Mijn oven heeft wel een magnetronfunctie.quote:
ik heb geen ovenquote:Op woensdag 24 september 2025 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn oven heeft wel een magnetronfunctie.
ik wel, die zit in de magnetronquote:
Hier ook.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wel, die zit in de magnetron
mijn miekrowaavee denkt dat hij een oven is, maar die functie is ietwat matig..quote:Op woensdag 24 september 2025 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wel, die zit in de magnetron
Oven is lekkerder.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stig komt er nu achter dat ie voor niets 20 minuten bezig is geweest met dingen opwarmen terwijl het ook in 2 minuten kon.
Wel beter.quote:
Daar heb ik dan weer een diepvries voor.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voornamelijk voor diepvriespizza's.
ja daarvoor misbruik ik die functie ook van mn magnetron.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier ook.
Voornamelijk voor diepvriespizza's.
Geniet ervanquote:
ja, de airfryer gebruik ik daar ook wel vaker voor, maar daar past dan weer geen pizza of overschaal inquote:Op woensdag 24 september 2025 11:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn miekrowaavee denkt dat hij een oven is, maar die functie is ietwat matig..
Mijn Ninja doet het beter.
quote:Op woensdag 24 september 2025 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, de airfryer gebruik ik daar ook wel vaker voor, maar daar past dan weer geen pizza of overschaal in
dat dusquote:Op woensdag 24 september 2025 11:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja daarvoor misbruik ik die functie ook van mn magnetron.
Ow en Als ik iets in de grote ovenschaal heb. Maar gelukkig is dat heel weinig. Gewoon in kleinere schaaltjes is ook veel makkelijkere portie
Pizza in de magnetron?quote:Op woensdag 24 september 2025 11:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja daarvoor misbruik ik die functie ook van mn magnetron.
Ow en Als ik iets in de grote ovenschaal heb. Maar gelukkig is dat heel weinig. Gewoon in kleinere schaaltjes is ook veel makkelijkere portie
Die Ninja is dan toch ook een oven(tje)quote:Op woensdag 24 september 2025 11:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn miekrowaavee denkt dat hij een oven is, maar die functie is ietwat matig..
Mijn Ninja doet het beter.
soort van, hij kan ook dehydrateren en grillen enzoquote:Op woensdag 24 september 2025 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die Ninja is dan toch ook een oven(tje)
Ik heb geen magnetronquote:
Ja.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:37 schreef Nattekat het volgende:
staat er iets in de Foqueville wet over pizza in de magnetron?
Ja, ten strengste verbotenquote:Op woensdag 24 september 2025 11:37 schreef Nattekat het volgende:
@:kwiwi staat er iets in de Foqueville wet over pizza in de magnetron?
Ook een sous vide en een hibachi?quote:
Ja, maar niet in de magnetronquote:
rauw vlees in een magnetron is wel een beetje raar jaquote:Op woensdag 24 september 2025 11:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar niet in de magnetron
Dat is een misdaad tegen de snackelijkheid
@UitStralingquote:Op woensdag 24 september 2025 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rauw vlees in een magnetron is wel een beetje raar ja
Net zoals pizzaquote:Op woensdag 24 september 2025 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rauw vlees in een magnetron is wel een beetje raar ja
pizza van de vorige avond er in opwarmen kan op zich welquote:
Liever even in de oven dan.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pizza van de vorige avond er in opwarmen kan op zich wel
ik gebruik dan meestal de contactgrill. ik zeg alleen dat het kanquote:
Optiesquote:Op woensdag 24 september 2025 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik gebruik dan meestal de contactgrill. ik zeg alleen dat het kan
Nou ja, de meest gangbare dingen. Was noemt al een paar vage dingen op die niemand heeft.quote:
Ik weet niet eens wat dat zijn. Dat zijn geen dingen die thuishoren in de gemiddelde keuken.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook een sous vide en een hibachi?
Hoiquote:
Ananas kan ook op pizza.quote:Op woensdag 24 september 2025 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Pizza in de pan kan ook. Geen idee of het een goed idee is, maar het kan.
Ik heb wel een sous vide apparaatquote:Op woensdag 24 september 2025 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat dat zijn. Dat zijn geen dingen die thuishoren in de gemiddelde keuken.
Moeten we helpen zoeken?quote:Op woensdag 24 september 2025 12:04 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben echt compleet mezelf verloren in shapez2
Ik heb wel eens banaan op pizza gehadquote:Op woensdag 24 september 2025 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ananas kan ook op pizza.
Ik heb wel eens een tropical pizza gegeten. Die zat vol fruit.quote:Op woensdag 24 september 2025 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb wel eens banaan op pizza gehad
Ik moet vooral denken aan zo'n massage-unit.quote:Op woensdag 24 september 2025 12:04 schreef essnhills het volgende:
@:dezwabber kan wel vertellen wat een hibachi is
Daar zou ik 'm niet voor gebruiken.quote:Op woensdag 24 september 2025 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet vooral denken aan zo'n massage-unit.
quote:Op woensdag 24 september 2025 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet vooral denken aan zo'n massage-unit.
Ik zou dat afraden iddquote:Op woensdag 24 september 2025 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar zou ik 'm niet voor gebruiken.
Ik vond die ook best lekkerquote:Op woensdag 24 september 2025 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een tropical pizza gegeten. Die zat vol fruit.
Moet er niet aan denken...quote:Op woensdag 24 september 2025 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een tropical pizza gegeten. Die zat vol fruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |