Gaat ze niet doen, die is way above haar leaguequote:Op maandag 22 september 2025 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou misschien kan roze meisje haar helpen met beter kleden
Die draagt een badjasquote:Op maandag 22 september 2025 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou misschien kan roze meisje haar helpen met beter kleden
Way? Mwaaaahquote:Op maandag 22 september 2025 20:13 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Gaat ze niet doen, die is way above haar league
Allang gedaan man, beter opletten!quote:Op maandag 22 september 2025 20:15 schreef cherrycoke het volgende:
niemand die wat zegt over die parelketting? okay dan
Kon niet kijken, maar het is dus waard om het terug te kijken?quote:Op maandag 22 september 2025 20:24 schreef Dutch_view het volgende:
Ik kijk met flinke vertraging!
Wel een hilarische aflevering![]()
Ik weet niet wat nu het vreemdste figuur is![]()
- Rick de slome bezorger met zijn pak bloem
- Het eco kattenvrouwtje
- Dat jonge rokende stel met kok en wereldvreemde meid
![]()
Doe maar gewoon, legendarische aflevering.quote:Op maandag 22 september 2025 20:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kon niet kijken, maar het is dus waard om het terug te kijken?
quote:Op maandag 22 september 2025 21:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik was in slaap gevallen![]()
Misschien terugkijken, lees dat het de moeite waard was.
quote:Op maandag 22 september 2025 20:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kon niet kijken, maar het is dus waard om het terug te kijken?
Elise had wel beter verdiend.quote:
Davyquote:
Naarmate je ouder wordt - Davy (20)quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:31 schreef RipCity het volgende:
Kut puber denkt ook dat die al alles van de wereld weet
quote:
Die komen om 20u.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:40 schreef Gibson88 het volgende:
Ik ben heel eerlijk wel oprecht blij dat we tot u toe nog geen overdreven krijs homo's hebben gezien en van die gender-gestoorde gekkies
Ik vind het zowel gister als vandaag niks vergeleken vorige week. Tieners, tieners, tieners en saaie mensen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:40 schreef Gibson88 het volgende:
Ik ben heel eerlijk wel oprecht blij dat we tot u toe nog geen overdreven krijs homo's hebben gezien en van die gender-gestoorde gekkies
Liever een gender-gestoorde gekkie dan Davy.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:40 schreef Gibson88 het volgende:
Heeft ze al, denk ikquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die komen om 20u.
Dante ambieert een OF carriere.
Truequote:Op dinsdag 23 september 2025 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het zowel gister als vandaag niks vergeleken vorige week. Tieners, tieners, tieners en saaie mensen.
De enige school die ze nog bezoekt is dan ook de sportschool…quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
In Rotterdam wonen en niet weten waar Delft ligt. Waar vind je zulke mensen?
quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
In de elfde geografische koopjesbak als gisteren blijkbaar.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
In Rotterdam wonen en dan niks van Delft weten. Kind moet zich hartstikke doodschamen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:43 schreef Bugno3 het volgende:
Dante is oneindig leeg, afgezien van de fillers.
Nieuwe doelgroep tieners zekerquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:45 schreef RipCity het volgende:
Ze hebben echt op partypeepz of dombo.nl nieuwe deelnemers lopen zoeken he.
Maandenlang in het verkeerde YT-algo doet gekke dingen met een domee jongen, zoveel is duidelijk.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:45 schreef Gibson88 het volgende:
Hoe verneuk je je eigen date, dit moet een act zijn
Hij heeft ook een aluminium business cardquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:46 schreef Evangelion het volgende:
Davy heeft te veel American Psycho gekeken en had de satire niet door
Ik zag het, maar verbeteren lukte zo snel niet…quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Waarom maak je het juiste woord vet en het verkeerde woord niet?
Dit is geil @Cocoquote:
Weer ffkes naar Turkije geweest.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Max met lang haar. Wat een God joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |