SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Ik las het ja. Al vond ik dat hij al even over zijn hoogtepunt heen was. Verder wel terecht dat hij stopt. Beter gaan zijn verhalen toch niet meer worden.quote:Op woensdag 24 september 2025 12:24 schreef FreshFruit het volgende:
@:haags
https://nos.nl/artikel/25(...)nd-jaar-met-optreden
Is de rapture voorbij?quote:Op woensdag 24 september 2025 12:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Zie je nu ook lopende banden als je niet aan het spelen bent?
Dat is ook een klassieker.quote:Op woensdag 24 september 2025 12:32 schreef Haags het volgende:
@:freshfruit
Bekijk deze YouTube-video
Dit blijft toch wel één van mijn favo nummertjes
Zitten we onderwater?quote:
missen we mensen?quote:Op woensdag 24 september 2025 12:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zitten we onderwater?
If you know, you know.
quote:Op woensdag 24 september 2025 12:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Zie je nu ook lopende banden als je niet aan het spelen bent?
Jaquote:
Poesquote:
ik ben hierquote:
Beer heeft je gespot!quote:
quote:
Bossiequote:
quote:Op woensdag 24 september 2025 12:58 schreef Moeraskat het volgende:
Ik was gisteren bijna te laat op m'n werk door deze game. En ik ben nog steeds niet aangekleed.
Meteen flashbacks naar de tijd dat ik MSN had.quote:Op woensdag 24 september 2025 12:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben hier![]()
Maar ik zit zo in die game dat ik gewoon vergeet weer op FOK! te kijken. Is maar een Alt+Tab'je ....
Ik wil als er nieuwe posts zijn in dit topic een 'PING' horen.
Is wel een goede balans hoor. Ik heb ook last van hyperfocus met werken. Voor ik het weet zit ik vet in de overuren. Zeker thuis.quote:
Shapez 2.quote:
Even gekeken. Niet iets voor mij denk ikquote:Op woensdag 24 september 2025 13:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Shapez 2.
Vorig jaar gekocht, op m'n oude pc. Nog niet geïnstalleerd toen ik vorig jaar een nieuwe pc bouwde.
Van't weekend wist ik niet wat ik wilde gamen en ineens bedacht ik me dat ik toen ter tijd deze game had gekocht een dag voor m'n nieuwe PC. Dus geïnstalleerd en nu ben ik heulemaal fan.
Nee, ik denk dat het voor veel mensen niks is. Beetje in de richting van Factorio.quote:Op woensdag 24 september 2025 13:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even gekeken. Niet iets voor mij denk ik
Veel plezier
Oh die heb ik ook wel eens voorbij zien komen. Ook niet echt mijn ding idd.quote:Op woensdag 24 september 2025 13:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het voor veel mensen niks is. Beetje in de richting van Factorio.
Maar ik ga er met mijn adhd-brein echt mega goed op. Ook lekker OCD vriendelijk.
quote:Op woensdag 24 september 2025 13:05 schreef Moeraskat het volgende:
Kater zit me ook steeds zo aan te kijken ->![]()
als ik roep ''OMG WIL JE M'N NIEUWE FABRIEK ZIEN, dEze buIlD iS eChT gEweLdIg'' .... ''Ik bEn Zo GoEd!''
![]()
![]()
Onlinequote:Op woensdag 24 september 2025 13:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Meteen flashbacks naar de tijd dat ik MSN had.
quote:Op woensdag 24 september 2025 13:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
[Offline weergeven]
[Online weergeven]
[Offline weergeven]
[Online weergeven]
[Offline weergeven]
[Online weergeven]
[Offline weergeven]
[Online weergeven]
En dan hopen dat je crush het zag.quote:Op woensdag 24 september 2025 13:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
[Offline weergeven]
[Online weergeven]
[Offline weergeven]
[Online weergeven]
[Offline weergeven]
[Online weergeven]
[Offline weergeven]
[Online weergeven]
omdat deze ts zo'n verdwaalde klb vlegel is?quote:Op woensdag 24 september 2025 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Waarom werd dit topic gekaapt?
Omdat hij toch een manier moet verzinnen om aandacht te krijgen.quote:Op woensdag 24 september 2025 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Omdat sneuneus?quote:Op woensdag 24 september 2025 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wat voor drinken ga je kopen?quote:Op woensdag 24 september 2025 13:18 schreef Ama het volgende:
Maar mijn tactiek is om vanaf vandaag gewoon elke dag een paar flessen enz te halen.
Ess d'r bejaardentrolley lenen.quote:Op woensdag 24 september 2025 13:18 schreef Ama het volgende:
Ik ga maar beginnen zo om allemaal drinken te halen voor morgen en zaterdag maar dit is toch wel zo'n moment dat ik denk ja een auto was wel handig.
Ja dat weet ik eigenlijk ook niet maar ik begin vandaag wel gewoon met cola halen want denk dat dat qua frisdrank het meeste gedronken zal worden.quote:
quote:Op woensdag 24 september 2025 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ess d'r bejaardentrolley lenen.
Weer mobielquote:Op woensdag 24 september 2025 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fiets is weer gerepareerd. Schade viel mee.
door wiequote:Op woensdag 24 september 2025 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Omdat er geen nieuwe werd geopend misschien?quote:Op woensdag 24 september 2025 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hij durft wel.quote:Op woensdag 24 september 2025 13:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ x ]
Wat een absolute insane goat.
Mooi om te zien dat hij niet terugdeinst voor machtsmisbruik en politieke druk. Een voorbeeld voor velen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 24 september 2025 13:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga beginnen aan de 10331Oh die heeft kitten ook gemaakt. Is heel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Stop cyberbullying today is mijn motto.quote:
quote:Op woensdag 24 september 2025 13:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga beginnen aan de 10331Ja die vind ik eigenlijk ook wel gaaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Echt hoor, ik had het eerlijk gezegd niet verwacht maar hij zet door. Hulde.quote:Op woensdag 24 september 2025 13:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat hij niet terugdeinst voor machtsmisbruik en politieke druk. Een voorbeeld voor velen!
quote:Op woensdag 24 september 2025 13:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Stop cyberbullying today is mijn motto.
Iedereen kan zijn steentje bijdragen.
Wat stond daarquote:Op woensdag 24 september 2025 13:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Laf hoor, laat ook gewoon staan dan.
Ach, je kan kijken naar post #65. Zelfde strekking.quote:Op woensdag 24 september 2025 13:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Laf hoor, laat ook gewoon staan dan.
Wat?quote:
400 gram achter de kiezenquote:Op woensdag 24 september 2025 13:36 schreef Ama het volgende:
Ik ga zo ook kibbeling halen. Gewoon omdat het kan.
gierigquote:Op woensdag 24 september 2025 14:02 schreef gianni61 het volgende:
de enige lego sets die ik op dit moment mooi vind, vind ik eigenlijk te duur
Geduld hebben is een schone zaak. Anders stuur je de sluiter een DM.quote:Op woensdag 24 september 2025 13:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat er geen nieuwe werd geopend misschien?
Echt niemand doet datquote:Op woensdag 24 september 2025 14:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geduld hebben is een schone zaak. Anders stuur je de sluiter een DM.
Ja ik schop mezelf ook maar even heen want moet ook nog dingen doen en krijg vanavond even visite. Hopelijk kan morgen de kattenbakkist weer terug op zijn plekje.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
400 gram achter de kiezen
Oehquote:Op woensdag 24 september 2025 14:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik schop mezelf ook maar even heen want moet ook nog dingen doen en krijg vanavond even visite. Hopelijk kan morgen de kattenbakkist weer terug op zijn plekje.
Ik welquote:
Ain't nobody got time fo thatquote:Op woensdag 24 september 2025 14:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Binnen een minuut moet het echt wel lukken.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:
quote:
i knowquote:
Haha nee een goede vriend die de laatste dagen helpt om mijn verneuking op te knappen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik ben gewoon vreselijk verdrietig nu.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Binnen een minuut moet het echt wel lukken.
Dacht gewoon dat @:recce het vergeten was, komt weleens voor. Dus het was zeker niet bedoeld als een kaap, en puur om de fantastische overwinning van Kimmel te vieren.
lol.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vreselijk verdrietig nu.
Pest me niet zoquote:
therethere.gifquote:Op woensdag 24 september 2025 14:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vreselijk verdrietig nu.
quote:Op woensdag 24 september 2025 14:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pest me niet zo
[..]
therethere.gif
Ja. Daarom maak ik een nieuwe op zijn Stigs.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:09 schreef STING het volgende:
[..]
Maar..maar...als een topic gesloten is, telt elke seconde
Je ziet het verkeerd. Dit IS al heul groot en ernstig.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
lol.
Maar inderdaad, laten we dit niet groter maken.
Vriendschap is een goede basisquote:Op woensdag 24 september 2025 14:11 schreef Ama het volgende:
@:moeraskat Hij zei gisteren wel voor de gein ja ik kan net zo goed hier gaan wonen.Maar ken hem ook al dik 17 jaar denk ik.
Echt gemeen om zoiets tegen het slachtoffer te zeggen.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar inderdaad, laten we dit niet groter maken.
Precies. Ik voelde me al slecht en niemand houdt ooit rekening met me en dan dit. Dit is gewoon traumatisch.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd. Dit IS al heul groot en ernstig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |