abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 september 2025 @ 11:49:40 #61
3542 Gia
User under construction
pi_218865620
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:48 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik raad die mevrouw aan een plaspas aan te schaffen.

Er zijn mensen die hun plas niet op kunnen houden om medische redenen. Misschien was dit bij haar ook wel het geval. Ik begrijp deze actie best.
Daarbij heeft een gemiddeld tuincentrum zowel een heren als een damestoilet. Allebei verstopt? En in geval van hoge nood, laat je iemand gebruik maken van het personeelstoilet.
Tot hier geef ik je 100% gelijk.
quote:
Dame heeft gelijk!
Nee, de dame had best een iets minder prominent plekje kunnen 'zoeken' en het leegstorten is natuurlijk geheel van de pot gerukt (sic.)
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_218865641
We gaan hier voorbij aan het feit dat de winkel zegt dat de wc verstopt is en dat kan best. Waarom wordt er van uit gegaan dat het gelogen is? Wc's kunnen verstoppen. Bij mij op het werk ook weleens gehad. Je hoeft naar een paar mensen te hebben die een massa wc papier gebruiken en je kan al een probleem hebben.
  donderdag 25 september 2025 @ 11:53:24 #64
3542 Gia
User under construction
pi_218865648
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:29 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Moet je als klant gewoon zorgen dat je met je mongolenkop gezeken en gescheten hebt voor je van huis gaat. Zoals ik hier boven al zei, je gaat bij de Albert Heijn of de Hema ook niet naar de plee.
Ik ga regelmatig bij de Albert Heijn naar de wc. Wat is dat voor onzin dat dit niet zou kunnen. Onze AH heeft gewoon een bezoekerstoilet. Sowieso heb ik plasmedicatie. Die begint ongeveer een uur na inname te werken en dan moet ik elk kwartier tot 20 minuten een plas doen. En dat duurt ongeveer anderhalf uur. Uiteraard ga ik altijd eerst thuis naar het toilet voordat ik boodschappen ga doen, maar het komt voor dat ik dan alsnog moet voordat ik de winkel weer uit ben. Ik ben wel blij dat onze Appie gewoon een bezoekerstoilet heeft.
  donderdag 25 september 2025 @ 11:55:09 #65
3542 Gia
User under construction
pi_218865665
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
We gaan hier voorbij aan het feit dat de winkel zegt dat de wc verstopt is en dat kan best. Waarom wordt er van uit gegaan dat het gelogen is? Wc's kunnen verstoppen. Bij mij op het werk ook weleens gehad. Je hoeft naar een paar mensen te hebben die een massa wc papier gebruiken en je kan al een probleem hebben.
Klopt, de wc kan verstopt zijn, maar er is ook nog een personeelstoilet. Die kunnen echt niet de hele dag hun behoefte ophouden. De winkel had die mevrouw even daar naartoe kunnen begeleiden.
pi_218865671
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:29 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Moet je als klant gewoon zorgen dat je met je mongolenkop gezeken en gescheten hebt voor je van huis gaat. Zoals ik hier boven al zei, je gaat bij de Albert Heijn of de Hema ook niet naar de plee.
Sommige mensen zijn een hele dag op pad en niet alleen dat uurtje naar het tuincentrum.

Of er zijn medische redenen, misschien is ze zwanger, weet jij veel.
pi_218865674
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:04 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Sowieso zou ik als baas zijnde 5 liter pis van verschillende dieren verzamelen, haar volgen naar haar toko en vervolgens de hele tyfuszooi eronder smeren met dierenzeik.
https://halfamillion.band(...)-piss-its-everywhere
pi_218865688
quote:
10s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:55 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Sommige mensen zijn een hele dag op pad en niet alleen dat uurtje naar het tuincentrum.

Of er zijn medische redenen, misschien is ze zwanger, weet jij veel.
Of misschien (heel misschien) is de dame in kwestie gewoon een kut tokkie? :)
pi_218865721
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:48 schreef 215 het volgende:

[..]
Nou, als een zaak geen wc wil openstellen voor klanten in nood dan moet je ook niet verbaasd zijn als er hoekjes in of buiten de winkel niet zo fris ruiken...

Waarom moet een kapper, waar je normaal ook binnen een kwartier weer weg bent wel een wc ter beschikking stellen en een kringloop waar je een uurtje verblijft om een 'nieuwe' keuken outfit te scoren niet?
Ik ben heel erg benieuwd naar jouw kapsel als jij altijd binnen een kwartier weer buiten staat.
pi_218865751
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:48 schreef 215 het volgende:

[..]
Waarom moet een kapper, waar je normaal ook binnen een kwartier weer weg bent wel een wc ter beschikking stellen en een kringloop waar je een uurtje verblijft om een 'nieuwe' keuken outfit te scoren niet?
Zeg dat je straatarm bent zonder te zeggen dat je straatarm bent :P
-nee-
  Miss 200.000.000! donderdag 25 september 2025 @ 12:01:46 #71
367000 roos94
pi_218865754
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:55 schreef Gia het volgende:

[..]
Klopt, de wc kan verstopt zijn, maar er is ook nog een personeelstoilet. Die kunnen echt niet de hele dag hun behoefte ophouden. De winkel had die mevrouw even daar naartoe kunnen begeleiden.
We weten precies niets hoe deze vrouw iets gevraagd heeft.

Hallo, ik heb een probleempje, ik moet vreselijk nodig naar het toilet, maar jullie klantenwc is verstopt. Zou u mij misschien kunnen helpen?

Hé, ik moet pissen en die kut wc is weer verstopt voor de honderdste keer godverdomme dat is helemaal achterlijk, toon mij een andere plee?

En de mensen die denken dat optie nr 2 gelogen is hebben nooit in een winkel gewerkt.
pi_218865759
Waar ik in die kringloopwinkel altijd de pest aan had was dat klanten altijd kwaad op mij persoonlijk werden terwijl ik geen enkele zak te maken had met het beleid van de eigenaar. Dan moet je natuurlijk ook niet verbaasd opkijken als klant en eigenaar dat het personeel een keer terug blaft. Dat jullie moeten zeiken en schijten is echt niet mijn probleem.
  Miss 200.000.000! donderdag 25 september 2025 @ 12:03:54 #73
367000 roos94
pi_218865772
De eigenaar van het tuincentrum zegt tegen NU.nl dat de vrouw eerder aan hem had gevraagd of ze naar de wc mocht. Hij moest haar vertellen dat de bezoekerstoiletten verstopt waren, doordat bezoekers "van alles in het toilet gooiden". De vrouw ging volgens de eigenaar enorm tekeer. "Ze ging helemaal uit haar dak."

Normaal had hij haar het personeelstoilet aangeboden, zegt hij. "Maar als je op een bepaalde manier wordt bejegend, houdt het op bij ons. Het is een service die we graag verlenen, maar geen verplichting."

Oftewel, aso tokkie vroeg op aso manier om een wc en kreeg toen deksel op de neus.

Dat mensen deze vrouw nog verdedigen is echt next level.
pi_218865778
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:57 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Of misschien (heel misschien) is de dame in kwestie gewoon een kut tokkie? :)
Dat is in dit geval wel het meest waarschijnlijk gezien ze uiteindelijk ook nog besloot die emmer door de hele winkel heen te pleuren. Maar wat ik eerder al aangaf, plassen in die emmer an sich vind ik best een stoere actie. Ik had mijn vrouw die ballen ook wel gegund toen ze nog zwanger was om een punt te maken.
pi_218865794
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:55 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik weet het niet. Als je eerst door een garderobe, kantine e.d. moet lopen voordat je bij een personeelstoilet bent, ik weet niet of je daar ook klanten wil laten lopen. Dat is iets van het bedrijf zelf.

Wij hebben welgeteld één toilet in het AH filiaal waar ik werk en is gelijk achter het magazijndeur gelegen. Als klanten, eender wie, vraagt om te plassen maak ik daar gaan probleem van, maar het gebeurt bij ons niet zo vaak. Wat me opvalt is dat niemand (ja, letterlijk niemand tot nu toe) even een bedankje geeft. Zo van, bedankt dat ik hier even mag plassen. Het klinkt misschien stom dat ik hierover val, maar ik vind dat gewoon netjes.
  donderdag 25 september 2025 @ 12:06:33 #76
3542 Gia
User under construction
pi_218865796
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:01 schreef roos94 het volgende:

[..]
We weten precies niets hoe deze vrouw iets gevraagd heeft.

Hallo, ik heb een probleempje, ik moet vreselijk nodig naar het toilet, maar jullie klantenwc is verstopt. Zou u mij misschien kunnen helpen?

Hé, ik moet pissen en die kut wc is weer verstopt voor de honderdste keer godverdomme dat is helemaal achterlijk, toon mij een andere plee?

En de mensen die denken dat optie nr 2 gelogen is hebben nooit in een winkel gewerkt.
Dit is wel heel erg invullen. Voor hetzelfde geld heeft ze gevraagd: Kan ik misschien even naar de wc en is toen gezegd: "Sorry mevrouw maar de WC is verstopt." En dat ze toen wellicht feller heeft gevraagd: Maar waar gaat het personeel dan naar het toilet? "Tja mevrouw, die wc is niet voor klanten."

Kan ook! Toch?
  Miss 200.000.000! donderdag 25 september 2025 @ 12:07:24 #77
367000 roos94
pi_218865803
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:06 schreef Gia het volgende:

[..]
Dit is wel heel erg invullen. Voor hetzelfde geld heeft ze gevraagd: Kan ik misschien even naar de wc en is toen gezegd: "Sorry mevrouw maar de WC is verstopt." En dat ze toen wellicht feller heeft gevraagd: Maar waar gaat het personeel dan naar het toilet? "Tja mevrouw, die wc is niet voor klanten."

Kan ook! Toch?
Tuurlijk, en dan schuift deze beschaafde vrouw rustig haar urine door de winkel heen. Omdat het zo'n fijn vriendelijk mens is.
pi_218865804
Je zal maar naast het Malieveld wonen. komt iedere linkse of rechtse protestantganger aan je deurbel hangen om te vragen of het even bij jou kan omdat de dixies ook smerig zijn of er helemaal niet zijn. Ga maar lekker op het Binnenhof zitten kakken en zeiken.
pi_218865837
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:03 schreef roos94 het volgende:
De eigenaar van het tuincentrum zegt tegen NU.nl dat de vrouw eerder aan hem had gevraagd of ze naar de wc mocht. Hij moest haar vertellen dat de bezoekerstoiletten verstopt waren, doordat bezoekers "van alles in het toilet gooiden". De vrouw ging volgens de eigenaar enorm tekeer. "Ze ging helemaal uit haar dak."

Normaal had hij haar het personeelstoilet aangeboden, zegt hij. "Maar als je op een bepaalde manier wordt bejegend, houdt het op bij ons. Het is een service die we graag verlenen, maar geen verplichting."

Oftewel, aso tokkie vroeg op aso manier om een wc en kreeg toen deksel op de neus.

Dat mensen deze vrouw nog verdedigen is echt next level.
Precies! daarom heb ik ook zo'n hekel aan dat soort verhalen. je zorgt netjes dat er een toiletgelegenheid is, maar omdat het publiek zelf te asociaal en te mongool is om het voor iedereen bruikbaar te houden heb jij het gedaan. En achteraf is er een of andere onderbebetaalde hulp die de teringzooi kan opruimen.

Daarom steeds meer begrip voor gelegenheden zonder openbaar toilet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Joopklepzeiker op 25-09-2025 12:17:24 ]
  donderdag 25 september 2025 @ 12:11:01 #80
3542 Gia
User under construction
pi_218865843
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:06 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik weet het niet. Als je eerst door een garderobe, kantine e.d. moet lopen voordat je bij een personeelstoilet bent, ik weet niet of je daar ook klanten wil laten lopen. Dat is iets van het bedrijf zelf.

Wij hebben welgeteld één toilet in het AH filiaal waar ik werk en is gelijk achter het magazijndeur gelegen. Als klanten, eender wie, vraagt om te plassen maak ik daar gaan probleem van, maar het gebeurt bij ons niet zo vaak. Wat me opvalt is dat niemand (ja, letterlijk niemand tot nu toe) even een bedankje geeft. Zo van, bedankt dat ik hier even mag plassen. Het klinkt misschien stom dat ik hierover val, maar ik vind dat gewoon netjes.
Met een medische toiletpas mag je zelfs bij een boutique'je vaak gewoon naar het toilet. Natuurlijk wil je dat liever niet hoeven vragen, maar het is wel een uitkomst voor mensen met problemen op dat vlak.

Zij hebben trouwens ook een meldpunt waar gebruikers van die pas kunnen melden als ze ergens geweigerd zijn, maar ook kunnen aangeven als ze ergens goed geholpen zijn.
Bij weigering kunnen ze een bezoek verwachten van de organisatie achter deze pas. Zeker als het om een horeca-gelegenheid gaat, waar je alleen even wilt plassen.
pi_218865856
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:07 schreef roos94 het volgende:

[..]
Tuurlijk, en dan schuift deze beschaafde vrouw rustig haar urine door de winkel heen. Omdat het zo'n fijn vriendelijk mens is.
En even naar huis gaan of een dichtstbijzijnde restaurant binnenlopen was ook niet even een keuze? En zulke mensen moet je dan op handen dragen en netjes behandelen...
pi_218865866
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:11 schreef Gia het volgende:

[..]
Met een medische toiletpas mag je zelfs bij een boutique'je vaak gewoon naar het toilet. Natuurlijk wil je dat liever niet hoeven vragen, maar het is wel een uitkomst voor mensen met problemen op dat vlak.

Zij hebben trouwens ook een meldpunt waar gebruikers van die pas kunnen melden als ze ergens geweigerd zijn, maar ook kunnen aangeven als ze ergens goed geholpen zijn.
Bij weigering kunnen ze een bezoek verwachten van de organisatie achter deze pas. Zeker als het om een horeca-gelegenheid gaat, waar je alleen even wilt plassen.
Als die instantie geen enkele juridische macht over je heeft is het heel makkelijk krijg je gewoon de deur in je gezicht.
pi_218865928
Trouwens, het is heel makkelijk. gewoon bij iedere onderneming waar dit een probleem is een bordje in alle gangbare talen van NL op de deur "geen openbaar toilet aanwezig" dan weet je als klant gelijk waar je aan toe bent en kan je als het je niet bevalt gelijk rechtsomkeer maken.
Heb je ook niet het recht om achteraf stampij te maken.
pi_218865941
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:11 schreef Gia het volgende:

[..]

Deze mevrouw had toch geen medische toiletpas? Als ze dat wel had gehad was het inderdaad een ander verhaal geweest.
pi_218865964
En die kerel die erbij staat zal wel haar partner zijn? Je zal maar zo'n vrouw in huis hebben :P
  Miss 200.000.000! donderdag 25 september 2025 @ 12:26:04 #86
367000 roos94
pi_218865973
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
En die kerel die erbij staat zal wel haar partner zijn? Je zal maar zo'n vrouw in huis hebben :P
Misschien is hij het gewend. Pist ze heel het huis onder als hij net zit te bouten en niet snel genoeg klaar is.
pi_218865981
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:26 schreef roos94 het volgende:

[..]
Misschien is hij het gewend. Pist ze heel het huis onder als hij net zit te bouten en niet snel genoeg klaar is.
Ze staat vast met een timer voor de deur 'Je hebt nog één minuut!' :P
pi_218865992
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Gevalletje relatie ontstaan op de asociale werkplaats.
pi_218866033
En je weet niet wat eraan vooraf is gegaan hè. Ik kan me zomaar voorstellen dat deze vrouw tekeer ging tegen het winkelpersoneel toen deze vertelde dat de klantentoilet verstopt is. Dan zou ik als winkelmedewerker de toilet voor het personeel kunnen aan bieden, maar ik kan me heel goed voorstellen dat het personeel ook denkt, fuck jij met je volle blaas :P
pi_218866068
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
En je weet niet wat eraan vooraf is gegaan hè. Ik kan me zomaar voorstellen dat deze vrouw tekeer ging tegen het winkelpersoneel toen deze vertelde dat de klantentoilet verstopt is. Dan zou ik als winkelmedewerker de toilet voor het personeel kunnen aan bieden, maar ik kan me heel goed voorstellen dat het personeel ook denkt, fuck jij met je volle blaas :P
En terecht. waarom zou het mijn probleem zijn dat jij moet zeiken en schijten?

Dit probleem ook gehad met zeikmoeders die vroegen waar ze hun kinderen kunnen dumpen zodat ze de winkel door kunnen huppelen.
We hadden geen oppas of speelhoek.
En als je die wel had dan werd er met speelgoed tegen de koppen van personeel of van andere klanten gegooid of lagen overal de onderdelen van kapotte speelgoedautootjes door de hele winkel. Vandaar dus ook maar weer mee opgehouden.

Om een lang verhaal vaak kort te maken, dump je problemen niet bij personeel van de winkel waar je binnen stapt. Het is hun verantwoording niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')