Ik had heul geen puntquote:
dat heb je nog nooit gehadquote:
Ik zal d'r nog een keer noemen, voor de zekerheid.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom pakt ie @:4everblackeyed niet?
Onzin.quote:
Ohja goed ideequote:Op donderdag 18 september 2025 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal d'r nog een keer noemen, voor de zekerheid.
@:4everblackeyed
Nee dat kan echt niet gebeuren.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja goed idee
Ter compensatie zodat @:4everblackeyed niet die mention mist
Nee dat kunnen we niet laten gebeurenquote:Op donderdag 18 september 2025 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat kan echt niet gebeuren.
@:4everblackeyed
Nee dit wil ze echt niet missen.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat kunnen we niet laten gebeuren
Dat is @:4everblackeyed het wel met ons eens
God wat is dit nou weer, zo'n vlag als blouse. En dan de tijd en belastinggeld dat dit weer kostquote:Op donderdag 18 september 2025 20:41 schreef UitStraling het volgende:
Welkom op de PAAZ afdeling,
Bekijk deze YouTube-video
Met de blik van een hysterische koe ook.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
God wat is dit nou weer, zo'n vlag als blouse. En dan de tijd en belastinggeld dat dit weer kost
Dit is dus waarom @Budapestenaar geen brooikes meer mag bestellen op het werk, het geld gaat naar dit soort onzinquote:Op donderdag 18 september 2025 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met de blik van een hysterische koe ook.
Wat? Gaan we @4EverBlackEyed pakken? Daar moe'k bij wezenquote:Op donderdag 18 september 2025 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom pakt ie @:4everblackeyed niet?
Serieus, ik hoopte even dat het een AI filmpje wasquote:Op donderdag 18 september 2025 20:41 schreef UitStraling het volgende:
Dit is krankzinnig.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:41 schreef UitStraling het volgende:
Ben wel benieuwd hoe dit uitpakt voor @4EverBlackEyedquote:Op donderdag 18 september 2025 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Gaan we @:4everblackeyed pakken? Daar moe'k bij wezen
Binnenkort heet het PvdPquote:Op donderdag 18 september 2025 20:56 schreef Koen66 het volgende:
Pvdd heeft aandacht verlegd van dieren naar palestijnen
Echt genieten voor @4EverBlackEyedquote:Op donderdag 18 september 2025 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe dit uitpakt voor @:4everblackeyed
7 dagen?quote:Op donderdag 18 september 2025 20:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben al een hele week de dag kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |