verkapte coming outquote:
Wortelrood is er wel voor je vanavondquote:
Je zou eigenlijk tegen Denies moeten zeggen dat ze kan opdonderen met dat buiten zitten. Maar ja, tv enzo.quote:
oude buurman van mij ook, 3 dochters daarna gayquote:Op woensdag 24 september 2025 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Eerst kinderen
Daarna lesbisch of haai worden
Hoeft niet verkeerd te zijn.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wortelrood is er wel voor je vanavond
Ik trek dat echt nietquote:
Nooit naar de zon want instant verbrandquote:Op woensdag 24 september 2025 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik trek dat echt niet
Begint al bij lijkbleek
Hij zit gelukkig altijd binnen in de sportschool...quote:Op woensdag 24 september 2025 19:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nooit naar de zon want instant verbrand
Hihihihihihihihiiquote:
Bi. Nagenoeg altijd spectrum ja.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:38 schreef Evangelion het volgende:
Deze meid heeft sowieso ADHD en 3 andere labeltjes
Wat een binnenkomerquote:
Wat een bullshit. Sorry Sap.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
Ach elke vrouw heeft zo'n biseksuele fase. Helemaal die van de huidige generatie.
Implantanten of turkse tantenquote:
Tanten en hontenquote:Op woensdag 24 september 2025 19:40 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Implantanten of turkse tanten
Of gewoon verf? Ze zijn wel heel wit.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:40 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Implantanten of turkse tanten
vind het lastig bij de gay's, soms gaat het gesprek heel goed en is het toch een nee.quote:
Facings, aan de vorm te zien. Gok ik.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of gewoon verf? Ze zijn wel heel wit.
Fijn dat je de weg weer hebt gevondenquote:
Die blauwe ogen?quote:Op woensdag 24 september 2025 19:41 schreef Felagund het volgende:
Ik dacht eerst dat het een Turk was, met het is dus een Vlaming?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |