quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Hoop ik wel, maar verwacht ergens van niet.quote:
En hij vindt dat waarschijnlijk heerlijk.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:16 schreef Bugno3 het volgende:
Zij gaat hem thuis vreselijk domineren.
Die heeft zeker de broek aan, jaquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:16 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:16 schreef Bugno3 het volgende:
Hardlopen?quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:18 schreef Evangelion het volgende:
Pikkedonker als First Dates is afgelopen. Ik moet nog buiten sporten.
Lampje aan en gaan, zet m op!quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:18 schreef Evangelion het volgende:
Bang voor het donker zijnquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:18 schreef Evangelion het volgende:
“Overvolle agenda”quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:18 schreef RipCity het volgende:
Mensen vinden een tweede date organiseren echt lastig hè
Echte first daters douchen eerst voor het hardlopenquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:18 schreef Evangelion het volgende:
Heb altijd het idee dat als mensen dates kunnen organiseren of de eerste stap durven zetten, ze niet aan dit programma mee hoeven doen. Dus misschien is het gewoon een vertekend beeld.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:18 schreef RipCity het volgende:
misschien vinden ze iemand afwijzen wel erg lastig en laten ze het liever verwaterenquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:18 schreef RipCity het volgende:
Ze willen niemand kwetsen voor de camera dus ja in beeld en daarna een dikke neequote:Op dinsdag 23 september 2025 20:18 schreef RipCity het volgende:
Dat zeggen ze allemaal. Bangerik.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:19 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Niet bang, maar energieniveau is dan gewoon lager.
rookie mistakequote:Op dinsdag 23 september 2025 21:44 schreef DrDentz het volgende:
Volgens mij heeft die jongen een beetje teveel naar Andrew Tate en dat soort figuren geluisterd, het is niet de bedoeling dat je op de eerste date de dame al wegzet als ambitieloos en ander denkniveau
Elke man kruipt in een reaquote:Op woensdag 24 september 2025 19:30 schreef RipCity het volgende:
Hoe ontmoet je iemand via TikTok in vredesnaam
Je hoopte op een vrouw.quote:
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 24 september 2025 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
DE EERSTE HAAI VAN DE AVOND @:dkup
verkapte coming outquote:
Wortelrood is er wel voor je vanavondquote:
Je zou eigenlijk tegen Denies moeten zeggen dat ze kan opdonderen met dat buiten zitten. Maar ja, tv enzo.quote:
oude buurman van mij ook, 3 dochters daarna gayquote:Op woensdag 24 september 2025 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Eerst kinderen
Daarna lesbisch of haai worden
Hoeft niet verkeerd te zijn.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wortelrood is er wel voor je vanavond
Ik trek dat echt nietquote:
Nooit naar de zon want instant verbrandquote:Op woensdag 24 september 2025 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik trek dat echt niet
Begint al bij lijkbleek
Hij zit gelukkig altijd binnen in de sportschool...quote:Op woensdag 24 september 2025 19:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nooit naar de zon want instant verbrand
Hihihihihihihihiiquote:
Bi. Nagenoeg altijd spectrum ja.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:38 schreef Evangelion het volgende:
Deze meid heeft sowieso ADHD en 3 andere labeltjes
Wat een binnenkomerquote:
Wat een bullshit. Sorry Sap.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
Ach elke vrouw heeft zo'n biseksuele fase. Helemaal die van de huidige generatie.
Implantanten of turkse tantenquote:
Tanten en hontenquote:Op woensdag 24 september 2025 19:40 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Implantanten of turkse tanten
Of gewoon verf? Ze zijn wel heel wit.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:40 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Implantanten of turkse tanten
vind het lastig bij de gay's, soms gaat het gesprek heel goed en is het toch een nee.quote:
Facings, aan de vorm te zien. Gok ik.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of gewoon verf? Ze zijn wel heel wit.
Fijn dat je de weg weer hebt gevondenquote:
Die blauwe ogen?quote:Op woensdag 24 september 2025 19:41 schreef Felagund het volgende:
Ik dacht eerst dat het een Turk was, met het is dus een Vlaming?
Ik kon je niet blijven negeren.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fijn dat je de weg weer hebt gevonden
Nee is het niet. Toen ik 18 was, waren ze allemaal zogenaamd biseksueel. Dat was dan een beetje zoenen met andere meiden tijdens het uitgaan voor de aandacht.quote:
De dikkop versiequote:Op woensdag 24 september 2025 19:42 schreef Bugno3 het volgende:
Herstel: Gianluca Vialli ( @:Pisces29 )
Die had ik over het oog gezien.quote:
Ik denk dat jij wel met een bepaald type meisje hangtquote:Op woensdag 24 september 2025 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee is het niet. Toen ik 18 was, waren ze allemaal zogenaamd biseksueel. Dat was dan een beetje zoenen met andere meiden tijdens het uitgaan voor de aandacht.
In de VS was een onderzoek gedaan en daar was 30% van de Gen Z ergens op het LGBT spectrum. Zal in Nederland vast niet veel anders zijn.
Ja misschien geeft dat een vertekend beeldquote:Op woensdag 24 september 2025 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel met een bepaald type meisje hangt
Hihihihihiquote:Op woensdag 24 september 2025 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel met een bepaald type meisje hangt
For surequote:
Fakking chillquote:
Maar ergeren is half the fun in dit programmaquote:Op woensdag 24 september 2025 19:46 schreef RipCity het volgende:
Deze barman zit heeeeeel laag in m’n irritatie zone en dat is goed. Hij is er en hij heeft niets waar je je aan kan ergeren. Goede keus.
Goh autiquote:Op woensdag 24 september 2025 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bi. Nagenoeg altijd spectrum ja.
Wel sympathiek meisje verder
Dit is juist.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bi. Nagenoeg altijd spectrum ja.
Ja maar fijn als er 1 iemand is die okay is (naast max en blonde serveerster die r nooit meer is).quote:Op woensdag 24 september 2025 19:46 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Maar ergeren is half the fun in dit programma
Als ze een echte autist is kan ze dat haarfijn uitleggen!quote:Op woensdag 24 september 2025 19:46 schreef Joop_W het volgende:
Wat is de kans dat ze goed weet wat autisme is?
Is wel een lieve gozer. Echt type Victor.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:46 schreef RipCity het volgende:
Deze barman zit heeeeeel laag in m’n irritatie zone en dat is goed. Hij is er en hij heeft niets waar je je aan kan ergeren. Goede keus.
En het personeel is er ook!quote:Op woensdag 24 september 2025 19:44 schreef cherrycoke het volgende:
lekkere broodjes wel bij brownies en downies
Het is bij die generatie altijd 50/50 vind ik. De ene helft heeft echt de diagnose, de andere helft is self diagnosed met behulp van tiktok videosquote:Op woensdag 24 september 2025 19:46 schreef Joop_W het volgende:
Wat is de kans dat ze goed weet wat autisme is?
Victor wel beetje meer een act.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is wel een lieve gozer. Echt type Victor.
Bij deze vind ik het wel plausibelquote:Op woensdag 24 september 2025 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het is bij die generatie altijd 50/50 vind ik. De ene helft heeft echt de diagnose, de andere helft is self diagnosed met behulp van tiktok videos
Victor had altijd het oortje. Geen idee of deze au naturel isquote:
Ik ook wel ja. Heeft wel beetje zo'n autisme uitstraling.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:48 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Bij deze vind ik het wel plausibel
Leuke vraag wel.quote:
Wat ordinairquote:
Tijdens het lezen van de Binas?quote:
Mijn vader heeft dat ook lang gehad, dus niet per se iets van nu.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom is een losse snor zo'n ding tegenwoordig
Samen met voetballer Pinasquote:Op woensdag 24 september 2025 19:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tijdens het lezen van de Binas?
Stukje Cillian.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Die Belg heeft Peaky Blinders ogen
Nu weet ik het
Een snor bij vaders is heel normaal, of bij een politieagent. Maar bij gasten van 19 is het raar.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mijn vader heeft dat ook lang gehad, dus niet per se iets van nu.
Top 10 gifje ditquote:
Maar door dit haar zou ik me niet door hem laten knippen. Net als een opticien met een megalelijke bril...quote:
Het is de schuld van tylenol.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:57 schreef RipCity het volgende:
Is er ook iemand onder de 22 zonder diagnose
Gaat ook nooit meer dichtquote:Op woensdag 24 september 2025 19:58 schreef Evangelion het volgende:
Ik snap ook niet dat iemand denkt ja oorringen (van die gaten), leuk.
Ik heb altijd een lelijke opticienquote:Op woensdag 24 september 2025 19:57 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Maar door dit haar zou ik me niet door hem laten knippen. Net als een opticien met een megalelijke bril...
https://www.vrt.be/vrtmax/a-z/first-dates/quote:Op woensdag 24 september 2025 20:00 schreef Evangelion het volgende:
In Belgie hebben ze toch ook First Dates? Wel eens op Youtube gekeken
Ja in heel goedkoop decor. Ziet er niet uitquote:Op woensdag 24 september 2025 20:00 schreef Evangelion het volgende:
In Belgie hebben ze toch ook First Dates? Wel eens op Youtube gekeken
Al die buitenlanders in dit programmaquote:Op woensdag 24 september 2025 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Belg moet gewoon in België blijven
Erger dan bij ons?quote:Op woensdag 24 september 2025 20:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja in heel goedkoop decor. Ziet er niet uit
Vergeleken met de Engelse versie is de NL versie al dramatisch qua decor…quote:Op woensdag 24 september 2025 20:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja in heel goedkoop decor. Ziet er niet uit
Schattigquote:
Draag jij nog armbandjes?quote:
Engelse versie is opgenomen in echt bestaand restaurant ipv loods. Dat helpt wel.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vergeleken met de Engelse versie is de NL versie al dramatisch qua decor…
Je bent de mannelijke @Duderinnetjequote:Op woensdag 24 september 2025 20:05 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Al besproken (en correct gespeld)
80% van alle "echte" restaurants in Amsterdam zit ook in een loods.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Engelse versie is opgenomen in echt bestaand restaurant ipv loods. Dat helpt wel.
Hohoho, loods met een afzichtelijk terras van twee vierkante meter.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Engelse versie is opgenomen in echt bestaand restaurant ipv loods. Dat helpt wel.
Geen idee wie dat is.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent de mannelijke @:duderinnetje
Topwijf met liefde voor spellingquote:
knoop in mijn zakdoekquote:Op woensdag 24 september 2025 20:07 schreef DKUp het volgende:
Oh mijn God, waar zit ik naar te kijken![]()
Uh, jaquote:Op woensdag 24 september 2025 20:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op hun verkering!
Animequote:Op woensdag 24 september 2025 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Japan Azië
Ook echt spectrum trekje
Japan is wel tof, mooi land, goed eten en cultureel ook interessant.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Japan Azië
Ook echt spectrum trekje
quote:Op woensdag 24 september 2025 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Topwijf met liefde voor spelling
Zijn z’n zenuwen voor 9uquote:Op woensdag 24 september 2025 20:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op hun verkering!
Idd.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Japan is wel tof, mooi land, goed eten en cultureel ook interessant.
Weet ik veel, van die vrouwen in schooluniformen.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Harajuku?
(ik ben getest, heb geen autisme)
Neequote:
quote:Op woensdag 24 september 2025 20:11 schreef DKUp het volgende:
Kill Bill downplayen en zelf een roze trol zijn.
Nog niet gezien. Gelukkig was ik gister al af.quote:
Dat kan tegenwoordig wel toch bij veel banen?quote:Op woensdag 24 september 2025 20:11 schreef cherrycoke het volgende:
half nederland wil remote werken, zet dat maar uit je hoofd
Daar is niks van gelogenquote:Op woensdag 24 september 2025 20:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Combineren met raaaizzuhhh ideaal.
quote:Op woensdag 24 september 2025 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog niet gezien. Gelukkig was ik gister al af.
Ik denk dat hij het niet verwachtte. Arme jongenquote:Op woensdag 24 september 2025 20:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
“Ik voelde het ook niet echt…..”
Yeah right
stap is brownies en downies in,quote:Op woensdag 24 september 2025 20:14 schreef DKUp het volgende:
Ik zou nooit iets eten of drinken bij mensen met down syndroom.
Jammer, zo'n laffe reactie idd.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
“Ik voelde het ook niet echt…..”
Yeah right
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |