SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
Ah oké, dacht al dat EA er wel iets op zou verzinnen om het alsnog te kunnen verkopenquote:Op maandag 22 september 2025 20:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Je kunt preview pack openen en beslissen of je wil betalen nu
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zo dusquote:Op maandag 22 september 2025 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké, dacht al dat EA er wel iets op zou verzinnen om het alsnog te kunnen verkopenZullen alsnog veel verdienen op deze manier
![]()
Haha thanks! Heb meteen van de welkomsbonus fifa gekochtquote:Op maandag 22 september 2025 20:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik las het. Veel succes Steven.![]()
Dan moet ik mijn mini ster van kansspelen en geldklopperij toch maar eens een nieuwe wet laten verzinnen om al dat verdiende geld in mijn schatkist te laten lopenquote:Op maandag 22 september 2025 20:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zo dusZullen alsnog veel verdienen op deze manier
Bij KiK was het toch? Daar wilde je altijd al werken?quote:Op maandag 22 september 2025 20:10 schreef StevenHyde het volgende:
1 Oktober beginnen in de retail. Hoop dat ik het in me heb (thats what she said)![]()
![]()
Ja echt. Niet te verwarren met die messenger app hoor.quote:Op maandag 22 september 2025 20:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bij KiK was het toch? Daar wilde je altijd al werken?![]()
Klinkt niet als Bastognequote:Op maandag 22 september 2025 20:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Je kunt preview pack openen en beslissen of je wil betalen nu![]()
![]()
Jij previewt de smaak van het pak Bastogne niet voor je beslist of je dat pak wil kopenquote:
Je had dan ook wat te vierenquote:Op maandag 22 september 2025 20:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vanmiddag serieus een half pak opgegeten. Lang geleden dat ik me weer zo heb laten gaan![]()
![]()
quote:Op maandag 22 september 2025 20:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij previewt de smaak van het pak Bastogne niet voor je beslist of je dat pak wil kopen![]()
![]()
Omg ... en dan ook nog fifa ....quote:Op maandag 22 september 2025 20:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vanmiddag serieus een half pak opgegeten. Lang geleden dat ik me weer zo heb laten gaan
Wanneer ga je rennen?![]()
zucht drama met die meid weer, althans drama voor haar. je probeert te helpen he en kunnen we dat goed bespreken.
Maar ik ben beetje op het punt, ook met alles wat ik meemaakte en in ervaring dus, dat ik het ook niet meer weet.?
Ze wil maar steeds naar GGZ en die zegt verhoog medicatie, met de week hoor ik dr onsamenhangender worden.
Nu wil ik niet zeggen dat de GGZ slecht doet. Maar in mijn beleving lijkt t totaal niet te helpen.
Zou willen dat ze ook gewoon begeleid wonen ging doen (dat hielp mij). maar het is niet 1 op 1 kopie dat snap ik ook wel.
Maarja ben ik aan het bellen, uur. ineens stil, ik hallo hallo hallo? Niks meer
nog een keer gebeld. geen gehoor.
Tja......Do what you love, love what you do!![]()
Gisteren wezen rennen. En Donderdag dan weer. Sociaal rennen want een uurtje rennen en bijpraten met een ouwe vriendquote:Op maandag 22 september 2025 20:21 schreef maily het volgende:
[..]
Omg ... en dan ook nog fifa ....
![]()
Rennen van zijn werk naar huis om Bastogne te eten terwijl hij fifa speelt natuurlijk!!quote:Op maandag 22 september 2025 20:21 schreef maily het volgende:
[..]
Omg ... en dan ook nog fifa ....
tis een beetje dat het me nu mezelf meer zorgen ga maken, als gewoon een vriendin helpen enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Ik vind dat knap. Rennen EN pratenquote:Op maandag 22 september 2025 20:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Gisteren wezen rennen. En Donderdag dan weer. Sociaal rennen want een uurtje rennen en bijpraten met een ouwe vriend![]()
![]()
Nee dan rennen EN bolkenquote:Op maandag 22 september 2025 20:23 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind dat knap. Rennen EN praten![]()
![]()
Voor de zoveelste keer.quote:Op maandag 22 september 2025 20:23 schreef kree het volgende:
tis een beetje dat het me nu mezelf meer zorgen ga maken, als gewoon een vriendin helpen enzo.
Je trekt het je veel te veel aan.
JIJ KUNT HAAR NIET HELPEN.
Helaas.![]()
t werkt niet zo voor mij, met haar praten en eerlijk zijn en alles met elkaar delen is helemaal oke.
maargoed nu kwam er ineens al weer wil het liefst bij jou wonen.Do what you love, love what you do!![]()
Rennen EN praten over bolken terwijl je bolkt, dat is voor de echte elite!quote:
En muis achter je aan met rammelende kettingenquote:Op maandag 22 september 2025 20:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Rennen EN praten over bolken terwijl je bolkt, dat is voor de echte elite!![]()
![]()
nouja ik denk dat ik wel kan helpen met tips. Maar niet in zoverre dat ik degene ben die haar met handje om dr schouder doorheen ga trekken.quote:Op maandag 22 september 2025 20:24 schreef maily het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer.
Je trekt het je veel te veel aan.
JIJ KUNT HAAR NIET HELPEN.
Helaas.
En dat is t lastige ik wil t wel, en heel simpel gezien kom je bij mij wonen toch, blablaba.
Maar oke ik ben wijs genoeg om te weten dat dat helemaal niet gaat werken natuurlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Over onsamenhangend gesproken.quote:Op maandag 22 september 2025 20:24 schreef kree het volgende:
t werkt niet zo voor mij, met haar praten en eerlijk zijn en alles met elkaar delen is helemaal oke.
maargoed nu kwam er ineens al weer wil het liefst bij jou wonen.
Zucht.
Laat je niet gek maken kree.![]()
Dat gaat helemaal niet werken nee.quote:Op maandag 22 september 2025 20:25 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik denk dat ik wel kan helpen met tips. Maar niet in zoverre dat ik degene ben die haar met handje om dr schouder doorheen ga trekken.
En dat is t lastige ik wil t wel, en heel simpel gezien kom je bij mij wonen toch, blablaba.
Maar oke ik ben wijs genoeg om te weten dat dat helemaal niet gaat werken natuurlijk.
Jij moet al voor jezelf zorgen en op tijd naar je werk.![]()
tja. ik probeer maar t beste te doen. en weet ze wel, moet het ff aantal keer herhalen. maar dan snapt ze dat wel.
Maarja ik kan niet degene zijn die het voor haar oplost.
Goed wil niet zeggen dat t me wel allemaal aan het hart gaat.Do what you love, love what you do!![]()
Idd! Hier in ONZ horen enkel serieuze dingen thuis idd!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
DaarvanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
klopt en dat weet ik en heb het haar ook gezegd.quote:Op maandag 22 september 2025 20:27 schreef maily het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal niet werken nee.
Jij moet al voor jezelf zorgen en op tijd naar je werk.
Waarom ik nou ineens niks meer hoor midden in gesprek? geen idee?
mss is dr mobiel wel leeg ofzo, kweet niet.
vond het weer merkwaardig. ik kan met haar best kritisch zijn he dus het is ook niet ruzie ofzo over wat we denken.
Want ze snapt me wel helemaal prima.
Het is jammer 2 weken terug was ze nl wel helder en ik weet niet wat die GGZ voorschrijft. en als het geen drank is zoals ze zegt en geloof haar als ze zegt niet zo.
Dan weet ik niet wat ze nu heeft voor medicatie verhoging, maar het werd er niet beter op.Do what you love, love what you do!![]()
Zoals bolkenquote:Op maandag 22 september 2025 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Idd! Hier in ONZ horen enkel serieuze dingen thuis idd!![]()
![]()
ach ik vertel het hier gewoon, jullie mogen gewoon door bolken hoor. heb geen zin om er topic over aan te maken in R&P
bel af en toe met haar. maarja. kweet t ook niet. Zal het maar weer laten gaan en mss hoor ik morgen wat van dr.Do what you love, love what you do!![]()
Bolk de bolker met een bolkende bolk
Lekker de volgende bolk beginnen voor je de huidige bolk hebt gezet
Lucht gerust je hart hier. We lezen graag mee. Misschien kan @KillemWieft je wel advies geven, hij is toch wel de relatie expert hierquote:Op maandag 22 september 2025 20:31 schreef kree het volgende:
ach ik vertel het hier gewoon, jullie mogen gewoon door bolken hoor. heb geen zin om er topic over aan te maken in R&P
bel af en toe met haar. maarja. kweet t ook niet. Zal het maar weer laten gaan en mss hoor ik morgen wat van dr.![]()
dat zei ik ook tegen haar. en niet zozeer naar mij? want ik wil er best over kletsen want sta erbuiten. Maar met name dat zij het ff laat rusten met familie, want dat is al helemaal groot drama.quote:
erger nog, ze zocht weer contact met ex-vriendje van dr, terwijl ik weet ik hoeveel berichten heb gehad hoe klootzak t was. en vanuit haar dus he.
Ik heb er nooit mening over gehad die vriend.
,maargoed t werkt voor geen meter, maar herkenbaar is, de enige die hand om dr schouder geeft zonder kritisch te zijn.
Tja ze weet van mij dat ik wel wil helpen, maarre zo werkt t bij mij niet. En zeker niet toen ze zei wil t liefst bij jou wonen.
OMG. niet dat ik haar niet mag, maar dat zou niet werken. niet nu iig.
Mss over een paar jaar wel, want mag haar wel, maar ze zit teveel in dr eigen psych shit en de enige die dat kan oplossen is ze zelf.Do what you love, love what you do!![]()
ik heb nog maar eens berichtje gestuurd naar mijn hulpverlening toen de Brug, met die ik nog ken, wat ik hier nu mee aan moet.
Ik weet t niet meer nl.Do what you love, love what you do!![]()
tis idd beetje mijn hart luchten meer als dat ik denk jullie gaan hier met het goeie antwoord komen erop.quote:Op maandag 22 september 2025 20:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Lucht gerust je hart hier. We lezen graag mee. Misschien kan @:killemwieft je wel advies geven, hij is toch wel de relatie expert hier
Maarja je weet nooit mss komt er nog een gouden tip. Voor de rest denk ik ook maar dat ik mijn handen er beetje vanaf moet houden, hoe lastig ik t ook vind.Do what you love, love what you do!![]()
goed bel dr nog 1 keer. En als ze dan niet opneemt, dan wacht ze maar tot morgenofzo ergens in de avond.
Do what you love, love what you do!![]()
Misschien heeft ze ook een wake-up call nodig net zoals jij die gehad hebt toen je je schouder brak.quote:Op maandag 22 september 2025 20:38 schreef kree het volgende:
[..]
tis idd beetje mijn hart luchten meer als dat ik denk jullie gaan hier met het goeie antwoord komen erop.
Maarja je weet nooit mss komt er nog een gouden tip. Voor de rest denk ik ook maar dat ik mijn handen er beetje vanaf moet houden, hoe lastig ik t ook vind.![]()
Sinds wanneer?quote:Op maandag 22 september 2025 20:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Lucht gerust je hart hier. We lezen graag mee. Misschien kan @:killemwieft je wel advies geven, hij is toch wel de relatie expert hier![]()
![]()
@KillemWieft![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Verwacht niet dat we de gouden tip kan geven. Maar je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt. Of in jouw geval, hoe een makreel door de kraan kan zwemmenquote:Op maandag 22 september 2025 20:38 schreef kree het volgende:
[..]
tis idd beetje mijn hart luchten meer als dat ik denk jullie gaan hier met het goeie antwoord komen erop.
Maarja je weet nooit mss komt er nog een gouden tip. Voor de rest denk ik ook maar dat ik mijn handen er beetje vanaf moet houden, hoe lastig ik t ook vind.![]()
![]()
wellicht jah?quote:Op maandag 22 september 2025 20:40 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien heeft ze ook een wake-up call nodig net zoals jij die gehad hebt toen je je schouder brak.
Kan he? dat je zeg maar echt in de shit zit en dan helemaal niks meer weet dan toch bedelend bij je familie te vragen van "Help?"
Mss wel. maarja ik probeerde dat dus uit te leggen, en het zou natuurlijk lullig zijn om te zeggen, van mss moet je een ongeluk overkomen en dat je dan pas de hulp aanneemt?
Hoe moet ik dat voor me zien dan? Kan moeilijk de tip geven, van ja zorg dat je een ongeval krijgt enzo etc?
Dus probeer uit te leggen aan haar, van wat er nu gebeurde dat ik mijn band met mijn familie kon herstellen.
En eigenlijk is dat dat ik het allemaal serieus ging nemen en wel hulp zocht en best vergaand, want je doet dat niet zo maar ff en eng enzo begeleid wonen.
voor mij hielp t, maar krijg t niet duidelijk. of althans krijg ik wel en zegt ze je hebt gelijk. Maar ze doet er niks mee.
Dus ja mss moet er wat gebeuren eerst ernstiger voor ze t inziet. tja, hoop niet, maar ja.Do what you love, love what you do!![]()
lolquote:Op maandag 22 september 2025 20:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Verwacht niet dat we de gouden tip kan geven. Maar je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt. Of in jouw geval, hoe een makreel door de kraan kan zwemmen
quote:Op maandag 22 september 2025 20:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Verwacht niet dat we de gouden tip kan geven. Maar je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt. Of in jouw geval, hoe een makreel door de kraan kan zwemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 22 september 2025 20:50 schreef maily het volgende:
[..]Geluid van een wortel toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hmmms heel erg flauw en voorspelbaar.quote:
Het was vermakelijk genoeg om uit te zien. Maar oke als ik kritisch ben. geef het 5,7 uit 10
Heel voorspelbaar, er is een betere film die soort hetzelfde doet, maar ouwetje. Euhms hoe heet ie ook alweer/
Wacht ff zoeken. die geef ik wel een 8 dusDo what you love, love what you do!![]()
Oh dan laat ik deze schietenquote:Op maandag 22 september 2025 20:52 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms heel erg flauw en voorspelbaar.
Het was vermakelijk genoeg om uit te zien. Maar oke als ik kritisch ben. geef het 5,7 uit 10
Heel voorspelbaar, er is een betere film die soort hetzelfde doet, maar ouwetje. Euhms hoe heet ie ook alweer/
Wacht ff zoeken. die geef ik wel een 8 dus![]()
Nee natuurlijk moet ze geen ongeluk krijgen.quote:Op maandag 22 september 2025 20:49 schreef kree het volgende:
[..]
wellicht jah?
Kan he? dat je zeg maar echt in de shit zit en dan helemaal niks meer weet dan toch bedelend bij je familie te vragen van "Help?"
Mss wel. maarja ik probeerde dat dus uit te leggen, en het zou natuurlijk lullig zijn om te zeggen, van mss moet je een ongeluk overkomen en dat je dan pas de hulp aanneemt?
Hoe moet ik dat voor me zien dan? Kan moeilijk de tip geven, van ja zorg dat je een ongeval krijgt enzo etc?
Dus probeer uit te leggen aan haar, van wat er nu gebeurde dat ik mijn band met mijn familie kon herstellen.
En eigenlijk is dat dat ik het allemaal serieus ging nemen en wel hulp zocht en best vergaand, want je doet dat niet zo maar ff en eng enzo begeleid wonen.
voor mij hielp t, maar krijg t niet duidelijk. of althans krijg ik wel en zegt ze je hebt gelijk. Maar ze doet er niks mee.
Dus ja mss moet er wat gebeuren eerst ernstiger voor ze t inziet. tja, hoop niet, maar ja.![]()
oja deze natuurlijk
Bekijk deze YouTube-video
zelfde principe. alleen die hierboven was wel goed gemaakt.
Die ik noemde net flauw Comedie aftreksel ervan.Do what you love, love what you do!![]()
Ja The Game.. dat was een klassieker!quote:Op maandag 22 september 2025 20:53 schreef kree het volgende:
oja deze natuurlijk
Bekijk deze YouTube-video
zelfde principe. alleen die hierboven was wel goed gemaakt.
Die ik noemde net flauw Comedie aftreksel ervan.![]()
![]()
tis niet echt de moeite waard nee, of je moet je vervelen, niet superslecht, maar wmb te voorspelbaar enzo en de comedy in de comedy die het moest zijn, matig.quote:
Kijk die andere die geef ik wel als tipmits nooit gezien dan
Ik heb van het weeked ook een filmpje gekeken, komt wel heel dichtbij zo![]()
Kijk in die andere liever nog een keerquote:Op maandag 22 september 2025 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
tis niet echt de moeite waard nee, of je moet je vervelen, niet superslecht, maar wmb te voorspelbaar enzo en de comedy in de comedy die het moest zijn, matig.
Kijk die andere die geef ik wel als tipmits nooit gezien dan
![]()
![]()
Ja, ik ook.quote:Op maandag 22 september 2025 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb van het weeked ook een filmpje gekeken, komt wel heel dichtbij zo![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
The Game was echt goed ja.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik ben nu zelfs nog een filmpje aan het kijken van compilaties van wegmisbruikersquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: