Ik heb ook dat soort situaties gehad, zeker toen ik zwanger was.quote:Op donderdag 25 september 2025 02:08 schreef Invisibli het volgende:
Zo dat is adequaat handelen. Heb ik ook weleens willen doen, tegen iemands been aanpissen omdat die zijn klantentoilet weggehaald had.
Lijkt me geweldig en het lucht ook direct op.
Ben je debiel? Er is een personeelstoilet en een klantentoilet. Het klantentoilet is kapot. Dus mevrouw kan er geen gebruik van maken. Vlakbij zat een open fastfoodrestaurant daar kon ze naartoe. Maar deze Karen wilde wel even lekker stennis schoppen.quote:Op donderdag 25 september 2025 05:57 schreef 2172619626795 het volgende:
Volgens het tuincentrum was “het toilet verstopt”.
Hou toch op manAlsof het personeel daar de hele werkdag hun behoefte moet ophouden. Ze hadden die vrouw gewoon gebruik moeten laten maken van het toilet gezien de hoge nood.
Dom volk van beide kanten.
Wil je niet gelijk zo’n vijandige toon aanslaan?quote:Op donderdag 25 september 2025 07:03 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ben je debiel? Er is een personeelstoilet en een klantentoilet. Het klantentoilet is kapot. Dus mevrouw kan er geen gebruik van maken. Vlakbij zat een open fastfoodrestaurant daar kon ze naartoe. Maar deze Karen wilde wel even lekker stennis schoppen.
Gezien het extreme gedrag van deze dame, vermoed ik dat het waarschijnlijk een ultieme kutklant in het algemeen is, die ze niet het vriendelijke gebaar van het personeelstoilet willen bieden.quote:Op donderdag 25 september 2025 07:08 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Wil je niet gelijk zo’n vijandige toon aanslaan?
Dat je vastgeketende huismoeder bent wil niet zeggen dat dit de eerste reflex moet zijn zodra je wakker gejankt wordt.
Ik zie het je dochter later ook doen.quote:Op donderdag 25 september 2025 04:50 schreef roos94 het volgende:
Dit soort mensen moet je even een jaartje opsluiten. Namen en rugnummers, kom maar door.
Dat zou ook goed kunnen iddquote:Op donderdag 25 september 2025 07:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Gezien het extreme gedrag van deze dame, vermoed ik dat het waarschijnlijk een ultieme kutklant in het algemeen is, die ze niet het vriendelijke gebaar van het personeelstoilet willen bieden.
Dacht dat dit regelmatig voorkwam.quote:De Toiletalliantie, een belangenorganisatie die zich inzet voor meer openbare toiletten, herkent de frustratie van de vrouw. "We krijgen heel regelmatig dit soort meldingen", vertelde een woordvoerder. "Toiletten zijn vaak niet beschikbaar." Dat er met urine wordt gegooid, is volgens de organisatie wel zeldzaam.
Ik werkte vroeger ook in een grote winkel en de enige klant die ik herkende was een presentator van de NOS. Je bent helemaal anoniem als klant op dat soort plekken.quote:Op donderdag 25 september 2025 07:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Gezien het extreme gedrag van deze dame, vermoed ik dat het waarschijnlijk een ultieme kutklant in het algemeen is, die ze niet het vriendelijke gebaar van het personeelstoilet willen bieden.
Bij het kenbaar maken van je ongenoegen, door middel van het door de winkel keilen van je pis, heb je dan wel meer gedoe.quote:Op donderdag 25 september 2025 07:36 schreef hondonspain het volgende:
Waarom emmer in tuincentrum, gelijk tussen de bosjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |