Naar alle 10.000 medewerkers van het bedrijf en dan weer mensen reply-all naar "HAAL ME VAN DEZE MAILINGLIJST!".quote:
Vroeger was alles beter hoor.quote:Op maandag 22 september 2025 15:21 schreef STING het volgende:
Kettingemails, doorsturen naar 20 personen om in leven te blijven, goede oude tijd.
En dan iemand die reply-all doet met "Henk, je capslock staat nog aan!"quote:Op maandag 22 september 2025 15:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Naar alle 10.000 medewerkers van het bedrijf en dan weer mensen reply-all naar "HAAL ME VAN DEZE MAILINGLIJST!".![]()
Dat doet tegenwoordig niemand meer.
De boomers pakken zelfs dat van ons af.quote:Op maandag 22 september 2025 15:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En dan iemand die reply-all doet met "Henk, je capslock staat nog aan!"
Merkenoverzicht wel dat sinds de oudere generatie die minder met computers is opgegroeid steeds meer met pensioen is, dit soort dingen bijna niet meer voorkomen.
Wel word ik zo nu en dan toegevoegd aan groepen omdat iemand per ongeluk de hele organisatie toevoegt.
'U bent toegevoegd aan Huisvesting kantoor Rotterdam'.
Leuk, maar wat ik ik daar mee te maken?
quote:
Kamervragen.quote:
Bijna!quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bijna!
Veel mensen hier die last hebben van storing na een update. Nu wil ik die update ook, heb geen zin meer
Ik ookquote:Op vrijdag 26 september 2025 15:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weekend weekend ik heb weekend
Jaaaaaquote:
Thanks!quote:
Dat houdt het interessant.quote:Op maandag 29 september 2025 15:02 schreef DrMarten het volgende:
Ik ben wel weer toe aan een borrel.
Complete chaos weer met storingen enzo
Vooral vermoeiend met domme vragen.quote:
Nee, ze moeten het oplossen, NU! ALLES LATEN VALLEN EN MIJN PROBLEEM OPLOSSEN! ZE HEBBEN TOCH NIETS BETERS TE DOEN.quote:Op maandag 29 september 2025 15:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vooral vermoeiend met domme vragen.
"Ik krijg deze melding, wat moet ik doen? Moet ik ICT bellen?"
Ze hebben al 500 meldingen binnen, dus laat maar. Gewoon afwachten en zo nu en dan opnieuw proberen.
"Ik bel nu ICT, maar er zijn 26 wachtenden voor me. Ik kan nu niet aan het werk."
Nee, en de helft van je collega's ook niet.
Ga op de bank liggen, trek een biertje open, steek een peuk op, maar laat die arme jongens en meisjes van de ICT helpdesk met rust!
Ik zit in de kroeg inmiddels want kantoor kan de vinkentering krijgenquote:
Just follow my lead, matequote:Op maandag 29 september 2025 15:02 schreef DrMarten het volgende:
Ik ben wel weer toe aan een borrel.
Complete chaos weer met storingen enzo
Ik in Italië.quote:Op maandag 29 september 2025 15:31 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en bijna vakantie. Volgende week deze tijd ben ik in Spanje
HELD!quote:Op maandag 29 september 2025 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zit in de kroeg inmiddels want kantoor kan de vinkentering krijgen
Ah, la dolce vitaquote:
Ik op Texelquote:Op maandag 29 september 2025 15:31 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en bijna vakantie. Volgende week deze tijd ben ik in Spanje
Lekker, geniet ervanquote:
Het is prima weer voor een terrasje.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:21 schreef DrMarten het volgende:
Je verwacht het niet, maar we hebben weer een landelijke storing. Verwachte oplostijd 15:30
Denken in oplossingen. Ik mag dat welquote:
Ervaring mee. Weet nog bij mn oude werk dat alles er een keer twee dagen uit lag, in de tijd voor thuiswerken dus er zaten gewoon honderden mensen van mn werk op het terras want je kon toch niets doen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Denken in oplossingen. Ik mag dat wel
Ik ga dat zo ook maar doen denk ik. Kantoor kan nog steeds de vinkentering krijgen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ervaring mee. Weet nog bij mn oude werk dat alles er een keer twee dagen uit lag, in de tijd voor thuiswerken dus er zaten gewoon honderden mensen van mn werk op het terras want je kon toch niets doen.Mooie tijden.
Fris en grijs hier helaas. Kantoor is wel bijna compleet leeggelopen. Ik ga nu ook maar richting huis en bankhangenquote:
Hier is het lekker zonnig. Ik bestel vast een biertje voor jou en Q.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Fris en grijs hier helaas. Kantoor is wel bijna compleet leeggelopen. Ik ga nu ook maar richting huis en bankhangen
quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga dat zo ook maar doen denk ik. Kantoor kan nog steeds de vinkentering krijgen.
Ben onderweg!quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier is het lekker zonnig. Ik bestel vast een biertje voor jou en Q.
Een ijskoude SuperBock?quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier is het lekker zonnig. Ik bestel vast een biertje voor jou en Q.
Naah, dat kan volgende week wel weer.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:37 schreef DrMarten het volgende:
Kutzooi, storing is opgelost. Nu moet ik nog aan het werk ook
Inmiddels op, sorry manquote:
quote:
Vergiftigd?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:45 schreef DrMarten het volgende:
Doosje Merci gekregen van collega dienik vorige week geholpen heb met installatie van de werkplek. Das toch wel lief
Nee joh. Zelfs bij een organisatie als die waar ik werk zijn mensen soms gewoon dankbaarquote:
CL goes *poing*quote:
NOG 6 UUR TE GAANquote:
Snotver.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soort eierstokken maar bij mij zitten er Lindt-bollen en paaseitjes.
Smelt dat niet?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soort eierstokken maar bij mij zitten er Lindt-bollen en paaseitjes.
Bruine klats in plaats van rode klats.quote:
Gnorf.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bruine klats in plaats van rode klats.
Ik laat mezelf wel uit.
Dit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |