quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Bril en pony weghalen.quote:Op maandag 22 september 2025 19:54 schreef Evangelion het volgende:
Vanuit een bepaalde hoek is Dorien woestaantrekkelijk
Die andere niet.
@MadMaster kun je hem aanpassen?quote:
Nee, al een paar jaar niet meer…quote:Op maandag 22 september 2025 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:madmaster kun je hem aanpassen?
Niet te doenquote:Op maandag 22 september 2025 19:55 schreef Gibson88 het volgende:
Terschelling, is wel pleuris lang reizen
Oepsquote:Op maandag 22 september 2025 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, al een paar jaar niet meer…
Kan je dan vanaf Friesland per boot, dan valt het mee voor deze date.quote:Op maandag 22 september 2025 19:55 schreef Gibson88 het volgende:
Terschelling, is wel pleuris lang reizen
Hebben we vaak voetballers en haais?quote:
Maneskinedquote:Op maandag 22 september 2025 20:00 schreef DKUp het volgende:
Die parelketting
Ik vind het zo vreselijk kut
Bonne?quote:
Zijn we daar mee gestopt dan?quote:Op maandag 22 september 2025 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Vroeger noemden mensen iemand als Sacha gewoon een ontzettende muts
Ik hoor het woord nooit meerquote:
ik kon geeneens normaal bewegen door de menigte, was er ook snel klaar meequote:Op maandag 22 september 2025 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ging per ongeluk tijdens Sail naar Amsterdam, weet direct waarom ik er al 10 jaar niet ben geweest. Ben na een half uur wel klaar met die drukte.
Ik ook inderdaad, goede les om volgende keer eerst te kijken naar evenementen of gedoe in Amsterdam voordat ik ergens reserveer.quote:Op maandag 22 september 2025 20:06 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik kon geeneens normaal bewegen door de menigte, was er ook snel klaar mee
lekker tot je 40ste diep in de schuldenquote:Op maandag 22 september 2025 20:08 schreef DKUp het volgende:
Lekker student, lekker uitgaan. Ze passen helemaal bij elkaar.
Die met grijs haar lijkt niet klaar voor een relatie. Te veel issues.quote:Op maandag 22 september 2025 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind de voetballers lief. Zou het een succes kunnen zijn?
Hij ziet eruit als een jonge Gordon.quote:Op maandag 22 september 2025 20:09 schreef Hyaenidae het volgende:
Die parelketting, die jongen is 100% kasthomo
Maar kleedt zich als 60.quote:Op maandag 22 september 2025 20:10 schreef cherrycoke het volgende:
pesten is ook kut, maar meid je bent 30,
Dit level echt zeker. Triest.quote:
Mist ie het Geer en Goor lachje voor.quote:Op maandag 22 september 2025 20:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een jonge Gordon.
Nou misschien kan roze meisje haar helpen met beter kledenquote:
Gaat ze niet doen, die is way above haar leaguequote:Op maandag 22 september 2025 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou misschien kan roze meisje haar helpen met beter kleden
Die draagt een badjasquote:Op maandag 22 september 2025 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou misschien kan roze meisje haar helpen met beter kleden
Way? Mwaaaahquote:Op maandag 22 september 2025 20:13 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Gaat ze niet doen, die is way above haar league
Allang gedaan man, beter opletten!quote:Op maandag 22 september 2025 20:15 schreef cherrycoke het volgende:
niemand die wat zegt over die parelketting? okay dan
Kon niet kijken, maar het is dus waard om het terug te kijken?quote:Op maandag 22 september 2025 20:24 schreef Dutch_view het volgende:
Ik kijk met flinke vertraging!
Wel een hilarische aflevering![]()
Ik weet niet wat nu het vreemdste figuur is![]()
- Rick de slome bezorger met zijn pak bloem
- Het eco kattenvrouwtje
- Dat jonge rokende stel met kok en wereldvreemde meid
![]()
Doe maar gewoon, legendarische aflevering.quote:Op maandag 22 september 2025 20:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kon niet kijken, maar het is dus waard om het terug te kijken?
quote:Op maandag 22 september 2025 21:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik was in slaap gevallen![]()
Misschien terugkijken, lees dat het de moeite waard was.
quote:Op maandag 22 september 2025 20:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kon niet kijken, maar het is dus waard om het terug te kijken?
Elise had wel beter verdiend.quote:
Davyquote:
Naarmate je ouder wordt - Davy (20)quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:31 schreef RipCity het volgende:
Kut puber denkt ook dat die al alles van de wereld weet
quote:
Die komen om 20u.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:40 schreef Gibson88 het volgende:
Ik ben heel eerlijk wel oprecht blij dat we tot u toe nog geen overdreven krijs homo's hebben gezien en van die gender-gestoorde gekkies
Ik vind het zowel gister als vandaag niks vergeleken vorige week. Tieners, tieners, tieners en saaie mensen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:40 schreef Gibson88 het volgende:
Ik ben heel eerlijk wel oprecht blij dat we tot u toe nog geen overdreven krijs homo's hebben gezien en van die gender-gestoorde gekkies
Liever een gender-gestoorde gekkie dan Davy.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:40 schreef Gibson88 het volgende:
Heeft ze al, denk ikquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die komen om 20u.
Dante ambieert een OF carriere.
Truequote:Op dinsdag 23 september 2025 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het zowel gister als vandaag niks vergeleken vorige week. Tieners, tieners, tieners en saaie mensen.
De enige school die ze nog bezoekt is dan ook de sportschool…quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
In Rotterdam wonen en niet weten waar Delft ligt. Waar vind je zulke mensen?
quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
In de elfde geografische koopjesbak als gisteren blijkbaar.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
In Rotterdam wonen en dan niks van Delft weten. Kind moet zich hartstikke doodschamen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:43 schreef Bugno3 het volgende:
Dante is oneindig leeg, afgezien van de fillers.
Nieuwe doelgroep tieners zekerquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:45 schreef RipCity het volgende:
Ze hebben echt op partypeepz of dombo.nl nieuwe deelnemers lopen zoeken he.
Maandenlang in het verkeerde YT-algo doet gekke dingen met een domee jongen, zoveel is duidelijk.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:45 schreef Gibson88 het volgende:
Hoe verneuk je je eigen date, dit moet een act zijn
Hij heeft ook een aluminium business cardquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:46 schreef Evangelion het volgende:
Davy heeft te veel American Psycho gekeken en had de satire niet door
Ik zag het, maar verbeteren lukte zo snel niet…quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Waarom maak je het juiste woord vet en het verkeerde woord niet?
Dit is geil @Cocoquote:
Weer ffkes naar Turkije geweest.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Max met lang haar. Wat een God joh.
Nee zo is Max nietquote:
Ik denk in Rotterdam.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:44 schreef Joop_W het volgende:
[..]
In de elfde geografische koopjesbak als gisteren blijkbaar.
quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben niet dom.
Wat is dit?
Een vork…
Werkt dat bij jou ook goed?quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Neuh, vast gewoon veel black seed oil op zn bolletje gesmeerd.
Je mist vanavond zeker niksquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
Vind het niet erg dat ik pas om 19:45 besefte dat First Dates op tv is.
Je kapot ergeren is wel beter dan die saaie zooi van vorige week. Maar het kan leuker idd.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je mist vanavond zeker niks
Ik kijk met weemoed naar onze OP
We verwelkomen deze nieuwe haai in het warme badquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:53 schreef Gibson88 het volgende:
Goh je hoeft niet uit de kast te komen schat, je staat er boven op
Oya lele staat wel in mijn playlist.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou niet met iemand kunnen leven die K3 luistert
Uiteraard, hartstikke leuk dat ie er isquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We verwelkomen deze nieuwe haai in het warme bad
Elke tafel tieners, dan haak ik toch echt af. Hopelijk is het even deze week.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:53 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Je kapot ergeren is wel beter dan die saaie zooi van vorige week. Maar het kan leuker idd.
Aparte kruin inddquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Kruin is toch niet die start van het haar?
Mountainbikenquote:
quote:
Ik wilde letterlijk net typen "ik vind haar best leuk"quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
@:sapstengel kan Lisa je type zijn?
Ik ken je zo goedquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik wilde letterlijk net typen "ik vind haar best leuk"
Maar dan gewoon die hele energie en dat opgewekte, houd daar wel van.
Als gast?quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:05 schreef Bugno3 het volgende:
Dit programma mist een type Brankele Frank.
Oef het druipt er imho bij allebei behoorlijk af. Geen haat. Vind ze alleen niet matchen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind haai rechts meer een haai dan de nieuwe haai
Wat is een Brankele Frank? Soort Manke Nelis?quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:05 schreef Bugno3 het volgende:
Dit programma mist een type Brankele Frank.
Allebei mensen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat is een Brankele Frank? Soort Manke Nelis?
Maar dan die er leuker uit zit, en niet mank.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat is een Brankele Frank? Soort Manke Nelis?
En iets slimmer.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar dan die er leuker uit zit, en niet mank.
Dat ziet ze toch zelf in dus, toch wel slim op een gebied.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:06 schreef Joop_W het volgende:
Zes uur per week, mensenkinderen.
Succesvol... advies Hugo de Jonge past hier wel.
Guilty pleasure-alarmquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Maar wat is nu een feel good boek? The Holiday?
Even opgezocht.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:07 schreef Bugno3 het volgende:
Stokstaartje heeft iets van Laurens ten Dam.
Jelle Vanendert met haar.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:07 schreef Bugno3 het volgende:
Stokstaartje heeft iets van Laurens ten Dam.
Cordelia genotquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:10 schreef Bugno3 het volgende:
Als mannelijke date fangirl'en over Buffy
Met de overrated Sarah Michelle Gellar (al was ze in Cruel Intentions wel aardig).quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Buffy the vampire
Efteling
Fantasy
Gamen
FOK!ken
F1
Yawn
2/6 hierquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Buffy the vampire
Efteling
Fantasy
Gamen
FOK!ken
F1
Yawn
Haakt na drie zinnen af.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:12 schreef Evangelion het volgende:
Zou Dante ooit Dante's inferno lezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |