Dat blijkt.quote:
Ohnoesquote:
Eet die paksoi?quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was er daar een probleem met een cavia.
Nee daar dus niet, Kater heeft gisteren m’n auto aan de lader gehangen, en nu zijn ze ….. o.. daarquote:
Bel de Veiligheidsregioquote:
Ik ga wel meteen landelijkquote:
Ik zie m’n moeder nu in de winkel. Ik buk even vanuit de auto.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga wel meteen landelijk
*Belt Bruls
quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zie m’n moeder nu in de winkel. Ik buk even vanuit de auto.
Dit kan echt niet :’)
Waarom?quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Nou mensen volgens mij kan ik pas volgend jaar november op vakantie als het zo door gaat
quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zie m’n moeder nu in de winkel. Ik buk even vanuit de auto.
Dit kan echt niet :’)
HR zou toch beter moeten wetenquote:Op vrijdag 19 september 2025 09:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Nou mensen volgens mij kan ik pas volgend jaar november op vakantie als het zo door gaat
Ja als ze me zo ziet, moet ik dit weer 2 jaar horen.quote:
Omdat er maar 1 ieniminimuis is. Dat is waaromquote:
Ohquote:Op vrijdag 19 september 2025 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat er maar 1 ieniminimuis is. Dat is waarom
Nee, dat kan ze niet (meer) dat scheelt.quote:
Oh die vacature is uiteindelijk komen te vervallen en die doet nu een of andere huppelkut erbij. Enige wat ze doet is roepen dat mensen de testsheet/excel moeten invullen en een teamsvergadering inplannen. Voor de rest ben ik het nog steedsquote:Op vrijdag 19 september 2025 09:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ohmaar wel eerst je functie aan een ander geven. Naarlingen
quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh die vacature is uiteindelijk komen te vervallen en die doet nu een of andere huppelkut erbij. Enige wat ze doet is roepen dat mensen de testsheet/excel moeten invullen en een teamsvergadering inplannen. Voor de rest ben ik het nog steeds
Ga zo wel in gesprek met leidinggevende wat er gedaan moet worden zodat ik ook betaald wordt voor het werk dat ik doe. En dreigen met het werk neerleggen waar ik niet voor betaald wordt, mag niet. Ik kreeg daar een strenge speech over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Staat ze niet voor jouw deur te wachten straks?quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja als ze me zo ziet, moet ik dit weer 2 jaar horen.
quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:49 schreef essnhills het volgende:
Lijkt me niet helemaal volgens de regels maar okeik hoor dit gesprek wel aan en hoe lang het duurt. En anders uhm is het met tegenzin toch ergens anders solliciteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |