Update,..had het dus teruggestuurd in overleg..kreeg updates dat het terug kwam..toen een update dat het geleverd was bij haar..ok top..kreeg de 2e mijn geld terug van vinted helemaal prima. En net de bel..pakketje voor u ..huh? Heb ik dat ding weer terugquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:05 schreef MissHobje het volgende:
Hoe zit het met..ik koop iets, ontvang het..zit een mega grote ranzige vlek in..met die persoon overeen gekomen dat ik terug zal sturen..klacht loopt bij vinted uiteraard...terug gestuurd en nu gaat die persoon het retour item niet ophalen..krijg ik wel mijn geld terug? Wil dat gore ding niet..
Als de ophaaltermijn bij een regulier pakketpunt verstreken is, dan zet het systeem van Vinted het op ‘afgeleverd’, ook als het niet opgehaald is. Ach ja, kun jij het in de textielbak gooien.quote:Op woensdag 5 november 2025 16:35 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Update,..had het dus teruggestuurd in overleg..kreeg updates dat het terug kwam..toen een update dat het geleverd was bij haar..ok top..kreeg de 2e mijn geld terug van vinted helemaal prima. En net de bel..pakketje voor u ..huh? Heb ik dat ding weer terug![]()
Snap er geen snars meer van
Nou dat dus, al die onlogica voor dat pakket..vervoers gedoe ook. Wordt niemand blij van.quote:Op woensdag 5 november 2025 16:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als de ophaaltermijn bij een regulier pakketpunt verstreken is, dan zet het systeem van Vinted het op ‘afgeleverd’, ook als het niet opgehaald is. Ach ja, kun jij het in de textielbak gooien.
Ik heb het ook een keer gehad en ben toen echt boos geworden op de verkoopster, want ze liet mij dus wel moeite doen om het op mijn kosten terug te sturen. Ze had ook gewoon kunnen aanvinken dat ze ermee akkoord was dat ik het artikel hield en mijn geld terug kreeg. De uitkomst voor haar was hetzelfde.
Als de foto's klopten zou ik zeggen jammer maar helaas voor koper (of terugzenden op kosten koper)...quote:Op donderdag 6 november 2025 21:39 schreef d.k. het volgende:
Vervolg: het gedeeltelijk terugbetalen gaat niet bij een bundel dus het was terugsturen of terugbetalen. Geen zin in gedoe dus dan maar terugbetalen. Heb koper wel de tip gegeven om beter te kijken volgende keer want de fotos klopten gewoon, dat gaf ie zelf ook toe.
Gewoon QR code laten scannen vanaf je telefoon, makkelijkste optiequote:Op zondag 9 november 2025 18:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Even snel een vraagje. Ik heb wat verkocht en koper geeft aan het met Vinted go verzonden willen hebben. Ik heb het label gedownload, maar ik heb geen idee waar ik het pakket nu moet inleverenIemand een idee hoe dat werkt?
Nvm, ik heb het al
Misschien stomme vraag, maar als je het label niet op het pakje plakt, hoe kan de koper (en winkel waar diegene het komt ophalen) weten dat het voor hem/haar is? Of bedoelde je dat niet?quote:Op zondag 9 november 2025 19:56 schreef laziness het volgende:
[..]
Gewoon QR code laten scannen vanaf je telefoon, makkelijkste optie
De winkel heeft stickers die ze op het pakje plakken en koppelen aan jouw qr-code. Het is dus niet nodig iets op de doos te plakken.quote:Op zondag 9 november 2025 20:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Misschien stomme vraag, maar als je het label niet op het pakje plakt, hoe kan de koper (en winkel waar diegene het komt ophalen) weten dat het voor hem/haar is? Of bedoelde je dat niet?
Ah op die fietsquote:Op zondag 9 november 2025 20:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
De winkel heeft stickers die ze op het pakje plakken en koppelen aan jouw qr-code. Het is dus niet nodig iets op de doos te plakken.
Ja maar nu print je alsnog die hele tekst met instructies mee, ook zonde van de inkt. Ik moet nog eens gaan rommelen daarmee, want dat kan vast zuiniger.quote:Op maandag 10 november 2025 10:29 schreef SEMTEX het volgende:
Het viel mij op dat Mondial relay geen dubbel verzendlabel meer heeft (eentje op het pakket, eentje er binnenin). Dat scheelt. Was ook echt een zinloos stukje papier.
Bij mij duurt MR altijd superlang.quote:Op maandag 10 november 2025 16:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Voor het eerst wat besteld uit Italië en het was met 6 dagen hier.
Ik hou van Mondial Relay
Waarom boeit het jou wat iemand met jouw verkochte spullen doet, je hebt er voor gekregen wat je wou.quote:Op maandag 10 november 2025 18:01 schreef d.k. het volgende:
De koper van het vest die vreemd deed heeft betaaldze had het pakketje al dagen in huis, maar gaf betaling maar niet vrij en zette ook niets in de chat. Ik rekende inmiddels op gedoe maar vandaag verliep de termijn en is het dus klaar. Ik ga echt eens even spotten of dat vest gewoon weer online komt, zou me niks verbazen.
Nou ze betaald heeft zonder zeuren boeit het me niet meer. Maar dit proces liep zo raar, hier klopt gewoon iets niet.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:29 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Waarom boeit het jou wat iemand met jouw verkochte spullen doet, je hebt er voor gekregen wat je wou.
quote:Op donderdag 13 november 2025 10:28 schreef Discombobulate het volgende:
Wat is nou precies kopersbescherming? […] Als er toch wat aan de hand is met het artikel om weet ik veel wat voor reden dan zit ik sowieso safe toch?
Dat gebeurt heel vaak. Mensen vergeten hun profiel gewoon na een tijdje. Je kunt dat vaak zien bij het laatste inlogmoment op een profiel. Maar soms doen mensen het ook gewoon met opzet omdat er geen pakketpunten bij ze in de buurt zitten. Tja.quote:Op donderdag 13 november 2025 14:51 schreef summer2bird het volgende:
Ik had een paar weken geleden iets gekocht van Vinted, en had na de betaling al zon gevoel dat er iets niet goed ging gezien de verkoopster nergens op reageerde.
Na een paar dagen gevraagd of ze misschien wist wanneer ze het op de post ging doen, geen reactie, niks.
Op de laatste dag nog gestuurd "hallo, het is de laatste dag om het te verzenden, gaat u het nog verzenden?"
Vervolgens weer niet gereageerd en de volgende dag was de verkoop geannuleerd.
Zet het dan niet te koop, de tering zeg.
Deze was elke dag actief volgens Vinted.quote:Op donderdag 13 november 2025 14:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat gebeurt heel vaak. Mensen vergeten hun profiel gewoon na een tijdje. Je kunt dat vaak zien bij het laatste inlogmoment op een profiel. Maar soms doen mensen het ook gewoon met opzet omdat er geen pakketpunten bij ze in de buurt zitten. Tja.
Ik trof gisteren weer iemand die -denk ik- zijn vriend erop had gezet voor 4,50. Een foto van een of andere puberdweil uit Italie, heb hem maar gerapporteerd. Ha-ha-ha.quote:Op donderdag 13 november 2025 14:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Er zitten veel vage lui op Vinted. Gelukkig gaan de meeste transacties gewoon goed.
Volgens mij nier, alleen bij gewijzigde prijsquote:Op donderdag 13 november 2025 18:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als er extra foto's of tekst aan een advertentie worden toegevoegd, krijgen mensen die het favoriet hebben gemaakt daar bericht van?
En verkoop aan een anderquote:Op donderdag 13 november 2025 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Volgens mij nier, alleen bij gewijzigde prijs
Neen? Wat kan er gebeuren dan? Ik moet toch accorderen op een gegeven moment?quote:
Dank je. Jammer, ik heb maar eens een stel kleren die er al lang op stonden aangetrokken en gefotografeerd. Dan maak ik wel nieuwe advertenties.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Volgens mij nier, alleen bij gewijzigde prijs
In principe wel hoor. En als koper zit je er een stuk beter dan als verkoper. Alleen moet je in algemene zin niet te veel van dat AI platformpje verwachten.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Neen? Wat kan er gebeuren dan? Ik moet toch accorderen op een gegeven moment?
Updates anders dan de prijs doen inderdaad niets.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als er extra foto's of tekst aan een advertentie worden toegevoegd, krijgen mensen die het favoriet hebben gemaakt daar bericht van?
Ik heb laatst een vintage Ralph Lauren overhemd verkocht voor 10 euro.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:08 schreef mrPanerai het volgende:
Soms krijg je verhalen mee...
Ik ben altijd op zoek naar vintage Ralph Lauren stukken, nu kwam ik een jasje tegen wat me wel aansprak, ietsjes duurder en van een nieuwe verkoper met 0 reviews en dus toch maar gedaan na wat heen en weer gestuur. Verkoper wachtte dan nog tot de laatste verzenddag en kwam dan met de vraag of ik het nog wel wou.
Verstuurd met Mondial Relay, en dan bijna 3 weken onderweg. Eergisteren was het er dan. Jas zat gewikkeld in zijdepapier, daarna in gewoon papier met een touwtje rond, nog eens in een kledinghoes en als laatste kartonnen doos. Jas was ondanks uit begin jaren '90 splinternieuw.
Kreeg ook gelijk een mailtje van de verkoper of ik blij was en een heel verhaal dat z'n vader vroeger een kledingwinkel had gehad, die was lang geleden gestopt maar bij de winkel blijven wonen, nu de oude man overleden en hadden ze deze ergens in oude voorraad gevonden.
Kulverhaal of niet... ben er erg blij mee
[ afbeelding ]
Klopt, goeie stukken vliegen buitenquote:Op vrijdag 14 november 2025 14:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb laatst een vintage Ralph Lauren overhemd verkocht voor 10 euro.
Heeft denk ik 1 minuut op vinted gestaan en toen was het al verkocht.
Klopt. Hele mooie jas trouwens!quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:58 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Klopt, goeie stukken vliegen buiten
Geen 'like' omdat het leuk is, maar herkenbaar.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:44 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb nu vier pakjes onderweg naar kopers en drie zijn ernstig vertraagd of vermist. Waardeloos.
Ik had een pakketje verstuurd. En dat pakketje was netjes aangekomen in de locker.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:44 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb nu vier pakjes onderweg naar kopers en drie zijn ernstig vertraagd of vermist. Waardeloos.
Ik wil wel een Arte leren jas, maar ook op Vinted zijn die nog steeds hartstikke duur.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb laatst een vintage Ralph Lauren overhemd verkocht voor 10 euro.
Heeft denk ik 1 minuut op vinted gestaan en toen was het al verkocht.
Bij annuleren in onderling overleg krijg je geen negatieve review toch?quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:16 schreef Onderdeurtje het volgende:
Vandaag heb ik iets verkocht wat naar Frankrijk moet maar na het downloaden van het pakketlabel blijkt dat het formaat van mijn pakket ver boven de maximale afmetingen zal zijn. Het gaat hier om Mondial Relay wat niet boven de 41 cm x 38 cm x 64 cm mag komen maar het product is 90 cm lang en helaas kan ik het niet een kopje kleiner maken.
Moet ik nu vragen aan de koper of ze een ander verzendlabel kan kopen? En als ik het goed begrijp krijg ik nu automatisch een negatieve review als ik de bestelling laat annuleren kan ik dit nog voorkomen?
Kloptquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Bij annuleren in onderling overleg krijg je geen negatieve review toch?
Dat kan dus niet. Keistom.quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Een portugees heeft een bod gedaan op rode dr matens die te koop had staan. Ik heb het bod geaccepteerd en dat is al een week geleden.
Alleen geen melding van dat ik het kan versturen naar diegene. IK heb gisteren ook bericht gestuurd of ze het nog wil hebben, maar geen reactie. Als ik binnen een paar dagen nog geen reactie binnenkrijg, dan zou ik graag een negatieve review willen achterlaten bij deze persoon als dat mogelijk is.
Ik had een keer zoiets bij Bol.com. Ding kwam kapot aan, dus ik zei weet je wat, annuleer mijn betaling maar (pas na 14 dagen betalen) en geef meneer z'n geld terug, maar dat laatste konden ze dus niet doen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 17:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Arme verkoper, de bestelling was echt goed ingepakt, maar Vinted oordeelde meteen dat het niet goed ingepakt was toen het deels kapot aankwam. Echt joh, je bent als verkoper van breekbare spullen aan de goden overgeleverd als de vervoerder er mee gooit, voetbalt of weet ik wat. Ondanks dat zowel verkoper als ik bewijsfoto’s hadden dat het wel goed ingepakt was werd de boel meteen geannuleerd en kreeg de verkoper geen compensatie.
Niet.quote:Op donderdag 20 november 2025 13:15 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe snel is Mondial hier in Nederland?
Over het algemeen bedoel ik.quote:Op donderdag 20 november 2025 13:18 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Niet.
Ik wacht al drie weken op een pakket via M.R.
Soms heel snel (2 dagen) soms langzaam. Echt heel verschillendquote:Op donderdag 20 november 2025 13:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Over het algemeen bedoel ik.
Juridisch is het wel zo dat een bod eenmaal geaccepteerd gevolgen heeft...quote:Op dinsdag 18 november 2025 17:19 schreef mousemicky het volgende:
Een bod is geen koop...
Zolang er niemand echt gekocht heeft hoef je als verkoper helemaal niets. Niet inpakken, nergens op rekenen, en al helemaal geen negatieve review achterlaten. Waarom zou je dat doen? Vinted is geen eBay waar een bod bindend is (of was?, ik ben er al lang niet meer geweest).
Als ik een bod doe, dat geaccepteerd wordt, kan ik me altijd bedenken, of toch voor een ander soortgelijk artikel gaan (ik bied vaak op meerdere artikelen, want vaak wordt een bod niet geaccepteerd of volgt er überhaupt geen reactie). Dat kan en mag gewoon op vinted.
Volgens de helpdesk/faq van Vinted zelf niet: https://www.vinted.nl/hel(...)re-prijs-voorstellen.quote:Op maandag 24 november 2025 11:51 schreef 2025 het volgende:
[..]
Juridisch is het wel zo dat een bod eenmaal geaccepteerd gevolgen heeft...
Maar niemand gaat naar de rechter omdat een koop van 3 euro op Vinted niet is doorgegaan.
(Uit mijn werkervaring weet ik dat er helaas wel veel mensen zijn die voor Marktplaatsaankopen van iets hogere bedragen, die niet meer doorgaan, bijstand willen. Want die goede deal komen ze nóóit meer tegen.)
Zoiets staat ook in de voorwaarden van Marktplaats, wat wel een Nederlands bedrijf is. Eerlijk gezegd vind ik het vooral de grootste flauwekul om voor dit soort wittewasjes de rechtsbijstand in te schakelen of in ieder geval ophef te maken. Zeker als je de Algemene Voorwaarden/FAQ had kunnen kennen of er zelfs een vinkje 'akkoord' voor hebt gezet.quote:Op maandag 24 november 2025 12:01 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Volgens de helpdesk/faq van Vinted zelf niet: https://www.vinted.nl/hel(...)re-prijs-voorstellen.
Quote: Een bod is niet bindend. Zelfs als de verkoper je bod accepteert, blijft het artikel beschikbaar voor andere leden totdat je op Kopen drukt om de verkoop af te ronden
Je hoeft het artikel niet te kopen, zelfs niet als de verkoper je bod accepteert
Als je niet op Kopen drukt, verloopt het bod automatisch na 5 werkdagen. Een bod kan niet handmatig worden geannuleerd
Vinted is geen Nederlands bedrijf, dus ik verwacht dat hier andere wetgeving van toepassing is? (ik ben geen jurist, dus ik ga hier gewoon af op wat Vinted me zelf vertelt over hun eigen regels...)
Nope. Dit geldt niet voor een particuliere koop.quote:Op maandag 24 november 2025 11:51 schreef 2025 het volgende:
[..]
Juridisch is het wel zo dat een bod eenmaal geaccepteerd gevolgen heeft...
Maar niemand gaat naar de rechter omdat een koop van 3 euro op Vinted niet is doorgegaan.
(Uit mijn werkervaring weet ik dat er helaas wel veel mensen zijn die voor Marktplaatsaankopen van iets hogere bedragen, die niet meer doorgaan, bijstand willen. Want die goede deal komen ze nóóit meer tegen.)
kennelijk allang niet meer bindend daar, gezien mijn ervaringen afgelopen maandenquote:Op dinsdag 18 november 2025 17:19 schreef mousemicky het volgende:
Vinted is geen eBay waar een bod bindend is (of was?, ik ben er al lang niet meer geweest).
Oh ik doe dit altijd wel terug bij mensen die niet op komen dagen via Marktplaats. Via een ander account uiteraardquote:Op woensdag 26 november 2025 12:47 schreef Aberkullie het volgende:
Ik heb iemand die haar pakket niet heeft opgehaald, nu retour wordt gestuurd en ze reageert nergens op.
Zin om haar hele kast in een bundel te kopen en nergens meer op te reageren maar mijn karma is me meer waard.
Het is dus niet opgestuurd, maar Vinted moet een bevestiging van Mondial krijgen dat het pakket idd niet is afgeleverd voor verzending? Tot die tijd wordt er dus niks geannuleerd en krijg ik geen geld terug. Heb dit niet eerder meegemaakt. Schiet dat een beetje op?quote:Op woensdag 26 november 2025 13:22 schreef ZarB het volgende:
19e iets gekocht, verkoopster had tot vandaag de tijd om het te versturen. Heb haar nog een berichtje gestuurd 2 dagen terug maar geen reactie. Wel elke dag online.
De enige reden dat ik het zou doen is dat ze, als ze niks opstuurt of de boel annuleert, alsnog een slechte review krijgt. Maar dan ben ik wel mijn geld sowieso een week kwijt.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:10 schreef VKV het volgende:
[..]
Oh ik doe dit altijd wel terug bij mensen die niet op komen dagen via Marktplaats. Via een ander account uiteraard
In principe is de vervoerder hiervoor verantwoordelijk, maar de ervaring leert dat Vinted het probleem over het algemeen op de verkoper afschuift.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:26 schreef Cruzinats het volgende:
Twee Switch spelletjes verocht en in een bubbeltjesenvelop verstuurd. Heeft die koper de betaling gepauzeerd en foto's gemaakt en lijkt wel alsof er een olifant op heeft lopen stampen. Wtf.![]()
Is de bezorger (VintedGo) hiervoor verantwoordelijk?
Dat is zuur, als het een paar euro was dan zou je zeggen laat maar wezen, maar het gaat toch om ¤50.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
In principe is de vervoerder hiervoor verantwoordelijk, maar de ervaring leert dat Vinted het probleem over het algemeen op de verkoper afschuift.
Ik kreeg pas servies kapot binnen en dat was echt adequaat verpakt in een doos met padding aan alle zijdes, elk stuk servies in bubblewrap en toch oordeelde Vinted dat de verkoper het niet goed verpakt had. Schandalige praktijken van Vinted, zowel verkoper als ik hebben ze gepoogd te overtuigen, met bewijsfoto’s dat het wel goed verpakt was, maar nee.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:59 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Dat is zuur, als het een paar euro was dan zou je zeggen laat maar wezen, maar het gaat toch om ¤50.
Naar mijn mening was het adequaat verpakt, spelletjes verzenden in een bubbeltjesenvelop is vrij standaard volgens mij, we gaan het zien.
Dat is natuurlijk ook het spel een beetje. mij boeit het niet meer, je kan sowieso niet minder bieden dan 60%, die wis ik gewoon maar mensen die een normaal bod doen daar ga ik altijd wel mee in de onderhandeling.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:21 schreef DorothyGale het volgende:
Ah, de topictitel verraadt al mijn ergernis. Gloednieuwe boeken voor een paar euro verkopen en dan nog mensen die met 0,50 cent gaan afdingen.
Eens. Ik probeer ook vaak minder te bieden en mensen proberen het bij mij ook. Ik verkoop nu niet zo veel meer op vinted, maar alles bij elkaar denk ik dat ik zelden iemand heb gehad die direct het door mij gevraagde bedrag betaalde.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:08 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook het spel een beetje. mij boeit het niet meer, je kan sowieso niet minder bieden dan 60%, die wis ik gewoon maar mensen die een normaal bod doen daar ga ik altijd wel mee in de onderhandeling.
Je kan proberen de advertenties te reporten (klik op de vlag en vul formuliertje in). Gebeurt vaak niks mee.quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:00 schreef ZarB het volgende:
Ik ben nu op een kledingkast beland van een dame die allemaal kinderkleding van Shein/Ali verkoopt voor 35/40 euro, onder het merk "elle et lui". Kun je zo iemand rapporteren?
Je kunt ‘namaak’ proberen, maar daar komt waarschijnlijk geen actie op. Tegenwoordig kun je ook ‘verkoopt commercieel in bulk’ selecteren, misschien werkt dat. Maar bij Vinted lijkt dat allemaal geen prioriteit te hebben.quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:00 schreef ZarB het volgende:
Ik ben nu op een kledingkast beland van een dame die allemaal kinderkleding van Shein/Ali verkoopt voor 35/40 euro, onder het merk "elle et lui". Kun je zo iemand rapporteren?
Thnx. Ik probeerde de hele gebruiker te rapporteren maar dan kan ik alleen uit "aanstootgevende inhoud" kiezen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:03 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Je kan proberen de advertenties te reporten (klik op de vlag en vul formuliertje in). Gebeurt vaak niks mee.
Ik meld dat altijd en dat moet altijd in 2 keer ja.quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:08 schreef Elleska het volgende:
Als je iets wil rapporteren bij vinted moet je het vaak 2x melden is mijn ervaring. Eerst rapporteren waarna je een automatisch bericht krijgt en daarna bezwaar maken voordat er daadwerkelijk iets mee wordt gedaan.
Ik heb de laatste tijd in mijn overzicht bulkproducten staan waarbij de prijs 1 item betreft, de overige prijzen staan dan in de omschrijving. Strontvervelend want het fijne van vinted is juist die "kopen"knop en dat gaat dan niet. Vinted was juist perfect zonder dat onderhandelen en bieden.
Voor hoge bedragen vind ik het prima. Maar als ik een nieuw boek voor 2,50 euro aanbied en ik moet heen en weer mailen over 0,50 cent korting dan vind ik dat echt zonde van mijn tijd en een beetje sneuquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:08 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook het spel een beetje. mij boeit het niet meer, je kan sowieso niet minder bieden dan 60%, die wis ik gewoon maar mensen die een normaal bod doen daar ga ik altijd wel mee in de onderhandeling.
Dat heb ik ook wel eens gehad, lage biedingen dus ik zette gewoon de prijs hoger. Kort daarna voor de volle pond verkocht.quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:13 schreef DorothyGale het volgende:
[..]
Voor hoge bedragen vind ik het prima. Maar als ik een nieuw boek voor 2,50 euro aanbied en ik moet heen en weer mailen over 0,50 cent korting dan vind ik dat echt zonde van mijn tijd en een beetje sneu
De eerste keer dat iemand ging afdingen heb ik de prijs meteen verhoogd met 1,50 eurToen kreeg ik een geschrokken bericht terug of ik het nog voor de oude prijs kon verkopen. Nope
![]()
Uitendelijk is het gewoon verkocht
Zie ik erg regelmatig op Vinted, foto erbij met de maat op maar dan toch de verkeerde maat selecteren, slordigheid troef. Zet er dan gewoon bij dat een kledingstuk groot of klein valt.quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:51 schreef d.k. het volgende:
Ik kocht iets van 4ff in xxl. Helemaal blij, is bijna nooit te vinden. Haal ik het op, is het xl. En dat merk valt zo klein, dat was dus geen optie. Klacht bij Vinted en verkoper wilde em terug op zijn kosten. Prima, anders had ik em meteen weer op Vinted gegooid.
Morgen nog wat dingen erop gooien en dan maar weer eens boosten ofzo.
Ik heb begrepen dat vinted alle maten heeft aangepast. Ook items die al waren geüpload. Dus het kan zomaar zijn dat dit hier ook het geval is geweest. Daarom adviseren mensen nu om een foto van de maat erbij te zetten omdat de maat dus niet meer overeenkomt.quote:Op maandag 1 december 2025 07:39 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Zie ik erg regelmatig op Vinted, foto erbij met de maat op maar dan toch de verkeerde maat selecteren, slordigheid troef. Zet er dan gewoon bij dat een kledingstuk groot of klein valt.
Had onlangs een broek W32 L34 gekocht, blijkt de verkoper de broek ingekort te hebben tot L30. Gelukkig neemt hij die terug op zijn kosten maar het kost me weer tijd en een rit naar de parcelshop.
Staat in het artikel alleen voor de UK en ik zie het ook niet terug in mijn app.quote:Op maandag 1 december 2025 09:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat vinted alle maten heeft aangepast. Ook items die al waren geüpload. Dus het kan zomaar zijn dat dit hier ook het geval is geweest. Daarom adviseren mensen nu om een foto van de maat erbij te zetten omdat de maat dus niet meer overeenkomt.
https://sharewatch.com/wp(...)d-by-sizing-changes/
Ik zag het op TikTok. Had verder niet gekeken of het ook voor andere landen wasquote:Op maandag 1 december 2025 10:07 schreef laziness het volgende:
[..]
Staat in het artikel alleen voor de UK en ik zie het ook niet terug in mijn app.
Ik ken ook wel merken die zelf met 30, 32, 34, etc. werken ipv 28/30, 30/32, etc. Bij mij zou het veel te riskant zijn zoiets te bestellen.quote:Op maandag 1 december 2025 18:59 schreef d.k. het volgende:
Mag toch hopen dat ze het niet op eigen houtje die maten aanpassenwant dat is een rotklusje om het weer goed te krijgen. In dit geval heeft verkoper denk ik zelf een fout gemaakt, anders zou ze het ook met terug willen lijkt me.
Vinted mag wel eens opschieten met broekmaten want zie maar eens een 33/34 of een 28/36 te vinden in het huidige systeem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |