abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218842201
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 11:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Ah. Agent had moeten wachten op een vuurgevecht.
Jij had liever gehad dat die gast met zijn wapen de Mc Donalds in was gegaan of had geschoten op het parkeer terrein.
Een verdwaalde kogel in het hoofdje van een klein kind die daar lekker aan het eten was.

Jij bent voor de veiligheid van een overvaller die met een wapen iemand berooft die blijkbaar ook nog verwond is.
Laat de onschuldige burger maar lekker kapot geschoten worden.

Ik ben ook gelijk helemaal klaar met jou, deze gedachtegang is een gevaar voor de maatschappij.
Heb jij de beelden van afgelopen zaterdag gezien waarbij de politie echt letterlijk aangevallen werd, met stenen bekogeld werdt, geslagen werd?

Nergens heb ik gezien dat politie kogels ging afvuren op deze betogers en aanvallers.

De Jongen bij de mac was gewoon iemand op de vlucht die wilde ontsnappen. Als hij wilde schieten had hij dat allang gedaan. Politieman was een beetje in war. Waarschijnlijk zelf in paniek. Kon niet logisch nadenken.
pi_218842202
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 09:56 schreef SurpriseGirl het volgende:

[..]
Wat gebruik jij voor medicijnen.

Een fietsendief gaat geen mensen neerschieten. Het zogenaamde wapen dat hij bij zich had was puur bedoelt om iemand te bedreigen zijn spullen af te geven. De kans dat hij echt zou gaan schieten is 0.000000000009 procent en natuurlijk nog veel minder. Hij was natuurlijk in paniek toen hij de politie zag.

De politie had hier op moeten inspelen. Wat ik me ook afvraag heeft de politie naar deze jongen geroepen dat hij zich moest overgeven. Uit de video kan ik dit niet herleiden, men heeft gelijk een beslissing genomen om een minderjarige jongen die donker is gelijk af te schiten. Dit is een kwalijke zaak en niet echt proffessioneel te noemen.

Er zullen genoeg filmpjes beschikbaar zijn om mijn gelijk te beargumenteren dat de politie in dit geval niet proffessioneel gehandeld heeft. Ik zou graag een foto van de politieagent willen zien en van daaruit een verdere analyse maken. Was de politie agent bijvoorbeeld dik? Dikke politieagenten schieten eerder is uit een onderzoek uit de verenigde staten gebleken. Die kunnen niet zo snel rennen en schieten veel eerder.
Je weet niet wat de agenten precies wisten op dat moment, dus die agent wist mogelijk niet of het alleen om een beroving van een fiets ging, en hij wist ook de leeftijd van degene voor hem niet. Alleen dat hij gewapend was met een vuurwapen, en schijnbaar had hij het wapen in de hand. Op die video kan ik niet zien of er alleen geschoten is toen de overvaller zijn rug had toegekeerd al.
En waar baseer jij je '0.000000000009 procent en natuurlijk nog veel minder' op?
Agenten in Nederland doen jaarlijks conditie-testen. Dikke agenten zoals in de VS zie je in Nederland nauwelijks. En dat dikkere agenten in de VS eerder schieten wilt niet zeggen dat dat in Nederland ook zo is.
  maandag 22 september 2025 @ 12:10:26 #153
194233 Friday12
Originele kloon
pi_218842231
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 12:07 schreef SurpriseGirl het volgende:

[..]
Heb jij de beelden van afgelopen zaterdag gezien waarbij de politie echt letterlijk aangevallen werd, met stenen bekogeld werdt, geslagen werd?

Nergens heb ik gezien dat politie kogels ging afvuren op deze betogers en aanvallers.

De Jongen bij de mac was gewoon iemand op de vlucht die wilde ontsnappen. Als hij wilde schieten had hij dat allang gedaan. Politieman was een beetje in war. Waarschijnlijk zelf in paniek. Kon niet logisch nadenken.
Er zijn protocollen en regels en die mogen op verschillende momenten worden toegepast. Het is allemaal niet zo lastig hoor
pi_218842233
quote:

[..]

Agenten worden geacht gepast geweld te gebruiken. Tegen stenen en slaan gebruik je geen vuurwapens, maar wapenstokken. Ook waren dat agenten die veel meer voorbereid waren op geweld, en meer passende beschermende kleding aan hadden.
De agent bij de Max was gewoon een agent die s'ochtends ontbeten had met zijn gezin, en een normale dienst ging draaien. Mensen helpen bij ongelukken, misschien iemand aanhouden voor diefstal, misschien een burenruzie sussen, misschien iemand staande houden voor te hard rijden. Maar die staat ineens tegenover iemand met een vuurwapen, iemand die in paniek en onberekenbaar lijkt.
pi_218842237
Iedereen die een vuurwapen draagt mag wat mij betreft vogelvrij verklaard worden als hij/zij/het een arrestatiebevel negeert.
pi_218842239
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 11:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
2 Mededaders zitten nog vast, die waren wel zo slim om niet met een wapen te dreigen. Dus je hele
verhaal over dat de politie zomaar schiet gaat al niet meer op, dan hadden die andere jongen ook wel dood geweest.

Jij wil het leven van al die mensen in de Mac op het spel zetten. Dan ben je bij mij af.
De kans was 0 dat hij een gijzeling wilde doen. Allemaal fantasie. De jongen was gewoon op de vlucht.

Hij had tijdens de beroving ook iemand dood kunnen schieten. Heeft hij dat gedaan? Nee was gewoon een simpele beroving die op de vlucht fout is gegaan. Meer was het niet.
pi_218842248
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 06:58 schreef ricky3 het volgende:

Dat maakt het nog niet oke. Agent heeft zelf gekozen voor zijn beroep en zal dan ook zeker de consequenties dragen als hij mijn zoon zou dood zou schieten.
Yeah, right.
  maandag 22 september 2025 @ 12:12:35 #158
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218842260
quote:
Kon niet logisch nadenken.
Weet niet of jij nou de aangewezen persoon bent om dit dit zeggen...
Huilen dan.
pi_218842267
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 12:11 schreef SurpriseGirl het volgende:

[..]
De kans was 0 dat hij een gijzeling wilde doen. Allemaal fantasie. De jongen was gewoon op de vlucht.

Hij had tijdens de beroving ook iemand dood kunnen schieten. Heeft hij dat gedaan? Nee was gewoon een simpele beroving die op de vlucht fout is gegaan. Meer was het niet.
Eerder zei je dat hij de fiets wilde lenen.
pi_218842268
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 12:07 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Je weet niet wat de agenten precies wisten op dat moment, dus die agent wist mogelijk niet of het alleen om een beroving van een fiets ging, en hij wist ook de leeftijd van degene voor hem niet. Alleen dat hij gewapend was met een vuurwapen, en schijnbaar had hij het wapen in de hand. Op die video kan ik niet zien of er alleen geschoten is toen de overvaller zijn rug had toegekeerd al.
En waar baseer jij je '0.000000000009 procent en natuurlijk nog veel minder' op?
Agenten in Nederland doen jaarlijks conditie-testen. Dikke agenten zoals in de VS zie je in Nederland nauwelijks. En dat dikkere agenten in de VS eerder schieten wilt niet zeggen dat dat in Nederland ook zo is.
Als je het allemaal niet weet dan is er nog minder reden om je wapen over te halen als politieagent
pi_218842272
quote:

[..]

Fuck around, find out.
  maandag 22 september 2025 @ 12:13:46 #162
194233 Friday12
Originele kloon
pi_218842275
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 12:10 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Agenten worden geacht gepast geweld te gebruiken. Tegen stenen en slaan gebruik je geen vuurwapens, maar wapenstokken. Ook waren dat agenten die veel meer voorbereid waren op geweld, en meer passende beschermende kleding aan hadden.
De agent bij de Max was gewoon een agent die s'ochtends ontbeten had met zijn gezin, en een normale dienst ging draaien. Mensen helpen bij ongelukken, misschien iemand aanhouden voor diefstal, misschien een burenruzie sussen, misschien iemand staande houden voor te hard rijden. Maar die staat ineens tegenover iemand met een vuurwapen, iemand die in paniek en onberekenbaar lijkt.
Mischien moet er bij opvoeding wat logische beredenering komen ofzo. Want mensen zoals dat hebben blijkbaar 0,0 inzicht
pi_218842276
quote:
6s.gif Op maandag 22 september 2025 11:58 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Heb je uberhaupt wel iets erover gelezen of zuig je maar gewoon onzin uit je duim?
Ik ken alle feiten
  maandag 22 september 2025 @ 12:14:19 #164
194233 Friday12
Originele kloon
pi_218842279
quote:

[..]

En die pistool had hij natuurlijk om vlinders mee te vangen
pi_218842281
quote:
6s.gif Op maandag 22 september 2025 11:52 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Stop gewoon :')
Feiten zijn feiten. Ik maak gebruik van keiharde feiten die op onderzoek zijn gebaseerd.
  maandag 22 september 2025 @ 12:15:15 #166
194233 Friday12
Originele kloon
pi_218842286
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 12:13 schreef SurpriseGirl het volgende:

[..]
Ik ken alle feiten
Haha ok 100% troll. Zou bijna abo doen om je berichten te blokkeren aangezien modjes mensen niet verwijderen uit serieus topics
  maandag 22 september 2025 @ 12:15:28 #167
194233 Friday12
Originele kloon
pi_218842287
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 12:14 schreef SurpriseGirl het volgende:

[..]
Feiten zijn feiten. Ik maak gebruik van keiharde feiten die op onderzoek zijn gebaseerd.
:')

Feitelijk is gekomen uit mijn onderzoek dat jij niet spoort
pi_218842295
quote:
De enige die hier aan het fantaseren is ben jij.

quote:
Oh, dat was alles? _O-
pi_218842301
quote:
6s.gif Op maandag 22 september 2025 12:15 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Haha ok 100% troll. Zou bijna abo doen om je berichten te blokkeren aangezien modjes mensen niet verwijderen uit serieus topics
Er zijn helaas mensen op deze wereld die dergelijke waanbeelden hebben en de politie standaard de schuld geven als het fout gaat. Dat mag, we leven in een vrij land.
pi_218842308
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 11:24 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Dus de politie moet er vanuit gaan dat het wapen nep is, tenzij anders bewezen is? :')

Christus te paard, hoe kan je zo simpel zijn.
Als je in de VS zittende in je auto al een verkeerde beweging maakt ben je al de sjaak............

Dus loop je hier met een pistool rond te zwaaien bij een Mac Donalds vol met volwassenen en kinderen net nadat je iemand van zijn fatbike hebt beroofd onder bedreiging van een pistool dan kun je zelf wel nadenken dat het niet goed af zou kunnen lopen. Jammer voor het slachtoffer dat het zover heeft moeten komen.
pi_218842322
quote:
6s.gif Op maandag 22 september 2025 12:14 schreef Friday12 het volgende:

[..]
En die pistool had hij natuurlijk om vlinders mee te vangen
quote:
“Gebruik van een pistool” door politie omvat meerdere vormen: richten/dreigen, waarschuwingsschoten (zeldzaam), en gerichte schoten. De meeste politiewapengebruiken zijn richten/dreigen, niet schieten.
Politie
MIJN VRAAG IS DUS OOK: heeft de politie waarschuwingsschoten gelost om dit jongetje bang te maken of is er 3 keer gericht geschoten zonder waarschuwing.

Er is 3 keer geschoten

Na de 2e keer had er al een conclusie kunnen worden getrokken: de jongen schiet niet terug. De jongen schoot niet terug. Agent gaat boekje te buiten door nog een GERICHTE 3e schot te lossen zonder dat er nog teruggeschoten is.
pi_218842336
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 12:18 schreef SurpriseGirl het volgende:

[..]
[..]
MIJN VRAAG IS DUS OOK: heeft de politie waarschuwingsschoten gelost om dit jongetje bang te maken of is er 3 keer gericht geschoten zonder waarschuwing.

Er is 3 keer geschoten

Na de 2e keer had er al een conclusie kunnen worden getrokken: de jongen schiet niet terug. De jongen schoot niet terug. Agent gaat boekje te buiten door nog een GERICHTE 3e schot te lossen zonder dat er nog teruggeschoten is.
Dus jouw conclusie is dat je als eerst beschoten moet worden voordat je ingrijpt?
pi_218842337
Waar is de tijd gebleven dat mensen trollen gewoon konden herkennen en negeren..
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_218842341
quote:

Er is 3 keer geschoten

Nogmaals, wat voor ervaring heb jij met wapengebruik?
  maandag 22 september 2025 @ 12:21:59 #176
194233 Friday12
Originele kloon
pi_218842361
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 12:16 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Er zijn helaas mensen op deze wereld die dergelijke waanbeelden hebben en de politie standaard de schuld geven als het fout gaat. Dat mag, we leven in een vrij land.
Ja echt knettergek
pi_218842362
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 12:20 schreef AchJa het volgende:

[..]
Nogmaals, wat voor ervaring heb jij met wapengebruik?
Ik heb bij de Elite eenheid gezeten
  maandag 22 september 2025 @ 12:22:42 #178
194233 Friday12
Originele kloon
pi_218842366
quote:

[..]
[..]

Er is 3 keer geschoten

Zoek het protocol op van de politie wat ze doen bij vuurwapen dragende Individuen.
  maandag 22 september 2025 @ 12:23:31 #179
194233 Friday12
Originele kloon
pi_218842375
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 12:20 schreef Akkerdjie het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat mensen trollen gewoon konden herkennen en negeren..
Het moment dat meestal die shit serieus was ipv een trol aangezien mensen achterlijk zijn geworden :')
  maandag 22 september 2025 @ 12:24:01 #180
194233 Friday12
Originele kloon
pi_218842381
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 12:22 schreef SurpriseGirl het volgende:

[..]
Ik heb bij de Elite eenheid gezeten
Met je negatieve IQ? Lijkt me sterk. Probeer het nog eens. Zoek dat protocol op en laat het hier zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')