abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218836069
twitter

twitter

Morgen is het zover, dan staat de demonstratie van Els_Rechts op het program te Den Haag. Jullie kennen Els wellicht wel in de hoedanigheid van groupie van Geert Wilders en een mentaal ietwat instabiel meisje die op X vaak nogal hoog in haar emotie zit

Het is een demonstratie voor Nederland en eigenlijk tegen alles wat niet Nederlands is (vrij in te vullen)

twitter

Het programma

Naast de standaard demonstratiewappies hebben ook al diverse hooligangroeperingen toegezegd te komen, spektakel gegarandeerd dus :)

Volg het hier.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 21 september 2025 @ 17:12:52 #2
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218836186
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2025 16:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, goede vraag, dat gaat natuurlijk niet. Maar dit tuig ben je liever kwijt dan rijk, dan mag duidelijk zijn.
Je hebt het in elk geval geprobeerd. Krijg je ook het salaris wat bijvoorbeeld een Faber heeft gekregen afgelopen jaar?
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218836327
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2025 16:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat aandeel asielzoekers (helemaal met nareizigers en kinderen) is aanzienlijk. En welke uitspraken van Fortuyn doel je precies over?
De uitspraken die hij deed in zijn boek "De islamisering van onze cultuur" (eerste druk was 2001). We zijn nu bijna een kwart eeuw verder en het percentage moslims in Nederland is ondanks die "oneindige instroom van immigranten" slechts marginaal gestegen. Van 5% in 2005 naar 6% in 2025.

quote:
We zitten nu ook nog maar twee decennia na de aanslag op hem, inmiddels is van de scholieren tussen de 15-18 jaar op de Nederlandse scholen al 15% moslims waarmee de Islam ook meteen de grootste religieuze groep vormt.

En dit zien we ook wel degelijk terug in het dagelijks leven. Er zijn inmiddels honderden moskeeën in Nederland, meer dan de helft van alle nieuwe basisscholen in 2026 zal Islamitisch zijn en iftars op het werk zijn inmiddels geen uitzondering meer.

De komende decennia, als de laatste volledig autochtone generaties richting hun einde zullen gaan zal de demografische verandering wat dit betreft steeds meer zichtbaar worden. Of dacht jij nu echt dat je een oneindige influx van migranten uit Islamitische landen kunt hebben, die ook nog eens familie hierheen kunnen halen en meer kinderen krijgen dan autochtonen, maar dat het percentage moslims altijd 5% zou blijven? Dan zit je mis.

Nederland zit zelfs nu (gezien de cijfers bij de scholieren tussen de 15 en 18 jaar) al op het hoogste scenario van Islmaisering dat werd uitgetekend in een onderzoek van Pew Research een aantal jaar geleden.
De cijfers van Pew Research zijn niet onomstreden. Dat komt omdat in Nederland niet wordt geregistreerd welk geloof mensen aanhangen, zodat men zich op schattingen moet baseren. Pew Research gaat er bijv. vanuit dat 98% van de Iraanse vluchtelingen die hier naartoe komen moslim zijn, omdat in Iran 98% van de bevolking moslim is. Het CBS hanteerde vroeger dezelfde rekenmethode maar is daar op terug gekomen. Zelf zeggen zij hierover:

quote:
"Zo is aangenomen dat het percentage islamieten onder de hier wonende herkomstgroepen net zo groot is als in het herkomstland. Die aanname lijkt niet reëel. Vooral bij de ‘overig’ niet-westerse allochtonen (anders dan Turken, Marokkanen, Surinamers en Antillianen) gaat het vaak om mensen die uit hun land zijn gevlucht. Zij vormen geen representatieve afspiegeling van de bevolking van het herkomstland en zijn niet zelden juist vanwege hun afwijkende geloofsopvattingen vertrokken. (..) Zo rekent bijvoorbeeld zo’n 40 procent van de in Nederland aanwezige Iraniërs zich tot de islam, terwijl het aandeel islamieten in Iran zelf 98 procent is."
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_218836515
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 16:17 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Oh dan heb je vast een quote van Timmermans dat het land verloren is.
https://nos.nl/video/2517(...)rs-aan-de-macht-komt

PVV aan de macht is Russiche Roulette met de inwoners van het land en onze nationale veiligheid, want hij is een Poetin bewonderaar. Tevens de oproep dat ze niets zullen nalaten om te zorgen dat Wilders aan de macht komt (Ook dat kan ook opgevat worden als oproep tot geweld bij de achterban), uiteraard terecht op teruggeroepen dat laatste.

https://www.bnnvara.nl/jo(...)and-kan-tenondergaan

Sprak op zijn partijcongres over de desintegratie van het kabinet aan de hand van de partijen die er in zitten en hoe dat de ondergang van Nederland kan betekenen.

Zo is die al bezig sinds de speech van de verkiezingsavond.

Bekijk deze YouTube-video

Begint al met de afschuw, hoe mekaar eens even vast. Het is nu hun plicht om de rechtstaat te gaan beschermen en de impact van wat dit betekent gaat binnenkort voelbaar worden en nog meer van dat soort opmerkingen.

Ik zou dat ook onder opzwepende uitspraken scharen en zo zijn, zoals ik al zei, Wilders en Timmermans al meer dan een jaar bezig tegen elkaar en stoken ze beide het vuurtje lekker op.
pi_218836640
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 17:54 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
https://nos.nl/video/2517(...)rs-aan-de-macht-komt

PVV aan de macht is Russiche Roulette met de inwoners van het land en onze nationale veiligheid, want hij is een Poetin bewonderaar. Tevens de oproep dat ze niets zullen nalaten om te zorgen dat Wilders aan de macht komt (Ook dat kan ook opgevat worden als oproep tot geweld bij de achterban), uiteraard terecht op teruggeroepen dat laatste.

https://www.bnnvara.nl/jo(...)and-kan-tenondergaan

Sprak op zijn partijcongres over de desintegratie van het kabinet aan de hand van de partijen die er in zitten en hoe dat de ondergang van Nederland kan betekenen.

Zo is die al bezig sinds de speech van de verkiezingsavond.

Begint al met de afschuw, hoe mekaar eens even vast. Het is nu hun plicht om de rechtstaat te gaan beschermen en de impact van wat dit betekent gaat binnenkort voelbaar worden en nog meer van dat soort opmerkingen.

Ik zou dat ook onder opzwepende uitspraken scharen en zo zijn, zoals ik al zei, Wilders en Timmermans al meer dan een jaar bezig tegen elkaar en stoken ze beide het vuurtje lekker op.
Ben niet verder gekomen dan je eerste link. Timmermans zegt daar de waarheid en nergens dat het land verloren is. Niets nalaten is overduidelijk in de context van de tweede kamer.

Rechts is dus extremer dan wat links daar tegenover zet. Dank voor de bevestiging.
pi_218836669
Trouwens wel typisch dat na de verwoestingen in Den Haag en de gewelddadige aanslag op D66 rechtse users geen moment nemen om na te gaan of ze wellicht even in moeten binden. Aan de verkeerde kant staan. Of gewoon even geknipt en geschoren moeten worden. Neen! De slachtoffers van het extreme rechtse geweld hebben het zelf veroorzaakt!
pi_218836676
twitter

🤔
  Spellchecker zondag 21 september 2025 @ 18:14:53 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218836694
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:13 schreef InzolVC het volgende:
[ x ]
🤔
wat is er zo bijzonder aan dat kenteken?
pi_218836705
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:14 schreef maily het volgende:

[..]
wat is er zo bijzonder aan dat kenteken?
Er zijn wappies op X die denken dat wat bumperschade niet gemaakt kan worden
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218836709
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:12 schreef Glazenmaker het volgende:
Trouwens wel typisch dat na de verwoestingen in Den Haag en de gewelddadige aanslag op D66 rechtse users geen moment nemen om na te gaan of ze wellicht even in moeten binden. Aan de verkeerde kant staan. Of gewoon even geknipt en geschoren moeten worden. Neen! De slachtoffers van het extreme rechtse geweld hebben het zelf veroorzaakt!
Nu kan ik niet direct voor rechtse users spreken, maar ik kan me voorstellen dat als je ziet wat er hier geroepen werd na de UvA rellen dat je nou niet bepaalt een schuldgevoel gaat krijgen over deze rellen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zondag 21 september 2025 @ 18:15:49 #11
402274 Cruzinats
love bacon, hate hamas
pi_218836712
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:13 schreef InzolVC het volgende:
[ x ]
🤔
Afgeschreven waggie die even door een romeo in de hens gestoken wordt.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 21 september 2025 @ 18:17:03 #12
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_218836726
Iemand al iets gehoord van mn schat Els vandaag?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_218836743
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Nu kan ik niet direct voor rechtse users spreken, maar ik kan me voorstellen dat als je ziet wat er hier geroepen werd na de UvA rellen dat je nou niet bepaalt een schuldgevoel gaat krijgen over deze rellen.
Oh regels en moraal gelden alleen voor de ander. Je hoeft je er zelf niet aan te houden als de ander ooit stom is geweest.

Wat voor sukkel ben je als je je als stoere rechtse jongen je gedrag laat bepalen door links :')
  zondag 21 september 2025 @ 18:19:11 #14
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_218836760
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:17 schreef Paul het volgende:
Ja maar ik kon haar niet verstaan door de gierende uithalen van haar verdriet
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 21 september 2025 @ 18:20:49 #15
80791 crew  Paul
pi_218836778
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 18:19 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Ja maar ik kon haar niet verstaan door de gierende uithalen van haar verdriet
Ik maak mij zorgen om haar. Hopelijk neemt ze het niet te zwaar opzich en belt Wilders haar even ;(
pi_218836780
quote:
Links maakt zelf uitsluitend gebruik van geweld. Zonder geweld heeft links namelijk geen macht. Het geweld toepassen op andersdenkenden heeft links toch zelf geen problemen mee?
pi_218836809
quote:
10s.gif Op zondag 21 september 2025 18:15 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Afgeschreven waggie die even door een romeo in de hens gestoken wordt.
Precies wat velen nu (en terecht gezien het bestaan van romeo's) vermoeden.
pi_218836842
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 17:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:
De cijfers van Pew Research zijn niet onomstreden.
Die 15% komt niet van Pew.

Oud hoofddemograaf van het CBS, Jan Latten, stelt verder;

Vier miljoen moslims in 2050
Op basis van de huidige ontwikkelingen doet Latten een opvallende voorspelling over de groei van het aantal moslims. ‘Als de huidige jeugd ouder is geworden en we veronderstellen dat afgezien van aanhoudende immigratie verder niets verandert, zouden rond 2050 – bij een bevolkingsomvang van 20 miljoen – 3 à 4 miljoen inwoners zich moslim noemen.’
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_218836854
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:20 schreef Paul het volgende:

[..]
Ik maak mij zorgen om haar. Hopelijk neemt ze het niet te zwaar opzich en belt Wilders haar even ;(
Die zal toch wel gewoon op Onlyfans zitten. :?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_218836856
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 18:21 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Links maakt zelf uitsluitend gebruik van geweld. Zonder geweld heeft links namelijk geen macht. Het geweld toepassen op andersdenkenden heeft links toch zelf geen problemen mee?
Heb jij er wel problemen mee?
pi_218836870
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:17 schreef Paul het volgende:
Die wordt momenteel uitgewoond door hooligans.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 21 september 2025 @ 18:28:43 #22
80791 crew  Paul
pi_218836888
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:26 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Die wordt momenteel uitgewoond door hooligans.
Nee ze is en blijft maagd ;(
pi_218836902
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:28 schreef Paul het volgende:

[..]
Nee ze is en blijft maagd ;(
Net zo realistisch als een maagdelijke Maria.
pi_218836945
quote:

[..]
Rechts heeft toch de wapens om gewelddadige mensen tot kalmte te kunnen manen?
pi_218836954
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 18:15 schreef Caland het volgende:

[..]
Er zijn wappies op X die denken dat wat bumperschade niet gemaakt kan worden
Kennelijk gaat het er ook niet in dat zulke voertuigen indien nodig gewoon landelijk gebruikt worden. Bij een demonstratie bijvoorbeeld. Dat de botsing in Gelderland was en de brand in Den Haag is namelijk ook heul verdacht :')
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_218836967
quote:

[..]
Uitsluitend zelfs :{
Цой жив
pi_218836991
quote:

[..]
Ik heb respect voor glazenmaker.

Ik bedoel het moet toch moeilijk zijn om met een betonnen plaat van 3 meter dik voor de kop rond te lopen.
Ik zou voorover vallen.
  zondag 21 september 2025 @ 18:38:01 #28
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218836999
quote:

[..]
Wat zit jij nou weer allemaal te typen dan. Ga eens naar buiten en raak het gras aan, praat met mensen.
  zondag 21 september 2025 @ 18:41:08 #29
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218837045
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Ik bedoel het moet toch moeilijk zijn om met een betonnen plaat van 3 meter dik voor de kop rond te lopen.
Ik zou voorover vallen.
Wordt jij dan ook in elkaar geslagen elke dag door "linkse mensen"? En "rechtse mensen" hebben nog nooit geweld gebruikt? Whatever die weer labels dan weer mogen betekenen.
pi_218837050
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Verstandig.

quote:
Ik zou voorover vallen.
Op de rechtse geweldsexplosie gisteren waren vooral mensen die van zichzelf al voorover zouden vallen. Voor mij is een betonnen plaat geen probleem, want ik lift en eet veel eiwitten van gemaakt van soya.

Als je nog op zoek bent naar een gymbro voor een leuke avond: mij niet bellen. Geen dikkertjes in huize Glazenmaker. Groetjes.
  zondag 21 september 2025 @ 18:42:55 #31
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218837074
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:41 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Voor mij is een betonnen plaat geen probleem, want ik lift en eet veel eiwitten van gemaakt van soya.

Als je nog op zoek bent naar een gymbro voor een leuke avond: mij niet bellen. Geen dikkertjes in huize Glazenmaker. Groetjes.
En dit is ook weer een rare reactie, jeetje zeg.
pi_218837085
quote:
Wie heeft dit gezegd? Kom nu eens met concrete voorbeelden ...
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218837103
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:41 schreef Momo het volgende:

[..]
Wordt jij dan ook in elkaar geslagen elke dag door "linkse mensen"? En "rechtse mensen" hebben nog nooit geweld gebruikt? Whatever die weer labels dan weer mogen betekenen.
Gewoon lachen en vragen hoe ze er zelf instaan. Dit zijn geen mensen die met de realiteit bezig zijn. Ze zijn ook allemaal te laf om eigen gedrag te vertonen. Zie hoe niemand hier nog heeft kunnen zeggen dat ze tegen geweld zijn. Het is of opeens stoppen met reageren of jamaarlinks.
pi_218837106
quote:

[..]
Verstandig.
[..]
Op de rechtse geweldsexplosie gisteren waren vooral mensen die van zichzelf al voorover zouden vallen. Voor mij is een betonnen plaat geen probleem, want ik lift en eet veel eiwitten van gemaakt van soya.

Lol je noemt me dik.

Stoer. ^O^

Ik en meerdere hier hebben al gemeld dat ik het niet eens ben met het geweld van gisteren.
Ik zie jou alleen maar ontkennen omdraaien en zuigen.
pi_218837126
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:41 schreef Momo het volgende:

[..]
Als je oplet dan zie je dat ik heel vaak aangeef dat ik absoluut niet achter het geweld sta wat er gisteren gebeurde. :)
pi_218837150
Clasie praat tegenwoordig ook als Lil Kleine
blablablabla
  zondag 21 september 2025 @ 18:48:40 #37
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218837165
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Als je oplet dan zie je dat ik heel vaak aangeef dat ik absoluut niet achter het geweld sta wat er gisteren gebeurde. :)
Dat vroeg ik niet, je reageert zo op InzolVCi. Is geweld enkel voor "linkse mensen" en zouden "rechtse mensen" nooit geweld gebruiken. Dus met deze reactie erbij, het geweld van gisteren kwam enkel door "linkse mensen" ?
pi_218837166
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2025 18:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wie heeft dit gezegd? Kom nu eens met concrete voorbeelden ...
Kom jij maar met voorbeelden dat het niet zo is.
pi_218837176
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Er wordt inmiddels helaas al zes topics lang geprobeerd om het standpunt bij rechtse users in de schoenen te schuiven dat zij dit zouden toejuichen of zo. Voor zover ik heb meegekregen heeft iedereen het letterlijk (meermaals) afgekeurd.

Dat laat zien dat er bij rechts wél genoeg zelfreflectie is, wat bij een deel van links helaas vaak afwezig is. Daarom waren er bijvoorbeeld nadat antifa als terreurorganisatie werd gecategoriseerd ook verscheidene boze en gefrustreerde reacties.
pi_218837188
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:48 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Kom jij maar met voorbeelden dat het niet zo is.
Wacht even, jij beticht dus medeusers van het toejuichen van de rellen in Den Haag (een flinke aantijging) en als je en dan is het aan anderen om dit te gaan ontkrachten? Als jij mensen hiervan zomaar beschuldigt, ligt de bewijslast toch echt bij jou.
  zondag 21 september 2025 @ 18:51:08 #41
402274 Cruzinats
love bacon, hate hamas
pi_218837198
quote:

[..]
Verstandig.
[..]

What the helly _O-
pi_218837200
Niveautje. :{
pi_218837207
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Lol je noemt me dik.

Stoer. ^O^

Ik en meerdere hier hebben al gemeld dat ik het niet eens ben met het geweld van gisteren.
Ik zie jou alleen maar 1 ontkennen 2 omdraaien en 3 zuigen.
Pff kinderachtige reacties stoer noemen :'). Zegt wel weer wat over het niveau van rechtse users.

1) Deze snap ik totaal niet?
2) Ben je een van die gekkies die antifa de schuld geeft? Anders zie ik niet in hoe rechts geweld rechts geweld noemen omdraaien is.
3) Ja dat kan ik niet ontkennen.
pi_218837214
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:48 schreef Momo het volgende:

[..]
Dat vroeg ik niet, je reageert zo op InzolVCi. Is geweld enkel voor "linkse mensen" en zouden "rechtse mensen" nooit geweld gebruiken. Dus met deze reactie erbij, het geweld van gisteren kwam enkel door "linkse mensen" ?
quote:
Zo lees ik dat bericht niet. Ik zie niks van dat rechts nooit geweld gebruikt.
pi_218837229
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2025 18:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er wordt inmiddels helaas al zes topics lang geprobeerd om het standpunt bij rechtse users in de schoenen te schuiven dat zij dit zouden toejuichen of zo. Voor zover ik heb meegekregen heeft iedereen het letterlijk (meermaals) afgekeurd.

Dat laat zien dat er bij rechts wél genoeg zelfreflectie is, wat bij een deel van links helaas vaak afwezig is. Daarom waren er bijvoorbeeld nadat antifa als terreurorganisatie werd gecategoriseerd ook verscheidene boze en gefrustreerde reacties.
Oh nu opeens is die zelf reflectie er wél? In andere topics heb jij geen enkele moeite om bijvoorbeeld mensen die kritiek uiten op een bepaalde stroming niet weg te zetten als pro-terrorist.
pi_218837232
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2025 18:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wacht even, jij beticht dus medeusers van het toejuichen van de rellen in Den Haag (een flinke aantijging) en als je en dan is het aan anderen om dit te gaan ontkrachten? Als jij mensen hiervan zomaar beschuldigt, ligt de bewijslast toch echt bij jou.
Graag een quote waar ik zeg dat rechtse users de PVV slag om Den Haag toejuichen.
pi_218837241
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2025 18:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Ik heb ook niemand gezien die dit goedkeurt, het is wel continu in de schoenen geschoven.
pi_218837251
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:53 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Graag een quote waar ik zeg dat rechtse users de PVV slag om Den Haag toejuichen.
quote:
pi_218837265
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2025 18:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]

Jap, dat zijn 2 verschillende dingen.
pi_218837270
quote:

[..]
[..]

Dat werd niet gevraagd he
Цой жив
pi_218837281
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 18:53 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Oh nu opeens is die zelf reflectie er wél? In andere topics heb jij geen enkele moeite om bijvoorbeeld mensen die kritiek uiten op een bepaalde stroming niet weg te zetten als pro-terrorist.
Nee hoor, er wordt vaak aangegeven dat het schrikbarend is als je je als Westerling tegen een Westerse bondgenoot keert en je achter een samenleving schaart waar Islamitisch terrorisme en antisemitisme breed worden omarmd.
  zondag 21 september 2025 @ 18:57:53 #52
503714 SebbeSwensje
pi_218837283
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Ik heb ook niemand gezien die dit goedkeurt, het is wel continu in de schoenen geschoven.
Ook dat niet, jullie zitten in een fabeltjesfuik.
Appears.
pi_218837294
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Zo werken de hersenen van linkse volwassenen, ze gedragen zich voornamelijk zoals kinderen.
pi_218837305
quote:

[..]
[..]

Zelfs na 2 liter bier kan ik beter lezen dan HowardRoark.
pi_218837323
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2025 18:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, er wordt vaak aangegeven dat het schrikbarend is als je je als Westerling tegen een Westerse bondgenoot keert en je achter een samenleving schaart waar Islamitisch terrorisme en antisemitisme breed worden omarmd.
De ironie :') :') _O- _O-

Gooi jezelf weg man.
pi_218837327
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:51 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Pff kinderachtige reacties stoer noemen :'). Zegt wel weer wat over het niveau van rechtse users.

1) Deze snap ik totaal niet?
2) Ben je een van die gekkies die antifa de schuld geeft? Anders zie ik niet in hoe rechts geweld rechts geweld noemen omdraaien is.
3) Ja dat kan ik niet ontkennen.
Het was je eigen reactie. :D

Is er vanuit de linkse hoek meerdere keren geweld geweest, kan je dat zeggen zonder over rechts te beginnen.
pi_218837329
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:59 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Zelfs na 2 liter bier kan ik beter lezen dan HowardRoark.
Je geeft aan dat users hier zouden hebben gezegd dat de slachtoffers van de rellen het zelf zouden hebben veroorzaakt.

Wie heeft dit gezegd?
pi_218837342
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 18:58 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Zo werken de hersenen van linkse volwassenen, ze gedragen zich voornamelijk zoals kinderen.
Ook voor jou: het overgrote deel van de mensen lopen niet de hele links of rechts te zijn. Ze dragen wat meningen mee en die gebruiken ze dan om in het stemhokje hun keuze te bepalen, maar voor de rest leven ze gewoon hun leven en verschillen mensen die links stemmen of die rechts stemmen niet van elkaar.
Цой жив
pi_218837343
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 18:57 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ook dat niet, jullie zitten in een fabeltjesfuik.
Dit dus. :O
pi_218837351
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 18:58 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Behoorlijk. -O-
  zondag 21 september 2025 @ 19:04:58 #61
503714 SebbeSwensje
pi_218837357
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 19:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Dit dus. :O
Bekijk jij 't ff lekker.
Appears.
pi_218837360
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:09 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ben niet verder gekomen dan je eerste link. Timmermans zegt daar de waarheid en nergens dat het land verloren is. Niets nalaten is overduidelijk in de context van de tweede kamer.

Rechts is dus extremer dan wat links daar tegenover zet. Dank voor de bevestiging.
En daar gaat het ook meteen fout en is je gebrek aan zelfinzicht overduidelijk. De mensen die gisteren op dat veld naar die onzin stonden te luisteren denken ook dat wat daar geroepen wordt de waarheid is. Polariseren is het wegvagen van de middenmoot en overal een zwart-wit verhaal van maken. Dat doen zowel links als rechts en jij werkt er vrolijk aan mee.

Vraagt om een bron, krijgt er meerdere, doet geen moeite ze te bekijken, "het is de waarheid dus links beter dan rechts". Stel je voor dat je iets leest wat je wereldbeeld kan aanpassen, oei oei oei.

Gefeliciteerd, je bent onderdeel van het probleem. Polariseer vrolijk verder en doe vooral niet aan zelfinzicht.
pi_218837362
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 19:04 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Bekijk jij 't ff lekker.
^O^
pi_218837413
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 19:03 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Ook voor jou: het overgrote deel van de mensen lopen niet de hele links of rechts te zijn. Ze dragen wat meningen mee en die gebruiken ze dan om in het stemhokje hun keuze te bepalen, maar voor de rest leven ze gewoon hun leven en verschillen mensen die links stemmen of die rechts stemmen niet van elkaar.
Ik vind dit een hele wijze. Steeds elkaar voor links of rechts uitmaken werkt zo polariserend zonder dat we er echt iets mee opschieten.
pi_218837424
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 19:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Het was je eigen reactie. :D

Is er vanuit de linkse hoek meerdere keren geweld geweest, kan je dat zeggen zonder over rechts te beginnen.
Ja dus? Jij noemde het stoer, ik kinderachtig. Wie is er nou fout?

Volgens mij moet jij wat vaker .? gebruiken en minder ,

Ja er is vanuit linkse hoek meerdere keren geweld geweest. En nu?
pi_218837435
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2025 19:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je geeft aan dat users hier zouden hebben gezegd dat de slachtoffers van de rellen het zelf zouden hebben veroorzaakt.

Wie heeft dit gezegd?
Geef eerst eens toe dat je het fout had en de doelpalen verlegde.
pi_218837456
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 19:03 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Rechtse stemmers laten zich vaker beter informeren, versus de linkse stemmers die 2 nachten vantevoren even Nu.nl lezen en verder alleen de partijprogramma's doornemen. Ik vind dit een van de wezenlijke verschillen tussen links en rechts.
pi_218837492
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 19:12 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ja dus? Jij noemde het stoer, ik kinderachtig. Wie is er nou fout?

Volgens mij moet jij wat vaker .? gebruiken en minder ,

Ja er is vanuit linkse hoek meerdere keren geweld geweest. En nu?
Ik noemde jou opmerking stoer om mij dik te noemen.

Het linkse tuig is net zo erg als dat tuig van gisteren, alleen lijk je dat niet zo erg te vinden.
pi_218837532
Voor één keertje ben ik die hooligans wel dankbaar eigenlijk. :*
  zondag 21 september 2025 @ 19:26:26 #70
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_218837540
alweer een goede reportage van Bob _O_ Het chille van Left Laser is dat ie ook gewoon normaal in gesprek gaat met de meest rechtsen.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_218837564
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 19:16 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Rechtse stemmers laten zich vaker beter informeren, versus de linkse stemmers die 2 nachten vantevoren even Nu.nl lezen en verder alleen de partijprogramma's doornemen. Ik vind dit een van de wezenlijke verschillen tussen links en rechts.
Ja de mensen die gisteren op TV waren zijn echt het goed geïnformeerde deel van de samenleving. Slimmer ga je ook niet vinden.
pi_218837586
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 19:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Ik noemde jou opmerking stoer om mij dik te noemen.

Het linkse tuig is net zo erg als dat tuig van gisteren, alleen lijk je dat niet zo erg te vinden.
Ja dat hadden we al vastgesteld. Ik gaf mijn eigen oordeel over de opmerking en vroeg toen wie er nou fout was.

Ja maar hunnie is toch wel zo slap. Ga lekker zeiken over links in een topic dat niet gaat over de COMPLETE vernietiging van Den Haag.
pi_218837605
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 19:31 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ja dat hadden we al vastgesteld. Ik gaf mijn eigen oordeel over de opmerking en vroeg toen wie er nou fout was.

Ja maar hunnie is toch wel zo slap. Ga lekker zeiken over links in een topic dat niet gaat over de COMPLETE vernietiging van Den Haag.
Ik ben niet degene die geweld goed praat.
pi_218837640
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 19:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Ik ben niet degene die geweld goed praat.
Ik heb het gevoel met een slechte chatbot te typen. Waar zei ik dat je geweld zou goedpraten? Waar doe ik het als dat de beschuldiging is? Waarom roep je dit opeens tussendoor?
pi_218837651
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 19:38 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik heb het gevoel met een slechte chatbot te typen. Waar zei ik dat je geweld zou goedpraten? Waar doe ik het als dat de beschuldiging is? Waarom roep je dit opeens tussendoor?
:|W
pi_218837715
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 19:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
:|W
Is dit het besef dat je ? kan gebruiken als leesteken?
pi_218837741
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 19:38 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik heb het gevoel met een slechte chatbot te typen.
Dat went wel op een gegeven moment hier in NWS.
pi_218837756
pi_218837782
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 19:45 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Is dit het besef dat je ? kan gebruiken als leesteken?
Vallen over een vraagteken. _O-
Je kletst er weer omheen, nah klets maar lekker verder. :)
  zondag 21 september 2025 @ 19:54:27 #80
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218837799
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 19:50 schreef InzolVC het volgende:
[ x ]
Ja hoor, je kon erop rekenen: boze racisten breken de stad af, maar eigenlijk is het de schuld van 'extreem links'.

Hahaha wat ontzettend sneu weer.
Huilen dan.
pi_218837826
Hopelijk overmorgen al de eerste beelden op tv en dat ze dan allemaal een nummertje hebben *O*
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_218837837
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 19:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Vallen over een vraagteken. _O-
Je kletst er weer omheen, nah klets maar lekker verder. :)
Waar klets ik omheen? Je gaat van de hak op de tak.
  zondag 21 september 2025 @ 19:58:56 #83
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218837841
quote:
Dit is letterlijk aan alle kanten te weerleggen, als je al naar de filmpjes kijkt die bijvoorbeeld door die Bender gemaakt is. Maar goed dit is niet om de discussie aan te gaan toch of zaken feitelijk te bespreken?
pi_218837860
quote:

[..]
Dit bedenk je ook zo maar even.
Цой жив
  zondag 21 september 2025 @ 20:06:51 #85
503714 SebbeSwensje
pi_218837897
quote:
Oké, mijn excuses aan @Kapitein_Scheurbuik er is dus toch een organisatie.
Appears.
  zondag 21 september 2025 @ 20:08:50 #86
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_218837918
quote:
Hé wat jammer, net deed je nog alsof je af en toe kunt nadenken
pi_218838014
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 19:58 schreef Momo het volgende:

[..]
Dit is letterlijk aan alle kanten te weerleggen, als je al naar de filmpjes kijkt die bijvoorbeeld door die Bender gemaakt is. Maar goed dit is niet om de discussie aan te gaan toch of zaken feitelijk te bespreken?
Plaats dan linkjes?

Ik kan natuurlijk niet tegenspreken wat Antifa Nederland zelf beweert.
pi_218838091
quote:
10s.gif Op zondag 21 september 2025 19:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja hoor, je kon erop rekenen: boze racisten breken de stad af, maar eigenlijk is het de schuld van 'extreem links'.

Hahaha wat ontzettend sneu weer.
Dit dus. Roepen dat je van extreem links je mening niet mag uiten. En die 'mening uiten' bestaat uit rellen en vernielingen 8)7 8)7
  zondag 21 september 2025 @ 20:30:31 #89
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218838096
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 20:22 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Plaats dan linkjes?

Ik kan natuurlijk niet tegenspreken wat Antifa Nederland zelf beweert.

Nou geniet van al het "Antifa" bijvoorbeeld al in dit filmpje. Ze gaan zelfs zoeken of ze Antifa kunnen spotten, als die er niet zijn gaan ze maar andere "dingen" doen. En dit gewoon ook nog eens een vlogger die duidelijk aan het rechtse kant van het spectrum zit, voordat het een linkse bron is.
pi_218838101
Waarom verstieren die (zogenaamde) hooligans nooit linkse demonstraties? Wel erg verdacht zo. Het zijn vermoedelijk gewoon weer romeo's van de politie die selectieve demos op rechts in een kwaad daglicht willen stellen.
  zondag 21 september 2025 @ 20:33:02 #91
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218838115
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 20:30 schreef Momo het volgende:

[..]

Nou geniet van al het "Antifa" bijvoorbeeld al in dit filmpje. Ze gaan zelfs zoeken of ze Antifa kunnen spotten, als die er niet zijn gaan ze maar andere "dingen" doen. En dit gewoon ook nog eens een vlogger die duidelijk aan het rechtse kant van het spectrum zit, voordat het een linkse bron is.
Klopt.

En zo zoeken die andere radicalen al jaren naar zionisten, fascisten en neo-nazi's om hun vandalisme, geweld en intimidatie goed te praten.

Geef al dat radicaal volk een leuk eiland waar ze elkaar de hersens kunnen inslaan.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 21 september 2025 @ 20:35:16 #92
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218838133
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 20:31 schreef InzolVC het volgende:
Waarom verstieren die (zogenaamde) hooligans nooit linkse demonstraties? Wel erg verdacht zo. Het zijn vermoedelijk gewoon weer romeo's van de politie die selectieve demos op rechts in een kwaad daglicht willen stellen.
Dat zal het zijn ja, niet de acties van zogenaamde hooligans, maar een complot van de politie.
pi_218838193
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 20:35 schreef Momo het volgende:

[..]
Dat zal het zijn ja, niet de acties van zogenaamde hooligans, maar een complot van de politie.
Nou ja, wat betreft complotten kan ik na deze week wel een boek vullen (dus deze kan dan nog ipv het nawoord).
pi_218838209
quote:
Doen ze wel maar dat zijn geen voetbal hooligans. Dat zag je wel bij die studentenprotesten, dat was ook een kleinere groep, die doorgaans geen studenten waren, die de vernielingen deden met wat versufde studentjes eromheen.
pi_218838239
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 20:42 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Doen ze wel maar dat zijn geen voetbal hooligans. Dat zag je wel bij die studentenprotesten, dat was ook een kleinere groep, die doorgaans geen studenten waren, die de vernielingen deden met wat versufde studentjes eromheen.
Als die docenten zich rustig hadden gehouden, was dit verhaal net iets beter :P
pi_218838240
quote:
De organisator van deze demonstratie, Els Domrechts valt op haar sociale media non-stop D66 aan, maar als dan op de demonstratie ook daadwerkelijk agressie plaatsvindt tegen die partij dan wast mevrouw haar handen in onschuld en had ze "es nicht gewußt", hou iemand anders voor de gek...
  zondag 21 september 2025 @ 20:49:44 #97
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218838275
quote:

[..]
Goed geïnformeerd op de PVV stemmen _O_ .
Huilen dan.
pi_218838277
Allochtone rellen teisteren Scheveningen, Frans was stil.

De rellen op de UvA , Frans was stil.

De strijd tussen Eritreeërs in Rijswijk, Frans was stil.

De onthoofding van Lisa door een asielzoeker, Frans was stil.

De jodenjacht in Amsterdam, Frans was stil.

Tribale strijd tussen Turken en Marokkanen in Beverwijk, Frans was stil.

En ineens schiet hij wakker.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  zondag 21 september 2025 @ 20:50:04 #99
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_218838279
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 19:26 schreef Mikeytt het volgende:
alweer een goede reportage van Bob _O_ Het chille van Left Laser is dat ie ook gewoon normaal in gesprek gaat met de meest rechtsen.
LOL die ene gast dan? Staat vrolijk te vertellen dat hij al z'n hele leven werkeloos is, z'n huis door de staat word betaald en dan tenslotte ook nog ¤20 probeert de verdienen met het verkopen van zelf gekweekte wiet!

:D _O- :D
pi_218838301
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 20:46 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Als die docenten zich rustig hadden gehouden, was dit verhaal net iets beter :P
Ik weet dat er docenten aanwezig waren bij de demo's, maar voor zover ik weet deden die niet mee met het slopen. Zowel mag ik hopen dat die inmiddels geen docent meer zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')