Lucht gerust je hart hier. We lezen graag mee. Misschien kan @KillemWieft je wel advies geven, hij is toch wel de relatie expert hierquote:Op maandag 22 september 2025 20:31 schreef kree het volgende:
ach ik vertel het hier gewoon, jullie mogen gewoon door bolken hoor. heb geen zin om er topic over aan te maken in R&P
bel af en toe met haar. maarja. kweet t ook niet. Zal het maar weer laten gaan en mss hoor ik morgen wat van dr.
dat zei ik ook tegen haar. en niet zozeer naar mij? want ik wil er best over kletsen want sta erbuiten. Maar met name dat zij het ff laat rusten met familie, want dat is al helemaal groot drama.quote:
tis idd beetje mijn hart luchten meer als dat ik denk jullie gaan hier met het goeie antwoord komen erop.quote:Op maandag 22 september 2025 20:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Lucht gerust je hart hier. We lezen graag mee. Misschien kan @:killemwieft je wel advies geven, hij is toch wel de relatie expert hier
Misschien heeft ze ook een wake-up call nodig net zoals jij die gehad hebt toen je je schouder brak.quote:Op maandag 22 september 2025 20:38 schreef kree het volgende:
[..]
tis idd beetje mijn hart luchten meer als dat ik denk jullie gaan hier met het goeie antwoord komen erop.
Maarja je weet nooit mss komt er nog een gouden tip. Voor de rest denk ik ook maar dat ik mijn handen er beetje vanaf moet houden, hoe lastig ik t ook vind.
Sinds wanneer?quote:Op maandag 22 september 2025 20:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Lucht gerust je hart hier. We lezen graag mee. Misschien kan @:killemwieft je wel advies geven, hij is toch wel de relatie expert hier
Verwacht niet dat we de gouden tip kan geven. Maar je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt. Of in jouw geval, hoe een makreel door de kraan kan zwemmenquote:Op maandag 22 september 2025 20:38 schreef kree het volgende:
[..]
tis idd beetje mijn hart luchten meer als dat ik denk jullie gaan hier met het goeie antwoord komen erop.
Maarja je weet nooit mss komt er nog een gouden tip. Voor de rest denk ik ook maar dat ik mijn handen er beetje vanaf moet houden, hoe lastig ik t ook vind.
wellicht jah?quote:Op maandag 22 september 2025 20:40 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien heeft ze ook een wake-up call nodig net zoals jij die gehad hebt toen je je schouder brak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |