#zwaarleven. Die HF pasta was toch zo makkelijk in elkaar te draaien? Maar de samenwerking zal wel voorbij zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:36 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Mies heeft Hello Fresh pasta vervangen door kant-en-klare diepvries pasta. Want het "alleenstaande" moederschap valt haar zwaaaaar.
Bff was er weer, pa en ma. De schoolrun was kudt, want kinderen hadden afspraken en met lege auto naar huis. Waar was Lau dan?
Wat een gezeur op de dagen dat ze de kinderen heeft. Contrast met "werk" in Amsterdam wordt steeds groter.
🤣🔥quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
It takes a Village, nou bij haar takes it a hoofdstad met de hoeveelheid mensen die daar constant in huis zijn.
😂quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
#zwaarleven. Die HF pasta was toch zo makkelijk in elkaar te draaien? Maar de samenwerking zal wel voorbij zijn.
En prima hoor als je kiest voor een diepvriesmaaltijd, maar doe niet alsof je constant alles maar alleen moet doen. It takes a Village, nou bij haar takes it a hoofdstad met de hoeveelheid mensen die daar constant in huis zijn.
Echte DBM logica 😂😂😂quote:Op dinsdag 23 september 2025 23:10 schreef Snaky het volgende:
Is DBM gelovig? Dat lees ik voor het eerst. Daarom houdt ze niet van Halloween maar gaat ze wel naar frightnight.
Ja, ze had ook iets gedeeld/gezegd toen die Kirk was vermoord waaruit dat bleek.quote:Op dinsdag 23 september 2025 23:10 schreef Snaky het volgende:
Is DBM gelovig? Dat lees ik voor het eerst. Daarom houdt ze niet van Halloween maar gaat ze wel naar frightnight.
De principes gaan bij DBM altijd vrij snel over boord heb ik het idee. En wat voor een ander geldt, geldt niet voor haar en andersom. Vloeken en tieren als een tokkie, maar er wel van alles van vinden als een ander hetzelfde doet, nog niet al te lang geleden op Threads.quote:Op dinsdag 23 september 2025 23:27 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ja, ze had ook iets gedeeld/gezegd toen die Kirk was vermoord waaruit dat bleek.
Maar mag je dan wel ‘ff-ing’ schelden en zo?
Of is dat zo ongeveer hetzelfde als ‘geen Halloween, wel frightnight’?
Of is schelden prima zolang je maar geen gvd zegt?
Zo loco weer.quote:Op dinsdag 23 september 2025 23:10 schreef Snaky het volgende:
Dromen mag altijd natuurlijk, maar zij is echt onrealistisch wat dat betreft.quote:Op woensdag 24 september 2025 07:33 schreef Jetteleah2401 het volgende:
Heeft iemand de laatste vlog van Elyse Nesia al gezien? Die heeft toch last van grootheidswaanzin? Een boerderij kopen met 5000m2 grond... Hoe betaal je dat tegenwoordig? Het is nou niet dat ze beiden een dijk van een baan hebben.
Eens! En dat gevoel heb ik ook bij MB, zelf slachtoffer van ongewenste intimiteiten/misbruik en dan zo omgaan met intimiteit richting anderen en (je) kinderen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Waar ik me bij AM ook over blijf verbazen is hoe ze regelmatig afgeeft op haar eigen onveilige jeugd (vooral in aanloop naar haar eerste boek), maar totaal blind is voor dat wat ze haar eigen kinderen aan doet.
Pubers zijn niet altijd makkelijk, maar puber zijn is ook zeker niet makkelijk en dan wordt ook nog een alles wat ze doen (en dan vooral in het negatieve) online gegooid door hun ouders. En nee Maarten filmt vaak niet, maar doet ook niks om zijn kinderen te beschermen. Ze krijgen totaal geen begeleiding, zelfs zoiets stoms als de vaatwasser inruimen wordt als falend op insta gezet.
Als al mijn stomme puber fouten nog ergens terug te vinden waren dan zou ik echt niet vrolijk worden en dan was ik niet eens zo'n recalcitrante puber.
Ik dacht dat sanneke dat was 🫣quote:Op woensdag 24 september 2025 07:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dromen mag altijd natuurlijk, maar zij is echt onrealistisch wat dat betreft.
Denk ook niet dat zij een dergelijk project aan kan, ze is zo wispelturig en emotioneel om alles. Van de week zat ze nog in de auto te huilen om een vrachtwagen met varkens(?) erin.
Ik moet toegeven dat ik dat ook vreselijk vind om te zien.. (maar ik huil er dan niet in de auto om)quote:Op woensdag 24 september 2025 07:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dromen mag altijd natuurlijk, maar zij is echt onrealistisch wat dat betreft.
Denk ook niet dat zij een dergelijk project aan kan, ze is zo wispelturig en emotioneel om alles. Van de week zat ze nog in de auto te huilen om een vrachtwagen met varkens(?) erin.
Zoveel verdienen maar geen passende onderbroeken kopen..quote:Op woensdag 24 september 2025 08:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
Op de eerste story van de dag van AM heb ik L al minstens 2x aan haar onderbroek zien frutten.
Komt natuurlijk door al die spullen die ze daarin verstopt hè? 🙄
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |