Je hebt het in elk geval geprobeerd. Krijg je ook het salaris wat bijvoorbeeld een Faber heeft gekregen afgelopen jaar?quote:Op zondag 21 september 2025 16:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, goede vraag, dat gaat natuurlijk niet. Maar dit tuig ben je liever kwijt dan rijk, dan mag duidelijk zijn.
De uitspraken die hij deed in zijn boek "De islamisering van onze cultuur" (eerste druk was 2001). We zijn nu bijna een kwart eeuw verder en het percentage moslims in Nederland is ondanks die "oneindige instroom van immigranten" slechts marginaal gestegen. Van 5% in 2005 naar 6% in 2025.quote:Op zondag 21 september 2025 16:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat aandeel asielzoekers (helemaal met nareizigers en kinderen) is aanzienlijk. En welke uitspraken van Fortuyn doel je precies over?
De cijfers van Pew Research zijn niet onomstreden. Dat komt omdat in Nederland niet wordt geregistreerd welk geloof mensen aanhangen, zodat men zich op schattingen moet baseren. Pew Research gaat er bijv. vanuit dat 98% van de Iraanse vluchtelingen die hier naartoe komen moslim zijn, omdat in Iran 98% van de bevolking moslim is. Het CBS hanteerde vroeger dezelfde rekenmethode maar is daar op terug gekomen. Zelf zeggen zij hierover:quote:We zitten nu ook nog maar twee decennia na de aanslag op hem, inmiddels is van de scholieren tussen de 15-18 jaar op de Nederlandse scholen al 15% moslims waarmee de Islam ook meteen de grootste religieuze groep vormt.
En dit zien we ook wel degelijk terug in het dagelijks leven. Er zijn inmiddels honderden moskeeën in Nederland, meer dan de helft van alle nieuwe basisscholen in 2026 zal Islamitisch zijn en iftars op het werk zijn inmiddels geen uitzondering meer.
De komende decennia, als de laatste volledig autochtone generaties richting hun einde zullen gaan zal de demografische verandering wat dit betreft steeds meer zichtbaar worden. Of dacht jij nu echt dat je een oneindige influx van migranten uit Islamitische landen kunt hebben, die ook nog eens familie hierheen kunnen halen en meer kinderen krijgen dan autochtonen, maar dat het percentage moslims altijd 5% zou blijven? Dan zit je mis.
Nederland zit zelfs nu (gezien de cijfers bij de scholieren tussen de 15 en 18 jaar) al op het hoogste scenario van Islmaisering dat werd uitgetekend in een onderzoek van Pew Research een aantal jaar geleden.
quote:"Zo is aangenomen dat het percentage islamieten onder de hier wonende herkomstgroepen net zo groot is als in het herkomstland. Die aanname lijkt niet reëel. Vooral bij de ‘overig’ niet-westerse allochtonen (anders dan Turken, Marokkanen, Surinamers en Antillianen) gaat het vaak om mensen die uit hun land zijn gevlucht. Zij vormen geen representatieve afspiegeling van de bevolking van het herkomstland en zijn niet zelden juist vanwege hun afwijkende geloofsopvattingen vertrokken. (..) Zo rekent bijvoorbeeld zo’n 40 procent van de in Nederland aanwezige Iraniërs zich tot de islam, terwijl het aandeel islamieten in Iran zelf 98 procent is."
https://nos.nl/video/2517(...)rs-aan-de-macht-komtquote:Op zondag 21 september 2025 16:17 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Oh dan heb je vast een quote van Timmermans dat het land verloren is.
Ben niet verder gekomen dan je eerste link. Timmermans zegt daar de waarheid en nergens dat het land verloren is. Niets nalaten is overduidelijk in de context van de tweede kamer.quote:Op zondag 21 september 2025 17:54 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/2517(...)rs-aan-de-macht-komt
PVV aan de macht is Russiche Roulette met de inwoners van het land en onze nationale veiligheid, want hij is een Poetin bewonderaar. Tevens de oproep dat ze niets zullen nalaten om te zorgen dat Wilders aan de macht komt (Ook dat kan ook opgevat worden als oproep tot geweld bij de achterban), uiteraard terecht op teruggeroepen dat laatste.
https://www.bnnvara.nl/jo(...)and-kan-tenondergaan
Sprak op zijn partijcongres over de desintegratie van het kabinet aan de hand van de partijen die er in zitten en hoe dat de ondergang van Nederland kan betekenen.
Zo is die al bezig sinds de speech van de verkiezingsavond.
Bekijk deze YouTube-video
Begint al met de afschuw, hoe mekaar eens even vast. Het is nu hun plicht om de rechtstaat te gaan beschermen en de impact van wat dit betekent gaat binnenkort voelbaar worden en nog meer van dat soort opmerkingen.
Ik zou dat ook onder opzwepende uitspraken scharen en zo zijn, zoals ik al zei, Wilders en Timmermans al meer dan een jaar bezig tegen elkaar en stoken ze beide het vuurtje lekker op.
Er zijn wappies op X die denken dat wat bumperschade niet gemaakt kan wordenquote:Op zondag 21 september 2025 18:14 schreef maily het volgende:
[..]
wat is er zo bijzonder aan dat kenteken?
Nu kan ik niet direct voor rechtse users spreken, maar ik kan me voorstellen dat als je ziet wat er hier geroepen werd na de UvA rellen dat je nou niet bepaalt een schuldgevoel gaat krijgen over deze rellen.quote:Op zondag 21 september 2025 18:12 schreef Glazenmaker het volgende:
Trouwens wel typisch dat na de verwoestingen in Den Haag en de gewelddadige aanslag op D66 rechtse users geen moment nemen om na te gaan of ze wellicht even in moeten binden. Aan de verkeerde kant staan. Of gewoon even geknipt en geschoren moeten worden. Neen! De slachtoffers van het extreme rechtse geweld hebben het zelf veroorzaakt!
Oh regels en moraal gelden alleen voor de ander. Je hoeft je er zelf niet aan te houden als de ander ooit stom is geweest.quote:Op zondag 21 september 2025 18:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nu kan ik niet direct voor rechtse users spreken, maar ik kan me voorstellen dat als je ziet wat er hier geroepen werd na de UvA rellen dat je nou niet bepaalt een schuldgevoel gaat krijgen over deze rellen.
Ja maar ik kon haar niet verstaan door de gierende uithalen van haar verdrietquote:Op zondag 21 september 2025 18:17 schreef Paul het volgende:
Iemand al iets gehoord van mn schat Els vandaag?
Ik maak mij zorgen om haar. Hopelijk neemt ze het niet te zwaar opzich en belt Wilders haar evenquote:Op zondag 21 september 2025 18:19 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja maar ik kon haar niet verstaan door de gierende uithalen van haar verdriet
Links maakt zelf uitsluitend gebruik van geweld. Zonder geweld heeft links namelijk geen macht. Het geweld toepassen op andersdenkenden heeft links toch zelf geen problemen mee?quote:Op zondag 21 september 2025 18:12 schreef Glazenmaker het volgende:
Trouwens wel typisch dat na de verwoestingen in Den Haag en de gewelddadige aanslag op D66 rechtse users geen moment nemen om na te gaan of ze wellicht even in moeten binden. Aan de verkeerde kant staan. Of gewoon even geknipt en geschoren moeten worden. Neen! De slachtoffers van het extreme rechtse geweld hebben het zelf veroorzaakt!
Precies wat velen nu (en terecht gezien het bestaan van romeo's) vermoeden.quote:Op zondag 21 september 2025 18:15 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Afgeschreven waggie die even door een romeo in de hens gestoken wordt.
Die 15% komt niet van Pew.quote:Op zondag 21 september 2025 17:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:
De cijfers van Pew Research zijn niet onomstreden.
Die zal toch wel gewoon op Onlyfans zitten.quote:Op zondag 21 september 2025 18:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik maak mij zorgen om haar. Hopelijk neemt ze het niet te zwaar opzich en belt Wilders haar even
Heb jij er wel problemen mee?quote:Op zondag 21 september 2025 18:21 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Links maakt zelf uitsluitend gebruik van geweld. Zonder geweld heeft links namelijk geen macht. Het geweld toepassen op andersdenkenden heeft links toch zelf geen problemen mee?
Die wordt momenteel uitgewoond door hooligans.quote:Op zondag 21 september 2025 18:17 schreef Paul het volgende:
Iemand al iets gehoord van mn schat Els vandaag?
Nee ze is en blijft maagdquote:Op zondag 21 september 2025 18:26 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Die wordt momenteel uitgewoond door hooligans.
Rechts heeft toch de wapens om gewelddadige mensen tot kalmte te kunnen manen?quote:Op zondag 21 september 2025 18:21 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Links maakt zelf uitsluitend gebruik van geweld. Zonder geweld heeft links namelijk geen macht. Het geweld toepassen op andersdenkenden heeft links toch zelf geen problemen mee?
Kennelijk gaat het er ook niet in dat zulke voertuigen indien nodig gewoon landelijk gebruikt worden. Bij een demonstratie bijvoorbeeld. Dat de botsing in Gelderland was en de brand in Den Haag is namelijk ook heul verdachtquote:Op zondag 21 september 2025 18:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn wappies op X die denken dat wat bumperschade niet gemaakt kan worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |