400 gram achter de kiezenquote:Op woensdag 24 september 2025 13:36 schreef Ama het volgende:
Ik ga zo ook kibbeling halen. Gewoon omdat het kan.
gierigquote:Op woensdag 24 september 2025 14:02 schreef gianni61 het volgende:
de enige lego sets die ik op dit moment mooi vind, vind ik eigenlijk te duur
Geduld hebben is een schone zaak. Anders stuur je de sluiter een DM.quote:Op woensdag 24 september 2025 13:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat er geen nieuwe werd geopend misschien?
Echt niemand doet datquote:Op woensdag 24 september 2025 14:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geduld hebben is een schone zaak. Anders stuur je de sluiter een DM.
Ja ik schop mezelf ook maar even heen want moet ook nog dingen doen en krijg vanavond even visite. Hopelijk kan morgen de kattenbakkist weer terug op zijn plekje.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
400 gram achter de kiezen
Oehquote:Op woensdag 24 september 2025 14:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik schop mezelf ook maar even heen want moet ook nog dingen doen en krijg vanavond even visite. Hopelijk kan morgen de kattenbakkist weer terug op zijn plekje.
Ik welquote:
Ain't nobody got time fo thatquote:Op woensdag 24 september 2025 14:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Binnen een minuut moet het echt wel lukken.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:
quote:
i knowquote:
Haha nee een goede vriend die de laatste dagen helpt om mijn verneuking op te knappen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik ben gewoon vreselijk verdrietig nu.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Binnen een minuut moet het echt wel lukken.
Dacht gewoon dat @:recce het vergeten was, komt weleens voor. Dus het was zeker niet bedoeld als een kaap, en puur om de fantastische overwinning van Kimmel te vieren.
lol.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vreselijk verdrietig nu.
Pest me niet zoquote:
therethere.gifquote:Op woensdag 24 september 2025 14:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vreselijk verdrietig nu.
quote:Op woensdag 24 september 2025 14:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pest me niet zo
[..]
therethere.gif
Ja. Daarom maak ik een nieuwe op zijn Stigs.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:09 schreef STING het volgende:
[..]
Maar..maar...als een topic gesloten is, telt elke seconde
Je ziet het verkeerd. Dit IS al heul groot en ernstig.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
lol.
Maar inderdaad, laten we dit niet groter maken.
Vriendschap is een goede basisquote:Op woensdag 24 september 2025 14:11 schreef Ama het volgende:
@:moeraskat Hij zei gisteren wel voor de gein ja ik kan net zo goed hier gaan wonen.Maar ken hem ook al dik 17 jaar denk ik.
Echt gemeen om zoiets tegen het slachtoffer te zeggen.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar inderdaad, laten we dit niet groter maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |