abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218865188
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218865199
Ik had even gemist dat de auto van Peppie (van Sanneke) kapot is. Hoe gaan ze dat doen met hun weekend weg om weer verbinding te krijgen 🤐? Hij wordt morgen pas naar de garage gebracht.
pi_218865207
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:08 schreef Post-its het volgende:
Ik had even gemist dat de auto van Peppie (van Sanneke) kapot is. Hoe gaan ze dat doen met hun weekend weg om weer verbinding te krijgen 🤐? Hij wordt morgen pas naar de garage gebracht.
Ik wilde hetzelfde schrijven. Zal er een tikkie komen voor onvoorziene kosten?
pi_218865258
Oooh sorry ik zie nu dat ik de laatste was in het vorige deel. Had ik niet door.
Dankjewel voor openen nieuw deel @HocusPocus
pi_218865262
haha die titel alweer *)

(elkaar kwijtraken achter de bank had ook gekund haha)
pi_218865274
Huh, heeft annemarie op de huishoudschool gezeten? Dat kan toch niet (zonder omwegen) als je een hbo opleiding gedaan hebt?

Huishoudschool is in mijn ogen de vroegere lts. Nu vmbo praktijk?

Volgens mij is het qua tijdlijn niet mogelijk met wat ze nu weer verteld. Ze was zwanger van jim in haar laatste jaar hbo.
pi_218865282
Debbie wilt zo hard bewijzen dat ze ziek is. Quasi-Nonchalant even haar medicijnen op tafel gooien.

- nee -

[ Bericht 58% gewijzigd door Deisyy op 25-09-2025 12:59:14 ]
pi_218865290
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:09 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik wilde hetzelfde schrijven. Zal er een tikkie komen voor onvoorziene kosten?
Misschien wel, want ze moet natuurlijk wel kunnen shoppen, buiten de deur lunchen en betaald kunnen parkeren omdat het anders te ver lopen is op hun weekend weg.
pi_218865328
Ik lees de stukjes van minibelle over Maen en heb toevallig gisteravond voor mn werk een bijscholing gehad over emotieregulatie. Veel was allang bij mij bekend, maar ben blij dat mn gedachten hierover weer bevestigd werden.
Dat Maen geen enkele sturing of beslissing accepteert ziet Minibelle (en Judith trouwens ook) aan een grote behoefte aan autonomie en accepteren dat gedrag. Wat ze vergeten is dat een veilige omgeving belangrijk is. En door geen grenzen te stellen voelt dat juist niet veilig. En daardoor leren kinderen helemaal niet goed met emoties om gaan wat heel veel andere ontwikkelings onderdelen belemmert.
Vooral minibelle creeërt een hele onveilige omgeving zo.
pi_218865374
Demammavan: ik zit even door de foto's van de shoot voor box/boek/pröttel te kijken en ik vind haar spijkerbroek zo verschrikkelijk niet passen bij de rest van de outfit. Ik vraag mij echt af wie haar die broek aangeraden heeft. Ik heb niks tegen spijkerbroeken, maar deze zit raar en past gewoon niet bij de bovenkleding.

Qua haar opstel over een boek schrijven: dat taal niet Annemaries ding is, dat was denk ik iedereen wel helemaal duidelijk. Dat is ook prima, maar je merkt dat ook wel in haar schrijfsels. Ze heeft best wel te vertellen, maar dat wordt deels teniet gedaan door haar manier van schrijven, merk ik althans bij mijzelf. Ze is een influencer die een goed verkopend boek heer geschreven. Ik vind haar geen schrijver/auteur, schrijven is toch wel een vak apart.

Maakt ook helemaal niet uit en ik snap ook niet dat ze zich er druk om maakt. Ze weet een boek wel te vermarkten door een trouwe achterban. En dat is ook een prestatie op zich.
pi_218865468
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:16 schreef Post-its het volgende:
Huh, heeft annemarie op de huishoudschool gezeten? Dat kan toch niet (zonder omwegen) als je een hbo opleiding gedaan hebt?

Huishoudschool is in mijn ogen de vroegere lts. Nu vmbo praktijk?

Volgens mij is het qua tijdlijn niet mogelijk met wat ze nu weer verteld. Ze was zwanger van jim in haar laatste jaar hbo.
pi_218865474
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:22 schreef Ballerina888 het volgende:
Ik lees de stukjes van minibelle over Maen en heb toevallig gisteravond voor mn werk een bijscholing gehad over emotieregulatie. Veel was allang bij mij bekend, maar ben blij dat mn gedachten hierover weer bevestigd werden.
Dat Maen geen enkele sturing of beslissing accepteert ziet Minibelle (en Judith trouwens ook) aan een grote behoefte aan autonomie en accepteren dat gedrag. Wat ze vergeten is dat een veilige omgeving belangrijk is. En door geen grenzen te stellen voelt dat juist niet veilig. En daardoor leren kinderen helemaal niet goed met emoties om gaan wat heel veel andere ontwikkelings onderdelen belemmert.
Vooral minibelle creeërt een hele onveilige omgeving zo.
Ik vind het een lastige, want elk kind is anders en vaak (niet altijd) voel je als ouders wel aan wat een kind nodig heeft. Ik herken veel in mijn jongste: dat is zo'n kind, waarvan iedereen altijd vraagt of hij altijd zo is. Sommige mensen hebben een zwak voor hem, andere mensen vinden hem een irritant, veel te aanwezig, niet luisterend en onopgevoed joch.

We houden hem heel erg strak en begrenzen hem, maar hij zal altijd de grenzen proberen te overtreden (want dan weet je pas zeker of er een grens is, voordeel is dat hij consequenties zonder problemen accepteert). Maar, en ik hoop dat ik niet teveel off topic ga, de buitenwereld zal niet altijd zien hoezeer we hem begrenzen en hoeveel tijd we er in steken.

Het is soms lastig oordelen en bij sommige kinderen zal begrenzen juist averechts werken. Ik ben dus altijd wat voorzichtig hierover te oordelen.

Ik vind Minibelle en in mindere mate Judith, wel te sterk de nadruk leggen op presteren en daarmee indirect de boodschap geven aan hun kinderen dat je pas goed bent als je presteert, terwijl het juist gaat om het plezier (dan komen de prestaties vaak vanzelf wel). Beide ouders projecteren hun eigen ambities op hun jonge kinderen.
pi_218865542
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:37 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik vind het een lastige, want elk kind is anders en vaak (niet altijd) voel je als ouders wel aan wat een kind nodig heeft. Ik herken veel in mijn jongste: dat is zo'n kind, waarvan iedereen altijd vraagt of hij altijd zo is. Sommige mensen hebben een zwak voor hem, andere mensen vinden hem een irritant, veel te aanwezig, niet luisterend en onopgevoed joch.

We houden hem heel erg strak en begrenzen hem, maar hij zal altijd de grenzen proberen te overtreden (want dan weet je pas zeker of er een grens is, voordeel is dat hij consequenties zonder problemen accepteert). Maar, en ik hoop dat ik niet teveel off topic ga, de buitenwereld zal niet altijd zien hoezeer we hem begrenzen en hoeveel tijd we er in steken.

Het is soms lastig oordelen en bij sommige kinderen zal begrenzen juist averechts werken. Ik ben dus altijd wat voorzichtig hierover te oordelen.

Ik vind Minibelle en in mindere mate Judith, wel te sterk de nadruk leggen op presteren en daarmee indirect de boodschap geven aan hun kinderen dat je pas goed bent als je presteert, terwijl het juist gaat om het plezier (dan komen de prestaties vaak vanzelf wel). Beide ouders projecteren hun eigen ambities op hun jonge kinderen.
Helemaal eens. Ik dacht altijd hetzelfde als Ballerina, tot ik er ook eentje kreeg zoals Maen.
Dat is echt balanceren tussen grenzen en kaders en autonomie geven. Deze kinderen moet je anders opvoeden dan in het gemiddelde boekje staat. Wat bij mijn andere 2 kinderen prima werkte, werkt bij dit kind averechts.
Overigens heeft kind ook een fikse voorsprong, dus dat kan er ook wel degelijk bij horen.
Tegelijk eens met je laatste alinea, bij hen wordt alles op hb/autonomie/presteren gegooid en daarmee doe je je kind uiteindelijk te kort. Naar minibelle kan ik moeilijk kijken, naar hoe zij met die meisjes omgaat, maar ik herken dus wel dingen aan gedrag van met name de jongste.
pi_218865576
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 10:22 schreef Nieuwnestje het volgende:

[..]
Omdat ze geen grenzen kent. Dat ze iedereen die ze tegenkomt maar omhelst, handje vasthoudt of aflebbert moet ze zelf weten. Ze staat vanzelf wel eens voor lul. Maar je kinderen NAAKT onder de douche op Insta posten voor 200k volgers. En dat terwijl ze laatst nog een 'spreekbeurt' heeft gehouden over haar misbruik. Ziet ze niet wat ze doet? Ze verkoopt gewoon haar kinderen. Wat een zielig manisch figuur.

Laat diagnoses stellen aub aan de professionals over.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218865581
Juuds_singlemom: ik snap van haarzelf gezien heel goed dat ze naar Spanje wil. Het had vorige keer een goed effect op haar gezondheid en dan kun je ook een leukere ouder zijn. Tegelijkertijd wordt haar kind ouder en bouwt meer een eigen leven op. Waar jonge kinderen alleen maar bij hun ouder willen zijn, gaan oudere kinderen hun eigen sociale kring opbouwen buiten hun gezin en kun je je afvragen of ze baat hebben bij een paar maanden in een ander land. Natuurlijk is het spannend en leer je veel, maar je mist ook gewoon je vrienden, je routine, sport e.d.
pi_218865584
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:17 schreef Kaatjepuk het volgende:
Debbie wilt zo hard bewijzen dat ze ziek is. Quasi-Nonchalant even haar medicijnen op tafel gooien.

Knettergek is ze. Hier in Barneveld spreken ze er schande over. Andere hebben haar gefilmd hoe ze in haar rolstoel filmend door de supermarkt sjeest. Wordt in meerdere Whatsapp-groepen gedeeld met de nodige hilariteit.

Normaal zou ik dit echt heel laag en kwetsend vinden maar in Debbie haar geval vraagt ze er echt zelf om!
Dus in Barneveld is de algemene indruk vergelijkbaar met hier op het forum? :X
pi_218865619
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 10:38 schreef Giddie het volgende:

[..]
Zij is hét voorbeeld hoe schadelijk social media kan zijn voor mentaal instabiele mensen (en hun kinderen!), zeker als ze er hun geld mee verdienen en hun behoefte aan aandacht ermee wordt vervuld. Dat vind ik nog het allerergste van influencers zoals MB, AM en Debbie: wat ze hun kinderen hiermee aan doen en ze dit niet willen zien omdat ze er geld mee verdienen of omdat ze zich overal slachtoffer van voelen en een hele dikke plaat voor hun kop hebben. Toppunt hiervan vind ik hoe AM, die zogenaamd zo'n moeilijke jeugd had, met haar kinderen omgaat. Ik vraag me af hoeveel van haar kinderen nog contact met haar willen als ze volwassen zijn. Misschien gaan ze ook wel een boek schrijven over hun vreselijke jeugd in de spotlights, overgeleverd aan hun maniakale, fluflu moeder met narcistische trekken.
En ook dit kan wel wat minder.
pi_218865634
quote:

Knettergek is ze. Hier in Barneveld spreken ze er schande over. Andere hebben haar gefilmd hoe ze in haar rolstoel filmend door de supermarkt sjeest. Wordt in meerdere Whatsapp-groepen gedeeld met de nodige hilariteit.

Normaal zou ik dit echt heel laag en kwetsend vinden maar in Debbie haar geval vraagt ze er echt zelf om!
😆
Echt, ik zou bijna naar Barneveld verhuizen om mee te genieten van Debbie’s toneelspel
pi_218865642
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:46 schreef Giddie het volgende:

[..]
Dus in Barneveld is de algemene indruk vergelijkbaar met hier op het forum? :X
Jazeker, en vooral Zoe krijgt dit echt wel mee op school. Dat neem ik Debbie enorm kwalijk.
pi_218865654
quote:

.

Dit is ook al zo vaak gezegd:

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
pi_218865663
DBM moet vandaag veel ontspanning zoeken!
Haha dat doet ze iedere dag volgens mij al
pi_218865666
Debbie die ‘subtiel’ haar pillen laat zien 🫣🤦♀ oh oh, wat probeert ze zichzelf weet te bewijzen. Het is gewoon genant.
En hoe ze die zooi achter de bank pleurt, wat een zooitje
pi_218865752
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:54 schreef Deisyy het volgende:

[..]
.

Dit is ook al zo vaak gezegd:

Ook niet als dit je eigen ervaring is met de influencer omdat je ze privé kent? Dan is het immers geen ‘van horen van’.

Naja het geeft ook niks, denk dat ieder weldenkend mens dit zelf ook wel kan invullen over Debbie.
pi_218865792
Debbie; gooit de zooi zo achter de bank. Goede opruimcoach heeft ze gehad, was ook enkel voor de show.

En ook, ik ga vandaag filmen voor werk. Longcovid staat weer magisch uit vandaag.
pi_218865817
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:01 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Ook niet als dit je eigen ervaring is met de influencer omdat je ze privé kent? Dan is het immers geen ‘van horen van’.

Naja het geeft ook niks, denk dat ieder weldenkend mens dit zelf ook wel kan invullen over Debbie.
Nee, gewoon nee. Reageer op wat de influencers laten zien

Laten zien op de socials!
pi_218865876
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:06 schreef papierentas het volgende:
Debbie; gooit de zooi zo achter de bank. Goede opruimcoach heeft ze gehad, was ook enkel voor de show.

En ook, ik ga vandaag filmen voor werk. Longcovid staat weer magisch uit vandaag.
Bijzonder weer. Dagen in bed totdat de kinderen uit school komen maar deze week kon alles. Ze zal wel vooruit geslapen hebben.
pi_218865913
De manier waarop AM het fröbelstukje van Pris in de nieuwe box "promoot" vind ik niet echt goede reclame.
Ze haat handwerken, heeft er geen geduld voor en het zit niet in de box omdat het leuk is. Ze geeft zelfs de suggestie het handwerkje weg te geven.
Maar Pris is leuk en moest gesponsord worden.
pi_218865933
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:18 schreef Harper het volgende:
De manier waarop AM het fröbelstukje van Pris in de nieuwe box "promoot" vind ik niet echt goede reclame.
Ze haat handwerken, heeft er geen geduld voor en het zit niet in de box omdat het leuk is. Ze geeft zelfs de suggestie het handwerkje weg te geven.
Ik vind die Pris helemaal niet zo leuk 🫣
pi_218865939
Dbm heeft een eitje gekookt en die gaat ze naar haar man (op zijn werk?!) brengen? 🤦♀ koekoek, hoezo tijd teveel? Mijn man ziet me al aankomen op zijn werk, met een gekookt ei
pi_218865950
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dbm heeft een eitje gekookt en die gaat ze naar haar man (op zijn werk?!) brengen? 🤦♀ koekoek, hoezo tijd teveel? Mijn man ziet me al aankomen op zijn werk, met een gekookt ei
Dit was mijn gedachte 🤣😂 mijn man vind dat echt niet tof als ik hem op werk stoor voor een ei...
pi_218865966
Wat een monsterlijk pak heeft Maike weer aan seg 🫣
pi_218865972
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:18 schreef Harper het volgende:
Bijzonder. Ik dacht dat het principe van de box was dat er dingen inzitten waar Annemarie enthousiast over is en die ze anderen gunt.
pi_218865974
quote:
Ik las dat ook en dacht he? En een eitje te veel koken.. hoe dan.. Ze legt alles op de weegschaal en dan nog leg hem in de koelkast en eet hem morgen op. (Als "de teller" weer op 0 staat) Ik las ook dat ze 2000 calorieën per dag eet, eerder was dat toch een stuk minder?
pi_218865977
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:26 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: ik zit even door de foto's van de shoot voor box/boek/pröttel te kijken en ik vind haar spijkerbroek zo verschrikkelijk niet passen bij de rest van de outfit. Ik vraag mij echt af wie haar die broek aangeraden heeft. Ik heb niks tegen spijkerbroeken, maar deze zit raar en past gewoon niet bij de bovenkleding.

Qua haar opstel over een boek schrijven: dat taal niet Annemaries ding is, dat was denk ik iedereen wel helemaal duidelijk. Dat is ook prima, maar je merkt dat ook wel in haar schrijfsels. Ze heeft best wel te vertellen, maar dat wordt deels teniet gedaan door haar manier van schrijven, merk ik althans bij mijzelf. Ze is een influencer die een goed verkopend boek heer geschreven. Ik vind haar geen schrijver/auteur, schrijven is toch wel een vak apart.

Maakt ook helemaal niet uit en ik snap ook niet dat ze zich er druk om maakt. Ze weet een boek wel te vermarkten door een trouwe achterban. En dat is ook een prestatie op zich.
Ik vind de foto's sowieso niet mooi, ze staat er niet mooi op. Haar tanden hebben dezelfde kleur als haar huid en kleding.
Vind het geen warme gezellige plaatjes en begrijp ook niet waarom er voor deze setting is gekozen om de doos aan te prijzen.

En als taal dan niet je ding is, waarom schrijf je dan een boek? Laat het dan aan mensen over die er verstand van hebben.
pi_218865987
quote:
Vond ik ook bijzonder 😅
En hoe kook je een eigen te veel? En als je dat dan gedaan hebt; leg hem in de koelkast en geef hem aan je (enorme ondervoede) kind als ie uit school komt? Of eet hem morgen op?
pi_218865998
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:20 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vind die Pris helemaal niet zo leuk 🫣
Ik ook niet (meer). Maar dat was al duidelijk geloof ik ;)
pi_218866013
EliseMilou die haar dochter op zangles stuurt (tegen haar eigen wil in) omdat ze een heldere droom heeft gehad dat ze het leuk vond om op het podium te staan?
Hou op zeg, laat het meisje zelf kiezen. Ik droom ook genoeg, moet ik dat allemaal gaan naleven?
pi_218866035
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:30 schreef Nieuwnestje het volgende:
EliseMilou die haar dochter op zangles stuurt (tegen haar eigen wil in) omdat ze een heldere droom heeft gehad dat ze het leuk vond om op het podium te staan?
Hou op zeg, laat het meisje zelf kiezen. Ik droom ook genoeg, moet ik dat allemaal gaan naleven?
misschien kan ze die zanglessen kado geven aan de Jelies dochters
pi_218866042
quote:

- nee-
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:52 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
😆
Echt, ik zou bijna naar Barneveld verhuizen om mee te genieten van Debbie’s toneelspel
Wil dat filmpje wel zien eigenlijk :D Maar echt serieus, hoe ver ben jenheen als ditnaoort dingen dus gebeuren in je woonplaats. En dan heb ik het niet over de filmer(s).

Ik vind het wel enorm sneu voor die kinderen. Dikke kans dat er ouders zijn die hun kinderen niet met de Lethers om willen laten gaan omwille van Debbie.

[ Bericht 3% gewijzigd door Deisyy op 25-09-2025 12:59:42 ]
  donderdag 25 september 2025 @ 12:37:02 #40
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_218866060
Ik heb aan Sanneke gevraagd hoe het met de bakfiets gaat
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_218866108
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat een monsterlijk pak heeft Maike weer aan seg 🫣
En wat zit er op haar bovenlip?

Sowieso.... een vegan broek..... wtf
pi_218866140
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:34 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
[..]
Wil dat filmpje wel zien eigenlijk :D Maar echt serieus, hoe ver ben jenheen als ditnaoort dingen dus gebeuren in je woonplaats. En dan heb ik het niet over de filmer(s).

Ik vind het wel enorm sneu voor die kinderen. Dikke kans dat er ouders zijn die hun kinderen niet met de Lethers om willen laten gaan omwille van Debbie.
Hier kan ik me dan weer niks bij voorstellen, die kinderen kunnen er niks aan doen hoe hun moeder is.
Ik zou ze juist in huis nemen zodat ze niet de hele tijd tegen iemand aan hoeven te kijken die alleen maar sneu op de bank ligt 🙊🙈
pi_218866209
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:34 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
[..]

Laten we hopen dat dat niet gebeurt. Als dat zo zou zijn zou ik ook iets van die ouders vinden. Die zouden het gedrag van Debbie los moeten zien van de kinderen.
pi_218866240
Ik ga dit weekend naar Hellevoetsluis. Ik hoef iig niet bang te zijn dat ik Sanneke tegenkom. Die komt de deur niet uit doorgaans.
pi_218866333
Debbie’s nieuwe tiktok 🫣
(Met de boodschap ben ik het helemaal eens hoor, maar wat doet se toch weer vreemd met haar gezicht)
pi_218866357
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

En als taal dan niet je ding is, waarom schrijf je dan een boek? Laat het dan aan mensen over die er verstand van hebben.
‘Met de juiste hulp kan ik echt wel een boek schrijven’

Lang leve ChatGPT hè?
pi_218866503
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 13:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie’s nieuwe tiktok 🫣
(Met de boodschap ben ik het helemaal eens hoor, maar wat doet se toch weer vreemd met haar gezicht)
'speak up' en vervolgens met je lippen op elkaar, schouderophalend vertwijfeld in de camera kijken
pi_218866506
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:54 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik ga dit weekend naar Hellevoetsluis. Ik hoef iig niet bang te zijn dat ik Sanneke tegenkom. Die komt de deur niet uit doorgaans.
Ze is er ook niet. Weekendje weg😉, elkaar terugvinden. Nou ja, beiden gaan naar Haarlem en doorgaans blijven ze op de bank hangen. Lang zoeken zal niet nodig zijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door JaNeeDan op 25-09-2025 13:22:33 ]
pi_218866690
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 13:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie’s nieuwe tiktok 🫣
hoe heet Debs op tiktok?
pi_218866694
en wat geinig! Iemand vroeg gisteren naar de naam van het spelletje dat Jet (van AM) speelt. En voila, vandaag gewoon meerdere stories! Met naam! En dat het duur is en dat Juul het heeft gekocht.

Maar ze leest echt niet mee. O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')