Ik heb geen Disney abonnement. Maar weet niet of zoiets echt effect zou hebben als de helft van de Europeanen dat al zou doen. Ze blijven toch wel Trump pleasen, net als die andere bedrijven. Trump zou hun natuurlijk veel schade kunnen aan doen als hij maar iets van irritatie krijgt op Disney (sneu dat dit de realiteit is tegenwoordig in de VS).quote:Op zondag 21 september 2025 22:50 schreef Strani het volgende:
Hoe voelen we ons hier eigenlijk over het eventueel boycotten van Disney en gerelateerde producten vanwege het schorsen van Jimmy Kimmel? Als ik Disney+ had gehad zou ik het nu voorlopig hebben opgezegd (ik gebruik af en toe het account van iemand anders maar dat doe ik dan voorlopig ook niet).
Hoe kijken jullie hier tegenaan?
Goede serie wel.quote:Op zondag 21 september 2025 23:11 schreef NailQueen het volgende:
* Ik die net Disney+ heeft aangeslingerd om Once upon a time te kijken
[ afbeelding ]
Hmm dat weet ik niet, of het echt geen zin heeft. Ik las net al iets dat er al gesprekken gaande zijn met Kimmel over een eventuele terugkeer. Ik denk dat het wel degelijk helpt als grote bedrijven als Disney het in hun eigen financiėn gaan voelen en dus een middenweg moeten kiezen tussen politici pleasen en hun merk beschermen.quote:Op zondag 21 september 2025 22:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb geen Disney abonnement. Maar weet niet of zoiets echt effect zou hebben als de helft van de Europeanen dat al zou doen. Ze blijven toch wel Trump pleasen, net als die andere bedrijven. Trump zou hun natuurlijk veel schade kunnen aan doen als hij maar iets van irritatie krijgt op Disney (sneu dat dit de realiteit is tegenwoordig in de VS).
Nou ja dat is ook een antwoord.quote:Op zondag 21 september 2025 23:11 schreef NailQueen het volgende:
* Ik die net Disney+ heeft aangeslingerd om Once upon a time te kijken
[ afbeelding ]
Er schijnen nu ook mensen hun behoorlijk prijzige cruises, vakanties en bruiloften af te zeggen. Dat maakt een stuk meer indrukquote:Op zondag 21 september 2025 22:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb geen Disney abonnement. Maar weet niet of zoiets echt effect zou hebben als de helft van de Europeanen dat al zou doen. Ze blijven toch wel Trump pleasen, net als die andere bedrijven. Trump zou hun natuurlijk veel schade kunnen aan doen als hij maar iets van irritatie krijgt op Disney (sneu dat dit de realiteit is tegenwoordig in de VS).
Beterschapquote:Op maandag 22 september 2025 12:30 schreef Fred_B het volgende:
Mijn vrouw en ik liggen plat met Covid. Dus dit gaat geen productieve week worden
Is dit een verkapte lokquote voor @Hamlapjes?quote:Op maandag 22 september 2025 00:05 schreef Strani het volgende:
Nou vind ik Disney sowieso al een behoorlijk goor bedrijf maar dat terzijde.
Wel smerig. En eng. Ik heb nog niet opgezegd maar twijfel wel.quote:Op zondag 21 september 2025 22:50 schreef Strani het volgende:
Hoe voelen we ons hier eigenlijk over het eventueel boycotten van Disney en gerelateerde producten vanwege het schorsen van Jimmy Kimmel? Als ik Disney+ had gehad zou ik het nu voorlopig hebben opgezegd (ik gebruik af en toe het account van iemand anders maar dat doe ik dan voorlopig ook niet).
Ja en dit is dan het ding waar je veel over hoort, maar ik ben ook niet van elk bedrijf aan het opzoeken hoe ze werken voordat ze m'n geld krijgen. Zou misschien soms wel moeten, mja, ik heb ook wel meer te doen op een dag.quote:Op maandag 22 september 2025 16:45 schreef Troel het volgende:
Ik vind het heel dubbel. Ik weet niet hoe het is om daar te leven en wat de gevolgen van dingen niet of wel doen zijn, dus ik kan er moeilijk een uitspraak over doen.
Aan de ene kant vind ik het echt belachelijk, aan de andere kant weet ik dus niet of ze een keuze hadden zeg maar. En dan is het 1 persoon tegen misschien wel heel veel personen die hun baan anders kwijt raken als je het niet doet?
Wij gaan in november met 9 personen naar Disneyland Parijs en we zijn niet voornemens die plannen te wijzigenquote:Op zondag 21 september 2025 22:50 schreef Strani het volgende:
Ah nee, beterschap voor jullie allebei.quote:Op maandag 22 september 2025 12:30 schreef Fred_B het volgende:
Mijn vrouw en ik liggen plat met Covid. Dus dit gaat geen productieve week worden
Als Amerikaanse staat moet je wel natuurlijk.quote:Op maandag 22 september 2025 17:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij gaan in november met 9 personen naar Disneyland Parijs en we zijn niet voornemens die plannen te wijzigen.
Sterker nog, ik heb dit weekend nog een restaurant in het park gereserveerd(als verrassing / kado) .
Smaad! Laster! De waarde van mijn aandelen!quote:Op maandag 22 september 2025 00:05 schreef Strani het volgende:
Nou vind ik Disney sowieso al een behoorlijk goor bedrijf maar dat terzijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |