abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218866681
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 13:29 schreef 215 het volgende:

[..]
Als ik al jouw commentaren lees dan hoor je niet echt thuis in welke functie dan ook waar je met publiek te maken hebt.

Was jouw werk in die kringloop een taakstraf of zo?
Van de andere kant hoop je dat zo’n kutwijf juist iemand met zijn instelling tegenkomt, die meteen de emmer onder haar reet vandaan had getrokken en over haar hoofd had gegoten. ;)

Mag je waarschijnlijk als beloning direct met ‘pensioen’, maar toch…
pi_218866686
quote:

[..]
Als ik al jouw commentaren lees dan hoor je niet echt thuis in welke functie dan ook waar je met publiek te maken hebt.

Nee, ik was assistent-manager.
En jij bent zeker zo'n eikel die vindt dat klanten, ook de aso's, Immer en altijd op handen gedragen moeten worden?
pi_218866708
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 13:23 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik weet nog toen ik als student werkte in een winkel dat iemand in het pashokje had gepoept. Kwam de floor manager aan mij vragen om dat op te ruimen. Heb ik geweigerd. En daarna weigerde de rest het ook. Moest de floor manager het zelf gaan doen… ;)

Verder nog eens bij een concert meegemaakt dat een meid die naast mij stond op de eerste rij besloot daar ter plekke te gaan zitten plassen. Gelukkig liep het de andere kant op, want ik zit graag voorafgaand aan het concert.

En ook wel een bijzondere: een vriendin van een vriendin die heel slecht alcohol verdroeg en die midden op een redelijk drukke weg besloot te gaan wildplassen (vol in het licht van de wachtende auto’s).

Ik heb het zelf wat betreft wildplassen nooit spannender gemaakt dan tegen schrikdraad pissen. Dat doe je maar 1x in je leven…
Ik heb dat ook eens gedaan, toen ik keek was ik oprecht verbaasd dat m'n eikel niet uit elkaar was geklapt, want zo voelde het wel.
-nee-
pi_218866727
quote:
14s.gif Op donderdag 25 september 2025 13:38 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik heb dat ook eens gedaan, toen ik keek was ik oprecht verbaasd dat m'n eikel niet uit elkaar was geklapt, want zo voelde het wel.
Yep! Alsof die in tweeën gesplitst was. Ik was denk ik een jaar of 10, maar ik weet nog altijd precies waar het was en hoe het voelde.

Zelfs de eerste keer seks kan ik wat dat betreft minder goed terughalen kwa gevoel…
pi_218866745
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 13:23 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik weet nog toen ik als student werkte in een winkel dat iemand in het pashokje had gepoept. Kwam de floor manager aan mij vragen om dat op te ruimen. Heb ik geweigerd. En daarna weigerde de rest het ook. Moest de floor manager het zelf gaan doen… ;)

Verder nog eens bij een concert meegemaakt dat een meid die naast mij stond op de eerste rij besloot daar ter plekke te gaan zitten plassen. Gelukkig liep het de andere kant op, want ik zit graag voorafgaand aan het concert.

En ook wel een bijzondere: een vriendin van een vriendin die heel slecht alcohol verdroeg en die midden op een redelijk drukke weg besloot te gaan wildplassen (vol in het licht van de wachtende auto’s).

Ik heb het zelf wat betreft wildplassen nooit spannender gemaakt dan tegen schrikdraad pissen. Dat doe je maar 1x in je leven…
Ik heb ooit eens met m'n dronken kop op een perron van Rotterdam Centraal staan pissen :') Gelukkig wel midden in de nacht en ik hoop dat er 18 jaar geleden nog geen camera's waren :7

Ook een keer samen met mijn vriendin ergens in Kroatië in de bergen bij een verlaten ruïne met een prachtig uitzicht. Nog nooit zo romantisch gezeken als toen :P

quote:

[..]

Dit dus _O- Vraag me ook oprecht af of hij wel eens buiten komt. Het is toch de normaalste zaak van de wereld dat je op een gegeven moment een keer moet plassen, maar blijkbaar is van te voren thuis gaan genoeg volgens hem, ook als je een hele dag op pad bent.
pi_218866790
quote:
10s.gif Op donderdag 25 september 2025 13:44 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Ik heb ooit eens met m'n dronken kop op een perron van Rotterdam Centraal staan pissen :') Gelukkig wel midden in de nacht en ik hoop dat er 18 jaar geleden nog geen camera's waren :7

Bewakingscamera’s maken geen hele duidelijke beelden. Tijdje terug toen ik mijn vrouw van het vliegveld haalde had ik snel de auto geparkeerd op een verlaten terrein naast een bedrijfsgebouw.

Na afloop zagen we camera’s hangen… Nou, ik durf te wedden dat ze het kenteken niet eens goed hebben kunnen ontcijferen (voor zover de beelden al zijn bekeken, want dat doe je neem ik aan ook alleen maar als er iets is gebeurd).

Dus dat is allemaal niet zo spannend.
pi_218866838
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 13:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Bewakingscamera’s maken geen hele duidelijke beelden. Tijdje terug toen ik mijn vrouw van het vliegveld haalde had ik snel de auto geparkeerd op een verlaten terrein naast een bedrijfsgebouw.

Na afloop zagen we camera’s hangen… Nou, ik durf te wedden dat ze het kenteken niet eens goed hebben kunnen ontcijferen (voor zover de beelden al zijn bekeken, want dat doe je neem ik aan ook alleen maar als er iets is gebeurd).

Dus dat is allemaal niet zo spannend.
Huh, jij denkt dat de beelden niet goed waren en dus zijn ze niet goed?

Ik heb net nieuwe camera’s rond huis gehangen en bedrijf ook. 8K met PTZ en AI gezichtsherkenning en weet ik wat. Daarmee kun je in het donker in volle kleurenbeels inzoomen op iemands puistje en de kraters tellen.
Vakman pur sang
pi_218867329
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 13:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Huh, jij denkt dat de beelden niet goed waren en dus zijn ze niet goed?

Ik heb net nieuwe camera’s rond huis gehangen en bedrijf ook. 8K met PTZ en AI gezichtsherkenning en weet ik wat. Daarmee kun je in het donker in volle kleurenbeels inzoomen op iemands puistje en de kraters tellen.
Als ze ons goed in beeld hebben gehad, dan hoop ik dat ze er wat van opgestoken hebben. Ik kan mij er niet druk om maken.

Laat ik het anders zeggen: veruit de meeste bewakingscamera's zijn niet heel duidelijk.
pi_218867556
Dus iemand anders moest haar troep opruimen, als bedrijf zou ik de rekening hiervan bij de plassende vrouw opleggen
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Miss 200.000.000! donderdag 25 september 2025 @ 15:23:52 #112
367000 roos94
pi_218867604
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 13:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Daarmee kun je in het donker in volle kleurenbeels inzoomen op iemands puistje en de kraters tellen.
Dit is geil
pi_218867646
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 15:18 schreef TLC het volgende:
Dus iemand anders moest haar troep opruimen, als bedrijf zou ik de rekening hiervan bij de plassende vrouw opleggen
Gewoon met de boenmachine erover heen, is zo opgeruimd. Dat is het punt niet. Denk eerder dat het beter is om deze mevrouw wat manieren te leren. Opvoeding liet zo te zien te wensen over.
pi_218867710
Ik hoop dat nu deze mevrouw zich overal ziet ze wel wat schaamte kent nu. Als dat nog steeds niet het geval is is het een verloren zaak.
pi_218867946
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 13:35 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Nee, ik was assistent-manager.
En jij bent zeker zo'n eikel die vindt dat klanten, ook de aso's, Immer en altijd op handen gedragen moeten worden?
Loopjongen dus voor een ander dus die het kennelijk nodig heeft om anderen in de zeik te zetten.

En ja, iedereen, ongeacht klant of niet moet je met respect behandelen. Dat is iets anders dan altijd iedereen zn zin geven maar wel een een behoorlijke manier te woord staan.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_218868364
Ipv rechtstreeks op de vloer te plassen..
Waarom de moeite doen met die emmer die ze toch zou omgooien?

[ Bericht 1% gewijzigd door Lenny77 op 25-09-2025 22:59:24 ]
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_218868408
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 16:03 schreef 215 het volgende:

[..]
Loopjongen dus voor een ander dus die het kennelijk nodig heeft om anderen in de zeik te zetten.

En ja, iedereen, ongeacht klant of niet moet je met respect behandelen. Dat is iets anders dan altijd iedereen zn zin geven maar wel een een behoorlijke manier te woord staan.
Ga gewoon zeiken een schijten voor je van huis gaat.
pi_218868702
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 17:03 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Ga gewoon zeiken een schijten voor je van huis gaat.
Dus als je veel winkels te bezoeken hebt dan ga je een uurtje naar de supermarkt, dan naar huis om te pissen, dan terug naar de stad om naar het tuincentrum te gaan, dan weer terug naar huis om nog een keer te pissen, dan weer terug naar de stad voor de kledingwinkel etc etc?
pi_218868729
quote:
10s.gif Op donderdag 25 september 2025 17:45 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Dus als je veel winkels te bezoeken hebt dan ga je een uurtje naar de supermarkt, dan naar huis om te pissen, dan terug naar de stad om naar het tuincentrum te gaan, dan weer terug naar huis om nog een keer te pissen, dan weer terug naar de stad voor de kledingwinkel etc etc?
Dat jij om het uur moet zeiken of om het even welk tijdstip is 100% jouw probleem.
pi_218868748
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 16:03 schreef 215 het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoeveel respect jij nog zou hebben als jij aan het eind van de dag de zooi op een openbaar toilet moet opruimen dag in dag uit.
pi_218868772
Als je moet dan moet je.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_218868798
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 17:49 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Dat jij om het uur moet zeiken of om het even welk tijdstip is 100% jouw probleem.
Een beetje mens met gezond verstand zou ervoor gezorgd hebben dat er voldoende openbare toiletten zouden zijn voor de drinkebroers en de drinkezusters.
pi_218868807
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 18:00 schreef torentje het volgende:

[..]
Een beetje mens met gezond verstand zou ervoor gezorgd hebben dat er voldoende openbare toiletten zouden zijn voor de drinkebroers en de drinkezusters.
En een beetje mensen met gezond verstand zouden zo'n toilet toegankelijk en schoonhouden voor iedereen, maar nee, een paar mongolen verpesten het en de winkeleigenaar en het personeel krijgen de schuld.
pi_218868812
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 17:49 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Jij vindt het raar dat je tussendoor een keer moet plassen als je veel te doen hebt en van pak hem beet 10:00 tot 17:00 van huis bent ja?
  donderdag 25 september 2025 @ 18:29:32 #125
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_218868951
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 16:57 schreef Lenny77 het volgende:
Ipv rechtstreeks op de vloer te plassen..
Waarom de moeite doen met die emmer die toch zou omgooien?
Omdat je bij het op de grond plassen het risico loopt op je schoenen/kleding te spetteren.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_218870638
Die emmer kun je iig weggooien :r
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_218870972
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 03:20 schreef ootjekatootje het volgende:
wild geplast in park in Breda.

Walgelijk
Inderdaad, wildplassen is walgelijk
Colleziono francobolli di bambini
  donderdag 25 september 2025 @ 23:48:49 #128
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_218871842
Is die man die daar staat Fred Emmer?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')