Lucht gerust je hart hier. We lezen graag mee. Misschien kan @KillemWieft je wel advies geven, hij is toch wel de relatie expert hierquote:Op maandag 22 september 2025 20:31 schreef kree het volgende:
ach ik vertel het hier gewoon, jullie mogen gewoon door bolken hoor. heb geen zin om er topic over aan te maken in R&P
bel af en toe met haar. maarja. kweet t ook niet. Zal het maar weer laten gaan en mss hoor ik morgen wat van dr.
dat zei ik ook tegen haar. en niet zozeer naar mij? want ik wil er best over kletsen want sta erbuiten. Maar met name dat zij het ff laat rusten met familie, want dat is al helemaal groot drama.quote:
tis idd beetje mijn hart luchten meer als dat ik denk jullie gaan hier met het goeie antwoord komen erop.quote:Op maandag 22 september 2025 20:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Lucht gerust je hart hier. We lezen graag mee. Misschien kan @:killemwieft je wel advies geven, hij is toch wel de relatie expert hier
Misschien heeft ze ook een wake-up call nodig net zoals jij die gehad hebt toen je je schouder brak.quote:Op maandag 22 september 2025 20:38 schreef kree het volgende:
[..]
tis idd beetje mijn hart luchten meer als dat ik denk jullie gaan hier met het goeie antwoord komen erop.
Maarja je weet nooit mss komt er nog een gouden tip. Voor de rest denk ik ook maar dat ik mijn handen er beetje vanaf moet houden, hoe lastig ik t ook vind.
Sinds wanneer?quote:Op maandag 22 september 2025 20:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Lucht gerust je hart hier. We lezen graag mee. Misschien kan @:killemwieft je wel advies geven, hij is toch wel de relatie expert hier
Verwacht niet dat we de gouden tip kan geven. Maar je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt. Of in jouw geval, hoe een makreel door de kraan kan zwemmenquote:Op maandag 22 september 2025 20:38 schreef kree het volgende:
[..]
tis idd beetje mijn hart luchten meer als dat ik denk jullie gaan hier met het goeie antwoord komen erop.
Maarja je weet nooit mss komt er nog een gouden tip. Voor de rest denk ik ook maar dat ik mijn handen er beetje vanaf moet houden, hoe lastig ik t ook vind.
wellicht jah?quote:Op maandag 22 september 2025 20:40 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien heeft ze ook een wake-up call nodig net zoals jij die gehad hebt toen je je schouder brak.
lolquote:Op maandag 22 september 2025 20:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Verwacht niet dat we de gouden tip kan geven. Maar je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt. Of in jouw geval, hoe een makreel door de kraan kan zwemmen
quote:Op maandag 22 september 2025 20:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Verwacht niet dat we de gouden tip kan geven. Maar je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt. Of in jouw geval, hoe een makreel door de kraan kan zwemmen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 september 2025 20:50 schreef maily het volgende:
[..]Geluid van een wortel toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmmms heel erg flauw en voorspelbaar.quote:
Oh dan laat ik deze schietenquote:Op maandag 22 september 2025 20:52 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms heel erg flauw en voorspelbaar.
Het was vermakelijk genoeg om uit te zien. Maar oke als ik kritisch ben. geef het 5,7 uit 10
Heel voorspelbaar, er is een betere film die soort hetzelfde doet, maar ouwetje. Euhms hoe heet ie ook alweer/
Wacht ff zoeken. die geef ik wel een 8 dus
Nee natuurlijk moet ze geen ongeluk krijgen.quote:Op maandag 22 september 2025 20:49 schreef kree het volgende:
[..]
wellicht jah?
Kan he? dat je zeg maar echt in de shit zit en dan helemaal niks meer weet dan toch bedelend bij je familie te vragen van "Help?"
Mss wel. maarja ik probeerde dat dus uit te leggen, en het zou natuurlijk lullig zijn om te zeggen, van mss moet je een ongeluk overkomen en dat je dan pas de hulp aanneemt?
Hoe moet ik dat voor me zien dan? Kan moeilijk de tip geven, van ja zorg dat je een ongeval krijgt enzo etc?
Dus probeer uit te leggen aan haar, van wat er nu gebeurde dat ik mijn band met mijn familie kon herstellen.
En eigenlijk is dat dat ik het allemaal serieus ging nemen en wel hulp zocht en best vergaand, want je doet dat niet zo maar ff en eng enzo begeleid wonen.
voor mij hielp t, maar krijg t niet duidelijk. of althans krijg ik wel en zegt ze je hebt gelijk. Maar ze doet er niks mee.
Dus ja mss moet er wat gebeuren eerst ernstiger voor ze t inziet. tja, hoop niet, maar ja.
Ja The Game.. dat was een klassieker!quote:Op maandag 22 september 2025 20:53 schreef kree het volgende:
oja deze natuurlijk
Bekijk deze YouTube-video
zelfde principe. alleen die hierboven was wel goed gemaakt.
Die ik noemde net flauw Comedie aftreksel ervan.
tis niet echt de moeite waard nee, of je moet je vervelen, niet superslecht, maar wmb te voorspelbaar enzo en de comedy in de comedy die het moest zijn, matig.quote:
Kijk in die andere liever nog een keerquote:Op maandag 22 september 2025 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
tis niet echt de moeite waard nee, of je moet je vervelen, niet superslecht, maar wmb te voorspelbaar enzo en de comedy in de comedy die het moest zijn, matig.
Kijk die andere die geef ik wel als tipmits nooit gezien dan
Ja, ik ook.quote:Op maandag 22 september 2025 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb van het weeked ook een filmpje gekeken, komt wel heel dichtbij zo![]()
Ik ben nu zelfs nog een filmpje aan het kijken van compilaties van wegmisbruikersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |