Hoezo krijg je sollicitatievragen als je er al jaren werktquote:Op vrijdag 19 september 2025 09:24 schreef ieniminimuis het volgende:
1e vraag zo bij mijn POP gesprek: waarom werk je bij dit bedrijf.
Omdat ik collega's heb die steeds domme shit doen, heb ik steeds dingen om op te lossen. En ons bedrijf is bijna pure chaos. Ik houd daarvan.
Tja dat kun je niet zeggen he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Omdat de HR manager niet goed bij zijn hoofd is. Dat is waarom.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo krijg je sollicitatievragen als je er al jaren werkt
Ik heb eventueel oploskoffie voor je?quote:
Pleonasmequote:Op vrijdag 19 september 2025 09:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat de HR manager niet goed bij zijn hoofd is. Dat is waarom.
quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:30 schreef Moeraskat het volgende:
ALARM!!
door naar TSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel lief maar neequote:Op vrijdag 19 september 2025 09:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb eventueel oploskoffie voor je?
Ja, dus ik ga maar direct naar de winkel. Dit trek ik nietquote:
Nee echt nietquote:
Ohquote:
Begrijpelijk. Sterkte! Ga je in badjas?quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dus ik ga maar direct naar de winkel. Dit trek ik niet
ha, je gaat parttime werken?quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:33 schreef Nattekat het volgende:
Laatste dag van m'n laatste hele werkweek
Denk dat als je daar staat in je badjas en alleen een pak koffie koopt dat iedereen je begrijpend aankijkt en je voor laat gaanquote:Op vrijdag 19 september 2025 09:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Sterkte! Ga je in badjas?
In m’n joggingpakquote:Op vrijdag 19 september 2025 09:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Sterkte! Ga je in badjas?
Wel lief, maar ik ben echt een snobquote:Op vrijdag 19 september 2025 09:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Verder heb ik alleen thee
Ohja moet binnenkort nieuwe kopen
Ja, precies.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk dat als je daar staat in je badjas en alleen een pak koffie koopt dat iedereen je begrijpend aankijkt en je voor laat gaan
quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:33 schreef Nattekat het volgende:
Laatste dag van m'n laatste hele werkweek
Ja preciesquote:Op vrijdag 19 september 2025 09:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, precies.Het is echt een noodgeval.
quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
In m’n joggingpak
Ik durf eigenlijk niet. Maar het is een G-star, en hij is niet verwassen. Dus ik denk dat het wel kan. Misschien denken ze dat ik van de sportschool terug kom
Ik zag laatst serieus iemand in haar satijnen pyjama op instap uggs met fluffy rand, bij de groenten afdeling staan. Ze was denk ik 24 jaar.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk dat als je daar staat in je badjas en alleen een pak koffie koopt dat iedereen je begrijpend aankijkt en je voor laat gaan
Gen Z geeft geen fuckquote:Op vrijdag 19 september 2025 09:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zag laatst serieus iemand in haar satijnen pyjama op instap uggs met fluffy rand, bij de groenten afdeling staan. Ze was denk ik 24 jaar.
Dit is voor ons dorp echt wel iets waar je zes maanden over kunt praten.
Waarschijnlijk was er daar een probleem met een cavia.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zag laatst serieus iemand in haar satijnen pyjama op instap uggs met fluffy rand, bij de groenten afdeling staan. Ze was denk ik 24 jaar.
Dit is voor ons dorp echt wel iets waar je zes maanden over kunt praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |