abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 november 2025 @ 14:49:48 #201
338319 ZarB
Piña colada
pi_219199103
Ze stuurde een bericht met de vraag waarom ik zeg dat ze ze doorverkoopt en dat ze voor haar zelf waren. Sure meid, een jasje van 1000 euro in de verkoop en je gaat zelf schoenen kopen van 15 euro, met 800 koopreviews.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  woensdag 5 november 2025 @ 16:35:32 #202
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_219199812
quote:
11s.gif Op maandag 27 oktober 2025 19:05 schreef MissHobje het volgende:
Hoe zit het met..ik koop iets, ontvang het..zit een mega grote ranzige vlek in..met die persoon overeen gekomen dat ik terug zal sturen..klacht loopt bij vinted uiteraard...terug gestuurd en nu gaat die persoon het retour item niet ophalen..krijg ik wel mijn geld terug? Wil dat gore ding niet.. -O-
Update,..had het dus teruggestuurd in overleg..kreeg updates dat het terug kwam..toen een update dat het geleverd was bij haar..ok top..kreeg de 2e mijn geld terug van vinted helemaal prima. En net de bel..pakketje voor u ..huh? Heb ik dat ding weer terug o|O
Snap er geen snars meer van :D
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_219199944
quote:
10s.gif Op woensdag 5 november 2025 16:35 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Update,..had het dus teruggestuurd in overleg..kreeg updates dat het terug kwam..toen een update dat het geleverd was bij haar..ok top..kreeg de 2e mijn geld terug van vinted helemaal prima. En net de bel..pakketje voor u ..huh? Heb ik dat ding weer terug o|O
Snap er geen snars meer van :D
Als de ophaaltermijn bij een regulier pakketpunt verstreken is, dan zet het systeem van Vinted het op ‘afgeleverd’, ook als het niet opgehaald is. Ach ja, kun jij het in de textielbak gooien.
Ik heb het ook een keer gehad en ben toen echt boos geworden op de verkoopster, want ze liet mij dus wel moeite doen om het op mijn kosten terug te sturen. Ze had ook gewoon kunnen aanvinken dat ze ermee akkoord was dat ik het artikel hield en mijn geld terug kreeg. De uitkomst voor haar was hetzelfde.
  woensdag 5 november 2025 @ 18:20:48 #204
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_219200432
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2025 16:58 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Als de ophaaltermijn bij een regulier pakketpunt verstreken is, dan zet het systeem van Vinted het op ‘afgeleverd’, ook als het niet opgehaald is. Ach ja, kun jij het in de textielbak gooien.
Ik heb het ook een keer gehad en ben toen echt boos geworden op de verkoopster, want ze liet mij dus wel moeite doen om het op mijn kosten terug te sturen. Ze had ook gewoon kunnen aanvinken dat ze ermee akkoord was dat ik het artikel hield en mijn geld terug kreeg. De uitkomst voor haar was hetzelfde.
Nou dat dus, al die onlogica voor dat pakket..vervoers gedoe ook. Wordt niemand blij van.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_219205242
Grom. Ik probeer een jas te verkopen. Kreeg eerst een berg low ball offers, toen ineens dagenlang niks. Ad verwijderd, opnieuw geplaatst. En nu is er een kl**tzak die precies hetzelfde item aanbiedt voor ¤5 minder dan mijn laagste vraagprijs. Ik ga écht niet verder zakken, bekijk 't. Ik wacht wel tot meneertje met zijn pro-account uitverkocht is.
Mon 'en!
pi_219207754
Pff ik kreeg vandaag melding dat er iets beschadigd is wat ik verkocht had. En alleen die melding, geen bericht van de koper. Dus netjes gevraagd hoe of wat,geen antwoord. Ik klik ff verder, staat er als opmerking 'onderste bescherming touwtje weg'(bij een hoodie). Nou stond dat echt heel duidelijk op de foto... Wat gaat Vinted hier nu mee doen? Iemand enig idee?
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_219209971
Vervolg: het gedeeltelijk terugbetalen gaat niet bij een bundel dus het was terugsturen of terugbetalen. Geen zin in gedoe dus dan maar terugbetalen. Heb koper wel de tip gegeven om beter te kijken volgende keer want de fotos klopten gewoon, dat gaf ie zelf ook toe.
  zaterdag 8 november 2025 @ 16:14:28 #208
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_219222591
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2025 21:39 schreef d.k. het volgende:
Vervolg: het gedeeltelijk terugbetalen gaat niet bij een bundel dus het was terugsturen of terugbetalen. Geen zin in gedoe dus dan maar terugbetalen. Heb koper wel de tip gegeven om beter te kijken volgende keer want de fotos klopten gewoon, dat gaf ie zelf ook toe.
Als de foto's klopten zou ik zeggen jammer maar helaas voor koper (of terugzenden op kosten koper)...
pi_219232426
Even snel een vraagje. Ik heb wat verkocht en koper geeft aan het met Vinted go verzonden willen hebben. Ik heb het label gedownload, maar ik heb geen idee waar ik het pakket nu moet inleveren :') Iemand een idee hoe dat werkt?

Nvm, ik heb het al :)

[ Bericht 16% gewijzigd door Sunshine1982 op 09-11-2025 18:20:19 ]
  zondag 9 november 2025 @ 19:56:06 #210
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_219234117
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 18:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Even snel een vraagje. Ik heb wat verkocht en koper geeft aan het met Vinted go verzonden willen hebben. Ik heb het label gedownload, maar ik heb geen idee waar ik het pakket nu moet inleveren :') Iemand een idee hoe dat werkt?

Nvm, ik heb het al :)
Gewoon QR code laten scannen vanaf je telefoon, makkelijkste optie ^O^
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_219234410
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 19:56 schreef laziness het volgende:

[..]
Gewoon QR code laten scannen vanaf je telefoon, makkelijkste optie ^O^
Misschien stomme vraag, maar als je het label niet op het pakje plakt, hoe kan de koper (en winkel waar diegene het komt ophalen) weten dat het voor hem/haar is? Of bedoelde je dat niet?
  zondag 9 november 2025 @ 20:24:34 #212
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_219234441
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 20:21 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Misschien stomme vraag, maar als je het label niet op het pakje plakt, hoe kan de koper (en winkel waar diegene het komt ophalen) weten dat het voor hem/haar is? Of bedoelde je dat niet?
De winkel heeft stickers die ze op het pakje plakken en koppelen aan jouw qr-code. Het is dus niet nodig iets op de doos te plakken.
Fuck the EBU
pi_219234505
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 20:24 schreef Yesse het volgende:

[..]
De winkel heeft stickers die ze op het pakje plakken en koppelen aan jouw qr-code. Het is dus niet nodig iets op de doos te plakken.
Ah op die fiets :P Oh, dat is wel handig! Bedankt allebei voor deze tip :)
pi_219237118
En de lockers van Vinted Go hebben ook gewoon die stickers. Helaas hebben de lockers van DPD geen stickers, daarvoor moet ik dus helaas een label printen of het naar het pakketpunt brengen.
  maandag 10 november 2025 @ 10:29:13 #215
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219237331
Het viel mij op dat Mondial relay geen dubbel verzendlabel meer heeft (eentje op het pakket, eentje er binnenin). Dat scheelt. Was ook echt een zinloos stukje papier.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_219237508
quote:
4s.gif Op maandag 10 november 2025 10:29 schreef SEMTEX het volgende:
Het viel mij op dat Mondial relay geen dubbel verzendlabel meer heeft (eentje op het pakket, eentje er binnenin). Dat scheelt. Was ook echt een zinloos stukje papier.
Ja maar nu print je alsnog die hele tekst met instructies mee, ook zonde van de inkt. Ik moet nog eens gaan rommelen daarmee, want dat kan vast zuiniger.
pi_219239716
Voor het eerst wat besteld uit Italië en het was met 6 dagen hier.

Ik hou van Mondial Relay _O_
pi_219240036
De koper van het vest die vreemd deed heeft betaald *O* ze had het pakketje al dagen in huis, maar gaf betaling maar niet vrij en zette ook niets in de chat. Ik rekende inmiddels op gedoe maar vandaag verliep de termijn en is het dus klaar. Ik ga echt eens even spotten of dat vest gewoon weer online komt, zou me niks verbazen.
pi_219240049
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 16:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Voor het eerst wat besteld uit Italië en het was met 6 dagen hier.

Ik hou van Mondial Relay _O_
Bij mij duurt MR altijd superlang.

Vandaag DPD-pakketje dat tien dagen over Spanje-NL heeft gedaan. Als ik iets met spoed nodig heb, moet ik duidelijk niet bij Vinted zijn.
Mon 'en!
  woensdag 12 november 2025 @ 20:29:26 #220
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_219253431
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2025 18:01 schreef d.k. het volgende:
De koper van het vest die vreemd deed heeft betaald *O* ze had het pakketje al dagen in huis, maar gaf betaling maar niet vrij en zette ook niets in de chat. Ik rekende inmiddels op gedoe maar vandaag verliep de termijn en is het dus klaar. Ik ga echt eens even spotten of dat vest gewoon weer online komt, zou me niks verbazen.
Waarom boeit het jou wat iemand met jouw verkochte spullen doet, je hebt er voor gekregen wat je wou.
pi_219254180
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2025 20:29 schreef mrPanerai het volgende:

[..]
Waarom boeit het jou wat iemand met jouw verkochte spullen doet, je hebt er voor gekregen wat je wou.
Nou ze betaald heeft zonder zeuren boeit het me niet meer. Maar dit proces liep zo raar, hier klopt gewoon iets niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')