SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Ik las het ja. Al vond ik dat hij al even over zijn hoogtepunt heen was. Verder wel terecht dat hij stopt. Beter gaan zijn verhalen toch niet meer worden.quote:Op woensdag 24 september 2025 12:24 schreef FreshFruit het volgende:
@:haags
https://nos.nl/artikel/25(...)nd-jaar-met-optreden
Is de rapture voorbij?quote:Op woensdag 24 september 2025 12:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Zie je nu ook lopende banden als je niet aan het spelen bent?
Dat is ook een klassieker.quote:Op woensdag 24 september 2025 12:32 schreef Haags het volgende:
@:freshfruit
Bekijk deze YouTube-video
Dit blijft toch wel één van mijn favo nummertjes
Zitten we onderwater?quote:
missen we mensen?quote:Op woensdag 24 september 2025 12:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zitten we onderwater?
If you know, you know.
quote:Op woensdag 24 september 2025 12:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Zie je nu ook lopende banden als je niet aan het spelen bent?
Jaquote:
Poesquote:
ik ben hierquote:
Beer heeft je gespot!quote:
quote:
Bossiequote:
quote:Op woensdag 24 september 2025 12:58 schreef Moeraskat het volgende:
Ik was gisteren bijna te laat op m'n werk door deze game. En ik ben nog steeds niet aangekleed.
Meteen flashbacks naar de tijd dat ik MSN had.quote:Op woensdag 24 september 2025 12:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben hier![]()
Maar ik zit zo in die game dat ik gewoon vergeet weer op FOK! te kijken. Is maar een Alt+Tab'je ....
Ik wil als er nieuwe posts zijn in dit topic een 'PING' horen.
Is wel een goede balans hoor. Ik heb ook last van hyperfocus met werken. Voor ik het weet zit ik vet in de overuren. Zeker thuis.quote:
Shapez 2.quote:
Even gekeken. Niet iets voor mij denk ikquote:Op woensdag 24 september 2025 13:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Shapez 2.
Vorig jaar gekocht, op m'n oude pc. Nog niet geïnstalleerd toen ik vorig jaar een nieuwe pc bouwde.
Van't weekend wist ik niet wat ik wilde gamen en ineens bedacht ik me dat ik toen ter tijd deze game had gekocht een dag voor m'n nieuwe PC. Dus geïnstalleerd en nu ben ik heulemaal fan.
Nee, ik denk dat het voor veel mensen niks is. Beetje in de richting van Factorio.quote:Op woensdag 24 september 2025 13:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even gekeken. Niet iets voor mij denk ik
Veel plezier
Oh die heb ik ook wel eens voorbij zien komen. Ook niet echt mijn ding idd.quote:Op woensdag 24 september 2025 13:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het voor veel mensen niks is. Beetje in de richting van Factorio.
Maar ik ga er met mijn adhd-brein echt mega goed op. Ook lekker OCD vriendelijk.
quote:Op woensdag 24 september 2025 13:05 schreef Moeraskat het volgende:
Kater zit me ook steeds zo aan te kijken ->![]()
als ik roep ''OMG WIL JE M'N NIEUWE FABRIEK ZIEN, dEze buIlD iS eChT gEweLdIg'' .... ''Ik bEn Zo GoEd!''
![]()
![]()
Onlinequote:Op woensdag 24 september 2025 13:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Meteen flashbacks naar de tijd dat ik MSN had.
quote:Op woensdag 24 september 2025 13:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
[Offline weergeven]
[Online weergeven]
[Offline weergeven]
[Online weergeven]
[Offline weergeven]
[Online weergeven]
[Offline weergeven]
[Online weergeven]
En dan hopen dat je crush het zag.quote:Op woensdag 24 september 2025 13:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
[Offline weergeven]
[Online weergeven]
[Offline weergeven]
[Online weergeven]
[Offline weergeven]
[Online weergeven]
[Offline weergeven]
[Online weergeven]
omdat deze ts zo'n verdwaalde klb vlegel is?quote:Op woensdag 24 september 2025 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Waarom werd dit topic gekaapt?
Omdat hij toch een manier moet verzinnen om aandacht te krijgen.quote:Op woensdag 24 september 2025 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Omdat sneuneus?quote:Op woensdag 24 september 2025 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wat voor drinken ga je kopen?quote:Op woensdag 24 september 2025 13:18 schreef Ama het volgende:
Maar mijn tactiek is om vanaf vandaag gewoon elke dag een paar flessen enz te halen.
Ess d'r bejaardentrolley lenen.quote:Op woensdag 24 september 2025 13:18 schreef Ama het volgende:
Ik ga maar beginnen zo om allemaal drinken te halen voor morgen en zaterdag maar dit is toch wel zo'n moment dat ik denk ja een auto was wel handig.
Ja dat weet ik eigenlijk ook niet maar ik begin vandaag wel gewoon met cola halen want denk dat dat qua frisdrank het meeste gedronken zal worden.quote:
quote:Op woensdag 24 september 2025 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ess d'r bejaardentrolley lenen.
Weer mobielquote:Op woensdag 24 september 2025 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fiets is weer gerepareerd. Schade viel mee.
door wiequote:Op woensdag 24 september 2025 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Omdat er geen nieuwe werd geopend misschien?quote:Op woensdag 24 september 2025 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hij durft wel.quote:Op woensdag 24 september 2025 13:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ x ]
Wat een absolute insane goat.
Mooi om te zien dat hij niet terugdeinst voor machtsmisbruik en politieke druk. Een voorbeeld voor velen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 24 september 2025 13:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga beginnen aan de 10331Oh die heeft kitten ook gemaakt. Is heel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Stop cyberbullying today is mijn motto.quote:
quote:Op woensdag 24 september 2025 13:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga beginnen aan de 10331Ja die vind ik eigenlijk ook wel gaaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Echt hoor, ik had het eerlijk gezegd niet verwacht maar hij zet door. Hulde.quote:Op woensdag 24 september 2025 13:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat hij niet terugdeinst voor machtsmisbruik en politieke druk. Een voorbeeld voor velen!
quote:Op woensdag 24 september 2025 13:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Stop cyberbullying today is mijn motto.
Iedereen kan zijn steentje bijdragen.
Wat stond daarquote:Op woensdag 24 september 2025 13:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Laf hoor, laat ook gewoon staan dan.
Ach, je kan kijken naar post #65. Zelfde strekking.quote:Op woensdag 24 september 2025 13:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Laf hoor, laat ook gewoon staan dan.
Wat?quote:
400 gram achter de kiezenquote:Op woensdag 24 september 2025 13:36 schreef Ama het volgende:
Ik ga zo ook kibbeling halen. Gewoon omdat het kan.
gierigquote:Op woensdag 24 september 2025 14:02 schreef gianni61 het volgende:
de enige lego sets die ik op dit moment mooi vind, vind ik eigenlijk te duur
Geduld hebben is een schone zaak. Anders stuur je de sluiter een DM.quote:Op woensdag 24 september 2025 13:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat er geen nieuwe werd geopend misschien?
Echt niemand doet datquote:Op woensdag 24 september 2025 14:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geduld hebben is een schone zaak. Anders stuur je de sluiter een DM.
Ja ik schop mezelf ook maar even heen want moet ook nog dingen doen en krijg vanavond even visite. Hopelijk kan morgen de kattenbakkist weer terug op zijn plekje.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
400 gram achter de kiezen
Oehquote:Op woensdag 24 september 2025 14:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik schop mezelf ook maar even heen want moet ook nog dingen doen en krijg vanavond even visite. Hopelijk kan morgen de kattenbakkist weer terug op zijn plekje.
Ik welquote:
Ain't nobody got time fo thatquote:Op woensdag 24 september 2025 14:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Binnen een minuut moet het echt wel lukken.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:
quote:
i knowquote:
Haha nee een goede vriend die de laatste dagen helpt om mijn verneuking op te knappen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik ben gewoon vreselijk verdrietig nu.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Binnen een minuut moet het echt wel lukken.
Dacht gewoon dat @:recce het vergeten was, komt weleens voor. Dus het was zeker niet bedoeld als een kaap, en puur om de fantastische overwinning van Kimmel te vieren.
lol.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vreselijk verdrietig nu.
Pest me niet zoquote:
therethere.gifquote:Op woensdag 24 september 2025 14:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vreselijk verdrietig nu.
quote:Op woensdag 24 september 2025 14:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pest me niet zo
[..]
therethere.gif
Ja. Daarom maak ik een nieuwe op zijn Stigs.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:09 schreef STING het volgende:
[..]
Maar..maar...als een topic gesloten is, telt elke seconde
Je ziet het verkeerd. Dit IS al heul groot en ernstig.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
lol.
Maar inderdaad, laten we dit niet groter maken.
Vriendschap is een goede basisquote:Op woensdag 24 september 2025 14:11 schreef Ama het volgende:
@:moeraskat Hij zei gisteren wel voor de gein ja ik kan net zo goed hier gaan wonen.Maar ken hem ook al dik 17 jaar denk ik.
Echt gemeen om zoiets tegen het slachtoffer te zeggen.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar inderdaad, laten we dit niet groter maken.
Precies. Ik voelde me al slecht en niemand houdt ooit rekening met me en dan dit. Dit is gewoon traumatisch.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd. Dit IS al heul groot en ernstig.
Met Andrea van slachtofferhulp zuidwest-Brabant, hoe kan ik u helpen?quote:Op woensdag 24 september 2025 14:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Echt gemeen om zoiets tegen het slachtoffer te zeggen.
Geeft wel een nieuwe betekenis aan "Hey wil je mijn poes zien?"quote:Op woensdag 24 september 2025 14:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vriendschap is een goede basis
Geachte persoon met de laatste post,quote:Op woensdag 24 september 2025 14:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja. Daarom maak ik een nieuwe op zijn Stigs.
Ja, iemand heeft gekaapt op FOK!quote:Op woensdag 24 september 2025 14:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Met Andrea van slachtofferhulp zuidwest-Brabant, hoe kan ik u helpen?
Nee, als ik de laatste heb. En normaal gaat KSC zo snel dat de laatste ook ziet dat hij/zij de lapo hadquote:Op woensdag 24 september 2025 14:12 schreef STING het volgende:
[..]
Geachte persoon met de laatste post,
Bij deze wil ik u erop attenderen dat u nog geen nieuw topic heeft geopend.
Kunt u dit zo snel mogelijk in orde maken?
Bij voorbaat dank.
Kusjes,
Stig
Ahemquote:Op woensdag 24 september 2025 14:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, als ik de laatste heb. En normaal gaat KSC zo snel dat de laatste ook ziet dat hij/zij de lapo had
Hij/zij/het dan, sjongejonge.quote:
Graag dit ook eventjes in rood onder het topic vast zetten. Vanaf hoeveel seconden je een topic mag openen nadat je er alles aan gedaan hebt om de gene met de LaPo er op te attenderen.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:12 schreef STING het volgende:
[..]
Geachte persoon met de laatste post,
Bij deze wil ik u erop attenderen dat u nog geen nieuw topic heeft geopend.
Kunt u dit zo snel mogelijk in orde maken?
Bij voorbaat dank.
Kusjes,
Stig
Als je net niet ver genoeg doorscrollt, zie je dat rode van de einde-topic-mededeling niet.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, als ik de laatste heb. En normaal gaat KSC zo snel dat de laatste ook ziet dat hij/zij de lapo had
Soms denkt er wel eens iemand hier dat ik dan misbruik maak van hem ofzo maar hij vindt het ook leuk om te helpen en vaak biedt hij het zelf ook vaak aan omdat ik iets zeg.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vriendschap is een goede basis
Hoopte je eigenlijk ook op vervelende reacties toen je begon over die topickaap?quote:Op woensdag 24 september 2025 14:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja. Daarom maak ik een nieuwe op zijn Stigs.
Tijd voor een nieuwe feature.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je net niet ver genoeg doorscrollt, zie je dat rode van de einde-topic-mededeling niet.
Met geluidsignalen en als de gene met lapo ook de nieuwe TS is, dan verwacht ik confetti. Dankuquote:Op woensdag 24 september 2025 14:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe feature.
er is vast ook wel een code te schrijven dat alleen de laatste een nieuw topic kan openen in de eerste 5 minuten na de lapoquote:Op woensdag 24 september 2025 14:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Graag dit ook eventjes in rood onder het topic vast zetten. Vanaf hoeveel seconden je een topic mag openen nadat je er alles aan gedaan hebt om de gene met de LaPo er op te attenderen.
En ook graag even aangeven dat het dan in volgorde wie de post voor de LaPo had etc.
Overzichtje schadevergoeding en hulpinstanties ook even erbij vermelden aub.
Prima idee.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Met geluidsignalen en als de gene met lapo ook de nieuwe TS is, dan verwacht ik confetti. Danku
Even aan de developers doorgeven dat bij jou dan even de monitor een paar keer knippert.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Met geluidsignalen en als de gene met lapo ook de nieuwe TS is, dan verwacht ik confetti. Danku
Dit is normaal hier.quote:
dit is modder gooien, maar dan in plastic zakjes, zodat niets vies wordtquote:
Geniet van de kibbeling!quote:Op woensdag 24 september 2025 14:18 schreef Ama het volgende:
Nou dat gezegd hebben ga ik nu wel echt even boodschappen halen en misschien nog belangrijker.. langs de viskraam.
Ik ga mee.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:18 schreef Ama het volgende:
Nou dat gezegd hebben ga ik nu wel echt even boodschappen halen en misschien nog belangrijker.. langs de viskraam.
Het is pas echt een goede rel als ineens de halve SC niet meer kan posten. #spreektuitervaringquote:Op woensdag 24 september 2025 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit is modder gooien, maar dan in plastic zakjes, zodat niets vies wordt
Nou eigenlijk postte ik gewoon mee zoals je hebt kunnen zien in het vorige deel. Dit is dus absoluut fake.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:17 schreef Ama het volgende:
Mwah beetje gek is het wel binnen twee minuten als je überhaupt niet eens mee post.
Vetzak, je hebt net gehad. Of ga je mee om drinken te sjouwen?quote:
GA KIBBELING HALEN!!quote:Op woensdag 24 september 2025 14:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is pas echt een goede rel als ineens de halve SC niet meer kan posten. #spreektuitervaring
Dit is wel de meest 'vredelievende' SC die ik tot nu toe op Fok ben tegengekomenquote:Op woensdag 24 september 2025 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben heul niet dikquote:Op woensdag 24 september 2025 14:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Vetzak, je hebt net gehad. Of ga je mee om drinken te sjouwen?Want in dat geval zeg ik ja.
Je hebt wel een buikjequote:Op woensdag 24 september 2025 14:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben heul niet dik
Ook.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja tijd gaat ook veel te snel ineens.
Leugens.quote:
wij zijn hier allemaal oud en hebben de energie niet om ruzie te maken.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:20 schreef STING het volgende:
[..]
Dit is wel de meest 'vredelievende' SC die ik tot nu toe op Fok ben tegengekomenwel fijn ook eigenlijk voor de verandering.
Ik heb nog niet eens gelunchtquote:Op woensdag 24 september 2025 14:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja tijd gaat ook veel te snel ineens.
Oh, het kan dus nog wel harder?quote:Op woensdag 24 september 2025 14:20 schreef STING het volgende:
[..]
Dit is wel de meest 'vredelievende' SC die ik tot nu toe op Fok ben tegengekomenwel fijn ook eigenlijk voor de verandering.
Ik weet nog niet of een dergelijke reactie normaal is puur voor het creëren van een topic.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit is normaal hier.
BBquote:
Je eerste dagje vrij?quote:Op woensdag 24 september 2025 14:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens geluncht
Hoe is het al zo laat
Blijkbaar is sneuneus al keihard.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, het kan dus nog wel harder?
Mijn R&P mod tijd heb ik iig flink verdrongenquote:Op woensdag 24 september 2025 14:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Welthuisquote:Op woensdag 24 september 2025 14:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Anyway, lief spelen kinders
Ik ga eens naar huis
R&P is redelijk rustig tegenwoordig.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:24 schreef STING het volgende:
[..]
Mijn R&P mod tijd heb ik iig flink verdrongen
GAM viel daarentegen nog mee met een paar relpubertjes hier en daar.
Dank u!quote:
Looolquote:Op woensdag 24 september 2025 14:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De echte zware gekkies zijn natuurlijk naar X en Truth Social verhuisdquote:Op woensdag 24 september 2025 14:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
R&P is redelijk rustig tegenwoordig.
Waarom zou het nodig zijn?quote:Op woensdag 24 september 2025 14:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die posten hier gewoon nog mee in KSC hoor.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:26 schreef STING het volgende:
[..]
De echte zware gekkies zijn natuurlijk naar X en Truth Social verhuisd
Ik ben afgevallenquote:Op woensdag 24 september 2025 14:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die posten hier gewoon nog mee in KSC hoor.
Nee, dat was vorige week alquote:Op woensdag 24 september 2025 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog geen griepje dat op komt zetten?
Dat is de bedoeling ook tochquote:Op woensdag 24 september 2025 14:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
NL Alert. Ik schrok me rot.
De Russen komen?quote:Op woensdag 24 september 2025 14:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dijken in Zeeland doorgebroken?quote:Op woensdag 24 september 2025 14:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
lekker wokequote:Op woensdag 24 september 2025 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 september 2025 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Brand in een bakkerij.
Praat voor jezelf.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij zijn hier allemaal oud en hebben de energie niet om ruzie te maken.
Wel als je puber bent.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of een dergelijke reactie normaal is puur voor het creëren van een topic.
Was ook wel een goede oude tijdquote:Op woensdag 24 september 2025 14:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mis sommige mensen van R&P wel soms.
ehquote:Op woensdag 24 september 2025 14:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
🤭quote:
Maar alle hapjesquote:Op woensdag 24 september 2025 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
https://www.hvzeeland.nl/(...)steinweg-middelburg/
Voor de medewerkers en de eigenaren lijkt me dit erger.quote:
Mooi dat ie dood is dan.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Doodgeschoten verdachte Capelle had omgebouwd gasalarmpistool bij zich
Een omgebouwd alarmpistool is een echt functionerend vuurwapen.
Dit is erg.
Namen willen we.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mis sommige mensen van R&P wel soms.
Mooi weet ik niet. Laat ik het zo zeggen: ik begrijp de agent en misschien was zijn dood wel nodig.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mooi dat ie dood is dan.
Si.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:44 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit zat toch altijd in flesjes.
Allemaal Poezebeest, ALLEMAAL!quote:
Twijfelde even want zag ook een blauwe smaak en die ken ik niet denk ik.quote:
Caliquote:Op woensdag 24 september 2025 14:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cali leest ook mee. Dus moet beetje voorzichtig zijn.
Dag en halloquote:
Ik heb wel gelezen dat de chocolade goedkoper wordt.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:02 schreef Nattekat het volgende:
En schijnbaar is er overal in het nieuws dat de energieprijzen gaan exploderen. Hebben jullie daar wat van meegekregen?
Alweer?quote:Op woensdag 24 september 2025 15:02 schreef Nattekat het volgende:
En schijnbaar is er overal in het nieuws dat de energieprijzen gaan exploderen.
Geen idee, over vijf dagen gaat mijn nieuwe contract in.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:02 schreef Nattekat het volgende:
En schijnbaar is er overal in het nieuws dat de energieprijzen gaan exploderen. Hebben jullie daar wat van meegekregen?
Hooooo wacht. Echt?quote:Op woensdag 24 september 2025 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel gelezen dat de chocolade goedkoper wordt.
Die kleine repen zijn al onder de euro bij de Nettoramaquote:Het is daarom nog niet duidelijk of chocolade in de winkel binnenkort goedkoper wordt.
quote:Op woensdag 24 september 2025 15:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/economi(...)-voor-overschot.html
Ohquote:Het is daarom nog niet duidelijk of chocolade in de winkel binnenkort goedkoper wordt.
Vrees het ook niet. Ik zie wel wat prijzen langzaam zakken maar dat zijn eigenlijk huismerk dingen besef ik me nu. (Cola, melk etc)quote:Op woensdag 24 september 2025 15:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Die chocolade giganten gaan echt niet eens het goedkoper maken
Als de concurrent omlaag gaat dan ga je zelf ook. Anders prijs je jezelf de markt uitquote:Op woensdag 24 september 2025 15:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Die chocolade giganten gaan echt niet eens het goedkoper maken
Ik zit net 2 jaar vast aan Ziggo en heb nog 1,5 jaar VF, ze hadden me nooit wat aangesmeerd gekregenquote:Op woensdag 24 september 2025 15:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee, over vijf dagen gaat mijn nieuwe contract in.
Ja, klopt. Maar plastic mag niet meer van links.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:44 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit zat toch altijd in flesjes.
Wat flauw.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar plastic mag niet meer van links.
quote:Op woensdag 24 september 2025 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel gelezen dat de chocolade goedkoper wordt.
Oh ze proberen me ook wel eens Ziggo enz aan te praten. Maar zit al bijna zeven jaar bij T-mobile/Odido dus zodra ze zeggen maar wij weten zeker het dat goedkoper kan pleur ik de deur al dicht.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit net 2 jaar vast aan Ziggo en heb nog 1,5 jaar VF, ze hadden me nooit wat aangesmeerd gekregen
Sowieso moet eerst de dure oude voorraad op, voordat de prijs omlaag kan.quote:
Da's raar want links is niet de baas in ons landquote:Op woensdag 24 september 2025 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar plastic mag niet meer van links.
Ik werk eraan.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sowieso moet eerst de dure oude voorraad op, voordat de prijs omlaag kan.
Alles is toch altijd de schuld van links.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Da's raar want links is niet de baas in ons land
Hier heb je dan wel weer gelijk in.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alles is toch altijd de schuld van links.
Moet je vaker nieuwe kopen. Dat is gunstig voor Van de Boom. Die verkopen meer.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik had van die siroop van Van de Boom ofzo, maar die zit nu in pakken. Prima. Maar nu blijven ze denk ik minder lang goed.
Top.
Het pak is nu al even open, hoop niet dat ik zo een of andere slijmprop inschenk.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet je vaker nieuwe kopen. Dat is gunstig voor Van de Boom. Die verkopen meer.
Hier krijg ik een error van.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik had van die siroop van Van de Boom ofzo, maar die zit nu in pakken. Prima. Maar nu blijven ze denk ik minder lang goed.
Top.
Dat welquote:Op woensdag 24 september 2025 14:33 schreef STING het volgende:
[..]
Was ook wel een goede oude tijdleuke meets ook zo nu en dan.
Nee hij leeft nog hij is alleen gestopt met radio maken.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:24 schreef Ama het volgende:
Ik lees dit steeds alsof die beste man is overleden.
NWS / Frits Spits (77) gestopt met radiomaken
Genoteerd.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:19 schreef Ama het volgende:
Dat is mijn klacht en daar moet u het meedoen.
Samequote:Op woensdag 24 september 2025 15:24 schreef Ama het volgende:
God zo las ik het ookquote:Op woensdag 24 september 2025 15:24 schreef Ama het volgende:
Voor het KSC-klachtenarchief.quote:
Nouquote:Op woensdag 24 september 2025 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sowieso moet eerst de dure oude voorraad op, voordat de prijs omlaag kan.
Er mist een stukje parachutequote:
Als voormalig R&P'er ondersteunt zij de openrelatieleef dus je kan hier al je favorieten gewoon noemen hoor.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cali leest ook mee. Dus moet beetje voorzichtig zijn.
Goede naam voor een snoepje wel.quote:
weet niet of je dat filmpje kent. Gaat over een koala beer en een journaliste komt een item maken over wat zij denkt dat een dropbear is. Blijkbaar kent ze een koalabeer niet. Dus ze is helemaal in safety kleding gehesen en ze hebben haar verteld dat het een zeer agressief dier is wat ze vasthoudt. En ze gelooft het ook. Ze hebben haar verteld dat het een dropbear is.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goede naam voor een snoepje wel.
quote:
wat is precies erg?quote:Op woensdag 24 september 2025 14:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Doodgeschoten verdachte Capelle had omgebouwd gasalarmpistool bij zich
Een omgebouwd alarmpistool is een echt functionerend vuurwapen.
Dit is erg.
quote:Op woensdag 24 september 2025 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Allemaal Poezebeest, ALLEMAAL!
neequote:Op woensdag 24 september 2025 15:02 schreef Nattekat het volgende:
Ook niet. Hier alles lekkerquote:
Dat de doodgeschoten verdachte een omgebouwd gaspistool bij zich had.quote:
En..... dat hij dat tegen het hoofd van een ander 15 jarige jongen heeft gehouden, de jongen geschopt en geslagen is en is beroofd van z'n fiets door 4 van dat soort gespuis.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat de doodgeschoten verdachte een omgebouwd gaspistool bij zich had.
Ook. Alleen ik reageerde alleen even op dit nieuwtje hiermee.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En..... dat hij dat tegen het hoofd van een ander 15 jarige jongen heeft gehouden, de jongen geschopt en geslagen is en is beroofd van z'n fiets door 4 van dat soort gespuis.
En... dat hij meerdere waarschuwingen negeerde van de politie én dat dat ook nog in een omgeving was waar veel gezinnen met (jonge)kinderen waren.
Ik ben wel benieuwd hoe het met het slachtoffer gaat want naast wat er überhaupt is gebeurd lijkt het me voor hem ook wel heftig dat het zo is afgelopen.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En..... dat hij dat tegen het hoofd van een ander 15 jarige jongen heeft gehouden, de jongen geschopt en geslagen is en is beroofd van z'n fiets door 4 van dat soort gespuis.
En... dat hij meerdere waarschuwingen negeerde van de politie én dat dat ook nog in een omgeving was waar veel gezinnen met (jonge)kinderen waren.
Ik vroeg het even om zeker te weten of je niet zo'n persoon was die de politie in het verdachtenbankje duwt.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook. Alleen ik reageerde alleen even op dit nieuwtje hiermee.
absoluutquote:Op woensdag 24 september 2025 16:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe het met het slachtoffer gaat want naast wat er überhaupt is gebeurd lijkt het me voor hem ook wel heftig dat het zo is afgelopen.
Ik snap wel dat we dat niet te weten krijgen.
Nee, zeker niet. Wilde puur even de ernst benadrukken van dit onlegale wapenbezit. 15 j was die gast.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vroeg het even om zeker te weten of je niet zo'n persoon was die de politie in het verdachtenbankje duwt.
Lijkt me fijn dat deze jongens even uit de (media)wind wordt gehouden.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe het met het slachtoffer gaat want naast wat er überhaupt is gebeurd lijkt het me voor hem ook wel heftig dat het zo is afgelopen.
Ik snap wel dat we dat niet te weten krijgen.
Oh absoluut maar kan het me toch alsnog wel afvragen toch.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me fijn dat deze jongens even uit de (media)wind wordt gehouden.
quote:Op woensdag 24 september 2025 16:05 schreef Ama het volgende:
Katten.
-Miaaaaauw- 🥺
Op zo'n toontje alsof ze stervende is maar ik loop gewoon niet snel genoeg naar de deur.
Je weet maar nooit tegenwoordig.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Wilde puur even de ernst benadrukken van dit onlegale wapenbezit. 15 j was die gast.
Jaquote:
Ze weten heel goed dat de mens daar gevoelig voor is.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Jaze kunnen zo belachelijk zielig klinken terwijl er niks is.
Ook al niet. Waarom heeft niemand van dat grote nieuws gehoord dat overal op de voorpagina staatquote:
Ik heb geen FB meer, daar volgde ik alle nieuwskanalen. Sindsdien ben ik niet meer op de hoogte.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook al niet. Waarom heeft niemand van dat grote nieuws gehoord dat overal op de voorpagina staat
Ik ga er niet sneller doorlopen hoor.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze weten heel goed dat de mens daar gevoelig voor is.
Jij moet nog wat getraind worden, zie ik al.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga er niet sneller doorlopen hoor.
grijs.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:14 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet gewoon nog steeds niet wat voor kleur ik dit dekentje vind. Is het grijs, paars of blauwachtig?
Ik zou zeggen grijs op basis van de foto.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:14 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet gewoon nog steeds niet wat voor kleur ik dit dekentje vind. Is het grijs, paars of blauwachtig?
Vind het vrij duidelijk ookquote:Op woensdag 24 september 2025 16:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou zeggen grijs op basis van de foto.
quote:Op woensdag 24 september 2025 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is overduidelijk blauwigpaarsgrijs
Eensch.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Misschien komt het op de foto nu niet goed over.quote:
Omdat je dat zelf wil, of omdat ze dat afdwingen?quote:Op woensdag 24 september 2025 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar met een geweer tegen mijn hoofd zou ik zeggen grijs
Volgens Google Lens: AI-overzichtquote:Op woensdag 24 september 2025 16:14 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Pff niet elke vleermuis is een Batman logo.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens Google Lens: AI-overzicht
De deken op de afbeelding is grijs met een patroon van donkergrijze of zwarte Batman-logo's.
Ja, dat is wel een mogelijkheid.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien komt het op de foto nu niet goed over.Maar hij heeft echt zo'n kleur wat ik niet kan plaatsen.
Kijk ik zie wel dat mijn bank overduidelijk paars is en mijn kussen overduidelijk grijs.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een mogelijkheid.
Klachten bij Google.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Pff niet elke vleermuis is een Batman logo.
Afdwingenquote:Op woensdag 24 september 2025 16:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat je dat zelf wil, of omdat ze dat afdwingen?
De kussen is ook grijs en de bank is bruin/grijs.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Kijk ik zie wel dat mijn bank overduidelijk paars is en mijn kussen overduidelijk grijs.
quote:Op woensdag 24 september 2025 16:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De kussen is ook grijs en de bank is bruin/grijs.
Dus je foto klopt niet
Ligt ook aan mate van fidelity van de telefooncameraquote:Op woensdag 24 september 2025 16:14 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is man, alles is voor hen grijs.quote:
Misschien in de wereld van mensen die 4 verschillende kleuren kunnen zien in plaats van de gebruikelijke 3.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:25 schreef Ama het volgende:
In wat voor wereld komt dit in de buurt van bruin?
Op de foto lijkt het wel bruinachtig.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:25 schreef Ama het volgende:
In wat voor wereld komt dit in de buurt van bruin?
lolquote:Op woensdag 24 september 2025 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |