Hoe noem je mijn hond?quote:Op donderdag 18 september 2025 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh we nodigen de duvel en z'n ouwe moer uit. DAAR ligt het niet aan.
Hoezo krijg je sollicitatievragen als je er al jaren werktquote:Op vrijdag 19 september 2025 09:24 schreef ieniminimuis het volgende:
1e vraag zo bij mijn POP gesprek: waarom werk je bij dit bedrijf.
Omdat ik collega's heb die steeds domme shit doen, heb ik steeds dingen om op te lossen. En ons bedrijf is bijna pure chaos. Ik houd daarvan.
Tja dat kun je niet zeggen he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Omdat de HR manager niet goed bij zijn hoofd is. Dat is waarom.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo krijg je sollicitatievragen als je er al jaren werkt
Ik heb eventueel oploskoffie voor je?quote:
Pleonasmequote:Op vrijdag 19 september 2025 09:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat de HR manager niet goed bij zijn hoofd is. Dat is waarom.
quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:30 schreef Moeraskat het volgende:
ALARM!!
door naar TSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel lief maar neequote:Op vrijdag 19 september 2025 09:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb eventueel oploskoffie voor je?
Ja, dus ik ga maar direct naar de winkel. Dit trek ik nietquote:
Nee echt nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |