abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218837281
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 18:53 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Oh nu opeens is die zelf reflectie er wél? In andere topics heb jij geen enkele moeite om bijvoorbeeld mensen die kritiek uiten op een bepaalde stroming niet weg te zetten als pro-terrorist.
Nee hoor, er wordt vaak aangegeven dat het schrikbarend is als je je als Westerling tegen een Westerse bondgenoot keert en je achter een samenleving schaart waar Islamitisch terrorisme en antisemitisme breed worden omarmd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 21 september 2025 @ 18:57:53 #52
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218837283
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Ik heb ook niemand gezien die dit goedkeurt, het is wel continu in de schoenen geschoven.
Ook dat niet, jullie zitten in een fabeltjesfuik.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218837294
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Ik heb ook niemand gezien die dit goedkeurt, het is wel continu in de schoenen geschoven.
Zo werken de hersenen van linkse volwassenen, ze gedragen zich voornamelijk zoals kinderen.
pi_218837305
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2025 18:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]

Zelfs na 2 liter bier kan ik beter lezen dan HowardRoark.
pi_218837323
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2025 18:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, er wordt vaak aangegeven dat het schrikbarend is als je je als Westerling tegen een Westerse bondgenoot keert en je achter een samenleving schaart waar Islamitisch terrorisme en antisemitisme breed worden omarmd.
De ironie :') :') _O- _O-

Gooi jezelf weg man.
pi_218837327
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:51 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Pff kinderachtige reacties stoer noemen :'). Zegt wel weer wat over het niveau van rechtse users.

1) Deze snap ik totaal niet?
2) Ben je een van die gekkies die antifa de schuld geeft? Anders zie ik niet in hoe rechts geweld rechts geweld noemen omdraaien is.
3) Ja dat kan ik niet ontkennen.
Het was je eigen reactie. :D

Is er vanuit de linkse hoek meerdere keren geweld geweest, kan je dat zeggen zonder over rechts te beginnen.
pi_218837329
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:59 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Zelfs na 2 liter bier kan ik beter lezen dan HowardRoark.
Je geeft aan dat users hier zouden hebben gezegd dat de slachtoffers van de rellen het zelf zouden hebben veroorzaakt.

Wie heeft dit gezegd?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218837342
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 18:58 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Zo werken de hersenen van linkse volwassenen, ze gedragen zich voornamelijk zoals kinderen.
Ook voor jou: het overgrote deel van de mensen lopen niet de hele links of rechts te zijn. Ze dragen wat meningen mee en die gebruiken ze dan om in het stemhokje hun keuze te bepalen, maar voor de rest leven ze gewoon hun leven en verschillen mensen die links stemmen of die rechts stemmen niet van elkaar.
Цой жив
pi_218837343
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 18:57 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ook dat niet, jullie zitten in een fabeltjesfuik.
Dit dus. :O
pi_218837351
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 18:58 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Behoorlijk. -O-
  zondag 21 september 2025 @ 19:04:58 #61
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218837357
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 19:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Dit dus. :O
Bekijk jij 't ff lekker.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218837360
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:09 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ben niet verder gekomen dan je eerste link. Timmermans zegt daar de waarheid en nergens dat het land verloren is. Niets nalaten is overduidelijk in de context van de tweede kamer.

Rechts is dus extremer dan wat links daar tegenover zet. Dank voor de bevestiging.
En daar gaat het ook meteen fout en is je gebrek aan zelfinzicht overduidelijk. De mensen die gisteren op dat veld naar die onzin stonden te luisteren denken ook dat wat daar geroepen wordt de waarheid is. Polariseren is het wegvagen van de middenmoot en overal een zwart-wit verhaal van maken. Dat doen zowel links als rechts en jij werkt er vrolijk aan mee.

Vraagt om een bron, krijgt er meerdere, doet geen moeite ze te bekijken, "het is de waarheid dus links beter dan rechts". Stel je voor dat je iets leest wat je wereldbeeld kan aanpassen, oei oei oei.

Gefeliciteerd, je bent onderdeel van het probleem. Polariseer vrolijk verder en doe vooral niet aan zelfinzicht.
pi_218837362
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 19:04 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Bekijk jij 't ff lekker.
^O^
pi_218837413
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 19:03 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Ook voor jou: het overgrote deel van de mensen lopen niet de hele links of rechts te zijn. Ze dragen wat meningen mee en die gebruiken ze dan om in het stemhokje hun keuze te bepalen, maar voor de rest leven ze gewoon hun leven en verschillen mensen die links stemmen of die rechts stemmen niet van elkaar.
Ik vind dit een hele wijze. Steeds elkaar voor links of rechts uitmaken werkt zo polariserend zonder dat we er echt iets mee opschieten.
pi_218837424
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 19:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Het was je eigen reactie. :D

Is er vanuit de linkse hoek meerdere keren geweld geweest, kan je dat zeggen zonder over rechts te beginnen.
Ja dus? Jij noemde het stoer, ik kinderachtig. Wie is er nou fout?

Volgens mij moet jij wat vaker .? gebruiken en minder ,

Ja er is vanuit linkse hoek meerdere keren geweld geweest. En nu?
pi_218837435
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2025 19:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je geeft aan dat users hier zouden hebben gezegd dat de slachtoffers van de rellen het zelf zouden hebben veroorzaakt.

Wie heeft dit gezegd?
Geef eerst eens toe dat je het fout had en de doelpalen verlegde.
pi_218837456
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 19:03 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Rechtse stemmers laten zich vaker beter informeren, versus de linkse stemmers die 2 nachten vantevoren even Nu.nl lezen en verder alleen de partijprogramma's doornemen. Ik vind dit een van de wezenlijke verschillen tussen links en rechts.
pi_218837492
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 19:12 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ja dus? Jij noemde het stoer, ik kinderachtig. Wie is er nou fout?

Volgens mij moet jij wat vaker .? gebruiken en minder ,

Ja er is vanuit linkse hoek meerdere keren geweld geweest. En nu?
Ik noemde jou opmerking stoer om mij dik te noemen.

Het linkse tuig is net zo erg als dat tuig van gisteren, alleen lijk je dat niet zo erg te vinden.
  zondag 21 september 2025 @ 19:25:57 #69
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218837532
Voor één keertje ben ik die hooligans wel dankbaar eigenlijk. :*
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  zondag 21 september 2025 @ 19:26:26 #70
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_218837540
alweer een goede reportage van Bob _O_ Het chille van Left Laser is dat ie ook gewoon normaal in gesprek gaat met de meest rechtsen.
Bekijk deze YouTube-video
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_218837564
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 19:16 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Rechtse stemmers laten zich vaker beter informeren, versus de linkse stemmers die 2 nachten vantevoren even Nu.nl lezen en verder alleen de partijprogramma's doornemen. Ik vind dit een van de wezenlijke verschillen tussen links en rechts.
Ja de mensen die gisteren op TV waren zijn echt het goed geïnformeerde deel van de samenleving. Slimmer ga je ook niet vinden.
pi_218837586
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 19:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Ik noemde jou opmerking stoer om mij dik te noemen.

Het linkse tuig is net zo erg als dat tuig van gisteren, alleen lijk je dat niet zo erg te vinden.
Ja dat hadden we al vastgesteld. Ik gaf mijn eigen oordeel over de opmerking en vroeg toen wie er nou fout was.

Ja maar hunnie is toch wel zo slap. Ga lekker zeiken over links in een topic dat niet gaat over de COMPLETE vernietiging van Den Haag.
pi_218837605
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 19:31 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ja dat hadden we al vastgesteld. Ik gaf mijn eigen oordeel over de opmerking en vroeg toen wie er nou fout was.

Ja maar hunnie is toch wel zo slap. Ga lekker zeiken over links in een topic dat niet gaat over de COMPLETE vernietiging van Den Haag.
Ik ben niet degene die geweld goed praat.
pi_218837640
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 19:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Ik ben niet degene die geweld goed praat.
Ik heb het gevoel met een slechte chatbot te typen. Waar zei ik dat je geweld zou goedpraten? Waar doe ik het als dat de beschuldiging is? Waarom roep je dit opeens tussendoor?
pi_218837651
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 19:38 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik heb het gevoel met een slechte chatbot te typen. Waar zei ik dat je geweld zou goedpraten? Waar doe ik het als dat de beschuldiging is? Waarom roep je dit opeens tussendoor?
:|W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')