rauw vlees in een magnetron is wel een beetje raar jaquote:Op woensdag 24 september 2025 11:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar niet in de magnetron
Dat is een misdaad tegen de snackelijkheid
@UitStralingquote:Op woensdag 24 september 2025 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rauw vlees in een magnetron is wel een beetje raar ja
Net zoals pizzaquote:Op woensdag 24 september 2025 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rauw vlees in een magnetron is wel een beetje raar ja
pizza van de vorige avond er in opwarmen kan op zich welquote:
Liever even in de oven dan.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pizza van de vorige avond er in opwarmen kan op zich wel
ik gebruik dan meestal de contactgrill. ik zeg alleen dat het kanquote:
Optiesquote:Op woensdag 24 september 2025 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik gebruik dan meestal de contactgrill. ik zeg alleen dat het kan
Nou ja, de meest gangbare dingen. Was noemt al een paar vage dingen op die niemand heeft.quote:
Ik weet niet eens wat dat zijn. Dat zijn geen dingen die thuishoren in de gemiddelde keuken.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook een sous vide en een hibachi?
Hoiquote:
Ananas kan ook op pizza.quote:Op woensdag 24 september 2025 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Pizza in de pan kan ook. Geen idee of het een goed idee is, maar het kan.
Ik heb wel een sous vide apparaatquote:Op woensdag 24 september 2025 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat dat zijn. Dat zijn geen dingen die thuishoren in de gemiddelde keuken.
Moeten we helpen zoeken?quote:Op woensdag 24 september 2025 12:04 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben echt compleet mezelf verloren in shapez2
Ik heb wel eens banaan op pizza gehadquote:Op woensdag 24 september 2025 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ananas kan ook op pizza.
Ik heb wel eens een tropical pizza gegeten. Die zat vol fruit.quote:Op woensdag 24 september 2025 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb wel eens banaan op pizza gehad
Ik moet vooral denken aan zo'n massage-unit.quote:Op woensdag 24 september 2025 12:04 schreef essnhills het volgende:
@:dezwabber kan wel vertellen wat een hibachi is
Daar zou ik 'm niet voor gebruiken.quote:Op woensdag 24 september 2025 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet vooral denken aan zo'n massage-unit.
quote:Op woensdag 24 september 2025 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet vooral denken aan zo'n massage-unit.
Ik zou dat afraden iddquote:Op woensdag 24 september 2025 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar zou ik 'm niet voor gebruiken.
Ik vond die ook best lekkerquote:Op woensdag 24 september 2025 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een tropical pizza gegeten. Die zat vol fruit.
Moet er niet aan denken...quote:Op woensdag 24 september 2025 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een tropical pizza gegeten. Die zat vol fruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |