SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Is het misschien niet ook deels dat je alles al hebt uitgezocht en niks meer een verrassing is?quote:Op donderdag 18 september 2025 19:29 schreef Dr_Flash het volgende: [..] Ja ik heb hier ook veel te lang op moeten wachten misschien. Dan wil je er ineens enorm veel van of zo.
quote:Op donderdag 18 september 2025 19:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja dat zou voor mij ook wel flink afdoen aan het vakantiegevoel, tenzij het echt midden in de natuur kamperen is. Misschien een volgende keer met iemand op vakantie met een beetje een zelfde budget? Of gewoon echt iets 'spectaculairs' gaan doen.. ander continent, compleet andere cultuur en voor jou onbekend landschap?
Oh nee hoorquote:Op donderdag 18 september 2025 19:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het misschien niet ook deels dat je alles al hebt uitgezocht en niks meer een verrassing is?
even terug gezocht...quote:Op donderdag 18 september 2025 19:31 schreef Koen66 het volgende:
Die TT doet me aan afgelopen zondag denken
Ja, mevrouw Los is er niet blij mee als jij dit gaat doenquote:Op donderdag 18 september 2025 19:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent vrijgezel en kunt doen wat je wil.
Dus de wereld ligt aan je voeten.
Ik ben overal al geweest in mijn vrijgezellentijd dus mis er niets aan.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, mevrouw Los is er niet blij mee als jij dit gaat doen
heb jij een printer?quote:Op donderdag 18 september 2025 19:39 schreef Ama het volgende:
Waarom heeft bijna niemand meer een printer.
Hier welquote:Op donderdag 18 september 2025 19:39 schreef Ama het volgende:
Waarom heeft bijna niemand meer een printer.
Klinkt een beetje als een midlife crisis-dingetje, Los.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat ik nog wel wil, eens buiten de gewone vakanties is met de motor naar de noordkaap, zo’n soort reis
waarom heb jij geen printer?quote:
Heb mijn hele leven al motor gereden. Veel Europa in geweest maar nog niet het hoge noorden.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een midlife crisis-dingetje, Los.
Huehuequote:Op donderdag 18 september 2025 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb een ingedroogde printer.
ik heb een printer staan, en nog niet gebruikte inktdingie.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik houd het wel bij bejaardenhotelsquote:Op donderdag 18 september 2025 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb mijn hele leven al motor gereden. Veel Europa in geweest maar nog niet het hoge noorden.
En wat dan nog mocht dat zo zijn.![]()
ik kan het opzoeken in mn mail omdat ik dus die nieuwe inktdingie heb gekocht... maar er dus niet ingedrukt.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Al kan ik me niet meer heugen wanneer ik voor het laatst heb geprint
Ja dat hoor ik ook vaak.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Samequote:Op donderdag 18 september 2025 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb printen geoutsourced naar mijn werkgever.
Nog geen woke collega die hier een integriteitsmelding over heeft gedaan?quote:Op donderdag 18 september 2025 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb printen geoutsourced naar mijn werkgever.
Tenzij je al je vakantiefoto's in kleur gaat staan printen, zal het wel meevallen denk ikquote:Op donderdag 18 september 2025 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog geen woke collega die hier een integriteitsmelding over heeft gedaan?
In de jaren 00 werd er al geroepen dat printen snel ouderwets zou worden, paperless office enzoquote:Op donderdag 18 september 2025 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tenzij je al je vakantiefoto's in kleur gaat staan printen, zal het wel meevallen denk ik![]()
Eigenlijk heeft niemand die op een kantoor werkt nog thuis een gewone printer nodig tegenwoordig volgens mij. Zoveel hoeft er niet meer geprint te worden.
Nee, beperkt printen voor eigen gebruik mag.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog geen woke collega die hier een integriteitsmelding over heeft gedaan?
Bij ons ook geen probleemquote:Op donderdag 18 september 2025 20:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, beperkt printen voor eigen gebruik mag.
Dat zijn ook geen leuke dingen. Moet je nog een toespraak houden?quote:Op donderdag 18 september 2025 20:08 schreef Koen66 het volgende:
Wou dat het zaterdagavond was, heb zo geen zin in die hele crematie zaterdag
quote:Op donderdag 18 september 2025 20:08 schreef Koen66 het volgende:
Sterkte Koenquote:Op donderdag 18 september 2025 20:08 schreef Koen66 het volgende:
De Deutsche Bahn verlangde nog een (geprint) papieren tieketjequote:Op donderdag 18 september 2025 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tenzij je al je vakantiefoto's in kleur gaat staan printen, zal het wel meevallen denk ik![]()
Eigenlijk heeft niemand die op een kantoor werkt nog thuis een gewone printer nodig tegenwoordig volgens mij. Zoveel hoeft er niet meer geprint te worden.
Met de lijkwagen door de McDrive.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Na de crematie een dikke bak patat halen.
meestal gaat de lijkwagen niet mee terug als het lichaam gecremeerd is.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met de lijkwagen door de McDrive.
Ja, maar dan kan ik deze grap niet maken dus ik heb de waarheid een beetje verbogen.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
meestal gaat de lijkwagen niet mee terug als het lichaam gecremeerd is.
Moet niet maar ga toch wel een paar woordjes doen. Verder is er niemand, broer is dement en zussen ook gestorven aan dementiequote:Op donderdag 18 september 2025 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zijn ook geen leuke dingen. Moet je nog een toespraak houden?
Vooral cringequote:Op donderdag 18 september 2025 20:20 schreef kwiwi het volgende:
Ben B&B vol liefde aan het kijken door @:4everblackeyed . Het is grappig, verbazingwekkend, schattig, en cringe tegelijk.
Was een goede keuze.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan ik deze grap niet maken dus ik heb de waarheid een beetje verbogen.
Oquote:Op donderdag 18 september 2025 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Overigens kreeg ik signalen dat deze kwinkslag mogelijk als ongepast kan worden ervaren. Waarvoor mijn excuses
Hoogstens een tik met het pingpongbatje van kwiwiquote:Op donderdag 18 september 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O
Heb je bij de volgende overtreding een ban?
Dat is wel iets wauweriger al ja. Dat hebben we in 2022 al gedaanquote:Op donderdag 18 september 2025 19:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat ik nog wel wil, eens buiten de gewone vakanties is met de motor naar de noordkaap, zo’n soort reis
quote:Op donderdag 18 september 2025 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoogstens een tik met het pingpongbatje van kwiwi
Maar dat wil ik ook wel.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoogstens een tik met het pingpongbatje van kwiwi
Waarom pakt ie @4EverBlackEyed niet?quote:Op donderdag 18 september 2025 20:20 schreef kwiwi het volgende:
Ben B&B vol liefde aan het kijken door @:4everblackeyed. Het is grappig, verbazingwekkend, schattig, en cringe tegelijk.
Omdat er een punt achter staat, zo irritant is dat. Met leesteken erachter pakt ie 'm nooit.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom pakt ie @:4everblackeyed niet?
Ohquote:Op donderdag 18 september 2025 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat er een punt achter staat, zo irritant is dat. Met leesteken erachter pakt ie 'm nooit.
je had de punt er aan vastquote:Op donderdag 18 september 2025 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
met een ' wel zag ik toen ik getagd werd over de tostiequote:Op donderdag 18 september 2025 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat er een punt achter staat, zo irritant is dat. Met leesteken erachter pakt ie 'm nooit.
Ik had heul geen puntquote:
dat heb je nog nooit gehadquote:
Ik zal d'r nog een keer noemen, voor de zekerheid.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Onzin.quote:
Ohja goed ideequote:Op donderdag 18 september 2025 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal d'r nog een keer noemen, voor de zekerheid.
@:4everblackeyed
Nee dat kan echt niet gebeuren.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja goed idee
Ter compensatie zodat @:4everblackeyed niet die mention mist
Nee dat kunnen we niet laten gebeurenquote:Op donderdag 18 september 2025 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat kan echt niet gebeuren.
@:4everblackeyed
Nee dit wil ze echt niet missen.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat kunnen we niet laten gebeuren
Dat is @:4everblackeyed het wel met ons eens
God wat is dit nou weer, zo'n vlag als blouse. En dan de tijd en belastinggeld dat dit weer kostquote:Op donderdag 18 september 2025 20:41 schreef UitStraling het volgende:
Welkom op de PAAZ afdeling,
Bekijk deze YouTube-video
Met de blik van een hysterische koe ook.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
God wat is dit nou weer, zo'n vlag als blouse. En dan de tijd en belastinggeld dat dit weer kost
Dit is dus waarom @Budapestenaar geen brooikes meer mag bestellen op het werk, het geld gaat naar dit soort onzinquote:Op donderdag 18 september 2025 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met de blik van een hysterische koe ook.
Wat? Gaan we @4EverBlackEyed pakken? Daar moe'k bij wezenquote:Op donderdag 18 september 2025 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Serieus, ik hoopte even dat het een AI filmpje wasquote:Op donderdag 18 september 2025 20:41 schreef UitStraling het volgende:
Dit is krankzinnig.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:41 schreef UitStraling het volgende:
Ben wel benieuwd hoe dit uitpakt voor @4EverBlackEyedquote:Op donderdag 18 september 2025 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Gaan we @:4everblackeyed pakken? Daar moe'k bij wezen
Binnenkort heet het PvdPquote:Op donderdag 18 september 2025 20:56 schreef Koen66 het volgende:
Pvdd heeft aandacht verlegd van dieren naar palestijnen
Echt genieten voor @4EverBlackEyedquote:Op donderdag 18 september 2025 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe dit uitpakt voor @:4everblackeyed
7 dagen?quote:Op donderdag 18 september 2025 20:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben al een hele week de dag kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |