SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
Ah oké, dacht al dat EA er wel iets op zou verzinnen om het alsnog te kunnen verkopenquote:Op maandag 22 september 2025 20:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Je kunt preview pack openen en beslissen of je wil betalen nu
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zo dusquote:Op maandag 22 september 2025 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké, dacht al dat EA er wel iets op zou verzinnen om het alsnog te kunnen verkopenZullen alsnog veel verdienen op deze manier
![]()
Haha thanks! Heb meteen van de welkomsbonus fifa gekochtquote:Op maandag 22 september 2025 20:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik las het. Veel succes Steven.![]()
Dan moet ik mijn mini ster van kansspelen en geldklopperij toch maar eens een nieuwe wet laten verzinnen om al dat verdiende geld in mijn schatkist te laten lopenquote:Op maandag 22 september 2025 20:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zo dusZullen alsnog veel verdienen op deze manier
Bij KiK was het toch? Daar wilde je altijd al werken?quote:Op maandag 22 september 2025 20:10 schreef StevenHyde het volgende:
1 Oktober beginnen in de retail. Hoop dat ik het in me heb (thats what she said)![]()
![]()
Ja echt. Niet te verwarren met die messenger app hoor.quote:Op maandag 22 september 2025 20:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bij KiK was het toch? Daar wilde je altijd al werken?![]()
Klinkt niet als Bastognequote:Op maandag 22 september 2025 20:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Je kunt preview pack openen en beslissen of je wil betalen nu![]()
![]()
Jij previewt de smaak van het pak Bastogne niet voor je beslist of je dat pak wil kopenquote:
Je had dan ook wat te vierenquote:Op maandag 22 september 2025 20:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vanmiddag serieus een half pak opgegeten. Lang geleden dat ik me weer zo heb laten gaan![]()
![]()
quote:Op maandag 22 september 2025 20:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij previewt de smaak van het pak Bastogne niet voor je beslist of je dat pak wil kopen![]()
![]()
Omg ... en dan ook nog fifa ....quote:Op maandag 22 september 2025 20:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vanmiddag serieus een half pak opgegeten. Lang geleden dat ik me weer zo heb laten gaan
Wanneer ga je rennen?![]()
zucht drama met die meid weer, althans drama voor haar. je probeert te helpen he en kunnen we dat goed bespreken.
Maar ik ben beetje op het punt, ook met alles wat ik meemaakte en in ervaring dus, dat ik het ook niet meer weet.?
Ze wil maar steeds naar GGZ en die zegt verhoog medicatie, met de week hoor ik dr onsamenhangender worden.
Nu wil ik niet zeggen dat de GGZ slecht doet. Maar in mijn beleving lijkt t totaal niet te helpen.
Zou willen dat ze ook gewoon begeleid wonen ging doen (dat hielp mij). maar het is niet 1 op 1 kopie dat snap ik ook wel.
Maarja ben ik aan het bellen, uur. ineens stil, ik hallo hallo hallo? Niks meer
nog een keer gebeld. geen gehoor.
Tja......Do what you love, love what you do!![]()
Gisteren wezen rennen. En Donderdag dan weer. Sociaal rennen want een uurtje rennen en bijpraten met een ouwe vriendquote:Op maandag 22 september 2025 20:21 schreef maily het volgende:
[..]
Omg ... en dan ook nog fifa ....
![]()
Rennen van zijn werk naar huis om Bastogne te eten terwijl hij fifa speelt natuurlijk!!quote:Op maandag 22 september 2025 20:21 schreef maily het volgende:
[..]
Omg ... en dan ook nog fifa ....
tis een beetje dat het me nu mezelf meer zorgen ga maken, als gewoon een vriendin helpen enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Ik vind dat knap. Rennen EN pratenquote:Op maandag 22 september 2025 20:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Gisteren wezen rennen. En Donderdag dan weer. Sociaal rennen want een uurtje rennen en bijpraten met een ouwe vriend![]()
![]()
Nee dan rennen EN bolkenquote:Op maandag 22 september 2025 20:23 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind dat knap. Rennen EN praten![]()
![]()
Voor de zoveelste keer.quote:Op maandag 22 september 2025 20:23 schreef kree het volgende:
tis een beetje dat het me nu mezelf meer zorgen ga maken, als gewoon een vriendin helpen enzo.
Je trekt het je veel te veel aan.
JIJ KUNT HAAR NIET HELPEN.
Helaas.![]()
t werkt niet zo voor mij, met haar praten en eerlijk zijn en alles met elkaar delen is helemaal oke.
maargoed nu kwam er ineens al weer wil het liefst bij jou wonen.Do what you love, love what you do!![]()
Rennen EN praten over bolken terwijl je bolkt, dat is voor de echte elite!quote:
En muis achter je aan met rammelende kettingenquote:Op maandag 22 september 2025 20:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Rennen EN praten over bolken terwijl je bolkt, dat is voor de echte elite!![]()
![]()
nouja ik denk dat ik wel kan helpen met tips. Maar niet in zoverre dat ik degene ben die haar met handje om dr schouder doorheen ga trekken.quote:Op maandag 22 september 2025 20:24 schreef maily het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer.
Je trekt het je veel te veel aan.
JIJ KUNT HAAR NIET HELPEN.
Helaas.
En dat is t lastige ik wil t wel, en heel simpel gezien kom je bij mij wonen toch, blablaba.
Maar oke ik ben wijs genoeg om te weten dat dat helemaal niet gaat werken natuurlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Over onsamenhangend gesproken.quote:Op maandag 22 september 2025 20:24 schreef kree het volgende:
t werkt niet zo voor mij, met haar praten en eerlijk zijn en alles met elkaar delen is helemaal oke.
maargoed nu kwam er ineens al weer wil het liefst bij jou wonen.
Zucht.
Laat je niet gek maken kree.![]()
Dat gaat helemaal niet werken nee.quote:Op maandag 22 september 2025 20:25 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik denk dat ik wel kan helpen met tips. Maar niet in zoverre dat ik degene ben die haar met handje om dr schouder doorheen ga trekken.
En dat is t lastige ik wil t wel, en heel simpel gezien kom je bij mij wonen toch, blablaba.
Maar oke ik ben wijs genoeg om te weten dat dat helemaal niet gaat werken natuurlijk.
Jij moet al voor jezelf zorgen en op tijd naar je werk.![]()
tja. ik probeer maar t beste te doen. en weet ze wel, moet het ff aantal keer herhalen. maar dan snapt ze dat wel.
Maarja ik kan niet degene zijn die het voor haar oplost.
Goed wil niet zeggen dat t me wel allemaal aan het hart gaat.Do what you love, love what you do!![]()
Idd! Hier in ONZ horen enkel serieuze dingen thuis idd!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
DaarvanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
klopt en dat weet ik en heb het haar ook gezegd.quote:Op maandag 22 september 2025 20:27 schreef maily het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal niet werken nee.
Jij moet al voor jezelf zorgen en op tijd naar je werk.
Waarom ik nou ineens niks meer hoor midden in gesprek? geen idee?
mss is dr mobiel wel leeg ofzo, kweet niet.
vond het weer merkwaardig. ik kan met haar best kritisch zijn he dus het is ook niet ruzie ofzo over wat we denken.
Want ze snapt me wel helemaal prima.
Het is jammer 2 weken terug was ze nl wel helder en ik weet niet wat die GGZ voorschrijft. en als het geen drank is zoals ze zegt en geloof haar als ze zegt niet zo.
Dan weet ik niet wat ze nu heeft voor medicatie verhoging, maar het werd er niet beter op.Do what you love, love what you do!![]()
Zoals bolkenquote:Op maandag 22 september 2025 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Idd! Hier in ONZ horen enkel serieuze dingen thuis idd!![]()
![]()
ach ik vertel het hier gewoon, jullie mogen gewoon door bolken hoor. heb geen zin om er topic over aan te maken in R&P
bel af en toe met haar. maarja. kweet t ook niet. Zal het maar weer laten gaan en mss hoor ik morgen wat van dr.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: