abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 november 2025 @ 17:19:10 #251
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_219292024
Een bod is geen koop...

Zolang er niemand echt gekocht heeft hoef je als verkoper helemaal niets. Niet inpakken, nergens op rekenen, en al helemaal geen negatieve review achterlaten. Waarom zou je dat doen? Vinted is geen eBay waar een bod bindend is (of was?, ik ben er al lang niet meer geweest).

Als ik een bod doe, dat geaccepteerd wordt, kan ik me altijd bedenken, of toch voor een ander soortgelijk artikel gaan (ik bied vaak op meerdere artikelen, want vaak wordt een bod niet geaccepteerd of volgt er überhaupt geen reactie). Dat kan en mag gewoon op vinted.
pi_219292168
Arme verkoper, de bestelling was echt goed ingepakt, maar Vinted oordeelde meteen dat het niet goed ingepakt was toen het deels kapot aankwam. Echt joh, je bent als verkoper van breekbare spullen aan de goden overgeleverd als de vervoerder er mee gooit, voetbalt of weet ik wat. Ondanks dat zowel verkoper als ik bewijsfoto’s hadden dat het wel goed ingepakt was werd de boel meteen geannuleerd en kreeg de verkoper geen compensatie.
pi_219292418
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2025 17:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Arme verkoper, de bestelling was echt goed ingepakt, maar Vinted oordeelde meteen dat het niet goed ingepakt was toen het deels kapot aankwam. Echt joh, je bent als verkoper van breekbare spullen aan de goden overgeleverd als de vervoerder er mee gooit, voetbalt of weet ik wat. Ondanks dat zowel verkoper als ik bewijsfoto’s hadden dat het wel goed ingepakt was werd de boel meteen geannuleerd en kreeg de verkoper geen compensatie.
Ik had een keer zoiets bij Bol.com. Ding kwam kapot aan, dus ik zei weet je wat, annuleer mijn betaling maar (pas na 14 dagen betalen) en geef meneer z'n geld terug, maar dat laatste konden ze dus niet doen. :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_219302986
Hoe snel is Mondial hier in Nederland?
pi_219303002
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 13:15 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe snel is Mondial hier in Nederland?
Niet.
Ik wacht al drie weken op een pakket via M.R.
Mon 'en!
pi_219303033
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 13:18 schreef bloempjuh het volgende:

[..]
Niet.
Ik wacht al drie weken op een pakket via M.R.
Over het algemeen bedoel ik.
pi_219303174
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 13:19 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Over het algemeen bedoel ik.
Soms heel snel (2 dagen) soms langzaam. Echt heel verschillend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')