Geen idee, over vijf dagen gaat mijn nieuwe contract in.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:02 schreef Nattekat het volgende:
En schijnbaar is er overal in het nieuws dat de energieprijzen gaan exploderen. Hebben jullie daar wat van meegekregen?
Hooooo wacht. Echt?quote:Op woensdag 24 september 2025 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel gelezen dat de chocolade goedkoper wordt.
Die kleine repen zijn al onder de euro bij de Nettoramaquote:Het is daarom nog niet duidelijk of chocolade in de winkel binnenkort goedkoper wordt.
quote:Op woensdag 24 september 2025 15:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/economi(...)-voor-overschot.html
Ohquote:Het is daarom nog niet duidelijk of chocolade in de winkel binnenkort goedkoper wordt.
Vrees het ook niet. Ik zie wel wat prijzen langzaam zakken maar dat zijn eigenlijk huismerk dingen besef ik me nu. (Cola, melk etc)quote:Op woensdag 24 september 2025 15:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Die chocolade giganten gaan echt niet eens het goedkoper maken
Als de concurrent omlaag gaat dan ga je zelf ook. Anders prijs je jezelf de markt uitquote:Op woensdag 24 september 2025 15:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Die chocolade giganten gaan echt niet eens het goedkoper maken
Ik zit net 2 jaar vast aan Ziggo en heb nog 1,5 jaar VF, ze hadden me nooit wat aangesmeerd gekregenquote:Op woensdag 24 september 2025 15:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee, over vijf dagen gaat mijn nieuwe contract in.
Ja, klopt. Maar plastic mag niet meer van links.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:44 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit zat toch altijd in flesjes.
Wat flauw.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar plastic mag niet meer van links.
quote:Op woensdag 24 september 2025 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel gelezen dat de chocolade goedkoper wordt.
Oh ze proberen me ook wel eens Ziggo enz aan te praten. Maar zit al bijna zeven jaar bij T-mobile/Odido dus zodra ze zeggen maar wij weten zeker het dat goedkoper kan pleur ik de deur al dicht.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit net 2 jaar vast aan Ziggo en heb nog 1,5 jaar VF, ze hadden me nooit wat aangesmeerd gekregen
Sowieso moet eerst de dure oude voorraad op, voordat de prijs omlaag kan.quote:
Da's raar want links is niet de baas in ons landquote:Op woensdag 24 september 2025 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar plastic mag niet meer van links.
Ik werk eraan.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sowieso moet eerst de dure oude voorraad op, voordat de prijs omlaag kan.
Alles is toch altijd de schuld van links.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Da's raar want links is niet de baas in ons land
Hier heb je dan wel weer gelijk in.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alles is toch altijd de schuld van links.
Moet je vaker nieuwe kopen. Dat is gunstig voor Van de Boom. Die verkopen meer.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik had van die siroop van Van de Boom ofzo, maar die zit nu in pakken. Prima. Maar nu blijven ze denk ik minder lang goed.
Top.
Het pak is nu al even open, hoop niet dat ik zo een of andere slijmprop inschenk.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet je vaker nieuwe kopen. Dat is gunstig voor Van de Boom. Die verkopen meer.
Hier krijg ik een error van.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik had van die siroop van Van de Boom ofzo, maar die zit nu in pakken. Prima. Maar nu blijven ze denk ik minder lang goed.
Top.
Dat welquote:Op woensdag 24 september 2025 14:33 schreef STING het volgende:
[..]
Was ook wel een goede oude tijdleuke meets ook zo nu en dan.
Nee hij leeft nog hij is alleen gestopt met radio maken.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:24 schreef Ama het volgende:
Ik lees dit steeds alsof die beste man is overleden.
NWS / Frits Spits (77) gestopt met radiomaken
Genoteerd.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:19 schreef Ama het volgende:
Dat is mijn klacht en daar moet u het meedoen.
Samequote:Op woensdag 24 september 2025 15:24 schreef Ama het volgende:
God zo las ik het ookquote:Op woensdag 24 september 2025 15:24 schreef Ama het volgende:
Voor het KSC-klachtenarchief.quote:
Nouquote:Op woensdag 24 september 2025 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sowieso moet eerst de dure oude voorraad op, voordat de prijs omlaag kan.
Er mist een stukje parachutequote:
Als voormalig R&P'er ondersteunt zij de openrelatieleef dus je kan hier al je favorieten gewoon noemen hoor.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cali leest ook mee. Dus moet beetje voorzichtig zijn.
Goede naam voor een snoepje wel.quote:
weet niet of je dat filmpje kent. Gaat over een koala beer en een journaliste komt een item maken over wat zij denkt dat een dropbear is. Blijkbaar kent ze een koalabeer niet. Dus ze is helemaal in safety kleding gehesen en ze hebben haar verteld dat het een zeer agressief dier is wat ze vasthoudt. En ze gelooft het ook. Ze hebben haar verteld dat het een dropbear is.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goede naam voor een snoepje wel.
quote:
wat is precies erg?quote:Op woensdag 24 september 2025 14:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Doodgeschoten verdachte Capelle had omgebouwd gasalarmpistool bij zich
Een omgebouwd alarmpistool is een echt functionerend vuurwapen.
Dit is erg.
quote:Op woensdag 24 september 2025 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Allemaal Poezebeest, ALLEMAAL!
neequote:Op woensdag 24 september 2025 15:02 schreef Nattekat het volgende:
En schijnbaar is er overal in het nieuws dat de energieprijzen gaan exploderen. Hebben jullie daar wat van meegekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |