Je hebt het in elk geval geprobeerd. Krijg je ook het salaris wat bijvoorbeeld een Faber heeft gekregen afgelopen jaar?quote:Op zondag 21 september 2025 16:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, goede vraag, dat gaat natuurlijk niet. Maar dit tuig ben je liever kwijt dan rijk, dan mag duidelijk zijn.
De uitspraken die hij deed in zijn boek "De islamisering van onze cultuur" (eerste druk was 2001). We zijn nu bijna een kwart eeuw verder en het percentage moslims in Nederland is ondanks die "oneindige instroom van immigranten" slechts marginaal gestegen. Van 5% in 2005 naar 6% in 2025.quote:Op zondag 21 september 2025 16:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat aandeel asielzoekers (helemaal met nareizigers en kinderen) is aanzienlijk. En welke uitspraken van Fortuyn doel je precies over?
De cijfers van Pew Research zijn niet onomstreden. Dat komt omdat in Nederland niet wordt geregistreerd welk geloof mensen aanhangen, zodat men zich op schattingen moet baseren. Pew Research gaat er bijv. vanuit dat 98% van de Iraanse vluchtelingen die hier naartoe komen moslim zijn, omdat in Iran 98% van de bevolking moslim is. Het CBS hanteerde vroeger dezelfde rekenmethode maar is daar op terug gekomen. Zelf zeggen zij hierover:quote:We zitten nu ook nog maar twee decennia na de aanslag op hem, inmiddels is van de scholieren tussen de 15-18 jaar op de Nederlandse scholen al 15% moslims waarmee de Islam ook meteen de grootste religieuze groep vormt.
En dit zien we ook wel degelijk terug in het dagelijks leven. Er zijn inmiddels honderden moskeeën in Nederland, meer dan de helft van alle nieuwe basisscholen in 2026 zal Islamitisch zijn en iftars op het werk zijn inmiddels geen uitzondering meer.
De komende decennia, als de laatste volledig autochtone generaties richting hun einde zullen gaan zal de demografische verandering wat dit betreft steeds meer zichtbaar worden. Of dacht jij nu echt dat je een oneindige influx van migranten uit Islamitische landen kunt hebben, die ook nog eens familie hierheen kunnen halen en meer kinderen krijgen dan autochtonen, maar dat het percentage moslims altijd 5% zou blijven? Dan zit je mis.
Nederland zit zelfs nu (gezien de cijfers bij de scholieren tussen de 15 en 18 jaar) al op het hoogste scenario van Islmaisering dat werd uitgetekend in een onderzoek van Pew Research een aantal jaar geleden.
quote:"Zo is aangenomen dat het percentage islamieten onder de hier wonende herkomstgroepen net zo groot is als in het herkomstland. Die aanname lijkt niet reëel. Vooral bij de ‘overig’ niet-westerse allochtonen (anders dan Turken, Marokkanen, Surinamers en Antillianen) gaat het vaak om mensen die uit hun land zijn gevlucht. Zij vormen geen representatieve afspiegeling van de bevolking van het herkomstland en zijn niet zelden juist vanwege hun afwijkende geloofsopvattingen vertrokken. (..) Zo rekent bijvoorbeeld zo’n 40 procent van de in Nederland aanwezige Iraniërs zich tot de islam, terwijl het aandeel islamieten in Iran zelf 98 procent is."
https://nos.nl/video/2517(...)rs-aan-de-macht-komtquote:Op zondag 21 september 2025 16:17 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Oh dan heb je vast een quote van Timmermans dat het land verloren is.
Ben niet verder gekomen dan je eerste link. Timmermans zegt daar de waarheid en nergens dat het land verloren is. Niets nalaten is overduidelijk in de context van de tweede kamer.quote:Op zondag 21 september 2025 17:54 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/2517(...)rs-aan-de-macht-komt
PVV aan de macht is Russiche Roulette met de inwoners van het land en onze nationale veiligheid, want hij is een Poetin bewonderaar. Tevens de oproep dat ze niets zullen nalaten om te zorgen dat Wilders aan de macht komt (Ook dat kan ook opgevat worden als oproep tot geweld bij de achterban), uiteraard terecht op teruggeroepen dat laatste.
https://www.bnnvara.nl/jo(...)and-kan-tenondergaan
Sprak op zijn partijcongres over de desintegratie van het kabinet aan de hand van de partijen die er in zitten en hoe dat de ondergang van Nederland kan betekenen.
Zo is die al bezig sinds de speech van de verkiezingsavond.
Bekijk deze YouTube-video
Begint al met de afschuw, hoe mekaar eens even vast. Het is nu hun plicht om de rechtstaat te gaan beschermen en de impact van wat dit betekent gaat binnenkort voelbaar worden en nog meer van dat soort opmerkingen.
Ik zou dat ook onder opzwepende uitspraken scharen en zo zijn, zoals ik al zei, Wilders en Timmermans al meer dan een jaar bezig tegen elkaar en stoken ze beide het vuurtje lekker op.
Er zijn wappies op X die denken dat wat bumperschade niet gemaakt kan wordenquote:Op zondag 21 september 2025 18:14 schreef maily het volgende:
[..]
wat is er zo bijzonder aan dat kenteken?
Nu kan ik niet direct voor rechtse users spreken, maar ik kan me voorstellen dat als je ziet wat er hier geroepen werd na de UvA rellen dat je nou niet bepaalt een schuldgevoel gaat krijgen over deze rellen.quote:Op zondag 21 september 2025 18:12 schreef Glazenmaker het volgende:
Trouwens wel typisch dat na de verwoestingen in Den Haag en de gewelddadige aanslag op D66 rechtse users geen moment nemen om na te gaan of ze wellicht even in moeten binden. Aan de verkeerde kant staan. Of gewoon even geknipt en geschoren moeten worden. Neen! De slachtoffers van het extreme rechtse geweld hebben het zelf veroorzaakt!
Oh regels en moraal gelden alleen voor de ander. Je hoeft je er zelf niet aan te houden als de ander ooit stom is geweest.quote:Op zondag 21 september 2025 18:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nu kan ik niet direct voor rechtse users spreken, maar ik kan me voorstellen dat als je ziet wat er hier geroepen werd na de UvA rellen dat je nou niet bepaalt een schuldgevoel gaat krijgen over deze rellen.
Ja maar ik kon haar niet verstaan door de gierende uithalen van haar verdrietquote:Op zondag 21 september 2025 18:17 schreef Paul het volgende:
Iemand al iets gehoord van mn schat Els vandaag?
Ik maak mij zorgen om haar. Hopelijk neemt ze het niet te zwaar opzich en belt Wilders haar evenquote:Op zondag 21 september 2025 18:19 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja maar ik kon haar niet verstaan door de gierende uithalen van haar verdriet
Links maakt zelf uitsluitend gebruik van geweld. Zonder geweld heeft links namelijk geen macht. Het geweld toepassen op andersdenkenden heeft links toch zelf geen problemen mee?quote:Op zondag 21 september 2025 18:12 schreef Glazenmaker het volgende:
Trouwens wel typisch dat na de verwoestingen in Den Haag en de gewelddadige aanslag op D66 rechtse users geen moment nemen om na te gaan of ze wellicht even in moeten binden. Aan de verkeerde kant staan. Of gewoon even geknipt en geschoren moeten worden. Neen! De slachtoffers van het extreme rechtse geweld hebben het zelf veroorzaakt!
Precies wat velen nu (en terecht gezien het bestaan van romeo's) vermoeden.quote:Op zondag 21 september 2025 18:15 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Afgeschreven waggie die even door een romeo in de hens gestoken wordt.
Die 15% komt niet van Pew.quote:Op zondag 21 september 2025 17:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:
De cijfers van Pew Research zijn niet onomstreden.
Die zal toch wel gewoon op Onlyfans zitten.quote:Op zondag 21 september 2025 18:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik maak mij zorgen om haar. Hopelijk neemt ze het niet te zwaar opzich en belt Wilders haar even
Heb jij er wel problemen mee?quote:Op zondag 21 september 2025 18:21 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Links maakt zelf uitsluitend gebruik van geweld. Zonder geweld heeft links namelijk geen macht. Het geweld toepassen op andersdenkenden heeft links toch zelf geen problemen mee?
Die wordt momenteel uitgewoond door hooligans.quote:Op zondag 21 september 2025 18:17 schreef Paul het volgende:
Iemand al iets gehoord van mn schat Els vandaag?
Nee ze is en blijft maagdquote:Op zondag 21 september 2025 18:26 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Die wordt momenteel uitgewoond door hooligans.
Rechts heeft toch de wapens om gewelddadige mensen tot kalmte te kunnen manen?quote:Op zondag 21 september 2025 18:21 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Links maakt zelf uitsluitend gebruik van geweld. Zonder geweld heeft links namelijk geen macht. Het geweld toepassen op andersdenkenden heeft links toch zelf geen problemen mee?
Kennelijk gaat het er ook niet in dat zulke voertuigen indien nodig gewoon landelijk gebruikt worden. Bij een demonstratie bijvoorbeeld. Dat de botsing in Gelderland was en de brand in Den Haag is namelijk ook heul verdachtquote:Op zondag 21 september 2025 18:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn wappies op X die denken dat wat bumperschade niet gemaakt kan worden
Uitsluitend zelfsquote:Op zondag 21 september 2025 18:21 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Ik heb respect voor glazenmaker.quote:Op zondag 21 september 2025 18:21 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer allemaal te typen dan. Ga eens naar buiten en raak het gras aan, praat met mensen.quote:Op zondag 21 september 2025 18:21 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Wordt jij dan ook in elkaar geslagen elke dag door "linkse mensen"? En "rechtse mensen" hebben nog nooit geweld gebruikt? Whatever die weer labels dan weer mogen betekenen.quote:Op zondag 21 september 2025 18:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb respect voor glazenmaker.
Ik bedoel het moet toch moeilijk zijn om met een betonnen plaat van 3 meter dik voor de kop rond te lopen.
Ik zou voorover vallen.
Verstandig.quote:Op zondag 21 september 2025 18:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb respect voor glazenmaker.
Op de rechtse geweldsexplosie gisteren waren vooral mensen die van zichzelf al voorover zouden vallen. Voor mij is een betonnen plaat geen probleem, want ik lift en eet veel eiwitten van gemaakt van soya.quote:Ik bedoel het moet toch moeilijk zijn om met een betonnen plaat van 3 meter dik voor de kop rond te lopen.
Ik zou voorover vallen.
En dit is ook weer een rare reactie, jeetje zeg.quote:Op zondag 21 september 2025 18:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Voor mij is een betonnen plaat geen probleem, want ik lift en eet veel eiwitten van gemaakt van soya.
Als je nog op zoek bent naar een gymbro voor een leuke avond: mij niet bellen. Geen dikkertjes in huize Glazenmaker. Groetjes.
Wie heeft dit gezegd? Kom nu eens met concrete voorbeelden ...quote:Op zondag 21 september 2025 18:12 schreef Glazenmaker het volgende:
Gewoon lachen en vragen hoe ze er zelf instaan. Dit zijn geen mensen die met de realiteit bezig zijn. Ze zijn ook allemaal te laf om eigen gedrag te vertonen. Zie hoe niemand hier nog heeft kunnen zeggen dat ze tegen geweld zijn. Het is of opeens stoppen met reageren of jamaarlinks.quote:Op zondag 21 september 2025 18:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Wordt jij dan ook in elkaar geslagen elke dag door "linkse mensen"? En "rechtse mensen" hebben nog nooit geweld gebruikt? Whatever die weer labels dan weer mogen betekenen.
Lol je noemt me dik.quote:Op zondag 21 september 2025 18:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Verstandig.
[..]
Op de rechtse geweldsexplosie gisteren waren vooral mensen die van zichzelf al voorover zouden vallen. Voor mij is een betonnen plaat geen probleem, want ik lift en eet veel eiwitten van gemaakt van soya.
Als je nog op zoek bent naar een gymbro voor een leuke avond: mij niet bellen. Geen dikkertjes in huize Glazenmaker. Groetjes.
Als je oplet dan zie je dat ik heel vaak aangeef dat ik absoluut niet achter het geweld sta wat er gisteren gebeurde.quote:Op zondag 21 september 2025 18:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Wordt jij dan ook in elkaar geslagen elke dag door "linkse mensen"? En "rechtse mensen" hebben nog nooit geweld gebruikt? Whatever die weer labels dan weer mogen betekenen.
Dat vroeg ik niet, je reageert zo op InzolVCi. Is geweld enkel voor "linkse mensen" en zouden "rechtse mensen" nooit geweld gebruiken. Dus met deze reactie erbij, het geweld van gisteren kwam enkel door "linkse mensen" ?quote:Op zondag 21 september 2025 18:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als je oplet dan zie je dat ik heel vaak aangeef dat ik absoluut niet achter het geweld sta wat er gisteren gebeurde.
Kom jij maar met voorbeelden dat het niet zo is.quote:Op zondag 21 september 2025 18:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wie heeft dit gezegd? Kom nu eens met concrete voorbeelden ...
Er wordt inmiddels helaas al zes topics lang geprobeerd om het standpunt bij rechtse users in de schoenen te schuiven dat zij dit zouden toejuichen of zo. Voor zover ik heb meegekregen heeft iedereen het letterlijk (meermaals) afgekeurd.quote:Op zondag 21 september 2025 18:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als je oplet dan zie je dat ik heel vaak aangeef dat ik absoluut niet achter het geweld sta wat er gisteren gebeurde.
Wacht even, jij beticht dus medeusers van het toejuichen van de rellen in Den Haag (een flinke aantijging) en als je en dan is het aan anderen om dit te gaan ontkrachten? Als jij mensen hiervan zomaar beschuldigt, ligt de bewijslast toch echt bij jou.quote:Op zondag 21 september 2025 18:48 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Kom jij maar met voorbeelden dat het niet zo is.
What the hellyquote:Op zondag 21 september 2025 18:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Verstandig.
[..]
Op de rechtse geweldsexplosie gisteren waren vooral mensen die van zichzelf al voorover zouden vallen. Voor mij is een betonnen plaat geen probleem, want ik lift en eet veel eiwitten van gemaakt van soya.
Pff kinderachtige reacties stoer noemenquote:Op zondag 21 september 2025 18:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Lol je noemt me dik.
Stoer.![]()
Ik en meerdere hier hebben al gemeld dat ik het niet eens ben met het geweld van gisteren.
Ik zie jou alleen maar 1 ontkennen 2 omdraaien en 3 zuigen.
quote:Op zondag 21 september 2025 18:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet, je reageert zo op InzolVCi. Is geweld enkel voor "linkse mensen" en zouden "rechtse mensen" nooit geweld gebruiken. Dus met deze reactie erbij, het geweld van gisteren kwam enkel door "linkse mensen" ?
Zo lees ik dat bericht niet. Ik zie niks van dat rechts nooit geweld gebruikt.quote:Links maakt zelf uitsluitend gebruik van geweld. Zonder geweld heeft links namelijk geen macht. Het geweld toepassen op andersdenkenden heeft links toch zelf geen problemen mee?
Oh nu opeens is die zelf reflectie er wél? In andere topics heb jij geen enkele moeite om bijvoorbeeld mensen die kritiek uiten op een bepaalde stroming niet weg te zetten als pro-terrorist.quote:Op zondag 21 september 2025 18:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er wordt inmiddels helaas al zes topics lang geprobeerd om het standpunt bij rechtse users in de schoenen te schuiven dat zij dit zouden toejuichen of zo. Voor zover ik heb meegekregen heeft iedereen het letterlijk (meermaals) afgekeurd.
Dat laat zien dat er bij rechts wél genoeg zelfreflectie is, wat bij een deel van links helaas vaak afwezig is. Daarom waren er bijvoorbeeld nadat antifa als terreurorganisatie werd gecategoriseerd ook verscheidene boze en gefrustreerde reacties.
Graag een quote waar ik zeg dat rechtse users de PVV slag om Den Haag toejuichen.quote:Op zondag 21 september 2025 18:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wacht even, jij beticht dus medeusers van het toejuichen van de rellen in Den Haag (een flinke aantijging) en als je en dan is het aan anderen om dit te gaan ontkrachten? Als jij mensen hiervan zomaar beschuldigt, ligt de bewijslast toch echt bij jou.
Ik heb ook niemand gezien die dit goedkeurt, het is wel continu in de schoenen geschoven.quote:Op zondag 21 september 2025 18:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er wordt inmiddels helaas al zes topics lang geprobeerd om het standpunt bij rechtse users in de schoenen te schuiven dat zij dit zouden toejuichen of zo. Voor zover ik heb meegekregen heeft iedereen het letterlijk (meermaals) afgekeurd.
Dat laat zien dat er bij rechts wél genoeg zelfreflectie is, wat bij een deel van links helaas vaak afwezig is. Daarom waren er bijvoorbeeld nadat antifa als terreurorganisatie werd gecategoriseerd ook verscheidene boze en gefrustreerde reacties.
quote:Op zondag 21 september 2025 18:53 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Graag een quote waar ik zeg dat rechtse users de PVV slag om Den Haag toejuichen.
quote:Op zondag 21 september 2025 18:12 schreef Glazenmaker het volgende:
Nee hoor, er wordt vaak aangegeven dat het schrikbarend is als je je als Westerling tegen een Westerse bondgenoot keert en je achter een samenleving schaart waar Islamitisch terrorisme en antisemitisme breed worden omarmd.quote:Op zondag 21 september 2025 18:53 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Oh nu opeens is die zelf reflectie er wél? In andere topics heb jij geen enkele moeite om bijvoorbeeld mensen die kritiek uiten op een bepaalde stroming niet weg te zetten als pro-terrorist.
Ook dat niet, jullie zitten in een fabeltjesfuik.quote:Op zondag 21 september 2025 18:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb ook niemand gezien die dit goedkeurt, het is wel continu in de schoenen geschoven.
Zo werken de hersenen van linkse volwassenen, ze gedragen zich voornamelijk zoals kinderen.quote:Op zondag 21 september 2025 18:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb ook niemand gezien die dit goedkeurt, het is wel continu in de schoenen geschoven.
De ironiequote:Op zondag 21 september 2025 18:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, er wordt vaak aangegeven dat het schrikbarend is als je je als Westerling tegen een Westerse bondgenoot keert en je achter een samenleving schaart waar Islamitisch terrorisme en antisemitisme breed worden omarmd.
Het was je eigen reactie.quote:Op zondag 21 september 2025 18:51 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Pff kinderachtige reacties stoer noemen. Zegt wel weer wat over het niveau van rechtse users.
1) Deze snap ik totaal niet?
2) Ben je een van die gekkies die antifa de schuld geeft? Anders zie ik niet in hoe rechts geweld rechts geweld noemen omdraaien is.
3) Ja dat kan ik niet ontkennen.
Je geeft aan dat users hier zouden hebben gezegd dat de slachtoffers van de rellen het zelf zouden hebben veroorzaakt.quote:Op zondag 21 september 2025 18:59 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zelfs na 2 liter bier kan ik beter lezen dan HowardRoark.
Ook voor jou: het overgrote deel van de mensen lopen niet de hele links of rechts te zijn. Ze dragen wat meningen mee en die gebruiken ze dan om in het stemhokje hun keuze te bepalen, maar voor de rest leven ze gewoon hun leven en verschillen mensen die links stemmen of die rechts stemmen niet van elkaar.quote:Op zondag 21 september 2025 18:58 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Zo werken de hersenen van linkse volwassenen, ze gedragen zich voornamelijk zoals kinderen.
Dit dus.quote:Op zondag 21 september 2025 18:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ook dat niet, jullie zitten in een fabeltjesfuik.
Behoorlijk.quote:Op zondag 21 september 2025 18:58 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Zo werken de hersenen van linkse volwassenen, ze gedragen zich voornamelijk zoals kinderen.
En daar gaat het ook meteen fout en is je gebrek aan zelfinzicht overduidelijk. De mensen die gisteren op dat veld naar die onzin stonden te luisteren denken ook dat wat daar geroepen wordt de waarheid is. Polariseren is het wegvagen van de middenmoot en overal een zwart-wit verhaal van maken. Dat doen zowel links als rechts en jij werkt er vrolijk aan mee.quote:Op zondag 21 september 2025 18:09 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ben niet verder gekomen dan je eerste link. Timmermans zegt daar de waarheid en nergens dat het land verloren is. Niets nalaten is overduidelijk in de context van de tweede kamer.
Rechts is dus extremer dan wat links daar tegenover zet. Dank voor de bevestiging.
Ik vind dit een hele wijze. Steeds elkaar voor links of rechts uitmaken werkt zo polariserend zonder dat we er echt iets mee opschieten.quote:Op zondag 21 september 2025 19:03 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ook voor jou: het overgrote deel van de mensen lopen niet de hele links of rechts te zijn. Ze dragen wat meningen mee en die gebruiken ze dan om in het stemhokje hun keuze te bepalen, maar voor de rest leven ze gewoon hun leven en verschillen mensen die links stemmen of die rechts stemmen niet van elkaar.
Ja dus? Jij noemde het stoer, ik kinderachtig. Wie is er nou fout?quote:Op zondag 21 september 2025 19:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het was je eigen reactie.
Is er vanuit de linkse hoek meerdere keren geweld geweest, kan je dat zeggen zonder over rechts te beginnen.
Geef eerst eens toe dat je het fout had en de doelpalen verlegde.quote:Op zondag 21 september 2025 19:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je geeft aan dat users hier zouden hebben gezegd dat de slachtoffers van de rellen het zelf zouden hebben veroorzaakt.
Wie heeft dit gezegd?
Rechtse stemmers laten zich vaker beter informeren, versus de linkse stemmers die 2 nachten vantevoren even Nu.nl lezen en verder alleen de partijprogramma's doornemen. Ik vind dit een van de wezenlijke verschillen tussen links en rechts.quote:Op zondag 21 september 2025 19:03 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ook voor jou: het overgrote deel van de mensen lopen niet de hele links of rechts te zijn. Ze dragen wat meningen mee en die gebruiken ze dan om in het stemhokje hun keuze te bepalen, maar voor de rest leven ze gewoon hun leven en verschillen mensen die links stemmen of die rechts stemmen niet van elkaar.
Ik noemde jou opmerking stoer om mij dik te noemen.quote:Op zondag 21 september 2025 19:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja dus? Jij noemde het stoer, ik kinderachtig. Wie is er nou fout?
Volgens mij moet jij wat vaker .? gebruiken en minder ,
Ja er is vanuit linkse hoek meerdere keren geweld geweest. En nu?
Ja de mensen die gisteren op TV waren zijn echt het goed geïnformeerde deel van de samenleving. Slimmer ga je ook niet vinden.quote:Op zondag 21 september 2025 19:16 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Rechtse stemmers laten zich vaker beter informeren, versus de linkse stemmers die 2 nachten vantevoren even Nu.nl lezen en verder alleen de partijprogramma's doornemen. Ik vind dit een van de wezenlijke verschillen tussen links en rechts.
Ja dat hadden we al vastgesteld. Ik gaf mijn eigen oordeel over de opmerking en vroeg toen wie er nou fout was.quote:Op zondag 21 september 2025 19:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik noemde jou opmerking stoer om mij dik te noemen.
Het linkse tuig is net zo erg als dat tuig van gisteren, alleen lijk je dat niet zo erg te vinden.
Ik ben niet degene die geweld goed praat.quote:Op zondag 21 september 2025 19:31 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja dat hadden we al vastgesteld. Ik gaf mijn eigen oordeel over de opmerking en vroeg toen wie er nou fout was.
Ja maar hunnie is toch wel zo slap. Ga lekker zeiken over links in een topic dat niet gaat over de COMPLETE vernietiging van Den Haag.
Ik heb het gevoel met een slechte chatbot te typen. Waar zei ik dat je geweld zou goedpraten? Waar doe ik het als dat de beschuldiging is? Waarom roep je dit opeens tussendoor?quote:Op zondag 21 september 2025 19:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die geweld goed praat.
quote:Op zondag 21 september 2025 19:38 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel met een slechte chatbot te typen. Waar zei ik dat je geweld zou goedpraten? Waar doe ik het als dat de beschuldiging is? Waarom roep je dit opeens tussendoor?
Dat went wel op een gegeven moment hier in NWS.quote:Op zondag 21 september 2025 19:38 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel met een slechte chatbot te typen.
Vallen over een vraagteken.quote:Op zondag 21 september 2025 19:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Is dit het besef dat je ? kan gebruiken als leesteken?
Ja hoor, je kon erop rekenen: boze racisten breken de stad af, maar eigenlijk is het de schuld van 'extreem links'.quote:
Waar klets ik omheen? Je gaat van de hak op de tak.quote:Op zondag 21 september 2025 19:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Vallen over een vraagteken.![]()
Je kletst er weer omheen, nah klets maar lekker verder.
Dit is letterlijk aan alle kanten te weerleggen, als je al naar de filmpjes kijkt die bijvoorbeeld door die Bender gemaakt is. Maar goed dit is niet om de discussie aan te gaan toch of zaken feitelijk te bespreken?quote:
Dit bedenk je ook zo maar even.quote:Op zondag 21 september 2025 19:16 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Rechtse stemmers laten zich vaker beter informeren, versus de linkse stemmers die 2 nachten vantevoren even Nu.nl lezen en verder alleen de partijprogramma's doornemen. Ik vind dit een van de wezenlijke verschillen tussen links en rechts.
Oké, mijn excuses aan @Kapitein_Scheurbuik er is dus toch een organisatie.quote:
Plaats dan linkjes?quote:Op zondag 21 september 2025 19:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit is letterlijk aan alle kanten te weerleggen, als je al naar de filmpjes kijkt die bijvoorbeeld door die Bender gemaakt is. Maar goed dit is niet om de discussie aan te gaan toch of zaken feitelijk te bespreken?
Dit dus. Roepen dat je van extreem links je mening niet mag uiten. En die 'mening uiten' bestaat uit rellen en vernielingenquote:Op zondag 21 september 2025 19:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja hoor, je kon erop rekenen: boze racisten breken de stad af, maar eigenlijk is het de schuld van 'extreem links'.
Hahaha wat ontzettend sneu weer.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 21 september 2025 20:22 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Plaats dan linkjes?
Ik kan natuurlijk niet tegenspreken wat Antifa Nederland zelf beweert.
Klopt.quote:Op zondag 21 september 2025 20:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou geniet van al het "Antifa" bijvoorbeeld al in dit filmpje. Ze gaan zelfs zoeken of ze Antifa kunnen spotten, als die er niet zijn gaan ze maar andere "dingen" doen. En dit gewoon ook nog eens een vlogger die duidelijk aan het rechtse kant van het spectrum zit, voordat het een linkse bron is.
Dat zal het zijn ja, niet de acties van zogenaamde hooligans, maar een complot van de politie.quote:Op zondag 21 september 2025 20:31 schreef InzolVC het volgende:
Waarom verstieren die (zogenaamde) hooligans nooit linkse demonstraties? Wel erg verdacht zo. Het zijn vermoedelijk gewoon weer romeo's van de politie die selectieve demos op rechts in een kwaad daglicht willen stellen.
Nou ja, wat betreft complotten kan ik na deze week wel een boek vullen (dus deze kan dan nog ipv het nawoord).quote:Op zondag 21 september 2025 20:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja, niet de acties van zogenaamde hooligans, maar een complot van de politie.
Doen ze wel maar dat zijn geen voetbal hooligans. Dat zag je wel bij die studentenprotesten, dat was ook een kleinere groep, die doorgaans geen studenten waren, die de vernielingen deden met wat versufde studentjes eromheen.quote:Op zondag 21 september 2025 20:31 schreef InzolVC het volgende:
Waarom verstieren die (zogenaamde) hooligans nooit linkse demonstraties? Wel erg verdacht zo. Het zijn vermoedelijk gewoon weer romeo's van de politie die selectieve demos op rechts in een kwaad daglicht willen stellen.
Als die docenten zich rustig hadden gehouden, was dit verhaal net iets beterquote:Op zondag 21 september 2025 20:42 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Doen ze wel maar dat zijn geen voetbal hooligans. Dat zag je wel bij die studentenprotesten, dat was ook een kleinere groep, die doorgaans geen studenten waren, die de vernielingen deden met wat versufde studentjes eromheen.
De organisator van deze demonstratie, Els Domrechts valt op haar sociale media non-stop D66 aan, maar als dan op de demonstratie ook daadwerkelijk agressie plaatsvindt tegen die partij dan wast mevrouw haar handen in onschuld en had ze "es nicht gewußt", hou iemand anders voor de gek...quote:Op zondag 21 september 2025 20:31 schreef InzolVC het volgende:
Goed geïnformeerd op de PVV stemmenquote:Op zondag 21 september 2025 19:16 schreef InzolVC het volgende:
[..]
LOL die ene gast dan? Staat vrolijk te vertellen dat hij al z'n hele leven werkeloos is, z'n huis door de staat word betaald en dan tenslotte ook nog ¤20 probeert de verdienen met het verkopen van zelf gekweekte wiet!quote:Op zondag 21 september 2025 19:26 schreef Mikeytt het volgende:
alweer een goede reportage van BobHet chille van Left Laser is dat ie ook gewoon normaal in gesprek gaat met de meest rechtsen.
Ik weet dat er docenten aanwezig waren bij de demo's, maar voor zover ik weet deden die niet mee met het slopen. Zowel mag ik hopen dat die inmiddels geen docent meer zijn.quote:Op zondag 21 september 2025 20:46 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Als die docenten zich rustig hadden gehouden, was dit verhaal net iets beter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |