meestal gaat de lijkwagen niet mee terug als het lichaam gecremeerd is.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met de lijkwagen door de McDrive.
Ja, maar dan kan ik deze grap niet maken dus ik heb de waarheid een beetje verbogen.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
meestal gaat de lijkwagen niet mee terug als het lichaam gecremeerd is.
Moet niet maar ga toch wel een paar woordjes doen. Verder is er niemand, broer is dement en zussen ook gestorven aan dementiequote:Op donderdag 18 september 2025 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zijn ook geen leuke dingen. Moet je nog een toespraak houden?
Vooral cringequote:Op donderdag 18 september 2025 20:20 schreef kwiwi het volgende:
Ben B&B vol liefde aan het kijken door @:4everblackeyed . Het is grappig, verbazingwekkend, schattig, en cringe tegelijk.
Was een goede keuze.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan ik deze grap niet maken dus ik heb de waarheid een beetje verbogen.
Oquote:Op donderdag 18 september 2025 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Overigens kreeg ik signalen dat deze kwinkslag mogelijk als ongepast kan worden ervaren. Waarvoor mijn excuses
Hoogstens een tik met het pingpongbatje van kwiwiquote:Op donderdag 18 september 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O
Heb je bij de volgende overtreding een ban?
Dat is wel iets wauweriger al ja. Dat hebben we in 2022 al gedaanquote:Op donderdag 18 september 2025 19:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat ik nog wel wil, eens buiten de gewone vakanties is met de motor naar de noordkaap, zo’n soort reis
quote:Op donderdag 18 september 2025 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoogstens een tik met het pingpongbatje van kwiwi
Maar dat wil ik ook wel.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoogstens een tik met het pingpongbatje van kwiwi
Waarom pakt ie @4EverBlackEyed niet?quote:Op donderdag 18 september 2025 20:20 schreef kwiwi het volgende:
Ben B&B vol liefde aan het kijken door @:4everblackeyed. Het is grappig, verbazingwekkend, schattig, en cringe tegelijk.
Omdat er een punt achter staat, zo irritant is dat. Met leesteken erachter pakt ie 'm nooit.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom pakt ie @:4everblackeyed niet?
Ohquote:Op donderdag 18 september 2025 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat er een punt achter staat, zo irritant is dat. Met leesteken erachter pakt ie 'm nooit.
je had de punt er aan vastquote:Op donderdag 18 september 2025 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom pakt ie @:4everblackeyed niet?
met een ' wel zag ik toen ik getagd werd over de tostiequote:Op donderdag 18 september 2025 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat er een punt achter staat, zo irritant is dat. Met leesteken erachter pakt ie 'm nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |