Ik hoor het woord nooit meerquote:
ik kon geeneens normaal bewegen door de menigte, was er ook snel klaar meequote:Op maandag 22 september 2025 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ging per ongeluk tijdens Sail naar Amsterdam, weet direct waarom ik er al 10 jaar niet ben geweest. Ben na een half uur wel klaar met die drukte.
Ik ook inderdaad, goede les om volgende keer eerst te kijken naar evenementen of gedoe in Amsterdam voordat ik ergens reserveer.quote:Op maandag 22 september 2025 20:06 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik kon geeneens normaal bewegen door de menigte, was er ook snel klaar mee
lekker tot je 40ste diep in de schuldenquote:Op maandag 22 september 2025 20:08 schreef DKUp het volgende:
Lekker student, lekker uitgaan. Ze passen helemaal bij elkaar.
Die met grijs haar lijkt niet klaar voor een relatie. Te veel issues.quote:Op maandag 22 september 2025 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind de voetballers lief. Zou het een succes kunnen zijn?
Hij ziet eruit als een jonge Gordon.quote:Op maandag 22 september 2025 20:09 schreef Hyaenidae het volgende:
Die parelketting, die jongen is 100% kasthomo
Maar kleedt zich als 60.quote:Op maandag 22 september 2025 20:10 schreef cherrycoke het volgende:
pesten is ook kut, maar meid je bent 30,
Dit level echt zeker. Triest.quote:
Mist ie het Geer en Goor lachje voor.quote:Op maandag 22 september 2025 20:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een jonge Gordon.
Nou misschien kan roze meisje haar helpen met beter kledenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |