SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Is het misschien niet ook deels dat je alles al hebt uitgezocht en niks meer een verrassing is?quote:Op donderdag 18 september 2025 19:29 schreef Dr_Flash het volgende: [..] Ja ik heb hier ook veel te lang op moeten wachten misschien. Dan wil je er ineens enorm veel van of zo.
quote:Op donderdag 18 september 2025 19:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja dat zou voor mij ook wel flink afdoen aan het vakantiegevoel, tenzij het echt midden in de natuur kamperen is. Misschien een volgende keer met iemand op vakantie met een beetje een zelfde budget? Of gewoon echt iets 'spectaculairs' gaan doen.. ander continent, compleet andere cultuur en voor jou onbekend landschap?
Oh nee hoorquote:Op donderdag 18 september 2025 19:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het misschien niet ook deels dat je alles al hebt uitgezocht en niks meer een verrassing is?
even terug gezocht...quote:Op donderdag 18 september 2025 19:31 schreef Koen66 het volgende:
Die TT doet me aan afgelopen zondag denken
Ja, mevrouw Los is er niet blij mee als jij dit gaat doenquote:Op donderdag 18 september 2025 19:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent vrijgezel en kunt doen wat je wil.
Dus de wereld ligt aan je voeten.
Ik ben overal al geweest in mijn vrijgezellentijd dus mis er niets aan.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, mevrouw Los is er niet blij mee als jij dit gaat doen
heb jij een printer?quote:Op donderdag 18 september 2025 19:39 schreef Ama het volgende:
Waarom heeft bijna niemand meer een printer.
Hier welquote:Op donderdag 18 september 2025 19:39 schreef Ama het volgende:
Waarom heeft bijna niemand meer een printer.
Klinkt een beetje als een midlife crisis-dingetje, Los.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat ik nog wel wil, eens buiten de gewone vakanties is met de motor naar de noordkaap, zo’n soort reis
waarom heb jij geen printer?quote:
Heb mijn hele leven al motor gereden. Veel Europa in geweest maar nog niet het hoge noorden.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een midlife crisis-dingetje, Los.
Huehuequote:Op donderdag 18 september 2025 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb een ingedroogde printer.
ik heb een printer staan, en nog niet gebruikte inktdingie.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik houd het wel bij bejaardenhotelsquote:Op donderdag 18 september 2025 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb mijn hele leven al motor gereden. Veel Europa in geweest maar nog niet het hoge noorden.
En wat dan nog mocht dat zo zijn.![]()
ik kan het opzoeken in mn mail omdat ik dus die nieuwe inktdingie heb gekocht... maar er dus niet ingedrukt.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Al kan ik me niet meer heugen wanneer ik voor het laatst heb geprint
Ja dat hoor ik ook vaak.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Samequote:Op donderdag 18 september 2025 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb printen geoutsourced naar mijn werkgever.
Nog geen woke collega die hier een integriteitsmelding over heeft gedaan?quote:Op donderdag 18 september 2025 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb printen geoutsourced naar mijn werkgever.
Tenzij je al je vakantiefoto's in kleur gaat staan printen, zal het wel meevallen denk ikquote:Op donderdag 18 september 2025 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog geen woke collega die hier een integriteitsmelding over heeft gedaan?
In de jaren 00 werd er al geroepen dat printen snel ouderwets zou worden, paperless office enzoquote:Op donderdag 18 september 2025 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tenzij je al je vakantiefoto's in kleur gaat staan printen, zal het wel meevallen denk ik![]()
Eigenlijk heeft niemand die op een kantoor werkt nog thuis een gewone printer nodig tegenwoordig volgens mij. Zoveel hoeft er niet meer geprint te worden.
Nee, beperkt printen voor eigen gebruik mag.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog geen woke collega die hier een integriteitsmelding over heeft gedaan?
Bij ons ook geen probleemquote:Op donderdag 18 september 2025 20:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, beperkt printen voor eigen gebruik mag.
Dat zijn ook geen leuke dingen. Moet je nog een toespraak houden?quote:Op donderdag 18 september 2025 20:08 schreef Koen66 het volgende:
Wou dat het zaterdagavond was, heb zo geen zin in die hele crematie zaterdag
quote:Op donderdag 18 september 2025 20:08 schreef Koen66 het volgende:
Sterkte Koenquote:Op donderdag 18 september 2025 20:08 schreef Koen66 het volgende:
De Deutsche Bahn verlangde nog een (geprint) papieren tieketjequote:Op donderdag 18 september 2025 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tenzij je al je vakantiefoto's in kleur gaat staan printen, zal het wel meevallen denk ik![]()
Eigenlijk heeft niemand die op een kantoor werkt nog thuis een gewone printer nodig tegenwoordig volgens mij. Zoveel hoeft er niet meer geprint te worden.
Met de lijkwagen door de McDrive.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Na de crematie een dikke bak patat halen.
meestal gaat de lijkwagen niet mee terug als het lichaam gecremeerd is.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met de lijkwagen door de McDrive.
Ja, maar dan kan ik deze grap niet maken dus ik heb de waarheid een beetje verbogen.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
meestal gaat de lijkwagen niet mee terug als het lichaam gecremeerd is.
Moet niet maar ga toch wel een paar woordjes doen. Verder is er niemand, broer is dement en zussen ook gestorven aan dementiequote:Op donderdag 18 september 2025 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zijn ook geen leuke dingen. Moet je nog een toespraak houden?
Vooral cringequote:Op donderdag 18 september 2025 20:20 schreef kwiwi het volgende:
Ben B&B vol liefde aan het kijken door @:4everblackeyed . Het is grappig, verbazingwekkend, schattig, en cringe tegelijk.
Was een goede keuze.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan ik deze grap niet maken dus ik heb de waarheid een beetje verbogen.
Oquote:Op donderdag 18 september 2025 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Overigens kreeg ik signalen dat deze kwinkslag mogelijk als ongepast kan worden ervaren. Waarvoor mijn excuses
Hoogstens een tik met het pingpongbatje van kwiwiquote:Op donderdag 18 september 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O
Heb je bij de volgende overtreding een ban?
Dat is wel iets wauweriger al ja. Dat hebben we in 2022 al gedaanquote:Op donderdag 18 september 2025 19:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat ik nog wel wil, eens buiten de gewone vakanties is met de motor naar de noordkaap, zo’n soort reis
quote:Op donderdag 18 september 2025 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoogstens een tik met het pingpongbatje van kwiwi
Maar dat wil ik ook wel.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoogstens een tik met het pingpongbatje van kwiwi
Waarom pakt ie @4EverBlackEyed niet?quote:Op donderdag 18 september 2025 20:20 schreef kwiwi het volgende:
Ben B&B vol liefde aan het kijken door @:4everblackeyed. Het is grappig, verbazingwekkend, schattig, en cringe tegelijk.
Omdat er een punt achter staat, zo irritant is dat. Met leesteken erachter pakt ie 'm nooit.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom pakt ie @:4everblackeyed niet?
Ohquote:Op donderdag 18 september 2025 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat er een punt achter staat, zo irritant is dat. Met leesteken erachter pakt ie 'm nooit.
je had de punt er aan vastquote:Op donderdag 18 september 2025 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
met een ' wel zag ik toen ik getagd werd over de tostiequote:Op donderdag 18 september 2025 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat er een punt achter staat, zo irritant is dat. Met leesteken erachter pakt ie 'm nooit.
Ik had heul geen puntquote:
dat heb je nog nooit gehadquote:
Ik zal d'r nog een keer noemen, voor de zekerheid.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Onzin.quote:
Ohja goed ideequote:Op donderdag 18 september 2025 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal d'r nog een keer noemen, voor de zekerheid.
@:4everblackeyed
Nee dat kan echt niet gebeuren.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja goed idee
Ter compensatie zodat @:4everblackeyed niet die mention mist
Nee dat kunnen we niet laten gebeurenquote:Op donderdag 18 september 2025 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat kan echt niet gebeuren.
@:4everblackeyed
Nee dit wil ze echt niet missen.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat kunnen we niet laten gebeuren
Dat is @:4everblackeyed het wel met ons eens
God wat is dit nou weer, zo'n vlag als blouse. En dan de tijd en belastinggeld dat dit weer kostquote:Op donderdag 18 september 2025 20:41 schreef UitStraling het volgende:
Welkom op de PAAZ afdeling,
Bekijk deze YouTube-video
Met de blik van een hysterische koe ook.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
God wat is dit nou weer, zo'n vlag als blouse. En dan de tijd en belastinggeld dat dit weer kost
Dit is dus waarom @Budapestenaar geen brooikes meer mag bestellen op het werk, het geld gaat naar dit soort onzinquote:Op donderdag 18 september 2025 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met de blik van een hysterische koe ook.
Wat? Gaan we @4EverBlackEyed pakken? Daar moe'k bij wezenquote:Op donderdag 18 september 2025 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Serieus, ik hoopte even dat het een AI filmpje wasquote:Op donderdag 18 september 2025 20:41 schreef UitStraling het volgende:
Dit is krankzinnig.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:41 schreef UitStraling het volgende:
Ben wel benieuwd hoe dit uitpakt voor @4EverBlackEyedquote:Op donderdag 18 september 2025 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Gaan we @:4everblackeyed pakken? Daar moe'k bij wezen
Binnenkort heet het PvdPquote:Op donderdag 18 september 2025 20:56 schreef Koen66 het volgende:
Pvdd heeft aandacht verlegd van dieren naar palestijnen
Echt genieten voor @4EverBlackEyedquote:Op donderdag 18 september 2025 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe dit uitpakt voor @:4everblackeyed
7 dagen?quote:Op donderdag 18 september 2025 20:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben al een hele week de dag kwijt
Ik ben thuis maar vrij, maar bezig met dingen die ik niet wilquote:
Zijn ook rare dagen waarin je alle besef van tijd even kwijt raakt.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben al een hele week de dag kwijt
Is ze weer Missing In Action?quote:Op donderdag 18 september 2025 20:58 schreef kwiwi het volgende:
Had iemand @:4everblackeyed nou al getagd? Heb het even niet meegekregen.
snappik idd, en dan ook nog die raar ingekorte trip..quote:Op donderdag 18 september 2025 20:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben thuis maar vrij, maar bezig met dingen die ik niet wil
@4EverBlackEyed is een part-time Fokkerquote:Op donderdag 18 september 2025 21:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is ze meer wel dan niet volgens mij
Moet @4EverBlackEyed wetenquote:Op donderdag 18 september 2025 21:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:4EverBlackEyed is een part-time Fokker
Hotel California, PAAZ afdelingquote:Op donderdag 18 september 2025 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet @:4everblackeyed weten![]()
can check out any time you like
can never leave
Ik heb al xe hele dag het gevoel alsof het vrijdag isquote:
Welcome to the Hotel PAAZlifornia!!quote:Op donderdag 18 september 2025 21:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hotel California, PAAZ afdeling
Dat rijmt toch niet helemaal lekkerquote:Op donderdag 18 september 2025 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welcome to the Hotel PAAZlifornia!!Such a nice surprise, bring your dwangbuis!
Rijmelarij van likmevessiequote:Op donderdag 18 september 2025 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat rijmt toch niet helemaal lekker
Welkom in de PAAZ. Daar rijmt helemaal niks lekker.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat rijmt toch niet helemaal lekker
Smoskesquote:Op donderdag 18 september 2025 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is dus waarom @:budapestenaar geen brooikes meer mag bestellen op het werk, het geld gaat naar dit soort onzin
eerste week vakantie zit er al bijna weer opquote:
Hij wel...quote:Op donderdag 18 september 2025 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eerste week vakantie zit er al bijna weer op
Mijn weekje zit er ook op morgen.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe lang ga je als je het nu al zat bent?quote:Op donderdag 18 september 2025 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Thanks kerelquote:Op donderdag 18 september 2025 21:20 schreef Haags het volgende:
[..]dat is dan weer minder fijn natuurlijk. Sterkte!
Incl Robbie?quote:Op donderdag 18 september 2025 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Godver. Take that gaat weer op tournee.
RIP spaarrekening.
Misschien wil iemand sponsoren?quote:Op donderdag 18 september 2025 21:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde een vreetmeet voorstellen maar ik moet zuinig doen.
vreetmeet organiseren en dat de rest dan jouw vreten moet betalenquote:Op donderdag 18 september 2025 21:32 schreef CherryLips het volgende:
AYCE mariakaakies en kraanwaterquote:Op donderdag 18 september 2025 21:32 schreef CherryLips het volgende:
Ja paar weken terug zei je dat ookquote:Op donderdag 18 september 2025 21:32 schreef CherryLips het volgende:
10% CL opslagquote:Op donderdag 18 september 2025 21:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
vreetmeet organiseren en dat de rest dan jouw vreten moet betalen
Maar dan wordt het denk ik wel januari, want iedereen is druk druk druk.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja paar weken terug zei je dat ook
Ben wel weer eens toe aan een meet
Dit probeer ik elke keer maar ze hebben me steeds door.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
Mooie start van 2026quote:Op donderdag 18 september 2025 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan wordt het denk ik wel januari, want iedereen is druk druk druk.
quote:Op donderdag 18 september 2025 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit probeer ik elke keer maar ze hebben me steeds door.
Ja net als vorig jaar toen er geen hond kwam opdagenquote:Op donderdag 18 september 2025 21:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja dan valt het wel op dat ik m'n deel van de rekening niet betaal.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja net als vorig jaar toen er geen hond kwam opdagen
ja daaromquote:Op donderdag 18 september 2025 21:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dan valt het wel op dat ik m'n deel van de rekening niet betaal.
ja ook laatste keer jwzquote:Op donderdag 18 september 2025 21:48 schreef CherryLips het volgende:
Organiseer je een keer een meet in de randstad
Allemaal naar Brabantquote:
Utrechtquote:Op donderdag 18 september 2025 21:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allemaal naar Brabant
@ieniminimuis en Ambar uitnodigenquote:Op donderdag 18 september 2025 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja net als vorig jaar toen er geen hond kwam opdagen
Joh we nodigen de duvel en z'n ouwe moer uit. DAAR ligt het niet aan.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
@:ieniminimuis en Ambar uitnodigen
quote:Op donderdag 18 september 2025 21:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allemaal naar Brabant
Kan je ook lekker etenquote:
Ben ik alquote:Op donderdag 18 september 2025 21:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allemaal naar Brabant
Kan dat boven niet?quote:Op donderdag 18 september 2025 22:06 schreef Donna het volgende:
Nog even beneden zitten. Telefoon moet opladen.
Ongehoord dit.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:16 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee. Heb geen stopcontact naast/bij m'n bed.
quote:Op donderdag 18 september 2025 22:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen; mijn bed staat niet hoe het hoort.
quote:
Rechtop?quote:Op donderdag 18 september 2025 22:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen; mijn bed staat niet hoe het hoort.
Om ruimte te besparenquote:
da's nie handig niequote:Op donderdag 18 september 2025 22:16 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee. Heb geen stopcontact naast/bij m'n bed.
die hele ouwe?quote:Op donderdag 18 september 2025 23:19 schreef CherryLips het volgende:
Mystery classic volgende week dinsdag in Pathé is gladiator
grappig, in m'n hoofd is dit een jaren 60/70 filmquote:Op donderdag 18 september 2025 23:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, wat is oud? Uit 2000
Zijn er nog leuke moties aangenomen ?quote:Op vrijdag 19 september 2025 00:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
ja... weer even genoeg POL gehad.
De tandjes...
ik ga vooral leuke Vlinders knuffelen denk ikquote:Op vrijdag 19 september 2025 00:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn er nog leuke moties aangenomen ?
Ja kijk uit dat je niet weer een ban hebt,quote:Op vrijdag 19 september 2025 00:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
ja... weer even genoeg POL gehad.
De tandjes...
misschien leert hij er ooit van?quote:Op vrijdag 19 september 2025 00:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja kijk uit dat je niet weer een ban hebt,
Dat klinkt lief, ik ben even wat fragmenten aan het terug kijken. Esther Ouwehand haar opkomst bijv.quote:Op vrijdag 19 september 2025 00:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik ga vooral leuke Vlinders knuffelen denk ik
Veel gezelliger
waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 19 september 2025 00:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja kijk uit dat je niet weer een ban hebt,
quote:Op donderdag 18 september 2025 20:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van de sportschool. @:bitterbal kan weer trots zijn.
Het is al weer vroeg donker.
Ik wil die kleine !quote:Op vrijdag 19 september 2025 05:56 schreef LTVDK het volgende:
Er liepen ook hertjes midden in de stad
[ afbeelding ]
Heb inmiddels al 4 op...quote:Op vrijdag 19 september 2025 06:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kan ik wel gebruiken
Je bent zelf een hertjequote:Op vrijdag 19 september 2025 05:56 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Oeiquote:Op vrijdag 19 september 2025 07:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mail gehad van een klant met als onderwerp 'Oei!'.
Dan weet je al dat het veel tijd gaat kosten.
A wat mooi, waar is dat?quote:Op vrijdag 19 september 2025 05:56 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
aiaiaiiquote:Op vrijdag 19 september 2025 07:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mail gehad van een klant met als onderwerp 'Oei!'.
Dan weet je al dat het veel tijd gaat kosten.
Hoe noem je mijn hond?quote:Op donderdag 18 september 2025 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh we nodigen de duvel en z'n ouwe moer uit. DAAR ligt het niet aan.
Hoezo krijg je sollicitatievragen als je er al jaren werktquote:Op vrijdag 19 september 2025 09:24 schreef ieniminimuis het volgende:
1e vraag zo bij mijn POP gesprek: waarom werk je bij dit bedrijf.
Omdat ik collega's heb die steeds domme shit doen, heb ik steeds dingen om op te lossen. En ons bedrijf is bijna pure chaos. Ik houd daarvan.
Tja dat kun je niet zeggen he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Omdat de HR manager niet goed bij zijn hoofd is. Dat is waarom.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo krijg je sollicitatievragen als je er al jaren werkt
Ik heb eventueel oploskoffie voor je?quote:
Pleonasmequote:Op vrijdag 19 september 2025 09:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat de HR manager niet goed bij zijn hoofd is. Dat is waarom.
quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:30 schreef Moeraskat het volgende:
ALARM!!
door naar TSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel lief maar neequote:Op vrijdag 19 september 2025 09:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb eventueel oploskoffie voor je?
Ja, dus ik ga maar direct naar de winkel. Dit trek ik nietquote:
Nee echt nietquote:
Ohquote:
Begrijpelijk. Sterkte! Ga je in badjas?quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dus ik ga maar direct naar de winkel. Dit trek ik niet
ha, je gaat parttime werken?quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:33 schreef Nattekat het volgende:
Laatste dag van m'n laatste hele werkweek
Denk dat als je daar staat in je badjas en alleen een pak koffie koopt dat iedereen je begrijpend aankijkt en je voor laat gaanquote:Op vrijdag 19 september 2025 09:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Sterkte! Ga je in badjas?
In m’n joggingpakquote:Op vrijdag 19 september 2025 09:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Sterkte! Ga je in badjas?
Wel lief, maar ik ben echt een snobquote:Op vrijdag 19 september 2025 09:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Verder heb ik alleen thee
Ohja moet binnenkort nieuwe kopen
Ja, precies.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk dat als je daar staat in je badjas en alleen een pak koffie koopt dat iedereen je begrijpend aankijkt en je voor laat gaan
quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:33 schreef Nattekat het volgende:
Laatste dag van m'n laatste hele werkweek
Ja preciesquote:Op vrijdag 19 september 2025 09:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, precies.Het is echt een noodgeval.
quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
In m’n joggingpak
Ik durf eigenlijk niet. Maar het is een G-star, en hij is niet verwassen. Dus ik denk dat het wel kan. Misschien denken ze dat ik van de sportschool terug kom
Ik zag laatst serieus iemand in haar satijnen pyjama op instap uggs met fluffy rand, bij de groenten afdeling staan. Ze was denk ik 24 jaar.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk dat als je daar staat in je badjas en alleen een pak koffie koopt dat iedereen je begrijpend aankijkt en je voor laat gaan
Gen Z geeft geen fuckquote:Op vrijdag 19 september 2025 09:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zag laatst serieus iemand in haar satijnen pyjama op instap uggs met fluffy rand, bij de groenten afdeling staan. Ze was denk ik 24 jaar.
Dit is voor ons dorp echt wel iets waar je zes maanden over kunt praten.
Waarschijnlijk was er daar een probleem met een cavia.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zag laatst serieus iemand in haar satijnen pyjama op instap uggs met fluffy rand, bij de groenten afdeling staan. Ze was denk ik 24 jaar.
Dit is voor ons dorp echt wel iets waar je zes maanden over kunt praten.
Dat blijkt.quote:
Ohnoesquote:
Eet die paksoi?quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was er daar een probleem met een cavia.
Nee daar dus niet, Kater heeft gisteren m’n auto aan de lader gehangen, en nu zijn ze ….. o.. daarquote:
Bel de Veiligheidsregioquote:
Ik ga wel meteen landelijkquote:
Ik zie m’n moeder nu in de winkel. Ik buk even vanuit de auto.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga wel meteen landelijk
*Belt Bruls
quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zie m’n moeder nu in de winkel. Ik buk even vanuit de auto.
Dit kan echt niet :’)
Waarom?quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Nou mensen volgens mij kan ik pas volgend jaar november op vakantie als het zo door gaat
quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zie m’n moeder nu in de winkel. Ik buk even vanuit de auto.
Dit kan echt niet :’)
HR zou toch beter moeten wetenquote:Op vrijdag 19 september 2025 09:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Nou mensen volgens mij kan ik pas volgend jaar november op vakantie als het zo door gaat
Ja als ze me zo ziet, moet ik dit weer 2 jaar horen.quote:
Omdat er maar 1 ieniminimuis is. Dat is waaromquote:
Ohquote:Op vrijdag 19 september 2025 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat er maar 1 ieniminimuis is. Dat is waarom
Nee, dat kan ze niet (meer) dat scheelt.quote:
Oh die vacature is uiteindelijk komen te vervallen en die doet nu een of andere huppelkut erbij. Enige wat ze doet is roepen dat mensen de testsheet/excel moeten invullen en een teamsvergadering inplannen. Voor de rest ben ik het nog steedsquote:Op vrijdag 19 september 2025 09:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ohmaar wel eerst je functie aan een ander geven. Naarlingen
quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh die vacature is uiteindelijk komen te vervallen en die doet nu een of andere huppelkut erbij. Enige wat ze doet is roepen dat mensen de testsheet/excel moeten invullen en een teamsvergadering inplannen. Voor de rest ben ik het nog steeds
Ga zo wel in gesprek met leidinggevende wat er gedaan moet worden zodat ik ook betaald wordt voor het werk dat ik doe. En dreigen met het werk neerleggen waar ik niet voor betaald wordt, mag niet. Ik kreeg daar een strenge speech over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Staat ze niet voor jouw deur te wachten straks?quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja als ze me zo ziet, moet ik dit weer 2 jaar horen.
quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:49 schreef essnhills het volgende:
Lijkt me niet helemaal volgens de regels maar okeik hoor dit gesprek wel aan en hoe lang het duurt. En anders uhm is het met tegenzin toch ergens anders solliciteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Ben je MK nu aan.het jynxen?quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Staat ze niet voor jouw deur te wachten straks?![]()
Mijn zus ging ook een keer 's ochtends snel even iets kopen in haar ochtendkloffie. Toen werd ze van achteren geramd door een taxi die niet oplette. Leuk als dan de media ook komen kijken en foto's maken.
Hou oppppppquote:Op vrijdag 19 september 2025 09:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Staat ze niet voor jouw deur te wachten straks?![]()
Mijn zus ging ook een keer 's ochtends snel even iets kopen in haar ochtendkloffie. Toen werd ze van achteren geramd door een taxi die niet oplette. Leuk als dan de media ook komen kijken en foto's maken.
Maar ook vooral ondergoed waar in je gezien wilt wordenquote:Op vrijdag 19 september 2025 09:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hou opppppp![]()
Daarom zei m’n oma altijd: wat je ook doet, trek altijd een schone onderbroek aan. Je weet maar nooit of je in het ziekenhuis terecht komt
Werk doen waarbij je niet wordt uitgebuit maar juist wordt gewaardeerdquote:Op vrijdag 19 september 2025 09:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen verzin eens een ambitie voor mij voor de komende 5 jaar en daarna
Ditquote:Op vrijdag 19 september 2025 09:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Werk doen waarbij je niet wordt uitgebuit maar juist wordt gewaardeerd
Haha, ja, precies! Heb je wel gedouched?quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hou opppppp![]()
Daarom zei m’n oma altijd: wat je ook doet, trek altijd een schone onderbroek aan. Je weet maar nooit of je in het ziekenhuis terecht komt
zo, met gestrekte benen erin?quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik uhm ga dat gesprek lekker in. Via teams dat wel
Ik word al 5 jaar onderbetaald johquote:
En jij gaat dat betalen?quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:00 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Stoppen bij je werkgever en een creatief beroep uitoefenen
Nu wordt je ook onderbetaald dus eh?quote:
Ik heb een modaal inkomen, dus mag niet klagenquote:Op vrijdag 19 september 2025 10:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu wordt je ook onderbetaald dus eh?
Uh. Ik heb hier een contract.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:24 schreef ieniminimuis het volgende:
1e vraag zo bij mijn POP gesprek: waarom werk je bij dit bedrijf.
Omdat ik collega's heb die steeds domme shit doen, heb ik steeds dingen om op te lossen. En ons bedrijf is bijna pure chaos. Ik houd daarvan.
Tja dat kun je niet zeggen he?
Oh zekers, dat gaat aan bod komen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:04 schreef essnhills het volgende:
Je kan wel aangeven dat je je totaal niet gewaardeerd voelt voor al het onbetaalde werk dat je doet en vragen hoe zei dat gaan oplossen
Sorry, even naar de wc.quote:
Neequote:Op vrijdag 19 september 2025 09:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, ja, precies! Heb je wel gedouched?
Slonzige kat! Zit je nou al aan de koffie?quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Needat doe ik erna.
Maar heb wel parfum op gedaan.
Ik stap net de auto weer in.quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Slonzige kat! Zit je nou al aan de koffie?
Deze dag begint echt geweldig voor je.quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:18 schreef Moeraskat het volgende:
Hahaha adhd medicatie vergeten. Hallo impuls aankopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |