dingen die iedereen allang weet, ze heeft vaak genoeg 'haatreacties' met naam en toenaam in haar stories gezet. Over dat werken en de verschillen tussen maarten en haar heeft ze ook al complete spreekbeurten gehouden. De trieste afloop van familiebanden is ook niet geheel verrassend....
Ze is zelf juist degene die niet lijkt te weten hoe schadelijk ze bezig is
Ideesuggesties voor de boeken die de kinderen later gaan schrijven:
Naast 'hoe het toch niet goed kwam' nu het vervolg: 'wat iedereen allang wist en voor waarschuwde'
Haha!quote:Op woensdag 24 september 2025 19:31 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Meelezer hier, maar wil hier toch mee instemmen.
De uitnodiging voor het boekenbal is wel grappig vond ik. Lekker out of the box.
En ja, AM is de zoveelste influencer die denkt dat ze kan schrijven
( zichzelf schrijver noemt ook). En de domme mensen zijn met meer, dus , Sanne Sschoolpleinmoeke, Karin Kookgek en Petra Pleinvrees gaan echt dat boek wel bestellen hoor. En daarna heel snel zeggen hoe leuk , leerzaam, stoer en dapper het is wat hun goeroe deelt, in de hoop op een sticker.
Minimaal 35 procent. Maar met een hoger inkomen, maak je ook eerder recht. Waarschijnlijk tijdelijk want levenslang zou wat zijn…quote:Op woensdag 24 september 2025 20:36 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Waar zegt ze dat ze 100% is afgekeurd?
Ze heeft verder niks te vertellenquote:Op woensdag 24 september 2025 20:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie deelt beelden van Roy tijdens een teambuilding. Waarom? Beelden delen van een activiteit waar je kind bij is vind ik al raar maar een teambuilding van je vriend? Echt maf.
Misschien heeft ze gezegd dat hij naar de tandarts moet oid?quote:Op woensdag 24 september 2025 20:54 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith haalt haar kind eerder van school zodat hij iets leuks kan doen met z’n tante. Ik ben echt te oud voor deze idioterie. Zo’n school snap ik trouwens ook niet. Wat is het volgende? Je kind eerder ophalen omdat je al zin hebt om te lunchen?
Ik ben vooral ook verbaasd dat hij dat blijkbaar prima vindt.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze heeft verder niks te vertellen
Om dan op insta te zeggen dat het om iets leuks gaat?quote:Op woensdag 24 september 2025 21:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien heeft ze gezegd dat hij naar de tandarts moet oid?
Ik niet. Dat leuke kan ook prima een half uur later en morgen is hij vrij.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:07 schreef Emma123454321 het volgende:
Ik kan mij bij Judith nog voorstellen dat haar zoon een half uur eerder weg mag van school om met zijn tante op stap te gaan. Tussen de regels door lijkt haar gezondheid toch wel echt een zorg de afgelopen weken. Dan kan ik mij voorstellen dat school zich wat flexibeler opstelt. Bij Debbie is het natuurlijk onzin! Met haar zogenaamde ziek zijn.
Lekker autonoom, gewoon doen waar je zin in hebtquote:Op woensdag 24 september 2025 21:09 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Om dan op insta te zeggen dat het om iets leuks gaat?
Schijt aan alles en iedereen.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:11 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Lekker autonoom, gewoon doen waar je zin in hebt
Mag/kan ik niets over zeggenquote:Op woensdag 24 september 2025 20:36 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Afgekeken bij haar grote vriendin AM denk ik.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie deelt beelden van Roy tijdens een teambuilding. Waarom? Beelden delen van een activiteit waar je kind bij is vind ik al raar maar een teambuilding van je vriend? Echt maf.
Maar wel zichzelf willen profileren als iemand die heel begaan is met de samenleving.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:49 schreef Muurbloem7 het volgende:
Lotte Balijns heeft het ook weer zwaar. Ze moet Creamy content maken in de kou. Hopelijk kan ze hierna een diep gesprek voeren met Emiel Ratelband over alle gevoelens die hier bij kwamen kijken.
Zo wereld vreemd die meid. Zo niks bijdragen aan de samenleving. Heel sneu.. alleen maar je eigen zakken vullen over de rug van volgers.
Ben zo blij dat mijn partner en ik hier te normaal voor zijn🤣quote:Op woensdag 24 september 2025 22:09 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Afgekeken bij haar grote vriendin AM denk ik.
Is dat niet de oppas?quote:Op woensdag 24 september 2025 22:18 schreef popje het volgende:
MB heeft een dagelijkse call met de BFF's, terwijl de een nog 's middags aan tafel zat
Dit! 🤣😂 vind het trouwens ook een beetje een suffe activiteit... ga je helemaal naar Ierland om in een rivier te springen 🤷 nou tjonge jonge wat een team building... dit had echt niet in Nederland gekund... en dit filmpje is gewoon voor de familie app... denk dat de scheiding hier aangevraagd zou worden als ik dat online zou gooien 😂 zit toch ook niemand op te wachtenquote:Op woensdag 24 september 2025 22:18 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ben zo blij dat mijn partner en ik hier te normaal voor zijn🤣
Als mijn partner een filmpje zou delen wat ik privé naar hem heb gestuurd zou ik allereerst vragen of er iets met z’n geheugen is. Is dat niet het geval dan op z’n minst een goed gesprek en de eis om het te verwijderen. Wij delen sowieso geen foto’s/filmpjes van elkaar, ook niet van onszelf.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dit! 🤣😂 vind het trouwens ook een beetje een suffe activiteit... ga je helemaal naar Ierland om in een rivier te springen 🤷 nou tjonge jonge wat een team building... dit had echt niet in Nederland gekund... en dit filmpje is gewoon voor de familie app... denk dat de scheiding hier aangevraagd zou worden als ik dat online zou gooien 😂 zit toch ook niemand op te wachten
Daar lijkt t haast wel op met het gemak waarmee t gaat.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik niet. Dat leuke kan ook prima een half uur later en morgen is hij vrij.
School kan dan overal wel een uitzondering voor maken. Iedereen heeft weleens iets waarvoor het handig is om eerder vrij te zijn. Maar misschien is het op die school de normaalste zaak van de wereld: te laat komen, eerder gehaald worden.
Pijnlijk heel pijnlijk als dat zo is.quote:
Moeilijk voor jou om dit te lezen, dat begrijp ik heel goed.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:30 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Als dit werkelijk zo is, maakt mij dit alleen maar bozer. Sorry maar waarom prikt UWV daar niet doorheen?
Ik heb vorige week vanwege een van mijn andere ziektes een zware operatie achter de rug én ik heb ook longcovid. Niet die variant die Debbie heeft overigens dat ik kan uitschakelen wanneer ik mezelf goed of slecht voel. Helaas. Was het maar zo.
En guess what? Ik ben niet ziek genoeg volgens het UWV.
Misschien heb ik mezelf te eerlijk voorgedaan.
Misschien had ik een Debbie'tje moeten doen en gewoon aan moeten geven te ziek te zijn dus niet op locatie zou kunnen komen.
Blijkbaar voor mij loze energie geweest. Echt... mijn bloed kookt van haar. Sorry mods en andere mensen die dit vervelend vinden maar voor iemand die moet knokken voor een uitkering is dit écht heel pijnlijk en wordt je om iemand zoals Debbie pislink.
Echt, mensen die werkelijk ziek zijn kunnen kapot vallen zodat deze idioot lekker concertkaartjes kan kopen en kan gaan.
Verdomme zeg, ik ben blij als we weer een maand overleefd hebben.
Ik was blij dat ik financieel 1 zachte, flexibele broek kon kopen voor ná mijn operatie, omdat ik enkele weken vrijwel niks aan kan. Maar ach, gelukkig kan onze prinses Debbie kaartjes kopen van +300 euro.
Misselijk wordt ik hiervan.
Dit dacht ik idd ook maar zouden er geen leerkrachten/andere ouders zijn die haar volgen? Ik zou me dan echt bezwaard voelen en me kapot schamen als ik erover zou liegen. En waarvoor? 1,5 uur nemo 😅 Zonde van het geld om maar zo kort te gaan!quote:Op woensdag 24 september 2025 22:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Daar lijkt t haast wel op met het gemak waarmee t gaat.
Ze schrijft wel: een half uur spijbelen van school. Dus iets in mij zegt dat ze niet per se eerlijk is geweest over de afwezigheid.
Dan zal haar uitkering niet heel hoog zijn want ze gaan terug tot een jaar voor je ziek werd. Toen werkte ze niet veel toch?quote:Op woensdag 24 september 2025 20:36 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Dat is de au pair toch, die aan tafel? Is me een raadsel waar ze die voor nodig heeft. Gemakzucht denk ik. Ze ging zelf pas aan het werk toen de kinderen sliepen.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:18 schreef popje het volgende:
MB heeft een dagelijkse call met de BFF's, terwijl de een nog 's middags aan tafel zat
Waarom zou je zo’n filmpje vaak kijken? Kijken jullie echt meerdere keren dezelfde filmpjes van fluflu’s ja?quote:Op woensdag 24 september 2025 17:21 schreef Henrike het volgende:
Ze kraamt onzin uit.
En dat Engels van haar
Ja, want waarom zou dat niet kunnen/mogen?quote:Op woensdag 24 september 2025 23:12 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Waarom zou je zo’n filmpje vaak kijken? Kijken jullie echt meerdere keren dezelfde filmpjes van fluflu’s ja?
quote:Op woensdag 24 september 2025 23:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Is MB wel helemaal lekker? Haar kinderen filmen onder de douche.. echt
Het kan en het mag. Maar waarom zou je het doen? Dat gaat toch veel verder dan irritainment? En sowieso denk ik dat als iemand je zo raakt je er beter wat afstand van kan nemen. Is niet persoonlijk tegen jou alleen hoor.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:32 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja, want waarom zou dat niet kunnen/mogen?
Ik doe t alleen als er hier iets gezegd wordt wat ik gemist heb 😂 verder heb ik die behoefte totaal nietquote:Op woensdag 24 september 2025 23:12 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Waarom zou je zo’n filmpje vaak kijken? Kijken jullie echt meerdere keren dezelfde filmpjes van fluflu’s ja?
Idem... soms kijk ik het daarom 2 x maar meestal is 1x erg genoegquote:Op donderdag 25 september 2025 06:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik doe t alleen als er hier iets gezegd wordt wat ik gemist heb 😂 verder heb ik die behoefte totaal niet
Waarom zou ze dit op insta zetten? Komt op mij nog steeds over als een, weliswaar verkapte, vraag om van haar kind te kopen.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Vind ik dan weer wel mooi! Zoon van viervankim moet kinder postzegels verkopen en vraagt moeder om hulp online! Kim zegt nee ga maar lekker de wijk in! Zoals het hoort... Debbie maak je notities! Zoe kan prima de deuren langs voor sponsor loopjes en club lootjes en straks ook de kinder postzegels 👍 zijn ze uiteindelijk trotser mee dan "oeh ik heb 100 loten verkocht maar geen idee aan wie"
Dit inderdaad. Ik kijk ook rustig terug hoor. Al wil iemand zo’n story als screensaver, vooral doen!quote:Op donderdag 25 september 2025 06:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Idem... soms kijk ik het daarom 2 x maar meestal is 1x erg genoeg
(Maar heb verder geen mening over dat een ander 14x zou kijken 👍 helemaal prima)
Het kwam op mij meer over als een uithaal naar alle flu’s die dit dus wel van hun volgers vragen.quote:Op donderdag 25 september 2025 07:44 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Waarom zou ze dit op insta zetten? Komt op mij nog steeds over als een, weliswaar verkapte, vraag om van haar kind te kopen.
Ja dacht ik ook. Dat ze DM's krijgt van: Ja doen, zet maar online zodat wij volgertjes kunnen kopen.quote:Op donderdag 25 september 2025 07:44 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Waarom zou ze dit op insta zetten? Komt op mij nog steeds over als een, weliswaar verkapte, vraag om van haar kind te kopen.
Denk gewoon omdat veel flu's met volgers praten alsof het vriendinnen zijn.. en ze het grappig vond dat haar kind het vroeg 🤷 ik zie geen link dus kopen kan nietquote:Op donderdag 25 september 2025 07:44 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat zal het misschien deels zijn. Maar we weten ook dat Kim graag uithaalt naar anderen om vervolgens hetzelfde te gaan doen.quote:Op donderdag 25 september 2025 07:50 schreef LeSage het volgende:
[..]
Het kwam op mij meer over als een uithaal naar alle flu’s die dit dus wel van hun volgers vragen.
Als je via DM vraagt krijg je vast een link van Kim😉.quote:Op donderdag 25 september 2025 07:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Denk gewoon omdat veel flu's met volgers praten alsof het vriendinnen zijn.. en ze het grappig vond dat haar kind het vroeg 🤷 ik zie geen link dus kopen kan niet
En Roy ook niet, dat hij dit laat doen. Je kan wel zien wie daar de pyjamabroek aan heeft. Naar mens.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze heeft verder niks te vertellen
We weten natuurlijk niet of hij dit toe laat of dat mevrouw dit gewoon doet zonder overleg.quote:Op donderdag 25 september 2025 07:54 schreef Mirp het volgende:
[..]
En Roy ook niet, dat hij dit laat doen. Je kan wel zien wie daar de pyjamabroek aan heeft. Naar mens.
Ja dat is natuurlijk ook zo. Maar hoe het daar zo een beetje gaat denk ik dat hij inderdaad niks te vertellen heeft.quote:Op donderdag 25 september 2025 07:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
We weten natuurlijk niet of hij dit toe laat of dat mevrouw dit gewoon doet zonder overleg.
Vind t ook een beetje suf overkomen, maar Roy ziet er wel uit alsof ie t naar zijn zin heeft. Grote kans dat ze al van alles gedaan hebben wat wat meer inhield dan van een muurtje het water inspringen 😅
Als ik Roy was en thuis een Debbie had zitten zou ik het ook enorm naar m’n zin hebben. Verder heeft hij vrij weinig (doet ie zelf). Voetbal ingeruild voor zwemles, dates met Debbie gaan naar het floatcentrum, thuis zigzaggen tussen alle meuk door, fotoshoots passend bij de seizoenen en bij andere uitjes is het alsof hij met stichting de Zonnebloem op pad is. Ik zou ook lachen als ik daar niet bij in de buurt was.quote:Op donderdag 25 september 2025 07:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
We weten natuurlijk niet of hij dit toe laat of dat mevrouw dit gewoon doet zonder overleg.
Vind t ook een beetje suf overkomen, maar Roy ziet er wel uit alsof ie t naar zijn zin heeft. Grote kans dat ze al van alles gedaan hebben wat wat meer inhield dan van een muurtje het water inspringen 😅
Ik krijg er gewoon error vanquote:Op donderdag 25 september 2025 07:52 schreef Clavis het volgende:
Mijn god die geluiden bij HvK ‘s ochtends vroeg.. Wie wil z’n dag in godsnaam zo beginnen?
😂quote:Op donderdag 25 september 2025 07:54 schreef Mirp het volgende:
[..]
En Roy ook niet, dat hij dit laat doen. Je kan wel zien wie daar de pyjamabroek aan heeft. Naar mens.
Ik vind dat echt onverantwoord als ze nu weer naar Spanje zou gaan. Als je aan een trial mee doet, en als je ziet hoe ziek ze de afgelopen weken was. Bizar dat ze er überhaupt over nadenkt. Die reis van tig dagen met de auto, wat als ze weer niet goed kan zien?quote:Op donderdag 25 september 2025 08:00 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith: aankomende winter naar Spanje is nog niet uitgesloten. Hoe dan? Was die goedkeuring van LP zonder einddatum? Kan je zo’n aanvraag jaarlijks doen? School en het sociale leven van haar kind lijken niet eens van waarde te zijn. Behalve wanneer haar kind vrij is en er geen andere kinderen zijn, dan is het lastig.
Zoals ze het zegt lijkt vooral het feit dat ze momenteel wekelijks naar het ziekenhuis moet een belemmering te zijn. Eens per drie weken naar het ziekenhuis noemt ze ook maar niet per se dat dat haar tegen zal houden. Wordt vast vervolgd.
😂quote:Op donderdag 25 september 2025 08:05 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Als ik Roy was en thuis een Debbie had zitten zou ik het ook enorm naar m’n zin hebben. Verder heeft hij vrij weinig (doet ie zelf). Voetbal ingeruild voor zwemles, dates met Debbie gaan naar het floatcentrum, thuis zigzaggen tussen alle meuk door, fotoshoots passend bij de seizoenen en bij andere uitjes is het alsof hij met stichting de Zonnebloem op pad is. Ik zou ook lachen als ik daar niet bij in de buurt was.
Ik keek nog even voor haar gedrag tijdens het filmen, dat grijnsde had ik gemist.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:56 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Het kan en het mag. Maar waarom zou je het doen? Dat gaat toch veel verder dan irritainment? En sowieso denk ik dat als iemand je zo raakt je er beter wat afstand van kan nemen. Is niet persoonlijk tegen jou alleen hoor.
Tsja en die zooi gelijk ook. Zij is daarom hele dagen dat huis uit. Die kids moeten leren opruimen en niet alles tegelijk overhoop te trekken.quote:Op donderdag 25 september 2025 07:52 schreef Clavis het volgende:
Mijn god die geluiden bij HvK ‘s ochtends vroeg.. Wie wil z’n dag in godsnaam zo beginnen?
Eens. Heel begrijpelijk dat het je irriteert wat Debbie allemaal (niet) doet en krijgt als je zelf echt chronisch of langdurig ziek bent. Dat geldt voor een aantal schrijvers. Maar het is de vraag of je hiervan opknapt. Als je je zo ergert en wanneer het je heel erg raakt is het geen irritainment meer.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:56 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Het kan en het mag. Maar waarom zou je het doen? Dat gaat toch veel verder dan irritainment? En sowieso denk ik dat als iemand je zo raakt je er beter wat afstand van kan nemen. Is niet persoonlijk tegen jou alleen hoor.
Snap daar ook echt niks van, hoeveel risico wil je nemen? En dan daar weer gaan zitten appen met haar artsen? Ik zou me als arts dood ergeren aan haar.quote:Op donderdag 25 september 2025 08:32 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind dat echt onverantwoord als ze nu weer naar Spanje zou gaan. Als je aan een trial mee doet, en als je ziet hoe ziek ze de afgelopen weken was. Bizar dat ze er überhaupt over nadenkt. Die reis van tig dagen met de auto, wat als ze weer niet goed kan zien?
Nee ik knap daar zeker niet van op, heb je gelijk in.quote:Op donderdag 25 september 2025 08:45 schreef Snaky het volgende:
[..]
Eens. Heel begrijpelijk dat het je irriteert wat Debbie allemaal (niet) doet en krijgt als je zelf echt chronisch of langdurig ziek bent. Dat geldt voor een aantal schrijvers. Maar het is de vraag of je hiervan opknapt. Als je je zo ergert en wanneer het je heel erg raakt is het geen irritainment meer.
Nu vraag ik me toch af of wij dezelfde collega hebben🤔quote:Op donderdag 25 september 2025 08:23 schreef poohenzo het volgende:
en toch is Debbie een type wat ik herken van mijn werk, er is 1 collega die al jaren continu 'ziek ' is. En op een of andere manier windt ze de bedrijfsartsen om de vinger, terwijl een andere collega met borstkanker botweg gevraagd werd: ga je wel de uren werken die je aan kunt? Tijdens het behandeltraject. Ik snap daar dus niks van en ik vind het ook heel ergerlijk. Echt zieke mensen komen niet toe aan herstel door druk van buitenaf en de Debbie types teren op de belastingbetaler. Bah!
Die kids worden echt niet opgevoed vind ik, alsof ze alles maar ok vind.quote:Op donderdag 25 september 2025 09:02 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die zooi bij Hvk in de keuken 😱 waarom word die bananenschil niet gewoon in de prullenbak gegooid?
Vooral onverantwoord naar haar kind toe. En natuurlijk kan iedereen iets overkomen maar zij lijkt echt altijd haar grenzen op te zoeken en als ze een grens heeft bereikt gaat ze daar rustig overheen.quote:Op donderdag 25 september 2025 08:32 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind dat echt onverantwoord als ze nu weer naar Spanje zou gaan. Als je aan een trial mee doet, en als je ziet hoe ziek ze de afgelopen weken was. Bizar dat ze er überhaupt over nadenkt. Die reis van tig dagen met de auto, wat als ze weer niet goed kan zien?
Jawel je mag tot wat was het ik dacht 20% van je oude loon bij verdienen.quote:Op donderdag 25 september 2025 09:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Maar als Debbie 100% is afgekeurd dan 'mag' ze toch geen ander inkomen hebben? Ze schrijft nu dat ze filmpjes maakt voor bedrijven?
Ons pap is volledig afgekeurd, maar volgens mij hebben ze daar tegen gezegd dat ie ook echt niet moet werken (nou kan hij dat ook echt niet)
Ligt aan het type uitkering. Als ze volledig afgekeurd is en een IVA uitkering krijgt mag ze tot 20% van haar uitkering bijverdienen. (volgens UWV)quote:Op donderdag 25 september 2025 09:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Maar als Debbie 100% is afgekeurd dan 'mag' ze toch geen ander inkomen hebben? Ze schrijft nu dat ze filmpjes maakt voor bedrijven?
Ons pap is volledig afgekeurd, maar volgens mij hebben ze daar tegen gezegd dat ie ook echt niet moet werken (nou kan hij dat ook echt niet)
Ze maakt filmpjes voor bedrijven? Die filmpjes waarbij ze met heel veel ruis een blokje in een fles water gooit?quote:Op donderdag 25 september 2025 09:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik kan me echt niet indenken dat zij een IVA heeft. Als dat zo is, vind ik dat echt heel ernstig tegenover heel veel andere zieken.quote:Op donderdag 25 september 2025 09:52 schreef Troelaatje13 het volgende:
[..]
Ligt aan het type uitkering. Als ze volledig afgekeurd is en een IVA uitkering krijgt mag ze tot 20% van haar uitkering bijverdienen. (volgens UWV)
Ik ook niet. Je mag idd wel werken. Maar als je in deze fase al werkt en eigenlijk nooit gestopt bent (insta) dan is het onmogelijk om een IVA te krijgen. Of ze heeft fraude gepleegd en het niet kenbaar gemaakt. Of ze jokt dat ze 80-100% is afgekeurd:quote:Op donderdag 25 september 2025 10:04 schreef Leesje het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet indenken dat zij een IVA heeft. Als dat zo is, vind ik dat echt heel ernstig tegenover heel veel andere zieken.
Maar heeft ze daar nu een lading pillendoosjes liggen? Gaat ze daar een filmpje mee maken 🤔😅quote:Op donderdag 25 september 2025 10:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Moest even heel hard lachen om het idee dat Debbie reclame filmpjes voor bedrijven maakt 😂🤣 als je haar kwaliteit filmpjes bekijkt voor haar samenwerkingen 🤣😂 gelooft ze zichzelf nu echt?
Ik denk dat ze het niet kenbaar heeft gemaakt. Wat telefonisch de keuring, zielig praten en de formulier van de vermoeidheidskliniek etc erbij. Denk dat ze dan een heel eind komt met haar leugens.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:11 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Je mag idd wel werken. Maar als je in deze fase al werkt en eigenlijk nooit gestopt bent (insta) dan is het onmogelijk om een IVA te krijgen. Of ze heeft fraude gepleegd en het niet kenbaar gemaakt. Of ze jokt dat ze 80-100% is afgekeurd:
Dit is om te bewijzen dat ze ziek is🤣. Heeft vast alle doosjes van jaren verzameld om op tafel te gooien.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:12 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Maar heeft ze daar nu een lading pillendoosjes liggen? Gaat ze daar een filmpje mee maken 🤔😅
In het filmpje waar Debbie de troep achter de bank gooit hoor je dat hij het zegt. Maar dat hij de betekenis kent is gewoon weer geklets.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
En Liam zou de hele tijd aqui roepen 🤦♂️ zoveel vragen nu... ik heb 6 jaar samen gewoond met een Portugees.. mijn buren 2 huizen verder zijn Portugees ... ik ken het woord aqui.. Waarom zou de buurvrouw het zovaak roepen dat Liam het over neemt? En het zag er meer uit dat Liam zei omdat Debbie het 400x herhaalde...
Dus of de buurvrouw is raar en roept de hele dag "hier, hier, hier" 🤷 of Debbie heeft een woordje geleerd en doet nu net of Liam Portugees spreekt 🤦♂️🤔
Die snapte ik ook niet.. loopt ook een kind rond ... dus vind het raar dat je medicijnen op tafel gooit... snapte überhaupt weinig van het filmpje.. gooit medicijnen op tafel... loopt naar bank en haalt kussen en deken eraf en smijt het achter de bank.. ligt nog veel andere troep dus voor betere achtergrond is het niet logisch..quote:Op donderdag 25 september 2025 10:12 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Maar heeft ze daar nu een lading pillendoosjes liggen? Gaat ze daar een filmpje mee maken 🤔😅
Omdat ze geen grenzen kent. Dat ze iedereen die ze tegenkomt maar omhelst, handje vasthoudt of aflebbert moet ze zelf weten. Ze staat vanzelf wel eens voor lul. Maar je kinderen NAAKT onder de douche op Insta posten voor 200k volgers. En dat terwijl ze laatst nog een 'spreekbeurt' heeft gehouden over haar misbruik. Ziet ze niet wat ze doet? Ze verkoopt gewoon haar kinderen. Wat een zielig manisch figuur.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Is MB wel helemaal lekker? Haar kinderen filmen onder de douche.. echt
In die reel, als ze schrijft dat ze die filmpjes maakt zie je haar ze naar de salontafel om met zicht op haar achterkant iets van de grond af te pakken waarbij haar billen pontificaal in beeld komen. Lekker professioneelquote:Op donderdag 25 september 2025 10:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Moest even heel hard lachen om het idee dat Debbie reclame filmpjes voor bedrijven maakt 😂🤣 als je haar kwaliteit filmpjes bekijkt voor haar samenwerkingen 🤣😂 gelooft ze zichzelf nu echt?
Lol hij zegt aaikie we zien niet wat hij doet.. hij kan gewoon de kat aaien en Debbie die denkt dat hij aqui zegtquote:Op donderdag 25 september 2025 10:16 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
In het filmpje waar Debbie de troep achter de bank gooit hoor je dat hij het zegt. Maar dat hij de betekenis kent is gewoon weer geklets.
Dat was nog niet het officiële filmpje, dat zullen wij niet zien. Maar ze zag er wel erg goed uit in haar gezicht trouwens. Het kan dus welquote:Op donderdag 25 september 2025 10:29 schreef Giddie het volgende:
[..]
In die reel, als ze schrijft dat ze die filmpjes maakt zie je haar ze naar de salontafel om met zicht op haar achterkant iets van de grond af te pakken waarbij haar billen pontificaal in beeld komen. Lekker professioneel
Zij is hét voorbeeld hoe schadelijk social media kan zijn voor mentaal instabiele mensen (en hun kinderen!), zeker als ze er hun geld mee verdienen en hun behoefte aan aandacht ermee wordt vervuld. Dat vind ik nog het allerergste van influencers zoals MB, AM en Debbie: wat ze hun kinderen hiermee aan doen en ze dit niet willen zien omdat ze er geld mee verdienen of omdat ze zich overal slachtoffer van voelen en een hele dikke plaat voor hun kop hebben. Toppunt hiervan vind ik hoe AM, die zogenaamd zo'n moeilijke jeugd had, met haar kinderen omgaat. Ik vraag me af hoeveel van haar kinderen nog contact met haar willen als ze volwassen zijn. Misschien gaan ze ook wel een boek schrijven over hun vreselijke jeugd in de spotlights, overgeleverd aan hun maniakale, fluflu moeder met narcistische trekken.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:22 schreef Nieuwnestje het volgende:
[..]
Omdat ze geen grenzen kent. Dat ze iedereen die ze tegenkomt maar omhelst, handje vasthoudt of aflebbert moet ze zelf weten. Ze staat vanzelf wel eens voor lul. Maar je kinderen NAAKT onder de douche op Insta posten voor 200k volgers. En dat terwijl ze laatst nog een 'spreekbeurt' heeft gehouden over haar misbruik. Ziet ze niet wat ze doet? Ze verkoopt gewoon haar kinderen. Wat een zielig manisch figuur.
Omschrijf MB:
Manisch: Wat is een manische episode? Tijdens een manische periode denk je sneller, praat je veel, heb je veel plannen, en ben je vaak seksueel ontremd.
Ze had makeup gebruikt, ik vond het idd heel verzorgd staan.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:38 schreef Earring het volgende:
[..]
Dat was nog niet het officiële filmpje, dat zullen wij niet zien. Maar ze zag er wel erg goed uit in haar gezicht trouwens. Het kan dus wel
Zou wel passen bij zijn oude ziel 🤣quote:Op donderdag 25 september 2025 10:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Lol hij zegt aaikie we zien niet wat hij doet.. hij kan gewoon de kat aaien en Debbie die denkt dat hij aqui zegt
Maar echt alles wat Debbie uitkraamt is geklets.. straks is hij ineens vloeibaar Portugees en blijkt niet de reïncarnatie van opa te zijn maar gewoon Vasco de Gama himself
Dan komt het volgend jaar aan het licht wanneer de belastingdienst de gegevens doorgeeft. Of iemand doet een fraudemelding. Alles wat ze post is immers openbaar.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:13 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het niet kenbaar heeft gemaakt. Wat telefonisch de keuring, zielig praten en de formulier van de vermoeidheidskliniek etc erbij. Denk dat ze dan een heel eind komt met haar leugens.
Klopt helemaal. Kan natuurlijk ook dat ze een wga 80/100 ermee bedoeltquote:Op donderdag 25 september 2025 11:00 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Dan komt het volgend jaar aan het licht wanneer de belastingdienst de gegevens doorgeeft. Of iemand doet een fraudemelding. Alles wat ze post is immers openbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |