Deze was elke dag actief volgens Vinted.quote:Op donderdag 13 november 2025 14:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat gebeurt heel vaak. Mensen vergeten hun profiel gewoon na een tijdje. Je kunt dat vaak zien bij het laatste inlogmoment op een profiel. Maar soms doen mensen het ook gewoon met opzet omdat er geen pakketpunten bij ze in de buurt zitten. Tja.
Ik trof gisteren weer iemand die -denk ik- zijn vriend erop had gezet voor 4,50. Een foto van een of andere puberdweil uit Italie, heb hem maar gerapporteerd. Ha-ha-ha.quote:Op donderdag 13 november 2025 14:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Er zitten veel vage lui op Vinted. Gelukkig gaan de meeste transacties gewoon goed.
Volgens mij nier, alleen bij gewijzigde prijsquote:Op donderdag 13 november 2025 18:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als er extra foto's of tekst aan een advertentie worden toegevoegd, krijgen mensen die het favoriet hebben gemaakt daar bericht van?
En verkoop aan een anderquote:Op donderdag 13 november 2025 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Volgens mij nier, alleen bij gewijzigde prijs
Neen? Wat kan er gebeuren dan? Ik moet toch accorderen op een gegeven moment?quote:
Dank je. Jammer, ik heb maar eens een stel kleren die er al lang op stonden aangetrokken en gefotografeerd. Dan maak ik wel nieuwe advertenties.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Volgens mij nier, alleen bij gewijzigde prijs
In principe wel hoor. En als koper zit je er een stuk beter dan als verkoper. Alleen moet je in algemene zin niet te veel van dat AI platformpje verwachten.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Neen? Wat kan er gebeuren dan? Ik moet toch accorderen op een gegeven moment?
Updates anders dan de prijs doen inderdaad niets.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als er extra foto's of tekst aan een advertentie worden toegevoegd, krijgen mensen die het favoriet hebben gemaakt daar bericht van?
Ik heb laatst een vintage Ralph Lauren overhemd verkocht voor 10 euro.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:08 schreef mrPanerai het volgende:
Soms krijg je verhalen mee...
Ik ben altijd op zoek naar vintage Ralph Lauren stukken, nu kwam ik een jasje tegen wat me wel aansprak, ietsjes duurder en van een nieuwe verkoper met 0 reviews en dus toch maar gedaan na wat heen en weer gestuur. Verkoper wachtte dan nog tot de laatste verzenddag en kwam dan met de vraag of ik het nog wel wou.
Verstuurd met Mondial Relay, en dan bijna 3 weken onderweg. Eergisteren was het er dan. Jas zat gewikkeld in zijdepapier, daarna in gewoon papier met een touwtje rond, nog eens in een kledinghoes en als laatste kartonnen doos. Jas was ondanks uit begin jaren '90 splinternieuw.
Kreeg ook gelijk een mailtje van de verkoper of ik blij was en een heel verhaal dat z'n vader vroeger een kledingwinkel had gehad, die was lang geleden gestopt maar bij de winkel blijven wonen, nu de oude man overleden en hadden ze deze ergens in oude voorraad gevonden.
Kulverhaal of niet... ben er erg blij mee
[ afbeelding ]
Klopt, goeie stukken vliegen buitenquote:Op vrijdag 14 november 2025 14:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb laatst een vintage Ralph Lauren overhemd verkocht voor 10 euro.
Heeft denk ik 1 minuut op vinted gestaan en toen was het al verkocht.
Klopt. Hele mooie jas trouwens!quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:58 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Klopt, goeie stukken vliegen buiten
Geen 'like' omdat het leuk is, maar herkenbaar.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:44 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb nu vier pakjes onderweg naar kopers en drie zijn ernstig vertraagd of vermist. Waardeloos.
Ik had een pakketje verstuurd. En dat pakketje was netjes aangekomen in de locker.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:44 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb nu vier pakjes onderweg naar kopers en drie zijn ernstig vertraagd of vermist. Waardeloos.
Ik wil wel een Arte leren jas, maar ook op Vinted zijn die nog steeds hartstikke duur.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb laatst een vintage Ralph Lauren overhemd verkocht voor 10 euro.
Heeft denk ik 1 minuut op vinted gestaan en toen was het al verkocht.
Bij annuleren in onderling overleg krijg je geen negatieve review toch?quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:16 schreef Onderdeurtje het volgende:
Vandaag heb ik iets verkocht wat naar Frankrijk moet maar na het downloaden van het pakketlabel blijkt dat het formaat van mijn pakket ver boven de maximale afmetingen zal zijn. Het gaat hier om Mondial Relay wat niet boven de 41 cm x 38 cm x 64 cm mag komen maar het product is 90 cm lang en helaas kan ik het niet een kopje kleiner maken.
Moet ik nu vragen aan de koper of ze een ander verzendlabel kan kopen? En als ik het goed begrijp krijg ik nu automatisch een negatieve review als ik de bestelling laat annuleren kan ik dit nog voorkomen?
Kloptquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Bij annuleren in onderling overleg krijg je geen negatieve review toch?
Dat kan dus niet. Keistom.quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Een portugees heeft een bod gedaan op rode dr matens die te koop had staan. Ik heb het bod geaccepteerd en dat is al een week geleden.
Alleen geen melding van dat ik het kan versturen naar diegene. IK heb gisteren ook bericht gestuurd of ze het nog wil hebben, maar geen reactie. Als ik binnen een paar dagen nog geen reactie binnenkrijg, dan zou ik graag een negatieve review willen achterlaten bij deze persoon als dat mogelijk is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |