Uiteindelijk is het gewoon extreem rechts die beroepshoollgans in Nederland. Ook in de voetbalstadions.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:22 schreef TAmaru het volgende:
Geweld is nooit goed te keuren natuurlijk, maar ik kan me ook wel voorstellen dat mensen echt boos zijn. En reageerden de linkse politici maar op zo'n veroordelende manier als die propallies of antifa weer stennis trappen. Lijkt er wel op dat het vooral beroepshooligans waren die stennis hebben getrapt vandaag.
Iets met Jezus belachelijk maken.. Komt uit de Refo hoek en die zijn idd niet zo happy op The Passion.quote:
Sydney staat volgens mij vooral bekend om twee enorm grote kwaliteiten en dat heeft Els meer dan Raisa.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit dus.
Els Rechts is Charlie Kirk.
Raisa Blommestijn is Sydney Sweeney
[ afbeelding ]
Goed dat je het zelf inzietquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:23 schreef Mikeytt het volgende:
Dat hele idee dat extreemrechts en extreemlinks even gevaarlijk zijn![]()
Extreemlinks valt mensen aan op basis van ideologie.
Extreemlinks valt mensen aan op basis van identiteit.
1 van de 2 kun je niet veranderen.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:23 schreef Mikeytt het volgende:
Dat hele idee dat extreemrechts en extreemlinks even gevaarlijk zijn![]()
Extreemlinks valt mensen aan op basis van ideologie.
Extreemlinks valt mensen aan op basis van identiteit.
1 van de 2 kun je niet veranderen.
Die mensen komen wel dichterbij extreemrechts dan de gemiddelde PVV-er of FVD-er ja.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:23 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het gewoon extreem rechts die beroepshoollgans in Nederland. Ook in de voetbalstadions.
Hou eens op. Ik voer geen discussies met AI, punt.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:20 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Je weet niet hoe chatgpt werkt ofzo?
Ondertussen werken de grootste bedrijven in de wereld met AI gerelateerde informatie en jij komt met bovenstaande bericht hier op het forum?
Ach, moet je weer schelden? Negatieve nare man lijk je me, bah.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je moet ff je bekkie houden. Ooew hij schrijft 1 post en daar ga ik compleet op los, ik zie mijn kans!!
Vanaf het begin vanmiddag keur ik het al af en geef ook mijn duidelijke kwalificaties aan ze.
Jammer joh, treurige
Alles wat met de PVV te maken heeft is extreem rechts.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:24 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Die mensen komen wel dichterbij extreemrechts dan de gemiddelde PVV-er of FVD-er ja.
Andermans posts veranderen is voor sukkels. Tenzij het grappig is en dat ben je niet.quote:
Joh, deze nitwits van vandaag zijn net zo dom en onbelezen als dat antifa/XR/Pro-Pallie volk.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:22 schreef TAmaru het volgende:
Geweld is nooit goed te keuren natuurlijk, maar ik kan me ook wel voorstellen dat mensen echt boos zijn. En reageerden de linkse politici maar op zo'n veroordelende manier als die propallies of antifa weer stennis trappen. Lijkt er wel op dat het vooral beroepshooligans waren die stennis hebben getrapt vandaag.
Door dit reltuig kunnen de nieuwsbladen en journaals weer vol overtuiging rondbazuinen dat uiterst rechts het grootste gevaar voor de samenleving is.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
AZC weg ermee is niet per definitie extreem rechts. Genoeg mensen die klaar zijn met de omvolking replacement migration.
Daar zitten heel fatsoenlijke mensen tussen die in normale tijden braaf CDA of PvdA zouden stemmen. Extreem rechts is gewoon erg klein in Nederland.
Raar om hier te melden.quote:
Hahaha wat een onzin johquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:26 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Alles wat met de PVV te maken heeft is extreem rechts.
Ja en het is jammer, want nu komen we er als rechtse mensen weer slecht op te staan. Slecht voor de reputatie.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Joh, deze nitwits van vandaag zijn net zo dom en onbelezen als dat antifa/XR/Pro-Pallie volk.
Boos?
Nee. Dom.
Hij heeft dat aangepast na mijn quote. Freudiaanse verspreking denk ik.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Andermans posts veranderen is voor sukkels. Tenzij het grappig is en dat ben je niet.
Eerlijk is eerlijk. Els zou ik eerder dan kirk doen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit dus.
[ afbeelding ]
Sydney Sweeney als ze een mokerlelijke zus met down had gehad bedoel je dan toch hopelijk.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit dus.
[ afbeelding ]
Er stond in eerste instantie inderdaad twee keer Extreemlinks.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Andermans posts veranderen is voor sukkels. Tenzij het grappig is en dat ben je niet.
Sydney heeft ook een enorm guitige geile blik en snoetje.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:23 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Sydney staat volgens mij vooral bekend om twee enorm grote kwaliteiten en dat heeft Els meer dan Raisa.
Oh my bad. Sorry!quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:29 schreef ISVV het volgende:
[..]
Hij heeft dat aangepast na mijn quote. Freudiaanse verspreking denk ik.
Alleen als je generaliseert.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:28 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ja en het is jammer, want nu komen we er als rechtse mensen weer slecht op te staan. Slecht voor de reputatie.
quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:13 schreef recursief het volgende:
Ook niks mis met fatsoenlijk rechts trouwens.
Ze had een rol met weinig make up en daar bleef weinig van over.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Sydney Sweeney als ze een mokerlelijke zus met down had gehad bedoel je dan toch hopelijk.
Ik vraag me soms weleens af of ze stiekem meeleest op POL of WLR.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Joh, vergelijk mij vooral even met een Scharwachter.
We feliciteren Raisa met de Emmy nominatiesquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit dus.
Dank weer voor deze bevestigingen van de hypocrisie van woke.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:35 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ze had een rol met weinig make up en daar bleef weinig van over.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Edit: ik was een voorbarige sukkel. Origineel was zoals gequote.
Dit is zo makkelijk af te schuiven op de voetbalhooligans dat ik denk dat het wel meevalt.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:28 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ja en het is jammer, want nu komen we er als rechtse mensen weer slecht op te staan. Slecht voor de reputatie.
Ik ben niet woke.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dank weer voor deze bevestigingen van de hypocrisie van woke.
Dat is een titel die je krijgt en niet eentje die je zelf opeist.quote:
Op de NOS hadden ze wel een geinig shot van een FvD'er met een grote vlag voor het vernielde D66 kantoor, met de container nog in de brand.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is zo makkelijk af te schuiven op de voetbalhooligans dat ik denk dat het wel meevalt.
Heel Nederland haat hun, van links tot rechts.
Ieder fatsoenlijk mens noemt zichzelf woke. Jezelf identificeren als iemand die niet in staat is sociale issues te zien? Ik zou me kapot schamen als ik mezelf niet als woke zou bestempelen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:41 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat is een titel die je krijgt en niet eentje die je zelf opeist.
Niemand zal zichzelf bijvoorbeeld een antisemiet noemen.
Jij bent woke.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:41 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat is een titel die je krijgt en niet eentje die je zelf opeist.
Niemand zal zichzelf bijvoorbeeld een antisemiet noemen.
Ik ben niet woke en deugen wil ik al helemaal niet.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ieder fatsoenlijk mens noemt zichzelf woke. Jezelf identificeren als iemand die niet in staat is sociale issues te zien? Ik zou me kapot schamen als ik mezelf niet als woke zou bestempelen.
Zelfde met 'deuger'. Natuurlijk wil ik deugen.
De meeste rechtse mensen deugen niet. Mooi dat ze het zelf ook zienquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:46 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik ben niet woke en deugen wil ik al helemaal niet.
mensen vervloeken is deugen wil je zeggen?quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De meeste rechtse mensen deugen niet. Mooi dat ze het zelf ook zien
Kwaadaardige mensen vervloeken wel.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:50 schreef zeetheefje het volgende:
[..]
mensen vervloeken is deugen wil je zeggen?
Ik weet het wel zeker.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:37 schreef Mikeytt het volgende:
Ik had gisteren een wiccan ritueel gedaan voor slecht geluk jegens Els Rechts. Zou dit hele ding door mij komen?
Ja, ik ben de woke allochtoonquote:
De behoefte hebben om wel te deugen en zelf te bepalen wie en wanneer er iemand deugt.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De meeste rechtse mensen deugen niet. Mooi dat ze het zelf ook zien
Ja en daarom kwam Wilders dus ook niet. Rechtse Elsje moet gaan dokken!quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:44 schreef Mikeytt het volgende:
Oei. Nu op Nieuwsuur: de organisatie wist van tevoren al dat het zou ontsporen!
Deug • In orde zijn • geschikt zijn • goed zijnquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:54 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
De behoefte hebben om wel te deugen en zelf te bepalen wie en wanneer er iemand deugt.
Dat is ook wel een behoorlijk enge ziekte hoor.
Het probleem is dat de mensen aan de linkerkant van het spectrum denken te moeten bepalen wat deugpunten oplevert.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Deug • In orde zijn • geschikt zijn • goed zijn
Als die behoefte er alleen aan de linkerkant van het politieke spectrum is, dan hebben we een heel groot probleem in dit land.
Hoe wil rechts deugen dan?quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:00 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het probleem is dat de mensen aan de linkerkant van het spectrum denken te moeten bepalen wat deugpunten oplevert.
Aan de rechterkant wil men heus ook "deugen" maar niet naar de normen van links.
Geweld is nooit goed te keuren natuurlijk, maar ik kan me ook wel voorstellen dat mensen echt boos zijn. En reageerden de rechtse politici maar op zo'n veroordelende manier als die boeren weer stennis trappen. Lijkt er wel op dat het vooral beroepshooligans waren die stennis hebben getrapt vandaag.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:22 schreef TAmaru het volgende:
Uhuh "rechts" wil deugen en ondertussen wordt het woord 'deugen' als belediging of scheldwoord gebruiktquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:00 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het probleem is dat de mensen aan de linkerkant van het spectrum denken te moeten bepalen wat deugpunten oplevert.
Aan de rechterkant wil men heus ook "deugen" maar niet naar de normen van links.
Definieer eerst maar eens wat “deugen” dan in zou moeten houden en oordeel zelf maar of rechts zich daarvoor kwalificeert.quote:
Jij zegt dat mensen aan de rechterkant willen deugen. Nou. Kom maar met voorbeelden dan. Wat is deugen volgens rechts?quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:05 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Definieer eerst maar eens wat “deugen” dan in zou moeten houden en oordeel zelf maar of rechts zich daarvoor kwalificeert.
En het groepje halve zolen wat vandaag op het Malieveld stond is niet rechts maar gewoon extremistisch.
Als we de term van Moletta pakken, wat zou daar niet aan deugen? Of wil je meer dan half Nederland wegzetten als een stel randdebielen?quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:06 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jij zegt dat mensen aan de rechterkant willen deugen. Nou. Kom maar met voorbeelden dan. Wat is deugen volgens rechts?
Helemaal mee eens, deze domme idioten hebben het weer voor een ieder verkloot die wat minder immigratie willen hebben. Het is een koud kunstje om weer een hele groep weg te zetten aan de hand van deze beelden. Linkse politici en media zouden gek zijn om het niet te doen in campagnetijd.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:27 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Door dit reltuig kunnen de nieuwsbladen en journaals weer vol overtuiging rondbazuinen dat uiterst rechts het grootste gevaar voor de samenleving is.
Terwijl de onvrede in de samenleving terecht is. Maar ga dan op een normale manier demonstreren.
Dat zijn er wel veel.quote:Politiechef Karin Krukkert vertelt dat 1.200 demonstranten overgingen tot rellen. Er waren aanwijzingen "dat dit soort groepen zouden komen", meldt Krukkert. Er stonden extra agenten in de stad vanwege het protest. Maar de politie kon niet voorspellen dat zoveel mensen zich "gingen misdragen", laat Krukkert weten. "Ik ben er echt bloedchagrijnig over."
Wat is dat? Als ik term van moletta op google in tik krijg ik dit:quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:08 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Als we de term van Moletta pakken, wat zou daar niet aan deugen? Of wil je meer dan half Nederland wegzetten als een stel randdebielen?
Ja maar geen zorgen, ze hebben er wel 30 gearresteerd. Toch zo'n 2,5% pakkans, dat is vrij hoog voor de Nederlandse politiequote:
Gelukkig is een groot deel zo dom geweest om iedere poep en scheet op X en tiktok te gooien, nog los van de livestreamersquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:13 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja maar geen zorgen, ze hebben er wel 30 gearresteerd. Toch zo'n 2,5% pakkans, dat is vrij hoog voor de Nederlandse politie![]()
![]()
Dat worden er wel meer hoor door camerabeelden.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:13 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja maar geen zorgen, ze hebben er wel 30 gearresteerd. Toch zo'n 2,5% pakkans, dat is vrij hoog voor de Nederlandse politie![]()
![]()
#wakkerquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:23 schreef Nober het volgende:
Interessante politieauto die in de fik ging.
[ x ]
https://x.com/Yerigoiswakker/status/1969467523335610398
Deze onzin is alleen voor de wakkere wappies.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:23 schreef Nober het volgende:
[ x ]
Zonde van de nieuwe bumper ja.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:23 schreef Nober het volgende:
[ x ]
Het hele oeuvre van die user hoort in BNW.quote:
Maar hij stelt alleen vragenquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het hele oeuvre van die user hoort in BNW.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:23 schreef Nober het volgende:
[ x ]
Dat valt wel mee toch, zie hier niemand echt omver gereden wordenquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:29 schreef Rnie het volgende:
[ x ]
Tering hey, ze rijden gewoon mensen omver.
Sinds wanneer wapperen PVV knokploegen met FvD vlaggen? En neem aan dat meneer ook heeft gemist dat de politieke leiders van alle partijen dit gedrag keihard hebben afgewezen. Maar vooral lekker door polariseren en doen alsof die mensen daar stonden namens politieke partijenquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:22 schreef SurpriseGirl het volgende:
[ x ]
antifascisme is broodnodig volgens deze meneer
Het lijkt vaak wel een soort van parodie-account te zijn juist.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat het zo tragisch maakt is dat hij zelfs daar niet serieus wordt genomen, door zijn soortgenoten nota bene. Ik bewandel het pad van het medelijden.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, als je toevallig struikelt bij het wegrennen dan lijkt het mij best wel tricky. dan heb je best kans dat het niet goed aflooptquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch, zie hier niemand echt omver gereden worden
Vrij standaard dit bij dergelijke rellen.
Heel geloofwaardig, zo'n Wilders die zijn hele politieke carrière heeft besteed aan het voeden van het ressentiment bij Henk en Ingrid, die nu ineens ontzetbde wenkbrauwen fronst en vermanend roept: "also, also, alsoooo"quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:30 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Sinds wanneer wapperen PVV knokploegen met FvD vlaggen? En neem aan dat meneer ook heeft gemist dat de politieke leiders van alle partijen dit gedrag keihard hebben afgewezen. Maar vooral lekker door polariseren en doen alsof die mensen daar stonden namens politieke partijen
Nou ja, tegen fascisme zijn we allemaal toch wel?quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:22 schreef SurpriseGirl het volgende:
[ x ]
antifascisme is broodnodig volgens deze meneer
Een beetje een slim mens was daar natuurlijk allang weg geweest. Je komt niet oepsie zomaar in die situatie terecht.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:34 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, als je toevallig struikelt bij het wegrennen dan lijkt het mij best wel tricky. dan heb je best kans dat het niet goed afloopt
Auto’s maken vaak een wegdraaiende beweging om de meute op afstand te houdenquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:34 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, als je toevallig struikelt bij het wegrennen dan lijkt het mij best wel tricky. dan heb je best kans dat het niet goed afloopt
Moet je daar niet gaan staanquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:34 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker? Een meerderheid in ons parkement bijvoorbeeld niet.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:36 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nou ja, tegen fascisme zijn we allemaal toch wel?
O ja, dat mythische antifa-geweld. Terwijl antiterrorisme-experts het gevaar vooral bij extreemrechts zien. Jij durft, op een dag als vandaag...quote:Dat organisaties die zichzelf Antifa noemen zichzelf continu misdragen verandert daar weinig aan
Jij lijkt mij naïef, onrealisch, gemeen, eigenwijs en dom.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ach, moet je weer schelden? Negatieve nare man lijk je me, bah.
Je kan een hoop zeggen over Wilders maar die heeft nog nooit ergens opgeroepen tot geweld en dergelijke. Dat soort retoriek komt toch echt bij FvD vandaan met hun volkstribunalen en hun wappie achterban.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:35 schreef V. het volgende:
[..]
Heel geloofwaardig, zo'n Wilders die zijn hele politieke carrière heeft besteed aan het voeden van het ressentiment bij Henk en Ingrid, die nu ineens ontzetbde wenkbrauwen fronst en vermanend roept: "also, also, alsoooo"
Geloofwaardig...
De kans dat een politieauto in brand gestoken wordt hangt niet af van of ie eerder dit jaar bij een aanrijding is betrokken, dus stellen dat dit opvallend is slaat helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:23 schreef Nober het volgende:
[ x ]
PVV wil ook tribunalen hoor. Vraag Markuszower maar.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:44 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je kan een hoop zeggen over Wilders maar die heeft nog nooit ergens opgeroepen tot geweld en dergelijke. Dat soort retoriek komt toch echt bij FvD vandaan met hun volkstribunalen en hun wappie achterban.
Maar gaat mij er meer om dat als dit soort mensen rellen men spreekt van PVV knokploegen en als de pro-Palestijnen rellen men spreekt van pro-Palestina wappies en niet van Groenlinks knokploegen bijv.
Tuig heb je aan beide kanten, maar die staan daar niet tuig te zijn namens een partij.
Dan moet je daar niet gaan rellen. Dat is riskant want je weet dat er ingegrepen wordt.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:34 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Hij heeft wel meermaals opgeroepen om in verzet te komen (de #kominverzet hashtag), wetende dat een deel van zijn achterban dat ook opvat als een legitimering om te rellen. Ik denk niet dat die relschoppers van vandaag allemaal GroenLinks stemmers waren.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:44 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je kan een hoop zeggen over Wilders maar die heeft nog nooit ergens opgeroepen tot geweld en dergelijke.
Elspressoquote:
Denk ook niet dat ze GL stemmers zijn nee, maar denk ook niet dat het allemaal PVV stemmers waren, gok wel dat ze vrijwel allemaal rechts stemmen, als ze al stemgerechtigd zijn. Ik vind het gewoon een zwaktebod om dit in de schoenen van de PVV, of welke partij dan ook, te schuiven.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:57 schreef recursief het volgende:
[..]
Hij heeft wel meermaals opgeroepen om in verzet te komen (de #kominverzet hashtag), wetende dat een deel van zijn achterban at ook opvat als een legitimering om te rellen. Ik denk niet dat die relschoppers van vandaag allemaal GroenLinks stemmers waren.
Dit dus, Wilders is slim genoeg om het binnen de randen van de wet te verwoorden, maar weet dondersgoed dat een deel van zijn electoraat het IQ heeft om dit niet te snappenquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:57 schreef recursief het volgende:
[..]
Hij heeft wel meermaals opgeroepen om in verzet te komen (de #kominverzet hashtag), wetende dat een deel van zijn achterban at ook opvat als een legitimering om te rellen. Ik denk niet dat die relschoppers van vandaag allemaal GroenLinks stemmers waren.
Anti wat?quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:03 schreef recursief het volgende:
Na vandaag weet ik het zeker: ik ben een antifestist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |