abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218827947
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 22:27 schreef Monolith het volgende:

[..]
Het hele oeuvre van die user hoort in BNW.
Het lijkt vaak wel een soort van parodie-account te zijn juist. :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zaterdag 20 september 2025 @ 22:33:40 #277
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_218827963
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 22:27 schreef Monolith het volgende:

[..]
Het hele oeuvre van die user hoort in BNW.
Wat het zo tragisch maakt is dat hij zelfs daar niet serieus wordt genomen, door zijn soortgenoten nota bene. Ik bewandel het pad van het medelijden.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_218827968
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 22:29 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat valt wel mee toch, zie hier niemand echt omver gereden worden

Vrij standaard dit bij dergelijke rellen.
Ik weet het niet hoor, als je toevallig struikelt bij het wegrennen dan lijkt het mij best wel tricky. dan heb je best kans dat het niet goed afloopt
  zaterdag 20 september 2025 @ 22:35:36 #279
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_218827980
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 22:30 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Sinds wanneer wapperen PVV knokploegen met FvD vlaggen? En neem aan dat meneer ook heeft gemist dat de politieke leiders van alle partijen dit gedrag keihard hebben afgewezen. Maar vooral lekker door polariseren en doen alsof die mensen daar stonden namens politieke partijen _O-
Heel geloofwaardig, zo'n Wilders die zijn hele politieke carrière heeft besteed aan het voeden van het ressentiment bij Henk en Ingrid, die nu ineens ontzetbde wenkbrauwen fronst en vermanend roept: "also, also, alsoooo"

Geloofwaardig... :O
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 20 september 2025 @ 22:36:12 #280
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_218827987
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 22:22 schreef SurpriseGirl het volgende:
[ x ]

antifascisme is broodnodig volgens deze meneer
Nou ja, tegen fascisme zijn we allemaal toch wel?

Dat organisaties die zichzelf Antifa noemen zichzelf continu misdragen verandert daar weinig aan
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  zaterdag 20 september 2025 @ 22:37:38 #281
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218828005
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 22:34 schreef SurpriseGirl het volgende:

[..]
Ik weet het niet hoor, als je toevallig struikelt bij het wegrennen dan lijkt het mij best wel tricky. dan heb je best kans dat het niet goed afloopt
Een beetje een slim mens was daar natuurlijk allang weg geweest. Je komt niet oepsie zomaar in die situatie terecht.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218828013
quote:

[..]
Auto’s maken vaak een wegdraaiende beweging om de meute op afstand te houden

En als ze al worden geraakt dan is dat ook altijd eigen schuld
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218828014
quote:

[..]
Moet je daar niet gaan staan
  zaterdag 20 september 2025 @ 22:41:38 #284
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_218828029
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 22:36 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Nou ja, tegen fascisme zijn we allemaal toch wel?
Weet je dat wel zeker? Een meerderheid in ons parkement bijvoorbeeld niet.

quote:
Dat organisaties die zichzelf Antifa noemen zichzelf continu misdragen verandert daar weinig aan
O ja, dat mythische antifa-geweld. Terwijl antiterrorisme-experts het gevaar vooral bij extreemrechts zien. Jij durft, op een dag als vandaag...
Ja inderdaad, V. ja.
pi_218828054
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 21:26 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ach, moet je weer schelden? Negatieve nare man lijk je me, bah. :{w
Jij lijkt mij naïef, onrealisch, gemeen, eigenwijs en dom.
Dus toedels.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218828060
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 22:35 schreef V. het volgende:

[..]
Heel geloofwaardig, zo'n Wilders die zijn hele politieke carrière heeft besteed aan het voeden van het ressentiment bij Henk en Ingrid, die nu ineens ontzetbde wenkbrauwen fronst en vermanend roept: "also, also, alsoooo"

Geloofwaardig... :O
Je kan een hoop zeggen over Wilders maar die heeft nog nooit ergens opgeroepen tot geweld en dergelijke. Dat soort retoriek komt toch echt bij FvD vandaan met hun volkstribunalen en hun wappie achterban.

Maar gaat mij er meer om dat als dit soort mensen rellen men spreekt van PVV knokploegen en als de pro-Palestijnen rellen men spreekt van pro-Palestina wappies en niet van Groenlinks knokploegen bijv.

Tuig heb je aan beide kanten, maar die staan daar niet tuig te zijn namens een partij.
pi_218828094
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 22:23 schreef Nober het volgende:
Interessante politieauto die in de fik ging.

[ x ]
https://x.com/Yerigoiswakker/status/1969467523335610398
De kans dat een politieauto in brand gestoken wordt hangt niet af van of ie eerder dit jaar bij een aanrijding is betrokken, dus stellen dat dit opvallend is slaat helemaal nergens op.

Dan even de achtergrond: die aanrijding was in februari. Dit zijn de surveillanceauto's maar die worden ook voor 112-meldingen gebruikt. Ze rijden meer dan de gemiddelde auto, gemiddeld 70.000 kilometer per jaar, en vaak ook een stukje harder. De kans dat ze bij een ongeluk betrokken raken is een stuk groter dan voor de gemiddelde weggebruiker. Het is niet zo heel raar dat een willekeurige politieauto dit jaar bij een ongeval betrokken is geweest.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  zaterdag 20 september 2025 @ 22:52:00 #288
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218828107
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 22:44 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Je kan een hoop zeggen over Wilders maar die heeft nog nooit ergens opgeroepen tot geweld en dergelijke. Dat soort retoriek komt toch echt bij FvD vandaan met hun volkstribunalen en hun wappie achterban.

Maar gaat mij er meer om dat als dit soort mensen rellen men spreekt van PVV knokploegen en als de pro-Palestijnen rellen men spreekt van pro-Palestina wappies en niet van Groenlinks knokploegen bijv.

Tuig heb je aan beide kanten, maar die staan daar niet tuig te zijn namens een partij.
PVV wil ook tribunalen hoor. Vraag Markuszower maar.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_218828109
quote:

[..]
Dan moet je daar niet gaan rellen. Dat is riskant want je weet dat er ingegrepen wordt.
  zaterdag 20 september 2025 @ 22:56:29 #290
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_218828139
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_218828149
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 22:44 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Je kan een hoop zeggen over Wilders maar die heeft nog nooit ergens opgeroepen tot geweld en dergelijke.
Hij heeft wel meermaals opgeroepen om in verzet te komen (de #kominverzet hashtag), wetende dat een deel van zijn achterban dat ook opvat als een legitimering om te rellen. Ik denk niet dat die relschoppers van vandaag allemaal GroenLinks stemmers waren.

[ Bericht 0% gewijzigd door recursief op 20-09-2025 23:23:36 ]
pi_218828171
quote:
Elspresso
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_218828197
Na vandaag weet ik het zeker: ik ben een antifestist.
pi_218828275
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 22:57 schreef recursief het volgende:

[..]
Hij heeft wel meermaals opgeroepen om in verzet te komen (de #kominverzet hashtag), wetende dat een deel van zijn achterban at ook opvat als een legitimering om te rellen. Ik denk niet dat die relschoppers van vandaag allemaal GroenLinks stemmers waren.
Denk ook niet dat ze GL stemmers zijn nee, maar denk ook niet dat het allemaal PVV stemmers waren, gok wel dat ze vrijwel allemaal rechts stemmen, als ze al stemgerechtigd zijn. Ik vind het gewoon een zwaktebod om dit in de schoenen van de PVV, of welke partij dan ook, te schuiven.

Voetbalhooligans rellen al sinds de jaren 70 in Nederland en hebben daar doorgaans weinig aanleiding voor nodig. De meeste kansen om te rellen pakken ze. Het is tot nu toe wel vrij duidelijk uit de berichtgeving dat deze groepen daar met voorbedachte rade naartoe zijn gekomen om lekker te rellen. Als het nou een groep mensen betrof die daar ter plekke werd opgehitst door de sprekers en was gaan rellen dan was het een ander verhaal.
pi_218828299
Els probeert het toch nog maar een keer in de schoenen van Antifa te schuiven lees ik net :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_218828309
edit: spuit 11
pi_218828324
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 22:57 schreef recursief het volgende:

[..]
Hij heeft wel meermaals opgeroepen om in verzet te komen (de #kominverzet hashtag), wetende dat een deel van zijn achterban at ook opvat als een legitimering om te rellen. Ik denk niet dat die relschoppers van vandaag allemaal GroenLinks stemmers waren.
Dit dus, Wilders is slim genoeg om het binnen de randen van de wet te verwoorden, maar weet dondersgoed dat een deel van zijn electoraat het IQ heeft om dit niet te snappen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_218828334
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 23:03 schreef recursief het volgende:
Na vandaag weet ik het zeker: ik ben een antifestist.
Anti wat?

Anti feest?
Anti fetisjist?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218828362
anonieme razernist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: