Social media/fabeltjefuikquote:Op zondag 21 september 2025 00:54 schreef Tijn het volgende:
Ik had trouwens nog nooit van die hele "Els Rechts" gehoord, joh. Hoe komen mensen toch bij die figuren terecht?
Als je eenmaal een bepaalde afslag neemt op social media dan zit je zo in een bubbelquote:Op zondag 21 september 2025 00:54 schreef Tijn het volgende:
Ik had trouwens nog nooit van die hele "Els Rechts" gehoord, joh. Hoe komen mensen toch bij die figuren terecht?
Ik ook, maar ik had ook nog nooit van Charlie Kirk gehoord. Van die social media bubbles, die langs elkaar leven denk ik dan.quote:Op zondag 21 september 2025 00:54 schreef Tijn het volgende:
Ken alleen Greta Thunberg als milieu-activiste van oa XR, van Kirk ook nog nooit gehoord, laat staan van Els 'nooitvangehoordRechts'.quote:Op zondag 21 september 2025 01:39 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik had ook nog nooit van Charlie Kirk gehoord. Van die social media bubbles, die langs elkaar leven denk ik dan.
En er dan ook nog 'links' bij framen terwijl daar volgens de politiechef geen aanwijzingen voor zijn. Echt walgelijk.quote:Op zondag 21 september 2025 05:36 schreef Jigzoz het volgende:
Ik vind het wel bijzonder dat extreemrechts hier probeert te doen alsof hooligans een heel andere groep vormen, terwijl toch al heel lang heel duidelijk is in welke politieke hoek je die doorgaans kunt vinden. En dat is ook niet uniek in de wereld of in de geschiedenis; dat is altijd en overal zo.
Generaties die in hun eigen wereld leven vooral.quote:Op zondag 21 september 2025 01:39 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik had ook nog nooit van Charlie Kirk gehoord. Van die social media bubbles, die langs elkaar leven denk ik dan.
Ik vind dat vooral heel ongeloofwaardig. Alsof er bij radicaal links twijfel bestaat of PVV-tuig wel in staat zal zijn om zelfstandig te gaan rellen, terwijl er bij vrijwel elke voetbalwedstrijd een leger aan ME paraat moet staan omdat ze anders elkaar al de hersens in slaan.quote:Op zondag 21 september 2025 05:52 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
En er dan ook nog 'links' bij framen terwijl daar volgens de politiechef geen aanwijzingen voor zijn. Echt walgelijk.
En ouder worden.quote:Op zondag 21 september 2025 01:39 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Le Pen mag niet eens meer meedoen aan verkiezingen ivm een veroordeling inzake corruptie.quote:Op zondag 21 september 2025 06:45 schreef nostra het volgende:
'Eelco Heinen: ‘Eurobonds? Een groter cadeau kun je Le Pen niet geven’' https://fd.nl/politiek/15(...)p-android&gift=Tuic5 (gratis te lezen)
(Breder interview dan de EU)
Dan is je info wat oud, want Greta is tegenwoordig van de pro Palestijnse beweging.quote:Op zondag 21 september 2025 01:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ken alleen Greta Thunberg als milieu-activiste van oa XR, van Kirk ook nog nooit gehoord, laat staan van Els 'nooitvangehoordRechts'.
Hoe weet je dat? Waar kunnen we dat plan vinden?quote:Op zondag 21 september 2025 08:25 schreef halfway het volgende:
Ze kunnen beter in brussel gaan demonstreren aangezien landen alleen niets meer te vertellen hebben.
Het plan voor Nederland? Boeren en maakindustrie weg en degraderen tot achterstandswijk van de EU.
Heel interessant.quote:Op zondag 21 september 2025 08:25 schreef halfway het volgende:
Ze kunnen beter in brussel gaan demonstreren aangezien landen alleen niets meer te vertellen hebben.
Het plan voor Nederland? Boeren en maakindustrie weg en degraderen tot achterstandswijk van de EU.
Ik ken haar van toen ze overstapte van Els_pvv naar Els_rechts omdat ze fan was van Thierry. Dat was toen twitter nog gewoon te bekijken was en nog iets gemoedelijker.quote:Op zondag 21 september 2025 00:54 schreef Tijn het volgende:
Eelco Heinen ook. De podcast 'Betrouwbare Bronnen' fileert hem genadeloos (met heel veel cadeautjes voor de corrupte BBB en VVD achterban). Terecht.quote:Op zondag 21 september 2025 06:56 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Le Pen mag niet eens meer meedoen aan verkiezingen ivm een veroordeling inzake corruptie.Maar inderdaad, de fransen moeten eens leren wat begrotingsdiscipline is.
Ja.quote:Op zondag 21 september 2025 09:08 schreef Klopkoek het volgende:
Harry Pettit verdient een lintje.
Over 20 jaar is dat de Cleveringa en Telders van onze tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |