Een bezwaar is dat de motie losse individuen, losse organisaties bestempelt tot één organisatie die je terrorisme kan aanwrijven en verbieden.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan precies?
Het is wellicht voor de show, waarom maken mensen zich er dan toch zo druk om?
Gewoon niet met grote groepen gemaskerd al wapperend met een Antifavlag mensen intimideren en bakstenen gooien en je hoeft je echt niet druk te maken lijkt me.
Rechts wordt met de dag valser lijkt het. Met Trump zal er wel afgerekend worden met de mid terms gezien de economische toestand, maar de schade zal immens zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:40 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)r-niet-terroristisch
Die motie is er voor de show .
Is er een zekere club dan kan een rechter oordelen hoe crimineel het is en die verbieden.
Dat kan al jaren
Ik was van plan oprecht antwoord te geven, leek een goeie post.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:49 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Durf je dat ook te zeggen tegen Jan Huzen en de FvD autonomen?
Er is meer grond om FvD te verbieden en ontbinden... de Erasmus schutter, bij de autonomen aangesloten terreurverdachten (stonden op FvD kandidatenlijst voor gemeenteraad), meerdere veroordeelde volksvertegenwoordigers voor opruiing.
Antifa is daarbij vergeleken fantastisch en helemaal top. Leve antifa. Nuttig tegenwicht.
Mensen willen gewoon die optie hebben mochten ze ooit een Bruce Banner rage momentje krijgen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan precies?
Het is wellicht voor de show, waarom maken mensen zich er dan toch zo druk om?
Gewoon niet met grote groepen gemaskerd al wapperend met een Antifavlag mensen intimideren en bakstenen gooien en je hoeft je echt niet druk te maken lijkt me.
Dat dachten ze in Hongarije ook bij Orban.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:51 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Met Trump zal er wel afgerekend worden met de mid terms gezien de economische toestand, maar de schade zal immens zijn.
quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:49 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Durf je dat ook te zeggen tegen Jan Huzen en de FvD autonomen?
Er is meer grond om FvD te verbieden en ontbinden... de Erasmus schutter, bij de autonomen aangesloten terreurverdachten (stonden op FvD kandidatenlijst voor gemeenteraad), meerdere veroordeelde volksvertegenwoordigers voor opruiing.
Antifa is daarbij vergeleken fantastisch en helemaal top. Leve antifa. Nuttig tegenwicht.
quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Politiek als het nieuwe voetbal.
Maar zijn het terroristen? Maatschappijontwrichtend?quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:52 schreef HeatWave het volgende:
Maar toen was Antifa opeens top, toen was ik wel klaar, Antifa is rellend tuig, niets meer.
Over wie heb je het ? Noem namen en feiten en linkjes.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was van plan oprecht antwoord te geven, leek een goeie post.
Maar toen was Antifa opeens top, toen was ik wel klaar, Antifa is rellend tuig, niets meer.
Jaquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:55 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Maar zijn het terroristen? Maatschappijontwrichtend?
Het klinkt een beetje conspiracy-achtig maar ik vraag me dat eigenlijk ook af. Vind het namelijk apart dat dit juist van Bontenbal afkomt, want bij het debat laatst stond hij nog uiterst geanimeerd met Wilders te praten bij de interruptie microfoons en naar het zich liet aanzien hadden ze ook de grootste lol samen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Mijn stelling is (geworden) dat we blij mogen zijn met zoveel incompetentie.
Een echt goed georganiseerde PVV zou veel gevaarlijker zijn. Ook in intimidaties, burgermilities opzwepen en zaken verdonkeremanen.
Is het CDA dit nu echt om democratie te doen of gewoon opties over rechts te verkrijgen?
Als ze constant betrokken zijn bij georganiseerde gewelddadige rellen en ze mensen oproepen tot hetzelfde dan denk ik van wel ja.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:55 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:55 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Over wie heb je het ? Noem namen en feiten en linkjes.
De groep Doorbraak ( wordt ook wel als antifagroep beschouwd) besmeurde een monument te Leiden en riep op tot een beeldenstorm.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:55 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dit ís helaas niet te onderbouwen, omdat onze linkse ambtenaren en overheid het onmogelijk maken om daar informatie over te verzamelen, door statistieken te verdoezelen of simpelweg niet uit te splitsen naar afkomst/etniciteit/nationaliteit.quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:07 schreef probeer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dit wat je écht denkt? Oprecht? Als in, jij gelooft serieus dat van de ~375 miljard aan opgehaalde belastingen in 2024, er 187 miljard naar migratie gaat?
Keiharde feiten noem je het zelfs. Niet feiten, nee, keiharde feiten. Nou, dan moet het zeer makkelijk zijn om die feiten aan te tonen, niet? En dat is dan dus ook wat je in je volgende post gaat doen?
Statistisch gezien is 'rechts' verantwoordelijk voor veel meer geweld. Zelfs de AIVD en NCTV bevestigt dit impliciet en expliciet.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ze constant betrokken zijn bij georganiseerde gewelddadige rellen en ze mensen oproepen tot hetzelfde dan denk ik van wel ja.
Waarom lopen ze altijd met gezichtsbedekking als ze zo legitiem en vredelievend zijn?
Ik zou PVV stemmen. Dit land moet duidelijk gered wordenquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:01 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dit ís helaas niet te onderbouwen, omdat onze linkse ambtenaren en overheid het onmogelijk maken om daar informatie over te verzamelen, door statistieken te verdoezelen of simpelweg niet uit te splitsen naar afkomst/etniciteit/nationaliteit.
Natuurlijk zijn mijn cijfers enigszins bij benadering, maar ik denk echt dat het die kant opgaat ja. Ik had het voornamelijk wel over de loonheffingen en sociale premies. Volgens mij zitten we dan op 150 miljard ofzo. Daar kom je echt wel voor 50% aan. Tel dit maar bij elkaar op:
-Kosten asielopvang, IND, asielprocedures
-Kosten van uitkeringen, toeslagen en andere subsidies
-80% van de kosten van politie en justitie en het gevangeniswezen
-80% van de kosten van Openbaar Ministerie en rechtbanken
-Kosten voor psychische bijstand voor vooral vrouwen die het slachtoffer zijn geworden van migranten
-Kosten voor meer files door minder ruimte op de weg en dalende arbeidsproductie
-Kosten voor toegenomen zorg omdat migranten de zorg veel vaker gebruiken
-Kosten voor AOW of aanvullingen daarop voor mensen die hier nooit of maar weinig jaren hebben gewerkt
-Kosten GGZ (mensen met een migratieachtergrond hebben een hogere kans op psychische aandoeningen)
-Kosten voor investingen openbaar vervoer (door toegenomen bevolking wordt het veel drukker op het spoor)
-Kosten onderwijs (migranten leren moeilijker)
Mogelijk zouden de loonbelastingen en sociale premies in hun geheel kunnen worden afgeschaft als we geen migranten hadden gehad.
Ja, dus? Ik ben toch ook niet tegen verbieden van daadwerkelijk extreem rechtse organisaties. Ik ben nu alleen, omdat recent is gebeurd, voor het verbieden van Antifa.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Statistisch gezien is 'rechts' verantwoordelijk voor veel meer geweld. Zelfs de AIVD en NCTV bevestigt dit impliciet en expliciet.
Ik gok ook maar zo dat jij bepaalde incidenten foutief toe schrijft aan Antifa. Of dat, zoals bij de UvA rellen, Antifa wel present was maar niet de (enige) verantwoordelijke voor de ontvlamming.
As paap heb ik niks met beeldenstormers.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:01 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De groep Doorbraak ( wordt ook wel als antifagroep beschouwd) besmeurde een monument te Leiden en riep op tot een beeldenstorm.
Lastig, disrespect voor nabestaanden, is het ook extremistisch? Maar zeker niet terroristisch.
Er kwam geen beeldenstorm...btw
Over Doorbraak afdeling Leiden
Wil jij ook Ado den Haag supportersgroepen verbieden? Bewezen gewelddadig, ongeorganiseerd en geen centrale leiding, niet terroristisch.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dus? Ik ben toch ook niet tegen verbieden van daadwerkelijk extreem rechtse organisaties. Ik ben nu alleen, omdat recent is gebeurd, voor het verbieden van Antifa.
En dat klinkt nogal als een aanname van jouw kant, dat ze niet verantwoordelijk waren. Kan hoor, maar ik heb genoeg beelden gezien waarbij ze wel betrokken waren bij geweld.
En als laatste geen daadwerkelijk feit oid, maar ik voel me niet op mijn gemak als er 40 in zwart geklede mannen met maskers dreigend door mijn straat lopen, vind daar maar van wat je wil.
PVV is kansloos. Geen partijstructuur, geen capabele bewindspersonen. Als Wilders ermee stopt, dan is het voorbij met de hele partij. Ik stem nu FvD.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:05 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik zou PVV stemmen. Dit land moet duidelijk gered worden
Ach, dat is ook zo'n vergelijking waar ik niet zo veel mee kan. Hooligans worden al constant in de gaten gehouden, hebben stadionverboden en worden overal door de ME begeleid.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wil jij ook Ado den Haag supportersgroepen verbieden? Bewezen gewelddadig, ongeorganiseerd en geen centrale leiding, niet terroristisch.
quote:Terrorisme is het met ideologische of politieke motieven plegen van ernstig geweld of dreigen daarmee, met als doel de bevolking ernstige angst aan te jagen, maatschappelijke veranderingen te bewerkstelligen, of politieke besluitvorming te beïnvloeden.
M.a.w. voetbalhooligans lijken mij weinig met terrorisme te maken te hebben, maar veel linkse bewegingen voldoen daar zeker wel aan, omdat ze ook politieke besluitvorming proberen te beïnvloeden.quote:
Ik niet. Ze zijn verboden, dus dan bestaan ze niet meer.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:14 schreef Falco het volgende:
Oeooeeeheheh wat ben ik bang voor Antifa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |