Ik vind het verder prima, die man was overduidelijk een gevaar en weigerde zich over te geven. Maar dat verzinnen van allerlei dingen hier en het brengen alsof het zo gebeurd is hoeft niet vind ik.quote:Op zondag 21 september 2025 19:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Een waarschuwingsschot is niet verplicht. Dit is aanhoudingsvuur.
Jong geleerd dan.quote:Op zondag 21 september 2025 19:33 schreef ootjekatootje het volgende:
Het is trouwens geen man maar een jongen van 13 hooguit 14 jaar, hoor ik net van vrienden daar.
VERTEL ONS ALLES.quote:Op zondag 21 september 2025 19:33 schreef ootjekatootje het volgende:
Het is trouwens geen man maar een jongen van 13 hooguit 14 jaar, hoor ik net van vrienden daar.
Als hij met wapen de Mc Donalds in wil vluchten of zelfs om de Mc Donalds heen waar het heel druk is. ... Ik denk dat dat niet wenselijk is.quote:Op zondag 21 september 2025 19:30 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Dat hij in z'n rug is geschoten toen hij wegrende, ben ik ook benieuwd naar hoe dat beoordeeld gaat worden
.
En dan al met een wapen rond sjouwen en iemand beroven, hoe komen ze daaraan.quote:Op zondag 21 september 2025 19:33 schreef ootjekatootje het volgende:
Overval. Moet je niet doen.quote:Op zondag 21 september 2025 19:30 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Dat hij in z'n rug is geschoten toen hij wegrende, ben ik ook benieuwd naar hoe dat beoordeeld gaat worden
.
Zwart balletjes pistool op vakantie gekocht bijvoorbeeld, hoeft zeker geen echt pistool te zijn.quote:Op zondag 21 september 2025 19:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En dan al met een wapen rond sjouwen en iemand beroven, hoe komen ze daaraan.
Triest.
O ja.quote:Op zondag 21 september 2025 19:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zwart balletjes pistool op vakantie gekocht bijvoorbeeld, hoeft zeker geen echt pistool te zijn.
Maakt voor de beoordeling niks uit.quote:Op zondag 21 september 2025 19:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zwart balletjes pistool op vakantie gekocht bijvoorbeeld, hoeft zeker geen echt pistool te zijn.
Zou ook kunnen.quote:Op zondag 21 september 2025 19:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je denkt dat politie eerst gaat vragen of ie echt ie als ermee gericht wordt op politie?quote:Op zondag 21 september 2025 19:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Klopt, vaak spuiten ze ze mat zwart.quote:Op zondag 21 september 2025 19:41 schreef maily het volgende:
[..]
O ja.
Nou het was echt niet van echt te onderscheiden.
Zeker niet, die dingen zijn niet van een echte te onderscheiden. Daarom zijn ze ook al jaren verboden hier.quote:Op zondag 21 september 2025 19:42 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Je denkt dat politie eerst gaat vragen of ie echt ie als ermee gericht wordt op politie?
Betrof het iemand van kleur of een moslim? Als dat het geval was zullen bepaalde groepen wel gaan demonstreren inderdaad.quote:Op zondag 21 september 2025 19:04 schreef BeriBeri het volgende:
Zullen wel weer rellen komen, want het was zo'n lieve jongen
https://nos.nl/artikel/25(...)pelle-aan-den-ijsselquote:Op zondag 21 september 2025 19:41 schreef Evangelion het volgende:
Wel fijn dat de NOS tegenwoordig kill cams in hun nieuwsberichten deelt (Charlie Kirk, deze dude). Hoef ik ze niet meer zelf op te zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |