abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218854928
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218854934
Blijf a.u.b. van het nummer af in de titel. :P :P
pi_218854937
SORRY @Donna !!!🫠
Shit de titel was te lang😱😱
Doe dan maar: Kleffe Moeders & Ziggo Dome Bezoekers. ✌🏻
pi_218854962
Mies heeft Hello Fresh pasta vervangen door kant-en-klare diepvries pasta. Want het "alleenstaande" moederschap valt haar zwaaaaar.

Bff was er weer, pa en ma. De schoolrun was kudt, want kinderen hadden afspraken en met lege auto naar huis. Waar was Lau dan?

Wat een gezeur op de dagen dat ze de kinderen heeft. Contrast met "werk" in Amsterdam wordt steeds groter.
pi_218854984
Waar ik me bij AM ook over blijf verbazen is hoe ze regelmatig afgeeft op haar eigen onveilige jeugd (vooral in aanloop naar haar eerste boek), maar totaal blind is voor dat wat ze haar eigen kinderen aan doet.

Pubers zijn niet altijd makkelijk, maar puber zijn is ook zeker niet makkelijk en dan wordt ook nog een alles wat ze doen (en dan vooral in het negatieve) online gegooid door hun ouders. En nee Maarten filmt vaak niet, maar doet ook niks om zijn kinderen te beschermen. Ze krijgen totaal geen begeleiding, zelfs zoiets stoms als de vaatwasser inruimen wordt als falend op insta gezet.

Als al mijn stomme puber fouten nog ergens terug te vinden waren dan zou ik echt niet vrolijk worden en dan was ik niet eens zo'n recalcitrante puber.
pi_218854998
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 22:36 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Mies heeft Hello Fresh pasta vervangen door kant-en-klare diepvries pasta. Want het "alleenstaande" moederschap valt haar zwaaaaar.

Bff was er weer, pa en ma. De schoolrun was kudt, want kinderen hadden afspraken en met lege auto naar huis. Waar was Lau dan?

Wat een gezeur op de dagen dat ze de kinderen heeft. Contrast met "werk" in Amsterdam wordt steeds groter.
#zwaarleven. Die HF pasta was toch zo makkelijk in elkaar te draaien? Maar de samenwerking zal wel voorbij zijn.

En prima hoor als je kiest voor een diepvriesmaaltijd, maar doe niet alsof je constant alles maar alleen moet doen. It takes a Village, nou bij haar takes it a hoofdstad met de hoeveelheid mensen die daar constant in huis zijn.
pi_218855021
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 22:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
It takes a Village, nou bij haar takes it a hoofdstad met de hoeveelheid mensen die daar constant in huis zijn.
🤣🔥
pi_218855192
Is DBM gelovig? Dat lees ik voor het eerst. Daarom houdt ze niet van Halloween maar gaat ze wel naar frightnight.
pi_218855201
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 22:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
#zwaarleven. Die HF pasta was toch zo makkelijk in elkaar te draaien? Maar de samenwerking zal wel voorbij zijn.

En prima hoor als je kiest voor een diepvriesmaaltijd, maar doe niet alsof je constant alles maar alleen moet doen. It takes a Village, nou bij haar takes it a hoofdstad met de hoeveelheid mensen die daar constant in huis zijn.
😂
pi_218855225
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 23:10 schreef Snaky het volgende:
Is DBM gelovig? Dat lees ik voor het eerst. Daarom houdt ze niet van Halloween maar gaat ze wel naar frightnight.
Echte DBM logica 😂😂😂
pi_218855227
quote:
Ja, ze had ook iets gedeeld/gezegd toen die Kirk was vermoord waaruit dat bleek.

Maar mag je dan wel ‘ff-ing’ schelden en zo?
Of is dat zo ongeveer hetzelfde als ‘geen Halloween, wel frightnight’?
Of is schelden prima zolang je maar geen gvd zegt?
pi_218855240
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2025 23:27 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ja, ze had ook iets gedeeld/gezegd toen die Kirk was vermoord waaruit dat bleek.

Maar mag je dan wel ‘ff-ing’ schelden en zo?
Of is dat zo ongeveer hetzelfde als ‘geen Halloween, wel frightnight’?
Of is schelden prima zolang je maar geen gvd zegt?
De principes gaan bij DBM altijd vrij snel over boord heb ik het idee. En wat voor een ander geldt, geldt niet voor haar en andersom. Vloeken en tieren als een tokkie, maar er wel van alles van vinden als een ander hetzelfde doet, nog niet al te lang geleden op Threads.
pi_218855254
Ik vraag me elke keer af of Google kapot is. 'ik zoek eeb nacht weg, ik akeb
pi_218855393
Ik blijf Gerda Geenbaan grappig vinden trouwens. Iemand poste hierboven ook al leuke varianten. Ik ben niet zo creatief, ik kom niet verder dan Annemarie Aandachttekort,
Maarten Meegaand en Fieke Flutschrijver.
pi_218855684
quote:
Zo loco weer.
pi_218855759
Heeft iemand de laatste vlog van Elyse Nesia al gezien? Die heeft toch last van grootheidswaanzin? Een boerderij kopen met 5000m2 grond... Hoe betaal je dat tegenwoordig? Het is nou niet dat ze beiden een dijk van een baan hebben.
pi_218855771
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 07:33 schreef Jetteleah2401 het volgende:
Heeft iemand de laatste vlog van Elyse Nesia al gezien? Die heeft toch last van grootheidswaanzin? Een boerderij kopen met 5000m2 grond... Hoe betaal je dat tegenwoordig? Het is nou niet dat ze beiden een dijk van een baan hebben.
Dromen mag altijd natuurlijk, maar zij is echt onrealistisch wat dat betreft.

Denk ook niet dat zij een dergelijk project aan kan, ze is zo wispelturig en emotioneel om alles. Van de week zat ze nog in de auto te huilen om een vrachtwagen met varkens(?) erin.
pi_218855810
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 22:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Waar ik me bij AM ook over blijf verbazen is hoe ze regelmatig afgeeft op haar eigen onveilige jeugd (vooral in aanloop naar haar eerste boek), maar totaal blind is voor dat wat ze haar eigen kinderen aan doet.

Pubers zijn niet altijd makkelijk, maar puber zijn is ook zeker niet makkelijk en dan wordt ook nog een alles wat ze doen (en dan vooral in het negatieve) online gegooid door hun ouders. En nee Maarten filmt vaak niet, maar doet ook niks om zijn kinderen te beschermen. Ze krijgen totaal geen begeleiding, zelfs zoiets stoms als de vaatwasser inruimen wordt als falend op insta gezet.

Als al mijn stomme puber fouten nog ergens terug te vinden waren dan zou ik echt niet vrolijk worden en dan was ik niet eens zo'n recalcitrante puber.
Eens! En dat gevoel heb ik ook bij MB, zelf slachtoffer van ongewenste intimiteiten/misbruik en dan zo omgaan met intimiteit richting anderen en (je) kinderen.
pi_218855840
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 07:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Denk ook niet dat zij een dergelijk project aan kan, ze is zo wispelturig en emotioneel om alles. Van de week zat ze nog in de auto te huilen om een vrachtwagen met varkens(?) erin.
Ik dacht dat sanneke dat was 🫣
pi_218855845
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 07:59 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Ik dacht dat sanneke dat was 🫣
Sanneke en Elyse allebei
pi_218855914
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 06:41 schreef Muurbloem7 het volgende:

[..]
Zo loco weer.
Wel effing loco dan
pi_218855925
Ik keek laatst voor het eerst op het YouTube kanaal van AM, wist eigenlijk niet dat dat bestond. Staat overigens 1 filmpje tussen met heel groot straatnaambord in beeld dus waar ze woont gooide ze zelf al heel lang geleden online. Ze plaatst zelf foto's van de leerlingpassen van de tweeling, iederen kan zien waar ze op school zitten, van Guus is ook bekend welke opleiding hij doet. Doet ze állemaal zelf.

Maar wát heeft zij enorm veel online gegooid over haar kinderen vanaf dat ze heel jong zijn en een teksten ook erbij over de tweeling, bijna alsof het een straf is om ze te krijgen. Maar ook beelden in het ziekenhuis terwijl ze bevalt... Aandacht, Aandacht, Aandacht..
pi_218855927
Op de eerste story van de dag van AM heb ik L al minstens 2x aan haar onderbroek zien frutten.

Komt natuurlijk door al die spullen die ze daarin verstopt hè? 🙄
pi_218855932
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 07:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Ik moet toegeven dat ik dat ook vreselijk vind om te zien.. (maar ik huil er dan niet in de auto om)
pi_218855937
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2025 08:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
Op de eerste story van de dag van AM heb ik L al minstens 2x aan haar onderbroek zien frutten.

Komt natuurlijk door al die spullen die ze daarin verstopt hè? 🙄
Zoveel verdienen maar geen passende onderbroeken kopen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')