abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218863231
Vrouw plast in emmer en gooit inhoud over vloer van tuincentrum Roosendaal

Een bezoeker van een tuincentrum in Roosendaal heeft dinsdagmiddag in een emmer geplast toen ze geen gebruik kon maken van het toilet. De vrouw pakte de emmer bij de kassa, plaste erin en goot de inhoud daarna over de grond. Omroep Brabant heeft beelden van het incident gedeeld.

Eigenaar Hendrik-Jan Verheijen is furieus. De vrouw vroeg hem of ze gebruik kon maken van de wc, maar die was verstopt en dus niet toegankelijk. "Dan ga ik wel ergens anders zitten", zou de klant tegen hem hebben gezegd, waarna ze de emmer pakte en haar behoefte deed. "Ik kan het nog steeds niet geloven", zegt de eigenaar bij de regionale omroep.

Frustratie

De Toiletalliantie, een belangenorganisatie die zich inzet voor meer openbare toiletten, herkent de frustratie van de vrouw. "We krijgen heel regelmatig dit soort meldingen", vertelde een woordvoerder. "Toiletten zijn vaak niet beschikbaar." Dat er met urine wordt gegooid, is volgens de organisatie wel zeldzaam.

De Toiletalliantie houdt een ranglijst bij van gemeenten op basis van toiletvriendelijkheid. Roosendaal scoort relatief goed, wat een verbetering is ten opzichte van eerdere jaren. De gemeente stond ooit onderaan de lijst, maar heeft flink geïnvesteerd in openbare toiletten, aldus de woordvoerder.

(https://nos.nl/artikel/25(...)incentrum-roosendaal)

---

Link naar filmpje van zeikwijf in bovenstaande bron *O* :r :( o|O
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 24 september 2025 @ 23:50:12 #2
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_218863247
Chemical warfare.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_218863429
Zo dat is adequaat handelen. Heb ik ook weleens willen doen, tegen iemands been aanpissen omdat die zijn klantentoilet weggehaald had.
Lijkt me geweldig en het lucht ook direct op.
pi_218863457
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 02:08 schreef Invisibli het volgende:
Zo dat is adequaat handelen. Heb ik ook weleens willen doen, tegen iemands been aanpissen omdat die zijn klantentoilet weggehaald had.
Lijkt me geweldig en het lucht ook direct op.
Ik heb ook dat soort situaties gehad, zeker toen ik zwanger was.
Op Breda centraal, munten in dat openbare toilet gedaan en zo vies en smerig had ik nog nooit een plee gezien. Deur dicht gegooid en met acht maanden zwanger wild geplast in park in Breda.

Walgelijk
pi_218863488
Ik was achter haar aan gerend en had die pisemmer over d’r kop getrokken.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  Miss 200.000.000! donderdag 25 september 2025 @ 04:50:14 #6
367000 roos94
pi_218863509
Dit soort mensen moet je even een jaartje opsluiten. Namen en rugnummers, kom maar door.
pi_218863532
Zo te zien een typisch kamp wijf.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 25 september 2025 @ 05:47:03 #8
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218863549
Wat geil :9~
Want het wetboek ken ik ook
  donderdag 25 september 2025 @ 05:48:17 #9
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218863551
Ook gerust een litertje of 2 lijkt het wel.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218863559
Volgens het tuincentrum was “het toilet verstopt”.

Hou toch op man :') Alsof het personeel daar de hele werkdag hun behoefte moet ophouden. Ze hadden die vrouw gewoon gebruik moeten laten maken van het toilet gezien de hoge nood.

Dom volk van beide kanten.
  Miss 200.000.000! donderdag 25 september 2025 @ 07:03:47 #11
367000 roos94
pi_218863695
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 05:57 schreef 2172619626795 het volgende:
Volgens het tuincentrum was “het toilet verstopt”.

Hou toch op man :') Alsof het personeel daar de hele werkdag hun behoefte moet ophouden. Ze hadden die vrouw gewoon gebruik moeten laten maken van het toilet gezien de hoge nood.

Dom volk van beide kanten.
Ben je debiel? Er is een personeelstoilet en een klantentoilet. Het klantentoilet is kapot. Dus mevrouw kan er geen gebruik van maken. Vlakbij zat een open fastfoodrestaurant daar kon ze naartoe. Maar deze Karen wilde wel even lekker stennis schoppen.
pi_218863712
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 07:03 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ben je debiel? Er is een personeelstoilet en een klantentoilet. Het klantentoilet is kapot. Dus mevrouw kan er geen gebruik van maken. Vlakbij zat een open fastfoodrestaurant daar kon ze naartoe. Maar deze Karen wilde wel even lekker stennis schoppen.
Wil je niet gelijk zo’n vijandige toon aanslaan?

Dat je vastgeketende huismoeder bent wil niet zeggen dat dit de eerste reflex moet zijn zodra je wakker gejankt wordt.
pi_218863717
Gezien hoe slecht mensen zich gedragen (maken gerust je rolhouder kapot) en hoe ranzig ze kunnen zijn (richten is moeilijk) begrijp ik wel dat mensen niet op het personeelstoilet mogen.
Als dat vies wor gaat dat ten kosten van het personeel en zelfs werkplezier.
  Miss 200.000.000! donderdag 25 september 2025 @ 07:10:24 #14
367000 roos94
pi_218863718
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 07:08 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Wil je niet gelijk zo’n vijandige toon aanslaan?

Dat je vastgeketende huismoeder bent wil niet zeggen dat dit de eerste reflex moet zijn zodra je wakker gejankt wordt.
Gezien het extreme gedrag van deze dame, vermoed ik dat het waarschijnlijk een ultieme kutklant in het algemeen is, die ze niet het vriendelijke gebaar van het personeelstoilet willen bieden.
pi_218863757
Als je moet, dan moet je.
pi_218863758
quote:
13s.gif Op donderdag 25 september 2025 04:50 schreef roos94 het volgende:
Dit soort mensen moet je even een jaartje opsluiten. Namen en rugnummers, kom maar door.
Ik zie het je dochter later ook doen.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_218863769
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 07:10 schreef roos94 het volgende:

[..]
Gezien het extreme gedrag van deze dame, vermoed ik dat het waarschijnlijk een ultieme kutklant in het algemeen is, die ze niet het vriendelijke gebaar van het personeelstoilet willen bieden.
Dat zou ook goed kunnen idd
  donderdag 25 september 2025 @ 07:22:14 #18
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218863778
quote:
De Toiletalliantie, een belangenorganisatie die zich inzet voor meer openbare toiletten, herkent de frustratie van de vrouw. "We krijgen heel regelmatig dit soort meldingen", vertelde een woordvoerder. "Toiletten zijn vaak niet beschikbaar." Dat er met urine wordt gegooid, is volgens de organisatie wel zeldzaam.
Dacht dat dit regelmatig voorkwam.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_218863790
Ik heb begrip voor deze vrouw. Er is weinig beter in de VS dan in Europa, maar ze laten je tenminste pissen als je ergens geld komt uitgeven.
pi_218863799
quote:

[..]
Ik werkte vroeger ook in een grote winkel en de enige klant die ik herkende was een presentator van de NOS. Je bent helemaal anoniem als klant op dat soort plekken.

Ondanks meerdere wc's voor klanten een keer een bolus gevonden in het gangpad. Geen hontjes gezien die dag.
pi_218863831
Waarom emmer in tuincentrum, gelijk tussen de bosjes
life is like a box of chocolates
pi_218863849
Die emmer leeg gooien door de zaak is wat overdreven, maar verder vind ik het eigenlijk wel een stoere actie. Er zijn in Nederland al bedroevend weinig openbare wc's en als je dan ook nog eens geweigerd wordt als je nodig moet..
pi_218863854
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 07:36 schreef hondonspain het volgende:
Waarom emmer in tuincentrum, gelijk tussen de bosjes
Bij het kenbaar maken van je ongenoegen, door middel van het door de winkel keilen van je pis, heb je dan wel meer gedoe.
pi_218863897
“De vrouw vroeg hem of ze gebruik kon maken van de wc, maar die was verstopt”

Ik moest even een paar seconden nadenken over deze zin…
pi_218864048
quote:
10s.gif Op donderdag 25 september 2025 07:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Die emmer leeg gooien door de zaak is wat overdreven, maar verder vind ik het eigenlijk wel een stoere actie. Er zijn in Nederland al bedroevend weinig openbare wc's en als je dan ook nog eens geweigerd wordt als je nodig moet..
Dit dus. Ik heb af en toe darmproblemen maar het is godgeklaagd om in Nederland een openbare wc te vinden.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_218864061
Terecht.
Winkels horen een klanten toilet te hebben en iemand mag je niet afwijzen.

Waar ga je zelf?

In veel landen is dat echt zoveel beter geregeld dan hier.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218864065
In een emmer okay, maar dit dan uitgieten is te ver.
pi_218864068
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 08:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Dit dus. Ik heb af en toe darmproblemen maar het is godgeklaagd om in Nederland een openbare wc te vinden.
Mag je vaak de hoofdprijs betalen ook nog.
Gewoon om je menselijke natuur te kunnen opvolgen zeg maar.
1947-2016
pi_218864075
quote:

[..]
Klant is koning. Altijd vriendelijk blijven.
1947-2016
  Miss 200.000.000! donderdag 25 september 2025 @ 08:34:29 #31
367000 roos94
pi_218864083
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 08:32 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Klant is koning. Altijd vriendelijk blijven.
Dus iedereen die dag op je personeelstoilet laten schijten?

Heb je weleens een rondje openbare wc's in winkels gedaan, en gezien hoe mensen het daar achterlaten?
pi_218864105
quote:
Als je vaak ziet hoe smerig Nederlanders een openbare toilet achterlaten snap ik wel dat ze geen toilet beschikbaar hebben voor klanten.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_218864108
Het is natuurlijk wel raar dat er zo weinig publieke toiletten zijn.

De reactie is wel vrij stuitend. Dat je als je nodig moet een emmer gebruikt, ok… maar vervolgens de emmer leegkieperen in het gangpad, dan ben je echt een kutwijf.

Die kerel staat er ook een beetje bij alsof hij door schade en schande heeft geleerd dat hij zijn vrouw niet tegen moet spreken. Dan krijgt hij waarschijnlijk klappen.
  Miss 200.000.000! donderdag 25 september 2025 @ 08:45:15 #34
367000 roos94
pi_218864123
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 08:40 schreef VEM2012 het volgende:
Het is natuurlijk wel raar dat er zo weinig publieke toiletten zijn.

De reactie is wel vrij stuitend. Dat je als je nodig moet een emmer gebruikt, ok… maar vervolgens de emmer leegkieperen in het gangpad, dan ben je echt een kutwijf.

Die kerel staat er ook een beetje bij alsof hij door schade en schande heeft geleerd dat hij zijn vrouw niet tegen moet spreken. Dan krijgt hij waarschijnlijk klappen.
ze had ook met die emmer naar het toilethokje kunnen gaan , daar plassen en de emmer daar leegkieperen in de gootsteen.
Of zoals ik al zei, even verderop naar de McDrek .

maar nee, sommige mensen willen graag een showtje voeren. Als ik winkelmanager was kwam dit wijf nooit meer binnen.
pi_218864319
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 08:45 schreef roos94 het volgende:

[..]
ze had ook met die emmer naar het toilethokje kunnen gaan , daar plassen en de emmer daar leegkieperen in de gootsteen.
Of zoals ik al zei, even verderop naar de McDrek .

maar nee, sommige mensen willen graag een showtje voeren. Als ik winkelmanager was kwam dit wijf nooit meer binnen.
Het zal er wel een uit ‘t Heike zijn… Maar goed, het is duidelijk dat ze vooral haar punt aan het maken was.
pi_218864350
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 08:34 schreef roos94 het volgende:

[..]

Heb je weleens een rondje openbare wc's in winkels gedaan, en gezien hoe mensen het daar achterlaten?
Ja zeker klanten die nodig moeten.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_218864365
Werk zelf in een winkel en ik weiger dat ook altijd tenzij, ze bejaard zijn of kleine kinderen die mogen wel. Kun je zeker de godganse tijd met mensen meelopen naar de plee. Ik heb wel wat beters te doen
pi_218864376
quote:

[..]

Misschien is dat zo in dames toiletten want ik kom het zelden tot nooit tegen dat een wc werkelijk echt smerig is.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_218864421
Lang geleden, toen de dienstplicht nog bestond werden wij soldaten en huzaren per bus vervoert van (nu) midden Duitsland naar NL. Zo'n drie uur onderweg eens bij de chauffeur geïnformeerd of er nog een plaspauze kwam. Ja , die kwam er wel. Na ruim een half uur nog maar eens informeren, weer een vaag antwoord.

Na nog een tijdje weer naar voren met de mededeling dat als ie niet binnen vijf minuten zou stoppen dat ik dan tegen de deur zou gaan piesen. Dat hielp, de eerste rustplaats op en vijftig groene mannetjes stonden daar spoedig in het gelid tegen het hek te zeiken.
pi_218864461
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 07:52 schreef Ed1234 het volgende:

:D
pi_218864483
quote:

[..]

Er zijn landen in de buurt waar het strafbaar is iemand te weigeren he.

1947-2016
pi_218864550
Mama staat in de krant!
Vakman pur sang
pi_218864574
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 07:52 schreef Ed1234 het volgende:

Personeel zelf staat ook nog steeds voor een raadsel. Waar stond die wc nou toch?
  Miss 200.000.000! donderdag 25 september 2025 @ 09:55:51 #44
367000 roos94
pi_218864579
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 09:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Er zijn landen in de buurt waar het strafbaar is iemand te weigeren he.

dus voor de kassa in een emmer pissen en de urine rondstrooien is de enige optie?
pi_218864584
Nekschot voor dit zeikwijf.
Probleem opgelost.

Slotje.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_218864915
Ik snap die dame wel, maar de manier waarop ze haar frustratie uit is gewoon onacceptabel. Publieke voorzieningen blijven lastig in Nederland. De sociale normen zijn niet sterk genoeg om mensen tot netjes gebruik te bewegen, en ondernemers zien het vooral als een kostenpost.
pi_218864963
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 09:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het zal er wel een uit ‘t Heike zijn… Maar goed, het is duidelijk dat ze vooral haar punt aan het maken was.
Kan wel gezien de locatie. Roosendaal heeft overigens bepaald geen tekort aan asociale figuren, maar dat is meer Perron Nul publiek. Die zie ik niet snel naar een tuincentrum gaan.
pi_218865001
Dit is een cultureel probleem, vooral van West-Europa. Dus het probleem dat we geen openbare toiletten hebben die fris en gratis toegankelijk zijn. Eigenlijk vreemd, want iedereen moet natuurlijk naar het toilet en het kan ook goed zijn voor de klandizie.
Mja
pi_218865024
Mensen verzieken het voor zichzelf en voor anderen. Als je ziet wat een slagveld er van toiletten wordt gemaakt, tot aan stront overal aan toe, snap ik dat winkels niet zitten te springen om mensen die naar de wc willen gaan. Vandaag ook weer op Reddit een foto van een AH klanten toilet... Laten we het erop houden dat het er niet al te florissant uit zag.
pi_218865037
Dat we te weinig openbare toiletten hebben is nieuw voor mij.
-nee-
pi_218865123
Van mij hoeft ze niet geblurd te worden. Als het haar niet interesseert om zo publiekelijk haar broek naar beneden te trekken en in een emmer te pissen, vindt ze het vast ook niet erg om vol in beeld te komen.
pi_218865169
_O_ De toiletalliantie _O_
pi_218865174
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 10:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Van mij hoeft ze niet geblurd te worden. Als het haar niet interesseert om zo publiekelijk haar broek naar beneden te trekken en in een emmer te pissen, vindt ze het vast ook niet erg om vol in beeld te komen.
Sowieso zou ik als baas zijnde 5 liter pis van verschillende dieren verzamelen, haar volgen naar haar toko en vervolgens de hele tyfuszooi eronder smeren met dierenzeik.
pi_218865183
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 10:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Check 'Mevrouw neemt “alles moet weg” wel heel letterlijk.' op Dumpert https://www.dumpert.nl/item/100133255_5ff95163
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_218865325
Ik heb een keer een kringloopwinkel gewerkt waar waar ik schijtziek werd van al die kutklanten die zes keer per dag vroegen waarom we geen klantentoilet hadden. nou heel simpel, we zijn een winkel en geen restaurant of kapper. Ik werd op het laatst zo geërgerd dat ik zei "Je gaat bij de Appie en in de HEMA toch ook niet naar de wc? Ga gewoon lekker voordat je van huis gaat! " Wat me op een reprimande van het management maar wel of veel begrip van het personeel kwam te staan.

Logish is dat er een wc voor personeel is want dat moet er de hele dag werken, jij als klant niet.
Een winkel is een verkooppunt en geen verblijfplaats voor langere tijd.

[ Bericht 5% gewijzigd door Joopklepzeiker op 25-09-2025 11:29:48 ]
pi_218865410
quote:
Moet je als klant gewoon zorgen dat je met je mongolenkop gezeken en gescheten hebt voor je van huis gaat. Zoals ik hier boven al zei, je gaat bij de Albert Heijn of de Hema ook niet naar de plee.
pi_218865532
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 09:17 schreef 215 het volgende:

[..]
Misschien is dat zo in dames toiletten want ik kom het zelden tot nooit tegen dat een wc werkelijk echt smerig is.
Het rare is dat inderdaad damestoiletten vaak veel smeriger zijn dan die van heren. Je zou denken dat het andersom is. Komt omdat veel dames vinden dat brillen vies zijn. In plaat van er even met een papiertje overheen te gaan ze er dan boven hangen en pissen de halve bril onder. Waardoor die inderdaad smerig is.... 8)7
pi_218865596
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:22 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ik heb een keer een kringloopwinkel gewerkt waar waar ik schijtziek werd van al die kutklanten die zes keer per dag vroegen waarom we geen klantentoilet hadden. nou heel simpel, we zijn een winkel en geen restaurant of kapper. Ik werd op het laatst zo geërgerd dat ik zei "Je gaat bij de Appie en in de HEMA toch ook niet naar de wc? Ga gewoon lekker voordat je van huis gaat! " Wat me op een reprimande van het management maar wel of veel begrip van het personeel kwam te staan.

Logish is dat er een wc voor personeel is want dat moet er de hele dag werken, jij als klant niet.
Een winkel is een verkooppunt en geen verblijfplaats voor langere tijd.
Nou, als een zaak geen wc wil openstellen voor klanten in nood dan moet je ook niet verbaasd zijn als er hoekjes in of buiten de winkel niet zo fris ruiken...

Waarom moet een kapper, waar je normaal ook binnen een kwartier weer weg bent wel een wc ter beschikking stellen en een kringloop waar je een uurtje verblijft om een 'nieuwe' keuken outfit te scoren niet?
  donderdag 25 september 2025 @ 11:48:58 #59
3542 Gia
User under construction
pi_218865603
quote:

[..]

Ik raad die mevrouw aan een plaspas aan te schaffen.

Er zijn mensen die hun plas niet op kunnen houden om medische redenen. Misschien was dit bij haar ook wel het geval. Ik begrijp deze actie best.
Daarbij heeft een gemiddeld tuincentrum zowel een heren als een damestoilet. Allebei verstopt? En in geval van hoge nood, laat je iemand gebruik maken van het personeelstoilet.

Dame heeft gelijk!
pi_218865613
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:29 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Moet je als klant gewoon zorgen dat je met je mongolenkop gezeken en gescheten hebt voor je van huis gaat. Zoals ik hier boven al zei, je gaat bij de Albert Heijn of de Hema ook niet naar de plee.
En als je thuis ook al gezeken hebt en onderweg weer moet? Ik ga trouwens ook bij AH of Hema naar de plee. Als je het netjes vraagt en zegt dat je het netjes achterlaat mag dat altijd hoor. Als ze al geen openbare toiletten hebben.
  donderdag 25 september 2025 @ 11:49:40 #61
3542 Gia
User under construction
pi_218865620
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:48 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik raad die mevrouw aan een plaspas aan te schaffen.

Er zijn mensen die hun plas niet op kunnen houden om medische redenen. Misschien was dit bij haar ook wel het geval. Ik begrijp deze actie best.
Daarbij heeft een gemiddeld tuincentrum zowel een heren als een damestoilet. Allebei verstopt? En in geval van hoge nood, laat je iemand gebruik maken van het personeelstoilet.
Tot hier geef ik je 100% gelijk.
quote:
Dame heeft gelijk!
Nee, de dame had best een iets minder prominent plekje kunnen 'zoeken' en het leegstorten is natuurlijk geheel van de pot gerukt (sic.)
pi_218865641
We gaan hier voorbij aan het feit dat de winkel zegt dat de wc verstopt is en dat kan best. Waarom wordt er van uit gegaan dat het gelogen is? Wc's kunnen verstoppen. Bij mij op het werk ook weleens gehad. Je hoeft naar een paar mensen te hebben die een massa wc papier gebruiken en je kan al een probleem hebben.
  donderdag 25 september 2025 @ 11:53:24 #64
3542 Gia
User under construction
pi_218865648
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:29 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Ik ga regelmatig bij de Albert Heijn naar de wc. Wat is dat voor onzin dat dit niet zou kunnen. Onze AH heeft gewoon een bezoekerstoilet. Sowieso heb ik plasmedicatie. Die begint ongeveer een uur na inname te werken en dan moet ik elk kwartier tot 20 minuten een plas doen. En dat duurt ongeveer anderhalf uur. Uiteraard ga ik altijd eerst thuis naar het toilet voordat ik boodschappen ga doen, maar het komt voor dat ik dan alsnog moet voordat ik de winkel weer uit ben. Ik ben wel blij dat onze Appie gewoon een bezoekerstoilet heeft.
  donderdag 25 september 2025 @ 11:55:09 #65
3542 Gia
User under construction
pi_218865665
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
We gaan hier voorbij aan het feit dat de winkel zegt dat de wc verstopt is en dat kan best. Waarom wordt er van uit gegaan dat het gelogen is? Wc's kunnen verstoppen. Bij mij op het werk ook weleens gehad. Je hoeft naar een paar mensen te hebben die een massa wc papier gebruiken en je kan al een probleem hebben.
Klopt, de wc kan verstopt zijn, maar er is ook nog een personeelstoilet. Die kunnen echt niet de hele dag hun behoefte ophouden. De winkel had die mevrouw even daar naartoe kunnen begeleiden.
pi_218865671
quote:

[..]
Sommige mensen zijn een hele dag op pad en niet alleen dat uurtje naar het tuincentrum.

Of er zijn medische redenen, misschien is ze zwanger, weet jij veel.
pi_218865674
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:04 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Sowieso zou ik als baas zijnde 5 liter pis van verschillende dieren verzamelen, haar volgen naar haar toko en vervolgens de hele tyfuszooi eronder smeren met dierenzeik.
https://halfamillion.band(...)-piss-its-everywhere
pi_218865688
quote:
10s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:55 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Sommige mensen zijn een hele dag op pad en niet alleen dat uurtje naar het tuincentrum.

Of er zijn medische redenen, misschien is ze zwanger, weet jij veel.
Of misschien (heel misschien) is de dame in kwestie gewoon een kut tokkie? :)
pi_218865721
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:48 schreef 215 het volgende:

[..]
Nou, als een zaak geen wc wil openstellen voor klanten in nood dan moet je ook niet verbaasd zijn als er hoekjes in of buiten de winkel niet zo fris ruiken...

Waarom moet een kapper, waar je normaal ook binnen een kwartier weer weg bent wel een wc ter beschikking stellen en een kringloop waar je een uurtje verblijft om een 'nieuwe' keuken outfit te scoren niet?
Ik ben heel erg benieuwd naar jouw kapsel als jij altijd binnen een kwartier weer buiten staat.
pi_218865751
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:48 schreef 215 het volgende:

[..]
Zeg dat je straatarm bent zonder te zeggen dat je straatarm bent :P
-nee-
  Miss 200.000.000! donderdag 25 september 2025 @ 12:01:46 #71
367000 roos94
pi_218865754
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:55 schreef Gia het volgende:

[..]
Klopt, de wc kan verstopt zijn, maar er is ook nog een personeelstoilet. Die kunnen echt niet de hele dag hun behoefte ophouden. De winkel had die mevrouw even daar naartoe kunnen begeleiden.
We weten precies niets hoe deze vrouw iets gevraagd heeft.

Hallo, ik heb een probleempje, ik moet vreselijk nodig naar het toilet, maar jullie klantenwc is verstopt. Zou u mij misschien kunnen helpen?

Hé, ik moet pissen en die kut wc is weer verstopt voor de honderdste keer godverdomme dat is helemaal achterlijk, toon mij een andere plee?

En de mensen die denken dat optie nr 2 gelogen is hebben nooit in een winkel gewerkt.
pi_218865759
Waar ik in die kringloopwinkel altijd de pest aan had was dat klanten altijd kwaad op mij persoonlijk werden terwijl ik geen enkele zak te maken had met het beleid van de eigenaar. Dan moet je natuurlijk ook niet verbaasd opkijken als klant en eigenaar dat het personeel een keer terug blaft. Dat jullie moeten zeiken en schijten is echt niet mijn probleem.
  Miss 200.000.000! donderdag 25 september 2025 @ 12:03:54 #73
367000 roos94
pi_218865772
De eigenaar van het tuincentrum zegt tegen NU.nl dat de vrouw eerder aan hem had gevraagd of ze naar de wc mocht. Hij moest haar vertellen dat de bezoekerstoiletten verstopt waren, doordat bezoekers "van alles in het toilet gooiden". De vrouw ging volgens de eigenaar enorm tekeer. "Ze ging helemaal uit haar dak."

Normaal had hij haar het personeelstoilet aangeboden, zegt hij. "Maar als je op een bepaalde manier wordt bejegend, houdt het op bij ons. Het is een service die we graag verlenen, maar geen verplichting."

Oftewel, aso tokkie vroeg op aso manier om een wc en kreeg toen deksel op de neus.

Dat mensen deze vrouw nog verdedigen is echt next level.
pi_218865778
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:57 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Of misschien (heel misschien) is de dame in kwestie gewoon een kut tokkie? :)
Dat is in dit geval wel het meest waarschijnlijk gezien ze uiteindelijk ook nog besloot die emmer door de hele winkel heen te pleuren. Maar wat ik eerder al aangaf, plassen in die emmer an sich vind ik best een stoere actie. Ik had mijn vrouw die ballen ook wel gegund toen ze nog zwanger was om een punt te maken.
pi_218865794
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:55 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik weet het niet. Als je eerst door een garderobe, kantine e.d. moet lopen voordat je bij een personeelstoilet bent, ik weet niet of je daar ook klanten wil laten lopen. Dat is iets van het bedrijf zelf.

Wij hebben welgeteld één toilet in het AH filiaal waar ik werk en is gelijk achter het magazijndeur gelegen. Als klanten, eender wie, vraagt om te plassen maak ik daar gaan probleem van, maar het gebeurt bij ons niet zo vaak. Wat me opvalt is dat niemand (ja, letterlijk niemand tot nu toe) even een bedankje geeft. Zo van, bedankt dat ik hier even mag plassen. Het klinkt misschien stom dat ik hierover val, maar ik vind dat gewoon netjes.
  donderdag 25 september 2025 @ 12:06:33 #76
3542 Gia
User under construction
pi_218865796
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:01 schreef roos94 het volgende:

[..]
We weten precies niets hoe deze vrouw iets gevraagd heeft.

Hallo, ik heb een probleempje, ik moet vreselijk nodig naar het toilet, maar jullie klantenwc is verstopt. Zou u mij misschien kunnen helpen?

Hé, ik moet pissen en die kut wc is weer verstopt voor de honderdste keer godverdomme dat is helemaal achterlijk, toon mij een andere plee?

En de mensen die denken dat optie nr 2 gelogen is hebben nooit in een winkel gewerkt.
Dit is wel heel erg invullen. Voor hetzelfde geld heeft ze gevraagd: Kan ik misschien even naar de wc en is toen gezegd: "Sorry mevrouw maar de WC is verstopt." En dat ze toen wellicht feller heeft gevraagd: Maar waar gaat het personeel dan naar het toilet? "Tja mevrouw, die wc is niet voor klanten."

Kan ook! Toch?
  Miss 200.000.000! donderdag 25 september 2025 @ 12:07:24 #77
367000 roos94
pi_218865803
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:06 schreef Gia het volgende:

[..]
Dit is wel heel erg invullen. Voor hetzelfde geld heeft ze gevraagd: Kan ik misschien even naar de wc en is toen gezegd: "Sorry mevrouw maar de WC is verstopt." En dat ze toen wellicht feller heeft gevraagd: Maar waar gaat het personeel dan naar het toilet? "Tja mevrouw, die wc is niet voor klanten."

Kan ook! Toch?
Tuurlijk, en dan schuift deze beschaafde vrouw rustig haar urine door de winkel heen. Omdat het zo'n fijn vriendelijk mens is.
pi_218865804
Je zal maar naast het Malieveld wonen. komt iedere linkse of rechtse protestantganger aan je deurbel hangen om te vragen of het even bij jou kan omdat de dixies ook smerig zijn of er helemaal niet zijn. Ga maar lekker op het Binnenhof zitten kakken en zeiken.
pi_218865837
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:03 schreef roos94 het volgende:
De eigenaar van het tuincentrum zegt tegen NU.nl dat de vrouw eerder aan hem had gevraagd of ze naar de wc mocht. Hij moest haar vertellen dat de bezoekerstoiletten verstopt waren, doordat bezoekers "van alles in het toilet gooiden". De vrouw ging volgens de eigenaar enorm tekeer. "Ze ging helemaal uit haar dak."

Normaal had hij haar het personeelstoilet aangeboden, zegt hij. "Maar als je op een bepaalde manier wordt bejegend, houdt het op bij ons. Het is een service die we graag verlenen, maar geen verplichting."

Oftewel, aso tokkie vroeg op aso manier om een wc en kreeg toen deksel op de neus.

Dat mensen deze vrouw nog verdedigen is echt next level.
Precies! daarom heb ik ook zo'n hekel aan dat soort verhalen. je zorgt netjes dat er een toiletgelegenheid is, maar omdat het publiek zelf te asociaal en te mongool is om het voor iedereen bruikbaar te houden heb jij het gedaan. En achteraf is er een of andere onderbebetaalde hulp die de teringzooi kan opruimen.

Daarom steeds meer begrip voor gelegenheden zonder openbaar toilet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Joopklepzeiker op 25-09-2025 12:17:24 ]
  donderdag 25 september 2025 @ 12:11:01 #80
3542 Gia
User under construction
pi_218865843
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:06 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik weet het niet. Als je eerst door een garderobe, kantine e.d. moet lopen voordat je bij een personeelstoilet bent, ik weet niet of je daar ook klanten wil laten lopen. Dat is iets van het bedrijf zelf.

Wij hebben welgeteld één toilet in het AH filiaal waar ik werk en is gelijk achter het magazijndeur gelegen. Als klanten, eender wie, vraagt om te plassen maak ik daar gaan probleem van, maar het gebeurt bij ons niet zo vaak. Wat me opvalt is dat niemand (ja, letterlijk niemand tot nu toe) even een bedankje geeft. Zo van, bedankt dat ik hier even mag plassen. Het klinkt misschien stom dat ik hierover val, maar ik vind dat gewoon netjes.
Met een medische toiletpas mag je zelfs bij een boutique'je vaak gewoon naar het toilet. Natuurlijk wil je dat liever niet hoeven vragen, maar het is wel een uitkomst voor mensen met problemen op dat vlak.

Zij hebben trouwens ook een meldpunt waar gebruikers van die pas kunnen melden als ze ergens geweigerd zijn, maar ook kunnen aangeven als ze ergens goed geholpen zijn.
Bij weigering kunnen ze een bezoek verwachten van de organisatie achter deze pas. Zeker als het om een horeca-gelegenheid gaat, waar je alleen even wilt plassen.
pi_218865856
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:07 schreef roos94 het volgende:

[..]
Tuurlijk, en dan schuift deze beschaafde vrouw rustig haar urine door de winkel heen. Omdat het zo'n fijn vriendelijk mens is.
En even naar huis gaan of een dichtstbijzijnde restaurant binnenlopen was ook niet even een keuze? En zulke mensen moet je dan op handen dragen en netjes behandelen...
pi_218865866
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:11 schreef Gia het volgende:

[..]
Met een medische toiletpas mag je zelfs bij een boutique'je vaak gewoon naar het toilet. Natuurlijk wil je dat liever niet hoeven vragen, maar het is wel een uitkomst voor mensen met problemen op dat vlak.

Zij hebben trouwens ook een meldpunt waar gebruikers van die pas kunnen melden als ze ergens geweigerd zijn, maar ook kunnen aangeven als ze ergens goed geholpen zijn.
Bij weigering kunnen ze een bezoek verwachten van de organisatie achter deze pas. Zeker als het om een horeca-gelegenheid gaat, waar je alleen even wilt plassen.
Als die instantie geen enkele juridische macht over je heeft is het heel makkelijk krijg je gewoon de deur in je gezicht.
pi_218865928
Trouwens, het is heel makkelijk. gewoon bij iedere onderneming waar dit een probleem is een bordje in alle gangbare talen van NL op de deur "geen openbaar toilet aanwezig" dan weet je als klant gelijk waar je aan toe bent en kan je als het je niet bevalt gelijk rechtsomkeer maken.
Heb je ook niet het recht om achteraf stampij te maken.
pi_218865941
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:11 schreef Gia het volgende:

[..]

Deze mevrouw had toch geen medische toiletpas? Als ze dat wel had gehad was het inderdaad een ander verhaal geweest.
pi_218865964
En die kerel die erbij staat zal wel haar partner zijn? Je zal maar zo'n vrouw in huis hebben :P
  Miss 200.000.000! donderdag 25 september 2025 @ 12:26:04 #86
367000 roos94
pi_218865973
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
En die kerel die erbij staat zal wel haar partner zijn? Je zal maar zo'n vrouw in huis hebben :P
Misschien is hij het gewend. Pist ze heel het huis onder als hij net zit te bouten en niet snel genoeg klaar is.
pi_218865981
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:26 schreef roos94 het volgende:

[..]
Misschien is hij het gewend. Pist ze heel het huis onder als hij net zit te bouten en niet snel genoeg klaar is.
Ze staat vast met een timer voor de deur 'Je hebt nog één minuut!' :P
pi_218865992
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Gevalletje relatie ontstaan op de asociale werkplaats.
pi_218866033
En je weet niet wat eraan vooraf is gegaan hè. Ik kan me zomaar voorstellen dat deze vrouw tekeer ging tegen het winkelpersoneel toen deze vertelde dat de klantentoilet verstopt is. Dan zou ik als winkelmedewerker de toilet voor het personeel kunnen aan bieden, maar ik kan me heel goed voorstellen dat het personeel ook denkt, fuck jij met je volle blaas :P
pi_218866068
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
En je weet niet wat eraan vooraf is gegaan hè. Ik kan me zomaar voorstellen dat deze vrouw tekeer ging tegen het winkelpersoneel toen deze vertelde dat de klantentoilet verstopt is. Dan zou ik als winkelmedewerker de toilet voor het personeel kunnen aan bieden, maar ik kan me heel goed voorstellen dat het personeel ook denkt, fuck jij met je volle blaas :P
En terecht. waarom zou het mijn probleem zijn dat jij moet zeiken en schijten?

Dit probleem ook gehad met zeikmoeders die vroegen waar ze hun kinderen kunnen dumpen zodat ze de winkel door kunnen huppelen.
We hadden geen oppas of speelhoek.
En als je die wel had dan werd er met speelgoed tegen de koppen van personeel of van andere klanten gegooid of lagen overal de onderdelen van kapotte speelgoedautootjes door de hele winkel. Vandaar dus ook maar weer mee opgehouden.

Om een lang verhaal vaak kort te maken, dump je problemen niet bij personeel van de winkel waar je binnen stapt. Het is hun verantwoording niet.
pi_218866069
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:03 schreef roos94 het volgende:

Als je tijdens het plassen de deksel op je neus krijgt heb je toch een gebruiksaanwijzing nodig… ;)

Hoe dan ook: dat ze in een emmer gaat plassen vind ik tot daar aan toe. Daar kan ik nog wel om lachen ook. Maar het over de vloer smijten, het is idd bizar dat er mensen zijn die dat ok vinden. Dat is gewoon bij de beesten af.
pi_218866087
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Als je tijdens het plassen de deksel op je neus krijgt heb je toch een gebruiksaanwijzing nodig… ;)

Hoe dan ook: dat ze in een emmer gaat plassen vind ik tot daar aan toe. Daar kan ik nog wel om lachen ook. Maar het over de vloer smijten, het is idd bizar dat er mensen zijn die dat ok vinden. Dat is gewoon bij de beesten af.
Als ik eigenaar was had ik haar bij de arm gegrepen en op laten ruimen.
Daar hoeven ik of mijn personeel niet voor te zorgen. Dan maar gedonder.
pi_218866105
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:41 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Als ik eigenaar was had ik haar bij de arm gegrepen en op laten ruimen.
Daar hoeven ik of mijn personeel niet voor te zorgen. Dan maar gedonder.
Eens.

Dit soort kutwijven verdienen het om de consequenties van de daden te ervaren.
pi_218866181
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Eens.

Dit soort kutwijven verdienen het om de consequenties van de daden te ervaren.
Andere kant Vh verhaal, als de problemen in Nl beperkt bleven bij wildplassende vrouwen zou het een zegen zijn.
Vakman pur sang
pi_218866227
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:51 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Andere kant Vh verhaal, als de problemen in Nl beperkt bleven bij wildplassende vrouwen zou het een zegen zijn.
Ja, maar laat ze het buiten doen, zoals een normale kerel.
pi_218866253
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ja, maar laat ze het buiten doen, zoals een normale kerel.
Dat is zo.
Maar kan er niet echt wakker om liggen zeg ma.
Vakman pur sang
  donderdag 25 september 2025 @ 12:57:22 #97
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218866261
De Toiletalliantie _O_

Alsof die je de pis lauw maken
pi_218866266
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat is zo.
Maar kan er niet echt wakker om liggen zeg ma.
Neuh. Ik heb genoeg gekkere dingen meegemaakt.
pi_218866307
Ze had best effe moeite mogen doen om het verstopte toilet te zoeken
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_218866552
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Neuh. Ik heb genoeg gekkere dingen meegemaakt.
Een dronken maat van ons heeft een keer gepoept in een toiletpot in een sanitaire showroom.
Vakman pur sang
pi_218866626
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 13:16 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Een dronken maat van ons heeft een keer gepoept in een toiletpot in een sanitaire showroom.
Ik weet nog toen ik als student werkte in een winkel dat iemand in het pashokje had gepoept. Kwam de floor manager aan mij vragen om dat op te ruimen. Heb ik geweigerd. En daarna weigerde de rest het ook. Moest de floor manager het zelf gaan doen… ;)

Verder nog eens bij een concert meegemaakt dat een meid die naast mij stond op de eerste rij besloot daar ter plekke te gaan zitten plassen. Gelukkig liep het de andere kant op, want ik zit graag voorafgaand aan het concert.

En ook wel een bijzondere: een vriendin van een vriendin die heel slecht alcohol verdroeg en die midden op een redelijk drukke weg besloot te gaan wildplassen (vol in het licht van de wachtende auto’s).

Ik heb het zelf wat betreft wildplassen nooit spannender gemaakt dan tegen schrikdraad pissen. Dat doe je maar 1x in je leven…
pi_218866663
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:02 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Waar ik in die kringloopwinkel altijd de pest aan had was dat klanten altijd kwaad op mij persoonlijk werden terwijl ik geen enkele zak te maken had met het beleid van de eigenaar. Dan moet je natuurlijk ook niet verbaasd opkijken als klant en eigenaar dat het personeel een keer terug blaft. Dat jullie moeten zeiken en schijten is echt niet mijn probleem.
Als ik al jouw commentaren lees dan hoor je niet echt thuis in welke functie dan ook waar je met publiek te maken hebt.

Was jouw werk in die kringloop een taakstraf of zo?
pi_218866681
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 13:29 schreef 215 het volgende:

[..]
Als ik al jouw commentaren lees dan hoor je niet echt thuis in welke functie dan ook waar je met publiek te maken hebt.

Van de andere kant hoop je dat zo’n kutwijf juist iemand met zijn instelling tegenkomt, die meteen de emmer onder haar reet vandaan had getrokken en over haar hoofd had gegoten. ;)

Mag je waarschijnlijk als beloning direct met ‘pensioen’, maar toch…
pi_218866686
quote:

[..]

Nee, ik was assistent-manager.
En jij bent zeker zo'n eikel die vindt dat klanten, ook de aso's, Immer en altijd op handen gedragen moeten worden?
pi_218866708
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 13:23 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik weet nog toen ik als student werkte in een winkel dat iemand in het pashokje had gepoept. Kwam de floor manager aan mij vragen om dat op te ruimen. Heb ik geweigerd. En daarna weigerde de rest het ook. Moest de floor manager het zelf gaan doen… ;)

Verder nog eens bij een concert meegemaakt dat een meid die naast mij stond op de eerste rij besloot daar ter plekke te gaan zitten plassen. Gelukkig liep het de andere kant op, want ik zit graag voorafgaand aan het concert.

En ook wel een bijzondere: een vriendin van een vriendin die heel slecht alcohol verdroeg en die midden op een redelijk drukke weg besloot te gaan wildplassen (vol in het licht van de wachtende auto’s).

Ik heb het zelf wat betreft wildplassen nooit spannender gemaakt dan tegen schrikdraad pissen. Dat doe je maar 1x in je leven…
Ik heb dat ook eens gedaan, toen ik keek was ik oprecht verbaasd dat m'n eikel niet uit elkaar was geklapt, want zo voelde het wel.
-nee-
pi_218866727
quote:
14s.gif Op donderdag 25 september 2025 13:38 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik heb dat ook eens gedaan, toen ik keek was ik oprecht verbaasd dat m'n eikel niet uit elkaar was geklapt, want zo voelde het wel.
Yep! Alsof die in tweeën gesplitst was. Ik was denk ik een jaar of 10, maar ik weet nog altijd precies waar het was en hoe het voelde.

Zelfs de eerste keer seks kan ik wat dat betreft minder goed terughalen kwa gevoel…
pi_218866745
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 13:23 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik heb ooit eens met m'n dronken kop op een perron van Rotterdam Centraal staan pissen :') Gelukkig wel midden in de nacht en ik hoop dat er 18 jaar geleden nog geen camera's waren :7

Ook een keer samen met mijn vriendin ergens in Kroatië in de bergen bij een verlaten ruïne met een prachtig uitzicht. Nog nooit zo romantisch gezeken als toen :P

quote:

[..]

Dit dus _O- Vraag me ook oprecht af of hij wel eens buiten komt. Het is toch de normaalste zaak van de wereld dat je op een gegeven moment een keer moet plassen, maar blijkbaar is van te voren thuis gaan genoeg volgens hem, ook als je een hele dag op pad bent.
pi_218866790
quote:
10s.gif Op donderdag 25 september 2025 13:44 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Ik heb ooit eens met m'n dronken kop op een perron van Rotterdam Centraal staan pissen :') Gelukkig wel midden in de nacht en ik hoop dat er 18 jaar geleden nog geen camera's waren :7

Bewakingscamera’s maken geen hele duidelijke beelden. Tijdje terug toen ik mijn vrouw van het vliegveld haalde had ik snel de auto geparkeerd op een verlaten terrein naast een bedrijfsgebouw.

Na afloop zagen we camera’s hangen… Nou, ik durf te wedden dat ze het kenteken niet eens goed hebben kunnen ontcijferen (voor zover de beelden al zijn bekeken, want dat doe je neem ik aan ook alleen maar als er iets is gebeurd).

Dus dat is allemaal niet zo spannend.
pi_218866838
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 13:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Bewakingscamera’s maken geen hele duidelijke beelden. Tijdje terug toen ik mijn vrouw van het vliegveld haalde had ik snel de auto geparkeerd op een verlaten terrein naast een bedrijfsgebouw.

Na afloop zagen we camera’s hangen… Nou, ik durf te wedden dat ze het kenteken niet eens goed hebben kunnen ontcijferen (voor zover de beelden al zijn bekeken, want dat doe je neem ik aan ook alleen maar als er iets is gebeurd).

Dus dat is allemaal niet zo spannend.
Huh, jij denkt dat de beelden niet goed waren en dus zijn ze niet goed?

Ik heb net nieuwe camera’s rond huis gehangen en bedrijf ook. 8K met PTZ en AI gezichtsherkenning en weet ik wat. Daarmee kun je in het donker in volle kleurenbeels inzoomen op iemands puistje en de kraters tellen.
Vakman pur sang
pi_218867329
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 13:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Huh, jij denkt dat de beelden niet goed waren en dus zijn ze niet goed?

Ik heb net nieuwe camera’s rond huis gehangen en bedrijf ook. 8K met PTZ en AI gezichtsherkenning en weet ik wat. Daarmee kun je in het donker in volle kleurenbeels inzoomen op iemands puistje en de kraters tellen.
Als ze ons goed in beeld hebben gehad, dan hoop ik dat ze er wat van opgestoken hebben. Ik kan mij er niet druk om maken.

Laat ik het anders zeggen: veruit de meeste bewakingscamera's zijn niet heel duidelijk.
pi_218867556
Dus iemand anders moest haar troep opruimen, als bedrijf zou ik de rekening hiervan bij de plassende vrouw opleggen
  Miss 200.000.000! donderdag 25 september 2025 @ 15:23:52 #112
367000 roos94
pi_218867604
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 13:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Daarmee kun je in het donker in volle kleurenbeels inzoomen op iemands puistje en de kraters tellen.
Dit is geil
pi_218867646
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 15:18 schreef TLC het volgende:
Dus iemand anders moest haar troep opruimen, als bedrijf zou ik de rekening hiervan bij de plassende vrouw opleggen
Gewoon met de boenmachine erover heen, is zo opgeruimd. Dat is het punt niet. Denk eerder dat het beter is om deze mevrouw wat manieren te leren. Opvoeding liet zo te zien te wensen over.
pi_218867710
Ik hoop dat nu deze mevrouw zich overal ziet ze wel wat schaamte kent nu. Als dat nog steeds niet het geval is is het een verloren zaak.
pi_218867946
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 13:35 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Nee, ik was assistent-manager.
En jij bent zeker zo'n eikel die vindt dat klanten, ook de aso's, Immer en altijd op handen gedragen moeten worden?
Loopjongen dus voor een ander dus die het kennelijk nodig heeft om anderen in de zeik te zetten.

En ja, iedereen, ongeacht klant of niet moet je met respect behandelen. Dat is iets anders dan altijd iedereen zn zin geven maar wel een een behoorlijke manier te woord staan.
pi_218868364
Ipv rechtstreeks op de vloer te plassen..
Waarom de moeite doen met die emmer die ze toch zou omgooien?

[ Bericht 1% gewijzigd door Lenny77 op 25-09-2025 22:59:24 ]
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_218868408
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 16:03 schreef 215 het volgende:

[..]
Loopjongen dus voor een ander dus die het kennelijk nodig heeft om anderen in de zeik te zetten.

En ja, iedereen, ongeacht klant of niet moet je met respect behandelen. Dat is iets anders dan altijd iedereen zn zin geven maar wel een een behoorlijke manier te woord staan.
Ga gewoon zeiken een schijten voor je van huis gaat.
pi_218868702
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 17:03 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Ga gewoon zeiken een schijten voor je van huis gaat.
Dus als je veel winkels te bezoeken hebt dan ga je een uurtje naar de supermarkt, dan naar huis om te pissen, dan terug naar de stad om naar het tuincentrum te gaan, dan weer terug naar huis om nog een keer te pissen, dan weer terug naar de stad voor de kledingwinkel etc etc?
pi_218868729
quote:
10s.gif Op donderdag 25 september 2025 17:45 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Dus als je veel winkels te bezoeken hebt dan ga je een uurtje naar de supermarkt, dan naar huis om te pissen, dan terug naar de stad om naar het tuincentrum te gaan, dan weer terug naar huis om nog een keer te pissen, dan weer terug naar de stad voor de kledingwinkel etc etc?
Dat jij om het uur moet zeiken of om het even welk tijdstip is 100% jouw probleem.
pi_218868748
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 16:03 schreef 215 het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoeveel respect jij nog zou hebben als jij aan het eind van de dag de zooi op een openbaar toilet moet opruimen dag in dag uit.
pi_218868772
Als je moet dan moet je.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_218868798
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 17:49 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Dat jij om het uur moet zeiken of om het even welk tijdstip is 100% jouw probleem.
Een beetje mens met gezond verstand zou ervoor gezorgd hebben dat er voldoende openbare toiletten zouden zijn voor de drinkebroers en de drinkezusters.
pi_218868807
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 18:00 schreef torentje het volgende:

[..]
Een beetje mens met gezond verstand zou ervoor gezorgd hebben dat er voldoende openbare toiletten zouden zijn voor de drinkebroers en de drinkezusters.
En een beetje mensen met gezond verstand zouden zo'n toilet toegankelijk en schoonhouden voor iedereen, maar nee, een paar mongolen verpesten het en de winkeleigenaar en het personeel krijgen de schuld.
pi_218868812
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 17:49 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Jij vindt het raar dat je tussendoor een keer moet plassen als je veel te doen hebt en van pak hem beet 10:00 tot 17:00 van huis bent ja?
  donderdag 25 september 2025 @ 18:29:32 #125
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_218868951
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 16:57 schreef Lenny77 het volgende:
Ipv rechtstreeks op de vloer te plassen..
Waarom de moeite doen met die emmer die toch zou omgooien?
Omdat je bij het op de grond plassen het risico loopt op je schoenen/kleding te spetteren.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_218870638
Die emmer kun je iig weggooien :r
pi_218870972
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 03:20 schreef ootjekatootje het volgende:
wild geplast in park in Breda.

Walgelijk
Inderdaad, wildplassen is walgelijk
Colleziono francobolli di bambini
  donderdag 25 september 2025 @ 23:48:49 #128
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_218871842
Is die man die daar staat Fred Emmer?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')