Precies. Ik voelde me al slecht en niemand houdt ooit rekening met me en dan dit. Dit is gewoon traumatisch.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd. Dit IS al heul groot en ernstig.
Met Andrea van slachtofferhulp zuidwest-Brabant, hoe kan ik u helpen?quote:Op woensdag 24 september 2025 14:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Echt gemeen om zoiets tegen het slachtoffer te zeggen.
Geeft wel een nieuwe betekenis aan "Hey wil je mijn poes zien?"quote:Op woensdag 24 september 2025 14:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vriendschap is een goede basis
Geachte persoon met de laatste post,quote:Op woensdag 24 september 2025 14:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja. Daarom maak ik een nieuwe op zijn Stigs.
Ja, iemand heeft gekaapt op FOK!quote:Op woensdag 24 september 2025 14:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Met Andrea van slachtofferhulp zuidwest-Brabant, hoe kan ik u helpen?
Nee, als ik de laatste heb. En normaal gaat KSC zo snel dat de laatste ook ziet dat hij/zij de lapo hadquote:Op woensdag 24 september 2025 14:12 schreef STING het volgende:
[..]
Geachte persoon met de laatste post,
Bij deze wil ik u erop attenderen dat u nog geen nieuw topic heeft geopend.
Kunt u dit zo snel mogelijk in orde maken?
Bij voorbaat dank.
Kusjes,
Stig
Ahemquote:Op woensdag 24 september 2025 14:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, als ik de laatste heb. En normaal gaat KSC zo snel dat de laatste ook ziet dat hij/zij de lapo had
Hij/zij/het dan, sjongejonge.quote:
Graag dit ook eventjes in rood onder het topic vast zetten. Vanaf hoeveel seconden je een topic mag openen nadat je er alles aan gedaan hebt om de gene met de LaPo er op te attenderen.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:12 schreef STING het volgende:
[..]
Geachte persoon met de laatste post,
Bij deze wil ik u erop attenderen dat u nog geen nieuw topic heeft geopend.
Kunt u dit zo snel mogelijk in orde maken?
Bij voorbaat dank.
Kusjes,
Stig
Als je net niet ver genoeg doorscrollt, zie je dat rode van de einde-topic-mededeling niet.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, als ik de laatste heb. En normaal gaat KSC zo snel dat de laatste ook ziet dat hij/zij de lapo had
Soms denkt er wel eens iemand hier dat ik dan misbruik maak van hem ofzo maar hij vindt het ook leuk om te helpen en vaak biedt hij het zelf ook vaak aan omdat ik iets zeg.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vriendschap is een goede basis
Hoopte je eigenlijk ook op vervelende reacties toen je begon over die topickaap?quote:Op woensdag 24 september 2025 14:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja. Daarom maak ik een nieuwe op zijn Stigs.
Tijd voor een nieuwe feature.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je net niet ver genoeg doorscrollt, zie je dat rode van de einde-topic-mededeling niet.
Met geluidsignalen en als de gene met lapo ook de nieuwe TS is, dan verwacht ik confetti. Dankuquote:Op woensdag 24 september 2025 14:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe feature.
er is vast ook wel een code te schrijven dat alleen de laatste een nieuw topic kan openen in de eerste 5 minuten na de lapoquote:Op woensdag 24 september 2025 14:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Graag dit ook eventjes in rood onder het topic vast zetten. Vanaf hoeveel seconden je een topic mag openen nadat je er alles aan gedaan hebt om de gene met de LaPo er op te attenderen.
En ook graag even aangeven dat het dan in volgorde wie de post voor de LaPo had etc.
Overzichtje schadevergoeding en hulpinstanties ook even erbij vermelden aub.
Prima idee.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Met geluidsignalen en als de gene met lapo ook de nieuwe TS is, dan verwacht ik confetti. Danku
Even aan de developers doorgeven dat bij jou dan even de monitor een paar keer knippert.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Met geluidsignalen en als de gene met lapo ook de nieuwe TS is, dan verwacht ik confetti. Danku
Dit is normaal hier.quote:
dit is modder gooien, maar dan in plastic zakjes, zodat niets vies wordtquote:
Geniet van de kibbeling!quote:Op woensdag 24 september 2025 14:18 schreef Ama het volgende:
Nou dat gezegd hebben ga ik nu wel echt even boodschappen halen en misschien nog belangrijker.. langs de viskraam.
Ik ga mee.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:18 schreef Ama het volgende:
Nou dat gezegd hebben ga ik nu wel echt even boodschappen halen en misschien nog belangrijker.. langs de viskraam.
Het is pas echt een goede rel als ineens de halve SC niet meer kan posten. #spreektuitervaringquote:Op woensdag 24 september 2025 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit is modder gooien, maar dan in plastic zakjes, zodat niets vies wordt
Nou eigenlijk postte ik gewoon mee zoals je hebt kunnen zien in het vorige deel. Dit is dus absoluut fake.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:17 schreef Ama het volgende:
Mwah beetje gek is het wel binnen twee minuten als je überhaupt niet eens mee post.
Vetzak, je hebt net gehad. Of ga je mee om drinken te sjouwen?quote:
GA KIBBELING HALEN!!quote:Op woensdag 24 september 2025 14:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is pas echt een goede rel als ineens de halve SC niet meer kan posten. #spreektuitervaring
Dit is wel de meest 'vredelievende' SC die ik tot nu toe op Fok ben tegengekomenquote:Op woensdag 24 september 2025 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit is modder gooien, maar dan in plastic zakjes, zodat niets vies wordt
Ik ben heul niet dikquote:Op woensdag 24 september 2025 14:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Vetzak, je hebt net gehad. Of ga je mee om drinken te sjouwen?Want in dat geval zeg ik ja.
Je hebt wel een buikjequote:Op woensdag 24 september 2025 14:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben heul niet dik
Ook.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja tijd gaat ook veel te snel ineens.
Leugens.quote:
wij zijn hier allemaal oud en hebben de energie niet om ruzie te maken.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:20 schreef STING het volgende:
[..]
Dit is wel de meest 'vredelievende' SC die ik tot nu toe op Fok ben tegengekomenwel fijn ook eigenlijk voor de verandering.
Ik heb nog niet eens gelunchtquote:Op woensdag 24 september 2025 14:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja tijd gaat ook veel te snel ineens.
Oh, het kan dus nog wel harder?quote:Op woensdag 24 september 2025 14:20 schreef STING het volgende:
[..]
Dit is wel de meest 'vredelievende' SC die ik tot nu toe op Fok ben tegengekomenwel fijn ook eigenlijk voor de verandering.
Ik weet nog niet of een dergelijke reactie normaal is puur voor het creëren van een topic.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit is normaal hier.
BBquote:
Je eerste dagje vrij?quote:Op woensdag 24 september 2025 14:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens geluncht
Hoe is het al zo laat
Blijkbaar is sneuneus al keihard.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, het kan dus nog wel harder?
Mijn R&P mod tijd heb ik iig flink verdrongenquote:Op woensdag 24 september 2025 14:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, het kan dus nog wel harder?
Welthuisquote:Op woensdag 24 september 2025 14:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Anyway, lief spelen kinders
Ik ga eens naar huis
R&P is redelijk rustig tegenwoordig.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:24 schreef STING het volgende:
[..]
Mijn R&P mod tijd heb ik iig flink verdrongen
GAM viel daarentegen nog mee met een paar relpubertjes hier en daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |