Update,..had het dus teruggestuurd in overleg..kreeg updates dat het terug kwam..toen een update dat het geleverd was bij haar..ok top..kreeg de 2e mijn geld terug van vinted helemaal prima. En net de bel..pakketje voor u ..huh? Heb ik dat ding weer terugquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:05 schreef MissHobje het volgende:
Hoe zit het met..ik koop iets, ontvang het..zit een mega grote ranzige vlek in..met die persoon overeen gekomen dat ik terug zal sturen..klacht loopt bij vinted uiteraard...terug gestuurd en nu gaat die persoon het retour item niet ophalen..krijg ik wel mijn geld terug? Wil dat gore ding niet..
Als de ophaaltermijn bij een regulier pakketpunt verstreken is, dan zet het systeem van Vinted het op ‘afgeleverd’, ook als het niet opgehaald is. Ach ja, kun jij het in de textielbak gooien.quote:Op woensdag 5 november 2025 16:35 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Update,..had het dus teruggestuurd in overleg..kreeg updates dat het terug kwam..toen een update dat het geleverd was bij haar..ok top..kreeg de 2e mijn geld terug van vinted helemaal prima. En net de bel..pakketje voor u ..huh? Heb ik dat ding weer terug![]()
Snap er geen snars meer van
Nou dat dus, al die onlogica voor dat pakket..vervoers gedoe ook. Wordt niemand blij van.quote:Op woensdag 5 november 2025 16:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als de ophaaltermijn bij een regulier pakketpunt verstreken is, dan zet het systeem van Vinted het op ‘afgeleverd’, ook als het niet opgehaald is. Ach ja, kun jij het in de textielbak gooien.
Ik heb het ook een keer gehad en ben toen echt boos geworden op de verkoopster, want ze liet mij dus wel moeite doen om het op mijn kosten terug te sturen. Ze had ook gewoon kunnen aanvinken dat ze ermee akkoord was dat ik het artikel hield en mijn geld terug kreeg. De uitkomst voor haar was hetzelfde.
Als de foto's klopten zou ik zeggen jammer maar helaas voor koper (of terugzenden op kosten koper)...quote:Op donderdag 6 november 2025 21:39 schreef d.k. het volgende:
Vervolg: het gedeeltelijk terugbetalen gaat niet bij een bundel dus het was terugsturen of terugbetalen. Geen zin in gedoe dus dan maar terugbetalen. Heb koper wel de tip gegeven om beter te kijken volgende keer want de fotos klopten gewoon, dat gaf ie zelf ook toe.
Gewoon QR code laten scannen vanaf je telefoon, makkelijkste optiequote:Op zondag 9 november 2025 18:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Even snel een vraagje. Ik heb wat verkocht en koper geeft aan het met Vinted go verzonden willen hebben. Ik heb het label gedownload, maar ik heb geen idee waar ik het pakket nu moet inleverenIemand een idee hoe dat werkt?
Nvm, ik heb het al
Misschien stomme vraag, maar als je het label niet op het pakje plakt, hoe kan de koper (en winkel waar diegene het komt ophalen) weten dat het voor hem/haar is? Of bedoelde je dat niet?quote:Op zondag 9 november 2025 19:56 schreef laziness het volgende:
[..]
Gewoon QR code laten scannen vanaf je telefoon, makkelijkste optie
De winkel heeft stickers die ze op het pakje plakken en koppelen aan jouw qr-code. Het is dus niet nodig iets op de doos te plakken.quote:Op zondag 9 november 2025 20:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Misschien stomme vraag, maar als je het label niet op het pakje plakt, hoe kan de koper (en winkel waar diegene het komt ophalen) weten dat het voor hem/haar is? Of bedoelde je dat niet?
Ah op die fietsquote:Op zondag 9 november 2025 20:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
De winkel heeft stickers die ze op het pakje plakken en koppelen aan jouw qr-code. Het is dus niet nodig iets op de doos te plakken.
Ja maar nu print je alsnog die hele tekst met instructies mee, ook zonde van de inkt. Ik moet nog eens gaan rommelen daarmee, want dat kan vast zuiniger.quote:Op maandag 10 november 2025 10:29 schreef SEMTEX het volgende:
Het viel mij op dat Mondial relay geen dubbel verzendlabel meer heeft (eentje op het pakket, eentje er binnenin). Dat scheelt. Was ook echt een zinloos stukje papier.
Bij mij duurt MR altijd superlang.quote:Op maandag 10 november 2025 16:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Voor het eerst wat besteld uit Italië en het was met 6 dagen hier.
Ik hou van Mondial Relay
Waarom boeit het jou wat iemand met jouw verkochte spullen doet, je hebt er voor gekregen wat je wou.quote:Op maandag 10 november 2025 18:01 schreef d.k. het volgende:
De koper van het vest die vreemd deed heeft betaaldze had het pakketje al dagen in huis, maar gaf betaling maar niet vrij en zette ook niets in de chat. Ik rekende inmiddels op gedoe maar vandaag verliep de termijn en is het dus klaar. Ik ga echt eens even spotten of dat vest gewoon weer online komt, zou me niks verbazen.
Nou ze betaald heeft zonder zeuren boeit het me niet meer. Maar dit proces liep zo raar, hier klopt gewoon iets niet.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:29 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Waarom boeit het jou wat iemand met jouw verkochte spullen doet, je hebt er voor gekregen wat je wou.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |