Ik had een keer zoiets bij Bol.com. Ding kwam kapot aan, dus ik zei weet je wat, annuleer mijn betaling maar (pas na 14 dagen betalen) en geef meneer z'n geld terug, maar dat laatste konden ze dus niet doen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 17:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Arme verkoper, de bestelling was echt goed ingepakt, maar Vinted oordeelde meteen dat het niet goed ingepakt was toen het deels kapot aankwam. Echt joh, je bent als verkoper van breekbare spullen aan de goden overgeleverd als de vervoerder er mee gooit, voetbalt of weet ik wat. Ondanks dat zowel verkoper als ik bewijsfoto’s hadden dat het wel goed ingepakt was werd de boel meteen geannuleerd en kreeg de verkoper geen compensatie.
Niet.quote:Op donderdag 20 november 2025 13:15 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe snel is Mondial hier in Nederland?
Over het algemeen bedoel ik.quote:Op donderdag 20 november 2025 13:18 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Niet.
Ik wacht al drie weken op een pakket via M.R.
Soms heel snel (2 dagen) soms langzaam. Echt heel verschillendquote:Op donderdag 20 november 2025 13:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Over het algemeen bedoel ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |