Wat denk je zelf. 100% zo'n kansenparel. Dit is geen Diederik of Maurits geweest.quote:Op zondag 21 september 2025 19:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Betrof het iemand van kleur of een moslim? Als dat het geval was zullen bepaalde groepen wel gaan demonstreren inderdaad.
Darwin award dus! Gefeliciteerd he!quote:Op zondag 21 september 2025 19:33 schreef ootjekatootje het volgende:
Het is trouwens geen man maar een jongen van 13 hooguit 14 jaar, hoor ik net van vrienden daar.
Totaal irrelevant, als een dader bewapend is en agenten bedreigd met een wapen mogen agenten schieten.quote:Op zondag 21 september 2025 19:33 schreef ootjekatootje het volgende:
Het is trouwens geen man maar een jongen van 13 hooguit 14 jaar, hoor ik net van vrienden daar.
De politie heeft een geweldsmonopolie en mag een vuurwapen gebruiken, wat mij betreft wordt dit veel vaker ingezet. Laat criminelen maar voelen dat er consequenties aan hun daden zitten als men een gevaar vormt voor agenten.quote:Op zondag 21 september 2025 19:45 schreef Timwonnacott het volgende:
Die agent kan best eens flink in de problemen zitten ja. 3x schieten en 2x van zo dichtbij. 2de schot lijkt op die video wel raak te zijn en die 3de overbodig.
Die kans is statistisch gezien heel groot, maar laten we even rustig de feiten afwachten.quote:Op zondag 21 september 2025 19:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat denk je zelf. 100% zo'n kansenparel. Dit is geen Diederik of Maurits geweest.
Nou, als de dader blank was, dan stond dat meteen op de NOS...quote:Op zondag 21 september 2025 19:50 schreef HowardRoark het volgende:
Die kans is statistisch gezien heel groot, maar laten we even rustig de feiten afwachten.
Ik denk dat Diederik-Jan met een vuurwapen bij de Mac liep om een fatbike te jattenquote:Op zondag 21 september 2025 19:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Betrof het iemand van kleur of een moslim? Als dat het geval was zullen bepaalde groepen wel gaan demonstreren inderdaad.
Had zin in een Euroknaller.quote:Op zondag 21 september 2025 19:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Als hij met wapen de Mc Donalds in wil vluchten of zelfs om de Mc Donalds heen waar het heel druk is. ... Ik denk dat dat niet wenselijk is.
Ze mogen een vuurwapen gebruiken ja, maar daar zitten wel strenge regels aan vast. Het is maar de vraag 3x gericht schieten op zo'n korte afstand en door blijven schieten nadat hij geraakt lijkt daar onder valt. Maar goed, das op basis van 1 filmpje natuurlijk. Kan net zo goed 2x mis geschoten hebben.quote:Op zondag 21 september 2025 19:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Totaal irrelevant, als een dader bewapend is en agenten bedreigd met een wapen mogen agenten schieten.
[..]
De politie heeft een geweldsmonopolie en mag een vuurwapen gebruiken, wat mij betreft wordt dit veel vaker ingezet. Laat criminelen maar voelen dat er consequenties aan hun daden zitten als men een gevaar vormt voor agenten.
[..]
Die kans is statistisch gezien heel groot, maar laten we even rustig de feiten afwachten.
Een collega van me is als 14-jarige ooit met een zwart geverfd waterpistool door de politie in de kraag gevat. Die was met zijn vriendjes giechelend met die dingen in een winkelcentrum gangstertje aan het spelen.quote:Op zondag 21 september 2025 19:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zwart balletjes pistool op vakantie gekocht bijvoorbeeld, hoeft zeker geen echt pistool te zijn.
Dat is dit dan ook niet. Op geen enkele mogelijke manier.quote:Op zondag 21 september 2025 18:51 schreef Mikeytt het volgende:
Zeer zorgelijke reacties hier. De politie hoort geen doodstraffen uit te delen.
Ik wacht af op het onderzoek van de politie.
Je bent ook lekker specifiek zeg.quote:
3e is voor de zekerheidquote:Op zondag 21 september 2025 19:45 schreef Timwonnacott het volgende:
Die agent kan best eens flink in de problemen zitten ja. 3x schieten en 2x van zo dichtbij. 2de schot lijkt op die video wel raak te zijn en die 3de overbodig.
Dat was ook mijn gedachte toen ik de beelden zag.quote:Op zondag 21 september 2025 18:33 schreef vosss het volgende:
Wacht even, hij vluchtte weg en toen werd hij doodgeschoten door de politie?
Die wout rookt zich een zware pijp. 100%.
Geen gevaar en iemand in z'n rug afknallen. Succes. Lever je badge in fucking cowboy.
Dit.quote:Op zondag 21 september 2025 19:58 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Een collega van me is als 14-jarige ooit met een zwart geverfd waterpistool door de politie in de kraag gevat. Die was met zijn vriendjes giechelend met die dingen in een winkelcentrum gangstertje aan het spelen.
Hij heeft donders geluk gehad dat die agenten het herkenden voor wat het was: een heel dom spelletje. Saillant detail, deze jongen was toen al 1,85 met een zware baard (Turk). Kwam er met een waarschuwing en preek (en huilende ouders) vanaf.
Is later, toen hij oud genoeg was om te snappen hoe goed hij weg was gekomen, politieagent geworden
Edit: en dit hele lulverhaal tikte ik omdat ik wilde laten weten dat dit de nachtmerrie van elke agent is...
Link?quote:Op zondag 21 september 2025 19:08 schreef Goprolover het volgende:
[..]
Check dat filmpje op Dumpert. Ga anders lekker zelf als agent zijnde dat hekje over springen terwijl die verdachte voor je met een vuurwapen rent... Met ook nog kans dat die gast de inzittende van die voorbijrijdende auto wat aan doet.
Daar is dan ook geen sprake van. Zelfs niet wanneer dit schietincident onterecht blijkt en die agent dus een verkeerde keuze gemaakt heeft.quote:Op zondag 21 september 2025 20:12 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dat was ook mijn gedachte toen ik de beelden zag.
Ik weet dat rechts/schreeuwend Nederland het geweldig vindt als de politie iemand dood schiet, maar ik leef graag in een land waar de politie niet het recht heeft iemand standrechtelijk, zonder proces, te executeren.
Als de verdachte een wapen heeft?quote:Op zondag 21 september 2025 19:55 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ze mogen een vuurwapen gebruiken ja, maar daar zitten wel strenge regels aan vast. Het is maar de vraag 3x gericht schieten op zo'n korte afstand en door blijven schieten nadat hij geraakt lijkt daar onder valt. Maar goed, das op basis van 1 filmpje natuurlijk. Kan net zo goed 2x mis geschoten hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |