Ook niet. Hier alles lekkerquote:
Dat de doodgeschoten verdachte een omgebouwd gaspistool bij zich had.quote:
En..... dat hij dat tegen het hoofd van een ander 15 jarige jongen heeft gehouden, de jongen geschopt en geslagen is en is beroofd van z'n fiets door 4 van dat soort gespuis.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat de doodgeschoten verdachte een omgebouwd gaspistool bij zich had.
Ook. Alleen ik reageerde alleen even op dit nieuwtje hiermee.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En..... dat hij dat tegen het hoofd van een ander 15 jarige jongen heeft gehouden, de jongen geschopt en geslagen is en is beroofd van z'n fiets door 4 van dat soort gespuis.
En... dat hij meerdere waarschuwingen negeerde van de politie én dat dat ook nog in een omgeving was waar veel gezinnen met (jonge)kinderen waren.
Ik ben wel benieuwd hoe het met het slachtoffer gaat want naast wat er überhaupt is gebeurd lijkt het me voor hem ook wel heftig dat het zo is afgelopen.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En..... dat hij dat tegen het hoofd van een ander 15 jarige jongen heeft gehouden, de jongen geschopt en geslagen is en is beroofd van z'n fiets door 4 van dat soort gespuis.
En... dat hij meerdere waarschuwingen negeerde van de politie én dat dat ook nog in een omgeving was waar veel gezinnen met (jonge)kinderen waren.
Ik vroeg het even om zeker te weten of je niet zo'n persoon was die de politie in het verdachtenbankje duwt.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook. Alleen ik reageerde alleen even op dit nieuwtje hiermee.
absoluutquote:Op woensdag 24 september 2025 16:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe het met het slachtoffer gaat want naast wat er überhaupt is gebeurd lijkt het me voor hem ook wel heftig dat het zo is afgelopen.
Ik snap wel dat we dat niet te weten krijgen.
Nee, zeker niet. Wilde puur even de ernst benadrukken van dit onlegale wapenbezit. 15 j was die gast.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vroeg het even om zeker te weten of je niet zo'n persoon was die de politie in het verdachtenbankje duwt.
Lijkt me fijn dat deze jongens even uit de (media)wind wordt gehouden.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe het met het slachtoffer gaat want naast wat er überhaupt is gebeurd lijkt het me voor hem ook wel heftig dat het zo is afgelopen.
Ik snap wel dat we dat niet te weten krijgen.
Oh absoluut maar kan het me toch alsnog wel afvragen toch.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me fijn dat deze jongens even uit de (media)wind wordt gehouden.
quote:Op woensdag 24 september 2025 16:05 schreef Ama het volgende:
Katten.
-Miaaaaauw- 🥺
Op zo'n toontje alsof ze stervende is maar ik loop gewoon niet snel genoeg naar de deur.
Je weet maar nooit tegenwoordig.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Wilde puur even de ernst benadrukken van dit onlegale wapenbezit. 15 j was die gast.
Jaquote:
Ze weten heel goed dat de mens daar gevoelig voor is.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Jaze kunnen zo belachelijk zielig klinken terwijl er niks is.
Ook al niet. Waarom heeft niemand van dat grote nieuws gehoord dat overal op de voorpagina staatquote:
Ik heb geen FB meer, daar volgde ik alle nieuwskanalen. Sindsdien ben ik niet meer op de hoogte.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook al niet. Waarom heeft niemand van dat grote nieuws gehoord dat overal op de voorpagina staat
Ik ga er niet sneller doorlopen hoor.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze weten heel goed dat de mens daar gevoelig voor is.
Jij moet nog wat getraind worden, zie ik al.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga er niet sneller doorlopen hoor.
grijs.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:14 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet gewoon nog steeds niet wat voor kleur ik dit dekentje vind. Is het grijs, paars of blauwachtig?
Ik zou zeggen grijs op basis van de foto.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:14 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet gewoon nog steeds niet wat voor kleur ik dit dekentje vind. Is het grijs, paars of blauwachtig?
Vind het vrij duidelijk ookquote:Op woensdag 24 september 2025 16:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou zeggen grijs op basis van de foto.
quote:Op woensdag 24 september 2025 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is overduidelijk blauwigpaarsgrijs
Eensch.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Misschien komt het op de foto nu niet goed over.quote:
Omdat je dat zelf wil, of omdat ze dat afdwingen?quote:Op woensdag 24 september 2025 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar met een geweer tegen mijn hoofd zou ik zeggen grijs
Volgens Google Lens: AI-overzichtquote:Op woensdag 24 september 2025 16:14 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Pff niet elke vleermuis is een Batman logo.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens Google Lens: AI-overzicht
De deken op de afbeelding is grijs met een patroon van donkergrijze of zwarte Batman-logo's.
Ja, dat is wel een mogelijkheid.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien komt het op de foto nu niet goed over.Maar hij heeft echt zo'n kleur wat ik niet kan plaatsen.
Kijk ik zie wel dat mijn bank overduidelijk paars is en mijn kussen overduidelijk grijs.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een mogelijkheid.
Klachten bij Google.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Pff niet elke vleermuis is een Batman logo.
Afdwingenquote:Op woensdag 24 september 2025 16:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat je dat zelf wil, of omdat ze dat afdwingen?
De kussen is ook grijs en de bank is bruin/grijs.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Kijk ik zie wel dat mijn bank overduidelijk paars is en mijn kussen overduidelijk grijs.
quote:Op woensdag 24 september 2025 16:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De kussen is ook grijs en de bank is bruin/grijs.
Dus je foto klopt niet
Ligt ook aan mate van fidelity van de telefooncameraquote:Op woensdag 24 september 2025 16:14 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is man, alles is voor hen grijs.quote:
Misschien in de wereld van mensen die 4 verschillende kleuren kunnen zien in plaats van de gebruikelijke 3.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:25 schreef Ama het volgende:
In wat voor wereld komt dit in de buurt van bruin?
Op de foto lijkt het wel bruinachtig.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:25 schreef Ama het volgende:
In wat voor wereld komt dit in de buurt van bruin?
lolquote:Op woensdag 24 september 2025 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |