Ik heb ook dat soort situaties gehad, zeker toen ik zwanger was.quote:Op donderdag 25 september 2025 02:08 schreef Invisibli het volgende:
Zo dat is adequaat handelen. Heb ik ook weleens willen doen, tegen iemands been aanpissen omdat die zijn klantentoilet weggehaald had.
Lijkt me geweldig en het lucht ook direct op.
Ben je debiel? Er is een personeelstoilet en een klantentoilet. Het klantentoilet is kapot. Dus mevrouw kan er geen gebruik van maken. Vlakbij zat een open fastfoodrestaurant daar kon ze naartoe. Maar deze Karen wilde wel even lekker stennis schoppen.quote:Op donderdag 25 september 2025 05:57 schreef 2172619626795 het volgende:
Volgens het tuincentrum was “het toilet verstopt”.
Hou toch op manAlsof het personeel daar de hele werkdag hun behoefte moet ophouden. Ze hadden die vrouw gewoon gebruik moeten laten maken van het toilet gezien de hoge nood.
Dom volk van beide kanten.
Wil je niet gelijk zo’n vijandige toon aanslaan?quote:Op donderdag 25 september 2025 07:03 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ben je debiel? Er is een personeelstoilet en een klantentoilet. Het klantentoilet is kapot. Dus mevrouw kan er geen gebruik van maken. Vlakbij zat een open fastfoodrestaurant daar kon ze naartoe. Maar deze Karen wilde wel even lekker stennis schoppen.
Gezien het extreme gedrag van deze dame, vermoed ik dat het waarschijnlijk een ultieme kutklant in het algemeen is, die ze niet het vriendelijke gebaar van het personeelstoilet willen bieden.quote:Op donderdag 25 september 2025 07:08 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Wil je niet gelijk zo’n vijandige toon aanslaan?
Dat je vastgeketende huismoeder bent wil niet zeggen dat dit de eerste reflex moet zijn zodra je wakker gejankt wordt.
Ik zie het je dochter later ook doen.quote:Op donderdag 25 september 2025 04:50 schreef roos94 het volgende:
Dit soort mensen moet je even een jaartje opsluiten. Namen en rugnummers, kom maar door.
Dat zou ook goed kunnen iddquote:Op donderdag 25 september 2025 07:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Gezien het extreme gedrag van deze dame, vermoed ik dat het waarschijnlijk een ultieme kutklant in het algemeen is, die ze niet het vriendelijke gebaar van het personeelstoilet willen bieden.
Dacht dat dit regelmatig voorkwam.quote:De Toiletalliantie, een belangenorganisatie die zich inzet voor meer openbare toiletten, herkent de frustratie van de vrouw. "We krijgen heel regelmatig dit soort meldingen", vertelde een woordvoerder. "Toiletten zijn vaak niet beschikbaar." Dat er met urine wordt gegooid, is volgens de organisatie wel zeldzaam.
Ik werkte vroeger ook in een grote winkel en de enige klant die ik herkende was een presentator van de NOS. Je bent helemaal anoniem als klant op dat soort plekken.quote:Op donderdag 25 september 2025 07:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Gezien het extreme gedrag van deze dame, vermoed ik dat het waarschijnlijk een ultieme kutklant in het algemeen is, die ze niet het vriendelijke gebaar van het personeelstoilet willen bieden.
Bij het kenbaar maken van je ongenoegen, door middel van het door de winkel keilen van je pis, heb je dan wel meer gedoe.quote:Op donderdag 25 september 2025 07:36 schreef hondonspain het volgende:
Waarom emmer in tuincentrum, gelijk tussen de bosjes
Dit dus. Ik heb af en toe darmproblemen maar het is godgeklaagd om in Nederland een openbare wc te vinden.quote:Op donderdag 25 september 2025 07:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Die emmer leeg gooien door de zaak is wat overdreven, maar verder vind ik het eigenlijk wel een stoere actie. Er zijn in Nederland al bedroevend weinig openbare wc's en als je dan ook nog eens geweigerd wordt als je nodig moet..
Mag je vaak de hoofdprijs betalen ook nog.quote:Op donderdag 25 september 2025 08:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dit dus. Ik heb af en toe darmproblemen maar het is godgeklaagd om in Nederland een openbare wc te vinden.
Klant is koning. Altijd vriendelijk blijven.quote:Op donderdag 25 september 2025 07:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dus iedereen die dag op je personeelstoilet laten schijten?quote:Op donderdag 25 september 2025 08:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klant is koning. Altijd vriendelijk blijven.
Als je vaak ziet hoe smerig Nederlanders een openbare toilet achterlaten snap ik wel dat ze geen toilet beschikbaar hebben voor klanten.quote:Op donderdag 25 september 2025 07:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Die emmer leeg gooien door de zaak is wat overdreven, maar verder vind ik het eigenlijk wel een stoere actie. Er zijn in Nederland al bedroevend weinig openbare wc's en als je dan ook nog eens geweigerd wordt als je nodig moet..
ze had ook met die emmer naar het toilethokje kunnen gaan , daar plassen en de emmer daar leegkieperen in de gootsteen.quote:Op donderdag 25 september 2025 08:40 schreef VEM2012 het volgende:
Het is natuurlijk wel raar dat er zo weinig publieke toiletten zijn.
De reactie is wel vrij stuitend. Dat je als je nodig moet een emmer gebruikt, ok… maar vervolgens de emmer leegkieperen in het gangpad, dan ben je echt een kutwijf.
Die kerel staat er ook een beetje bij alsof hij door schade en schande heeft geleerd dat hij zijn vrouw niet tegen moet spreken. Dan krijgt hij waarschijnlijk klappen.
Het zal er wel een uit ‘t Heike zijn… Maar goed, het is duidelijk dat ze vooral haar punt aan het maken was.quote:Op donderdag 25 september 2025 08:45 schreef roos94 het volgende:
[..]
ze had ook met die emmer naar het toilethokje kunnen gaan , daar plassen en de emmer daar leegkieperen in de gootsteen.
Of zoals ik al zei, even verderop naar de McDrek .
maar nee, sommige mensen willen graag een showtje voeren. Als ik winkelmanager was kwam dit wijf nooit meer binnen.
Ja zeker klanten die nodig moeten.quote:Op donderdag 25 september 2025 08:34 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dus iedereen die dag op je personeelstoilet laten schijten?
Heb je weleens een rondje openbare wc's in winkels gedaan, en gezien hoe mensen het daar achterlaten?
Misschien is dat zo in dames toiletten want ik kom het zelden tot nooit tegen dat een wc werkelijk echt smerig is.quote:Op donderdag 25 september 2025 08:34 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heb je weleens een rondje openbare wc's in winkels gedaan, en gezien hoe mensen het daar achterlaten?
quote:Op donderdag 25 september 2025 07:52 schreef Ed1234 het volgende:
“De vrouw vroeg hem of ze gebruik kon maken van de wc, maar die was verstopt”
Ik moest even een paar seconden nadenken over deze zin…
Er zijn landen in de buurt waar het strafbaar is iemand te weigeren he.quote:Op donderdag 25 september 2025 08:34 schreef roos94 het volgende:
[..]
Personeel zelf staat ook nog steeds voor een raadsel. Waar stond die wc nou toch?quote:Op donderdag 25 september 2025 07:52 schreef Ed1234 het volgende:
“De vrouw vroeg hem of ze gebruik kon maken van de wc, maar die was verstopt”
Ik moest even een paar seconden nadenken over deze zin…
dus voor de kassa in een emmer pissen en de urine rondstrooien is de enige optie?quote:Op donderdag 25 september 2025 09:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er zijn landen in de buurt waar het strafbaar is iemand te weigeren he.
Als je moet, dan moet je.
Kan wel gezien de locatie. Roosendaal heeft overigens bepaald geen tekort aan asociale figuren, maar dat is meer Perron Nul publiek. Die zie ik niet snel naar een tuincentrum gaan.quote:Op donderdag 25 september 2025 09:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het zal er wel een uit ‘t Heike zijn… Maar goed, het is duidelijk dat ze vooral haar punt aan het maken was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |